آریا بانو

آخرين مطالب

سختی های لیگ برتر در انتظار تنها نماینده فوتبال بانوان مازندران ورزشي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - ساری – ایرنا – تیم فوتبال بانوان سپیدار قائمشهر که اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند، مسیر سختی را برای حضور در این رقابتها پیش رو دارد چرا که بازیکنان این تیم باید با جو و کیفیت لیگ برتر با حضور چند تیم مدعی قهرمانی آشنا شوند.

مازندران همیشه بهترین بازیکنان را به تیم ملی و باشگاه‌ های ایران تقدیم کرده است و در رقابت‌ های لیگ برتر جای خالی تیمی از مازندران در بخش مردان و زنان احساس می‌ شد تا اینکه تیم فوتبال نساجی مازندران در بخش مردان توانست برای نخستین بار به لیگ برتر صعود کند و در بخش بانوان هم امسال تیم فوتبال سپیدار راهی لیگ بانوان شد تا نشان دهد که اتفاقات خوب ورزشی در شمالی ترین نقشه ایران در حال شکل گیری است.
تیم سپیدار قائمشهر برغم مشکلات مالی توانست با دستان خالی و پشت سر گذاشتن رقیبان خود در ششم مردادماه برای نخستین بار راهی رقابت ‌های لیگ برتر شود. هر تیمی برای اولین حضور با چالش‌ هایی مواجه است اما سرمربی و مدیرعامل باشگاه سپیدار در تلاش هستند که این مشکلات را برطرف کنند تا نماینده شایسته‌ ای برای مازندران باشند.
** بانوان سپیدار و اولین بازی در لیگ برتر
مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان با حضور 12 تیم متشکل از تیم های ملوان بندرانزلی، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری بم، شهرداری سیرجان، راه یاب ملل مریوان، سپیدار مازندران، پالایش گاز ایلام، استقلال خوزستان، پارس جنوبی بوشهر، نماینده شیراز و همیاری آذربایجان غربی برگزارخواهد شد.
از این تعداد تیم هایی که در لیگ برتر حضور خواهند داشت تنها تیم سپیدار قائمشهر است که با شرکت در لیگ برتر اولین تجربه خود را محک می زند، اگر چه تیم ملوان بندرانزلی هم بعد از 2 سال انحلال امسال دوباره با شرکت در رقابتهای لیگ یک توانست سهمیه لیگ برتر را از آن خود کند اما چندین سال سابقه لیگ برتری را در کارنامه خود دارد.
تیم سپیدار قائمشهر با وجود تیم هایی همچون شهرداری بم، ملوان بندرانزلی، سپاهان، ذوب اهن و سیرجان که همیشه جزء مدعیان قهرمانی بوده اند فصل سختی را در پیش رو دارد.
نکته امیدوار کننده در مورد تیم سپیدار قائمشهر آن است که این تیم بعد از کسب سهمیه برای لیگ برتر، تمرینات منظمی را با هدایت سرمربی تیم سارا آذری ، مربیگری زهرا حمیدی و سرپرستی نرگس زینتی در زمین هایی واقع در کلاگر محله و آهنگر کلا آغاز کرده است تا بتواند هنرنمایی خود را در لیگ برتر نمایان کند.
در هفته اول رقابتها تیم سپیدار قائمشهر مقابل تیم ذوب آهن در 16 آذرماه سالجاری صف آرایی می کند و این تیم اصفهانی که سال ها سابقه حضور در لیگ برتر را دارد، همیشه جزء مدعیان لیگ و چهار تیم بالای جدول بوده است اما امسال این تیم با جابه جایی سرمربی و بازیکنان متفاوت تر از سال گذشته پا به عرصه رقابتها می گذارد و این کار را برای تیم سپیدار سخت تر کرده است.
کارشناس فوتبال بانوان از شهرستان قائمشهر روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: بنده به عنوان کسی که سالها در عرصه فوتبال فعالیت داشته ام باید بگویم که تیم فوتبال بانوان سپیدار قائمشهر که برای اولین بار در بازی های لیگ برتر شرکت می کند، فصل سختی را پیش رو خواهد داشت.
فاطمه بوداغی با بیان اینکه طی 2روز گذشته در محل تمرین تیم سپیدار قائمشهر واقع در آهنگرکلا حضور یافتم، افزود: نکاتی را به سرمربی تیم بیان کرده ام که امسال فصل سختی را پیش رو خواهند داشت و نمی توان از هم اکنون گفت که تیم سپیدار جزء هشت تیم اصلی است.
این کارشناس بیان کرد: اگر چه تیم سپیدار هم 2 بازیکن تیم ملی، 2 بازیکن لیگ برتری و بازیکنان غیربومی جذب کرده اما به دلیل فراز و نشیب ها در فوتبال نیازمند جذب چند بازیکن یا مهره اصلی هم است.
بوداغی تاکید کرد: البته تمام اختیارات و تصمیمات این تیم برعهده سرمربی تیم " سارا آذری " است که با آغاز فصل و تکیه بر روی نقاط قوت و ضعف بازیکنان تیم خود بتواند تصمیمات مهمی را اتخاذ کند.
وی به تحقیقات خود در خصوص تمرینات سایر تیم ها قبل از شروع فصل اشاره کرد و گفت که طی تحقیقات به عمل آورده تیم های ملوان، ذوب آهن، شهرداری بم و سیرجان با تمرینات منظم و فشرده و جذب بازیکنان با کیفیت درصدد هستند تا با قدرت بالایی در لیگ حضور یابند.
این کارشناس با بیان اینکه تمرینات منظمی برای بازیکنان تیم سپیدار برقرار است، افزود: سرمربی تیم سپیدار قائمشهر با پنج روز تمرین و تمرینات هوازی برای بازیکنان خود به صورت منظم درصدد است تا فصلی توام با آمادگی بالایی را آغاز کند.
** مشتاقانه در انتظار فصل هستیم
سرمربی تیم بانوان سپیدار قائمشهر با ابراز خوشحالی از حضور در رقابتهای لیگ برتر بانوان، گفت: مشتاقانه در انتظار شروع فصل هستیم و با همت بازیکنانم تمام تلاشمان را می کنیم تا بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.
سارا آذری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموریت ما در آغاز فصل تلاش برای رسیدن به موفقیت و کسب بهترین امتیازات است.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت ها نیازمند تمرینات منظم هستیم، افزود: تمرینات بازیکنانم به صورت روزانه و تا قبل از شروع مسابقات در حال انجام شدن است و بازیکنانم در شرایط مطلوبی قرار دارند.
سرمربی تیم سپیدار قائمشهر در خصوص اولین رقابت خود مقابل تیم ذوب آهن اصفهان گفت:در رقابتهای لیگ برتر این تیم همیشه جز مدعیان لیگ و چهار تیم بالای جدول بوده است.
آذری با بیان اینکه امسال تیم ذوب آهن اصفهان متفاوت تر از سال های گذشته پا به عرصه رقابت ها می گذارد، افزود:امسال تیم ذوب آهن تغییراتی را در بازیکنان و سرمربی خود داشته است.
وی بیان کرد: ترکیب بندی جدید تیم ذوب آهن اصفهان شرایط را برای ما که اولین سال است پابه عرصه رقابت های لیگ برتر بانوان گذاشته ایم سخت تر کرده است.
آذری با بیان اینکه در فوتبال فراز و نشیب های فراوانی وجود دارد، گفت که هزاران اتفاق در هر لحظه در بازی ها رخ می دهد اما هدف ما در این بازی رسیدن به امتیاز است که این امر هم دور از انتظار نیست.
** جذب 21 بازیکن در تیم سپیدار
لیگ برتر فوتبال بانوان که پیش از این قرار بود نهم آذرماه آغاز شود اما به خاطر اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان و شرکت در رقابتهای کافا فوتبال بانوان به 16 آذرماه تغییر یافت.
تیم های فوتبال بانوان سپیدار قائمشهر و ذوب آهن اصفهان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور صبح روز جمعه 16 آذرماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند.
ترکیب بازیکنانی که مدیر عامل تیم سپیدار قائمشهر با آنان قرارداد بسته دروازه بانانی همچون زهرا دماوندی ، فرشته قاسم بیکی و بازیکنانی همچون بهاره امیرخانی ، نسترن زیبایی ، زهرا خبازی ، زینب قربانی ، هدیه هزارجریبی ، فاطمه ناصرپور ، فاطمه مزیدی ، معصومه نوبخت ، کلثوم آهنگری ، مائده عمرانی ، ظریفه خسروی ، آرزو حضرتی ، مهدیه ضیایی ، لیلا موحدی ، فاطمه رحیمی ، مهسا موسوی ، فاطمه زهرا جهانی ، فاطمه شیرودی و مریم میرحسینی است که متشکل از 6 بازیکن غیربومی و اکثر آنان بازیکنان پایه است.
7334/1899

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/103170/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دف نوازی زیبا و شنیدنی در برنامه «معرکه»

آتش سوزی در پایتخت اندونزی 7 کشته برجای گذاشت

طرز تهیه دسر چوکو لاوا

با این معجون شگفت انگیز 10 سال بیشتر عمر کنید

محبت کردنشون خیلی جالبه

مطالعه رفتار آب و یخ در نانوحفره و غول‌های یخی منظومه شمسی!

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

اقدام حمایتی دولت انگلیس از ورزشکاران روسی

زوج دفاعی جدید شجاع؛ حضور کمرنگ اما موثر!

کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم

چهار تراکتوری مورد تشویق هواداران مازنی

سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ

متیو مک کانهی: وقتی خدا رو داری یه رفیق داری اون رفیقم خودتی

بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش در یک سریال

بیت باکس زیبای دی جی و بچه ها در حضور آقای طهماسب

علت عدم حضور نبویان در پدرخوانده3

نتیجه‌ی عدم توجه به جلو در رانندگی

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!

فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

رنکینگ توپ طلا؛ فرش قرمز برای بلینگام!

ادعای عجیب ویدال؛ دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

نه فرانسه و نه پی‌اس‌جی؛ مقصد زیدان مشخص شد

باقری تک و تنها در جنگ با آلوز و حسینی

در آستانه ال‌کلاسیکو؛ کاپیتان رئال تمرین نکرد

این افراد ریواس نخورند

اجرای تماشایی از آهنگ «پینک فلوید» با گیتار الکتریک

تصاویر هوایی از وضعیت «زرآباد» در استان سیستان و بلوچستان بعد از بارندگی

واژگونی پراید حادثه آفرید

حکمت/ کجای مجلس بنشینیم؟

طرز تهیه خاگینه هویج

استفاده از سیر پخته شده برای کاهش ورم گلو

توصیه جالب دکتر عزیزی به مردها

یک بمب‌افکن میکرومقیاس برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

با شگفتی‌سازان دقیقی علیه استقلال

پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان

تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است