آریا بانو

آخرين مطالب

معینی کرمانشاهی: اندیشیدن به مکانیزم اصولی تبلیغات در عرصه مد و لباس مهم و حیاتی است فرهنگي

معینی کرمانشاهی: اندیشیدن به مکانیزم اصولی تبلیغات در عرصه مد و لباس مهم و حیاتی است

  بزرگنمايي:

آریا بانو - سالار معینی کرمانشاهی، مدرس، محقق و مشاور حوزه برندینگ و مدیریت کسب و کار، اندیشیدن به مکانیزم اصولی تبلیغات در عرصه مد و لباس را یکی از اصول مهم و حیاتی دراین حوزه برشمرد.


به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، سالار معینی کرمانشاهی، مدرس، مشاور و محقق حوزه برندینگ و دارای مدرک دکترای حرفه‌ای مدیریت کسب و کار است.
معینی کرمانشاهی در دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی و سه نوبت دو ساعته درباره مباحثی همچون تبلیغات پنهان، برندینگ در عصر حاضر و نقشه ذهن مشتری به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
او درباره نقش، اهمیت و ضرورت این کارگاه‌ها اظهار داشت: البته آشنایی من با نیازهای مبرم حوزه مد و لباس در زمینه مدیریت کسب و کار در همان نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی شکل گرفت و دور نخست بیشتر درباره مبانی و اصول برند شدن در عرصه‌های گوناگون به ویژه هنر صنعت مد و لباس مطالبی را عنوان کردم.
این کارشناس مدیریت بازرگانی در ادامه تصریح کرد: هر چند که افراد با تمرکز یافتن بر روی یک حرفه می‌توانند آینده شغلی خود را تضمین کنند اما باید بپذیریم که در شرایط کنونی، سوداگری مشتریان بسیار زیاد است و آنها این توانایی را دارند که با تکیه بر قدرت مذاکره، سیستم دلخواه خود را انتخاب کنند.
معینی کرمانشاهی با اشاره به لزوم توجه جدی به امر تبلیغات در عرصه مد و لباس کشور بیان کرد: بحثی که تمام کسب و کارها به آن نیاز دارد، معرفی و تبلیغ محصولات بوده و اینکه در عصر کنونی و با وجود پیشرفت انواع تکنولوژی‌های تبلیغاتی، اندیشیدن به مکانیزم اصولی تبلیغات از اهمیتی ویژ‌ه و حیاتی برخوردار است.
او افزود: ما در این کارگاه‌ها به دوستان روش های تبلیغات را آموزش نمی‌دهیم بلکه به آنها توصیه می‌کنیم که چگونه باید به تبلیغات مؤثر فکر کرد و با توجه به اینکه مدیریت دارای دو متغیر زمان و مکان است، دغدغه ما در برپایی این کارگاه ها، افزایش توامندی افراد برای داشتن یک سیستم فکری و منطقی است.
این مدرس، مشاور و محقق تأکید کرد: تمامی فعالان عرصه مد و لباس باید با مبانی و نحوه ارزش‌آفرینی برند آشنا شوند و ما تلاش می‌کنیم در این کارگاه‌ها بر روی چرایی و مکانیزم آفرینش برند تمرکز داشته باشیم.
معینی کرمانشاهی ادامه داد: هر فردی در زمان خرید محصول باید به یک مکانیزم اصولی دست پیدا کند و لازم است افرادی که دغدغه ساخت برند در حوزه مد کشور را دارند این نکته را بدانند که از شکل‌گیری نیاز تا تحقق خرید از سوی مشتریان یک فرآیند است و طراحان و تولیدکنندگان محصولات باید با این فرآیند آشنا باشند.
او گفت: امروزه تحقیق و پژوهش در ارتباط با مدیریت کسب و کار در بسیاری از دانشگاه‌های مطرح جهان تأکید و مباحثی علمی در این ارتباط عنوان می‌شود و من هم قصد دارم در دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، به شکل آکادمیک درباره موضوعاتی همچون تبلیغات پنهان و نقشه ذهن مشتری به ایراد سخنرانی بپردازم.
دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت امیرعماد اسکویی، مدیرعامل شرکت مدیریت آرتا بیشه، مدیر مؤسسه مد و هنر آرتا و مدآرت ، 12 تا 14 آبان ماه 97 در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

آغاز پیش تولید «من می‌ترسم» با بازی الناز شاکردوست

مگر گرفتن مجوز اجرا به همین سادگی است؟!

پرویز فلاحی‌پور با «مرگ خاموش» به تلویزیون برمی‌گردد

هانیه توسلی در لباس عروس کنار مجید صالحی/ عکس

انتخاب برگزیده بخش ویژه جایزه "جلال" با رای مردم

معرفی شورای علمی هفتمین همایش 10 روز با عکاسان

رونمایی از مجموعه 5 جلدی "ماتیکان"

برگزاری 40 جشن کتاب در استان‌های کشور

نمایش کابوکی‌های ژاپنی در موزه بریتیش / گزارش تصویری

اهدای جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد جشنواره آسیا پاسیفیک در افتتاحیه نمایش "شیروانی داغ"

دومین نشست تخصصی "سازمان تئاتر آری یا نه؟"

پیروز حناچی شهردار پایتخت شد/ سوابق سکاندار جدید بهشت

پخش فصل جدید "خندوانه" 30 آبان آغاز می‌شود

نشست مدیران جشنواره هنرهای تجسمی فجر و گالری‌داران تهران برگزار شد / تخصیص 50 درصدی فضای جشنواره به آثار گالری‌داران

جایزه جشنواره آجایو به "آخرین داستان" رسید

نجفی برای "گزارش یک قتل" به موزه سینما می‌آید

"رالی ایرانی 2" به خط پایان رسید

انتشار جدول اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

فروش آثار هنرمندان تبریزی در اکسپوی تبریز

آمار تماشاگران تماشاخانه‌های اداره کل هنرهای نمایشی تا 18 آبان ماه

صد هزار جلوه در نگارخانه مریم

لادن طاهری سرپرست موزه سینما شد

رونمایی از "خاطره من از زلزله زادگاهم"

رونمایی از آثار خوشنویسی نخستین دارنده نشان مفاخر فارس

کتاب صوتی "به بلندای آن ردا" سیدعلی شجاعی

مهلت ارسال آثار سوگواره عاشورایی تا 4 آذر ماه تمدید شد

گروه کالیوه نماینده ایران در فستیوال هندوستان شد

آغاز انتخاب آثار دیگر گونه‌های اجرایی جشنواره تئاتر فجر

بررسی کتاب "قدسی‌سازی یا قدسیت‌زدایی"

"کتابخوانِ بند" در زندان مرکزی شیراز برگزار شد/ تفاهم‌نامه دستگاه‌های فرهنگی شیراز برای دوستی مددجویان زندان با کتاب

برپایی اختتامیه سومین دوره جایزه "داستان تهران"

"فصل پنجم زمین" رونمایی می‌شود

بررسی"دروازه مردگان" در سرای اهل قلم

برنامه‌های جشنواره فیلم مقاومت تشریح شد

ابوالحسن نجفی می‌گوید غلط ننویسید و خودش غلط می‌نویسد/ حرف‌های انتقادی یک مترجم

وقتی که بازیگر «حوالی پاییز» حرص مخاطب را درمی‌آورد/ کسانی که مرا نمی‌شناسند به من فحش می‌دهند.

ایل‌بیگی: جای خالی فیلم کوتاه در تلویزیون احساس می‌شود

مقیاس سنجش سواد پوشاک چیست؟

کنسرت گروه هفت اقلیم در نیاوران / آرزوی اجرا در شهر آمل را داریم / روایت گلشید لیتکوهی از مشکلات موسیقی بانوان

ایفای نقش 9 کاراکتر توسط یک بازیگر / روایت فرزین محدث از نمایش "استیو جابز"

فیلم کوتاه باید بیشتر از هر فیلم دیگری توزیع شود / گفت‌وگو با ماری-لیس ربانه مهمان افتخاری جشنواره فیلم کوتاه تهران

بحران سوریه موضوع هنرمندان بین‌المللی / گزارش تصویری

افتتاح نمایشگاه "سازخانه" در خانه هنرمندان / نوربخش: ساخت ساز نیاز به هوش موسیقیایی و زیباشناسی صوت دارد / سریر: سازهای ایرانی امروزه کیفیت بسیار خوبی پیدا کرده‌اند

بررسی "فرآیندهای طراحی در معماری" در مشهد

تصویربرداری"تنهایی نادر" به نیمه رسید

پیمان خازنی ساخت موسیقی فیلم "زعفرانیه 14 تیر" را به پایان رساند

شاگردان رهرو و راه دراز / نسبت‌های بهرام بیضایی با تعزیه (6)

تعطیلی تئاتر شهر در سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)

پیش‌تولید فیلم جدید بهنام بهزادی آغاز شد

انتشار دومین ترانه محسن مرعشی در وصف آمل