آریا بانو

آخرين مطالب

معینی کرمانشاهی: اندیشیدن به مکانیزم اصولی تبلیغات در عرصه مد و لباس مهم و حیاتی است فرهنگي

معینی کرمانشاهی: اندیشیدن به مکانیزم اصولی تبلیغات در عرصه مد و لباس مهم و حیاتی است

  بزرگنمايي:

آریا بانو - سالار معینی کرمانشاهی، مدرس، محقق و مشاور حوزه برندینگ و مدیریت کسب و کار، اندیشیدن به مکانیزم اصولی تبلیغات در عرصه مد و لباس را یکی از اصول مهم و حیاتی دراین حوزه برشمرد.


به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، سالار معینی کرمانشاهی، مدرس، مشاور و محقق حوزه برندینگ و دارای مدرک دکترای حرفه‌ای مدیریت کسب و کار است.
معینی کرمانشاهی در دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی و سه نوبت دو ساعته درباره مباحثی همچون تبلیغات پنهان، برندینگ در عصر حاضر و نقشه ذهن مشتری به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
او درباره نقش، اهمیت و ضرورت این کارگاه‌ها اظهار داشت: البته آشنایی من با نیازهای مبرم حوزه مد و لباس در زمینه مدیریت کسب و کار در همان نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی شکل گرفت و دور نخست بیشتر درباره مبانی و اصول برند شدن در عرصه‌های گوناگون به ویژه هنر صنعت مد و لباس مطالبی را عنوان کردم.
این کارشناس مدیریت بازرگانی در ادامه تصریح کرد: هر چند که افراد با تمرکز یافتن بر روی یک حرفه می‌توانند آینده شغلی خود را تضمین کنند اما باید بپذیریم که در شرایط کنونی، سوداگری مشتریان بسیار زیاد است و آنها این توانایی را دارند که با تکیه بر قدرت مذاکره، سیستم دلخواه خود را انتخاب کنند.
معینی کرمانشاهی با اشاره به لزوم توجه جدی به امر تبلیغات در عرصه مد و لباس کشور بیان کرد: بحثی که تمام کسب و کارها به آن نیاز دارد، معرفی و تبلیغ محصولات بوده و اینکه در عصر کنونی و با وجود پیشرفت انواع تکنولوژی‌های تبلیغاتی، اندیشیدن به مکانیزم اصولی تبلیغات از اهمیتی ویژ‌ه و حیاتی برخوردار است.
او افزود: ما در این کارگاه‌ها به دوستان روش های تبلیغات را آموزش نمی‌دهیم بلکه به آنها توصیه می‌کنیم که چگونه باید به تبلیغات مؤثر فکر کرد و با توجه به اینکه مدیریت دارای دو متغیر زمان و مکان است، دغدغه ما در برپایی این کارگاه ها، افزایش توامندی افراد برای داشتن یک سیستم فکری و منطقی است.
این مدرس، مشاور و محقق تأکید کرد: تمامی فعالان عرصه مد و لباس باید با مبانی و نحوه ارزش‌آفرینی برند آشنا شوند و ما تلاش می‌کنیم در این کارگاه‌ها بر روی چرایی و مکانیزم آفرینش برند تمرکز داشته باشیم.
معینی کرمانشاهی ادامه داد: هر فردی در زمان خرید محصول باید به یک مکانیزم اصولی دست پیدا کند و لازم است افرادی که دغدغه ساخت برند در حوزه مد کشور را دارند این نکته را بدانند که از شکل‌گیری نیاز تا تحقق خرید از سوی مشتریان یک فرآیند است و طراحان و تولیدکنندگان محصولات باید با این فرآیند آشنا باشند.
او گفت: امروزه تحقیق و پژوهش در ارتباط با مدیریت کسب و کار در بسیاری از دانشگاه‌های مطرح جهان تأکید و مباحثی علمی در این ارتباط عنوان می‌شود و من هم قصد دارم در دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، به شکل آکادمیک درباره موضوعاتی همچون تبلیغات پنهان و نقشه ذهن مشتری به ایراد سخنرانی بپردازم.
دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت امیرعماد اسکویی، مدیرعامل شرکت مدیریت آرتا بیشه، مدیر مؤسسه مد و هنر آرتا و مدآرت ، 12 تا 14 آبان ماه 97 در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

فهرست فیلم‌های رقابتی «برلین» تکمیل شد

حضور بازیگران جدید در «فوق‌لیسانسه‌ها»/ شخصیت‌های تازه وارد قصه می‌شوند

عکسی قدیمی از مهناز افشار وقتی خاله‌ای کوچک بود

محمدرضا فروتن، اولین بازیگر سریال «مانکن» شد

عکس‌هایی از فرسودگی بشری / روایت حمیده گل‌محمدی از نمایشگاه "فرسایش"

محمدرضا فروتن در سریال شبکه نمایش خانگی "مانکن"

برگزاری نکوداشت عزت‌الله انتظامی در جشنواره فیلم فجر

احسان جوانمرد: دستمزد نویسندگان فاجعه است / "بانوی عمارت" با مخاطبش صادق بود

معماری شگفت انگیز شهرک مسکونی شناور/ الهام از کوه یخ در طراحی

حسن پورشیرازی با "برادر جان" به تلویزیون می‌آید

نمایش آثار هنرمند چینی در نیویورک / عکس

برگزاری نشست "جَلوَت و خلوت در قصه پلاسکو"

ساداتیان: کیفیت جشنواره فیلم فجر با فراز و فرودهای بسیار همراه بوده است

فرصتی برای نمایش برآیند آثار انجمن‌های هنری / نگاهی به نمایشگاه "فرصت" در خانه هنرمندان ایران

فرهاد گاوزن در نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی کیش

جدیدترین نمایشنامه مارتین مک‌دونا ترجمه شد / "یک ماجرای خیلی خیلی خیلی سیاه" در بازار کتاب

مروری بر اجراهای پاپ جشنواره موسیقی فجر / از بهنام بانی و شهاب مظفری تا محسن ابراهیم‌زاده و ماکان بند

هنرهای تجسمی چهل سال انقلاب اسلامی در آیینه تفسیر / بررسی هنر گرافیک، عکاسی و مجسمه‌سازی در آخرین نشست همایش "چهل چراغ هنر"

توضیحات وزیر ارشاد درباره دلایل حذف جایزه باربد و گفت‌و‌گو با وزارت آموزش‌وپرورش

شب خاطره‌انگیز موسیقی آذربایجان در تالار وحدت

فهرست فیلم‌های جشنواره برلین کامل شد / نمایش "معاون" و تازه‌ترین ساخته‌های ژانگ ییمو و آندره تشینه

81 درصد جمعیت ایران سال گذشته یک بار هم سینما نرفته‌اند

گزارش فیلم‌های آخر هفته سیما

شهرام شکوهی در انتظار دومین عمل قلب/ دوباره می‌خوانم

قطع شدن چندباره برنامه «تب تاب» به دلیل محتوای برنامه نبود/خط قرمزهای صداوسیما در چگونگی‌هاست

«گاندو» به زودی به ترکیه می‌رود/ ادامه تصویربرداری در اقدسیه

بازیگر «آگراندیسمان» جایزه افتخاری لومیر را می‌گیرد

خداحافظی با مرد خنده‌های جاودانه / حسین محب اهری به خانه ابدی بدرقه شد

مروری بر فهم دینی و معماری دوره صفوی

عکس‌های لو چمبرلین از هنر خیابانی اروپا و آمریکا

مشهد، فراتر از برندینگ شهری

فراخوان جشنواره بین‌المللی کارتون مطبوعاتی بلژیک

چاپ کتابی برای نوجوانان با بررسی چند مضمون فلسفی

محب اهری به روایت مبصر 4‌ ساله

طراحی‌های عمو کامبیز تا عکس‌های حمید جبلی و نقاشی‌های سیاوش کسرایی / 42 افتتاحیه و 58 فرصت گالری گردی

از "تشریفات" و "خواب سفید" تا "گاندی" و "شکارچی شنبه" / آخر هفته با فیلم‌های تلویزیون

37 سالگی آقای خواننده و درخواست محسن یگانه / چه خبر از اینستاگرام هنرمندان؟

بزرگداشت 5 سینماگر در سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر

مسعود صادقلو: فوتبالیست‌های فعلی سوسول هستند!

فراهانی: بلیط 250 هزار تومانی تئاتر یعنی آدمخواری!

اولین خبر رسمی از فیلم مسعود بخشی

«شش قهرمان و نصفی» با اکبر عبدی به نوروز می‌رسند؟

شهرام ناظری: فضای این روزهای موسیقی مسموم است

پس از ٣٠ سال اسکار بدون مجری برگزار ‏می‌شود؟

برنامه پرخرج احسان علی‌خانی/ استعداد رو کن؛ ٥٠٠‌میلیون تومان بگیر!‏

کمدین‌های مجازی جایگزین تبلیغات سیما شده‌اند

بازپخش آخرین حضور محب‌اهری در تلویزیون

«دلبند» ایرانی مسافر برلین شد

«گشت پلیس»؛ نگاهی نو و متفاوت به نقش و جایگاه پلیس

پیکر حسین محب‌اهری صبح فردا تشییع می‌شود