آریا بانو

آخرين مطالب

طالع بینی هفتگی عشق (دوازدهم تا نوزدهم آبان) گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی فروردین
بین شما و محبوب مشکلی هست که نیاز به توجه لازم دارد. یک مشکل مالی ناگهانی شما را ناامید می کند و این مشکل روی همسرتان نیز تاثیر منفی خود را می گذارد. پیش بینی های تان به خصوص در رابطه با اهداف مالی درست از آب در نیامده و شما را آشفته کرده است. این هفته ونوس با حضور خود در بخش روابط طالعتان به شما می گوید توجه خود را به رابطه متمرکز کنید.

طالع بینی اردیبهشت
این هفته در روز چهارشنبه ونوس در بخش روابط عاطفی طالعتان در نقطه مقابل اورانوس قرار می گیرد و نمی توان چه اتفاقی تحت این انرژی در طالعتان می افتد ممکن است اتفاق خاصی در آن نباشد. ممکن است با فردی که قبلا در ارتباط بودید رابطه ای را شروع کنید با وجود این که می دانید این رابطه ثبات نخواهد داشت. اگر در رابطه هستید همسرتان با نشان دادن رفتارهایی که تا به حال ندیده بودید شما را متعجب می کند.

طالع بینی خرداد
ذهن تان درگیر شخصی است که در گذشته با او در ارتباط بوده اید و نمی دانید که آیا باید او را رها کنید و یا اجازه یک فرصت دیگر را به او بدهید. یک فرصت دیگر با این شخص خواهید داشت همه چیز کمی پیچیده تر می شود.

طالع بینی تیر
این هفته عشق در زندگی رمانتیک شما به اوج می رسد. اگر با شخصی در رابطه هستید یک شکست ناگهانی را تجربه خواهید کرد. ممکن است رازی کاملا ناگهانی برملا شود و شما را غافلگیر کند. در چنین شرایطی سعی کنید ایمانتان را به عشق از دست ندهید. خیانت چیزی نیست که به راحتی فراموش شود اما خودتان را نبازید و ایمان داشته باشید که شما مستحق اتفاقات بهتری در زندگی تان هستید.

طالع بینی مرداد
این هفته تمام ذهنتان مشغول مسائل عاطفی است. عطارد وارد بخش رومنس طالعتان شده و تا اواسط ماه آینده همانجا باقی خواهد ماند. از تصمیماتی که در رابطه با عشق در گذشته گرفته اید پشیمان هستید اما خوشبختانه این فرصت را دارید که همه چیز را روبراه کنید.

طالع بینی شهریور
این هفته بیشتر تمرکز و صحبت های شما حول مسائل مالی و خانوادگی است تا مسائل عاطفی. اگر متاهل هستید یک خبر در رابطه با یکی از اعضای خانواده شما و همسرتان را گیج و سردرگم خواهد کرد. ممکن است این خبر مثبت باشد پس منتظر یک جشن باشید. عشقی که شما با یک شخص دارید شاید کمی آشفته باشد اما یک عشق واقعی است.

طالع بینی مهر
اگر در رابطه با مسائل عاطفی تحت فشار هستید دائم خودتان را سرزنش و قضاوت می کنید. ونوس وارد نشانه شما شده و روی اعتماد به نفس تان سایه شک و تردید انداخته است. این مشکلی است که باید هر چه زودتر حل کنید. اشتباه نکنید ونوس در نشانه شما نمی خواهد احساس تقصیر و سرزنش را به شما بدهد بلکه تصمیم دارد توجه شما را به بخش هایی از درونتان که نیاز به اصلاح دارد جلب کند تا به قابلیت ها و توانایی های تان پی ببرید. این کار را انجام دهید تا عشق را به دنبالش به زندگی تان جذب کنید.

طالع بینی آبان
این روزها در زندگی عاشقانه شما هیچ چیزی را نمی توان پیش بینی کرد. یک روز همه چیز عالی است و یک روز آشفته و نگران کننده. یک موقعیت آشفته دوباره به زندگی بازگشته و لحظات سختی را به همراه آورده است.

طالع بینی آذر
باید خودتان را از گذشته ای که مانع از تجربه عشق واقعی در زندگی تان شده رها کنید. این زندانی که خودتان را در آن حبس کرده اید انتخاب واقعی خودتان نیست. خودتان را درگیر شخصی کرده اید که می دانید مناسبتان نیست اما خوشبختانه راه رهایی را پیدا کرده اید تا خودتان را از این زندگی و شرایط سختی که ساخته اید آزاد کنید.

طالع بینی دی
این هفته یک اتفاق غیرمنتظره در زندگی عاشقانه شما رخ می دهد که ممکن است در یک مناسبت اجتماعی اتفاق بیفتد که شامل یکی از دوستان تان نیز می شود. یکی از دوستان تان سعی دارد توجه عشق تان را به خودش جلب کند شاید هم بدگمانی های شما باشد که واقعیت ندارد.

طالع بینی بهمن
عطارد سیاره حاکم بر بخش رومنس طالعتان این هفته وارد خانه روابط اجتماعی نشانه شما شده است به همین دلیل در دورهمی های دوستانه با فردی آشنا می شوید. به همه میهمانی ها و دورهمی های دوستانه جواب مثبت بدهید. اگر در رابطه متعهد هستید یک میهمانی دوستانه می گیرید و یا جشنی که مناسبت خاصی دارد.

طالع بینی اسفند
ممکن است دهان تان را باز کنید و چیزهایی را به محبوب بگویید که بعدا پشیمان می شوید. این یک هشدار است فراموشش نکنید. از طرفی محبوب دچار مشکل مالی شده است و منبع درآمدش را از دست داده است. یا سرمایه گذاری هایش با شکست مواجه شده است. به جای قضاوت با او همدردی کنید. او بیشتر از همیشه دوستتان خواهد داشت.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/100102/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

صعود شفیعیان به فینال کایاک 500 متر

واکنش سرمربی فوتسال ژاپن به احتمال تقابل با ایران

طلسم‌شکنی 120 ساله با آلونسو عبرتی برای چرخه تکراری لیگ برتر

چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد

نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی

واکنش توخل به تمدید ناگلزمان

ناگلزمان: تمدید قراردادم تصمیمی قلبی بود

واکنش جالب سرمربی رم وقتی یورنته از او زمان باقی مانده بازی رو میپرسه!

گران‌ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!

عالیشاه بازی‌های مهم پرسپولیس را از دست داد

یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد

مهران رجبی رازی که خیلی‌ها دنبالش بودند را فاش کرد!

خاطره جالب محمد بحرانی از 3هزار تومانی که زندگی‌اش را تغییر داد

پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد

این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند

هزینه مومیایی جسد در سال 1403 اعلام شد

وقتی زنبور محو شهد گل ها می شود

دره خزینه یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز استان لرستان

صحنه هایی دیدنی از خانواده خرس های قطبی

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

مقایسه گل‌ها و مهارت‌های وینیسیوس و یامال

تاریخ بازگشت بارسلونا به نوکمپ مشخص شد

رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس امروز به مصاف پیکان می‌رود

4 ستاره در لیست فروش آرسنال

مروری بر گل‌ها و مهارت‌های برتر رونالدو نازاریو در اینتر

گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ

حرکت منشوری دانیال اسماعیلی‌فر پس از گلزنی به نفت آبادان

رئیسی‌کیا: وضعیت واگذاری با دهه پیش متفاوت است

کنایه مدافع ذوب‌آهن به پنالتی سپاهان!

بازیگر سفارشی که کارگردان رو تحقیر میکنه!

شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر صنعت موسیقی

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

شور و شادی مردم اصفهان با اجرای سرود ای ایران در کنار زاینده رود

4 گوشه دنیا/ بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت کشف شد

مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی

کاپ‌کیک شکلاتی بدون فر و همزن

اگر این نشانه های ساده را دارید سلامتی تان به خطر افتاده است!

چطور با خودشیفته‌ها رفتار کنیم؟

چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر!

کدام تیم بیشترین شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟

ترین‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران

تمرین منچستریونایتد برای نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری

تمامی گل‌های هفته 29 لیگ برتر پرتغال

شبیه‌سازی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید با عروسک لگو

تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت