آریا بانو

آخرين مطالب

سعید پیردوست: طنزهای تلویزیون روز به روز افت می‌کنند گفتگو

سعید پیردوست: طنزهای تلویزیون روز به روز افت می‌کنند

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون که چند وقتی می‌شود در تلویزیون کم کار است، از توجه نکردن مسئولان به پیشکسوتان این عرصه گفت.
سعید پیردوست که این روزها مشغول بازی در سریال «هشتاد و هفت متر» به کارگردانی کیانوش عیاری است به مهر گفت: سریال «هشتاد و هفت متر» به کارگردانی کیانوش عیاری جدیدترین سریالی است که در آن مشغول بازی هستم و همچنین در سریال «حکایت های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی نیز ایفای نقش می کنم.
وی افزود: از دیگر کارهایم، سریال «ستایش 3» به کارگردانی سعید سلطانی است که بیش از 80 درصد فیلمبرداری آن انجام شده است.
بازیگر سریال های «پاورچین» با اشاره اینکه دیگر علاقه ای به حضور در کارهای طنز ندارد، گفت: سریال های طنز در حال حاضر بازیگران و شرایط خاص خودشان را دارند و من فعلا علاقه دارم کارهای جدی تر بازی کنم. البته پیشنهاد طنز به من زیاد می‌شود اما هم خودم علاقه ای ندارم طنز بازی کنم هم پیشنهادها آنقدر خوب نیست که بتوانم بپذیرم.
پیردوست با اشاره به اینکه سریال های تلویزیون دیگر کیفیت سابق را ندارند، تصریح کرد: متاسفانه ما دیگر سریال هایی با کیفیت آثار دهه هفتاد و هشتاد نمی‌بینیم که یکی از دلایل آن وجود شبکه نمایش خانگی است زیرا بعضی از سریال های این شبکه اصلا کیفیت مناسبی ندارند که این موضوع بر سریال سازی تلویزیون هم تاثیر گذاشته است.
بازیگر سریال «شب های برره» به کارگردانی مهران مدیری ادامه داد: ما خیلی وقت است که دیگر سریال هایی با کیفیت سریال های مهران مدیری در تلویزیون نمی‌بینیم. جدیدترین سریالی که مورد پسند مردم واقع شده «پایتخت» است که این سریال هم متاسفانه دیگر کیفیت سابق را ندارد و مردم آن کیفیتی را که در سری اول و دوم این سریال می‌دیدند دیگر مشاهده نمی کنند.
پیردوست با اشاره به اینکه راهکار بهبود کیفیت سریال های طنز این است که از فیلمنامه های بکر و بازیگران متفاوت استفاده شود، گفت: فیلمنامه هایی که به من پیشنهاد می‌شود کیفیت چندانی ندارند و من هم سعی می کنم به نوعی این پیشنهادها را رد کنم.
این بازیگر تلویزیون و سینما درباره ضعف فیلمنامه ها بیان کرد: من قصد توهین ندارم اما یک سری افراد اهمیت چندانی برای قصه و فیلمنامه قائل نمی‌شوند و می خواهند با سرعت کاری را بسازند و سراغ کار بعدی بروند.
پیردوست ادامه داد: بعضی سعی دارند بیشتر بازیگرانی را در فیلم هایشان به کار بگیرند که جوان تر هستند و شباهت بیشتری به مُد روز جامعه دارند و این مساله باعث می‌شود که دیگر فرصتی به دیگر بازیگران نرسد. ما وقتی به کارهای مهران مدیری دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم که کارهای او از دهه 70 تا به الان روز به روز تکمیل تر و بهتر شده است و تماشاگر هم از این کارها استقبال خوبی می‌کند.
بازیگر فیلم های «گوزن ها» و «سفر سنگ» درباره لزوم توجه به پیشکسوتان گفت: ما توجهی که در شان یک پیشکسوت باشد نمی‌بینیم. بازیگری که بیش از 50 سال است بازی می‌کند و خودش هم 80 سال سن دارد، الان باید استراحت کند اما وقتی از نظر مالی تامین نیست مجبور می‌شود فیلم هایی را بازی کند که شاید بعضی کیفیت مناسبی هم ندارند.
پیردوست در پایان درباره فعالیتش در سینما خبر داد: فیلم سینمایی «آنجا همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند که کار بسیار خوبی هم است، چند روزیست آغاز به کارکرده و عوامل سعی دارند تا این فیلم را به جشنواره ملی فیلم فجر برسانند.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

ایوبی: خوشنویسان پرچم‌دار فرهنگ اصیل هستند / نکوداشت استاد یدالله کابلی برگزار شد

کتایون ریاحی: اداره شبکه ویژه ناشنوایان را به ناشنوایان بسپارید

باید انباشت جمعیت مجرد را هر چه سریعتر ساماندهی کرد

نوروزبیگی: «محسن تنابنده» تنها بازیگر قطعی عنکبوت است

رسول نظرزاده: هنوز داریم تفکر را مونتاژ می‌کنیم / ایران دریای ایده‌های تحقیقی و پژوهش‌های انجام نشده است / به تولید فکر و اندیشه که می‌رسیم دیگر حمایتی وجود ندارد

زهرا جهانبخش: هنر ایران در حال پیدا کردن یک ساختار خیلی جدی است / رویداد تیرآرت جایگاه هنرمندان معاصر را تبیین می‌کند / گی دوینوا: بحث نمایشگاه "ایران فوتو" ستاره‌های عکاسی نیست / در فرانسه آموزشی که مخاطب از کودکی دیده دسترسی به هنر را راحت‌ می‌کند

ضرغامی: سریال گاندو فیلم بود؛ می‌خواست جنبه‌های نمایشی قضیه را بزرگ کند

شادی مختاری: چرا خانمِ بازیگر 40 ساله نقش دختر 20 ساله را هم بازی می کند؟

روایت مسعود کیمیایی از فشار ساواک برای تغییر پایان «گوزن‌ها»

با فرزندانتان طوری رفتار نکنید که فضای بیرون را به داخل خانه ترجیح دهند

سیروس الوند: سینما پس از انقلاب، دوباره اختراع شد

سیامک زندیه: شرط حفظ کیفیت البسه ایرانی عرضه محصولات با قیمت‌های بسیار بالا است

فیروز فیروز: معماری بیش از هر چیزی هنر است / معماری ایران فلسفه اکولوژیک دارد/ حرف امروز دنیا را ما قبلاً تجربه کرده‌ایم

ندا بهزاد: بانوان موزیسین چیزی از آقایان کم ندارند / گروه دلیار با دو خواننده روی صحنه می‌رود

مطالعه را فقط کتاب خواندن نمی‌دانیم / روایت محمدرضا رضاییان از فصل چهارم برنامه "کتاب باز"

نگاهی سایکودرام به نمایش تنسی ویلیامز / روایت کامبیز بنان از نمایش "نمی‌دونم فردا چی میشه؟"

مهم‌ترین معضلات عرصه مد و لباس از نگاه یک استاد دانشگاه

رواج پدیده شبه کودک همسری برای دریافت مستمری

‍‍ ‍‍پیروز حناچی: مهم‌ترین هدف سمپوزیوم مجسمه‌سازی کشف استعدادهای جوان است / برزین ضرغامی: شورای شهر تهران ما را در تصویب لایحه ایجاد حریم برای مجسمه‌های شهری همراهی کند

گفت و گویی با یک‌راننده زن تاکسی‌های اینترنتی

تاجبخش فنائیان: لازمه‌ تئاتر ملّی بازشناسی ریشه‌های فرهنگی است / استعداد جهانی شدن تئاتر ما کمتر از سایر کشورهای نیست

یکتاناصر:نقش خوب پیشنهاد شود، بازی می‌کنم

محمدپور: "دختر شیطان" در پاییز می‌توانست 15 میلیارد بفروشد / اشتباه کردیم اکران عید فطر را پذیرفتیم

پایان کار هفتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش بدون برگزیده در بخش هنری / فاطمی: کپی نقش‌های گذشته ارزشی ندارد

ظلم تاریخی و هدیه‌های مدرنیته / روایت ابوالفضل رفیعی از نمایشگاه "ساکنان مویه" در گالری سیحون

سید محمد بهشتی: توجه به بازشناسی هویت در معماری ضروری است / شهر شیراز دارای ارزش تاریخی و معماری خاصی است

بیوک میرزایی از نمایش "نویی تضاد منافع" تا سریال "افسانه هزارپایان"

تأکید بر موسیقی آوازی و تجلیل از دستاوردهای هنرمندان و ذاکران فرهنگ رضوی / همه چیز درباره چهارمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری: کسانی که در مسیر صراط قرار می‌گیرند رستگار می‌شوند / از یادداشت تجلیل مقام معظم رهبری بر کتاب شهید مجتبی ذوالفقارنسب و کتاب شهدای مدافع حرم و تازه‌های نشر نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

زمان اعلام نتایج کنکور 98 +ظرفیت دانشگاه‌های سراسری

ابوالفضل صفری گفت: سرنوشت «سلام صبح بخیر» با برگشت «حالا خورشید»/ عصرگاهی می‌شویم

توحید معصومی خبر داد؛ «مگس» از 23 تیرماه به تالار سایه می‌آید/ یک اقتباس گروتسک

احسان دانش فرید: نه از کسی تقلید کرده‌ام و نه الگوبرداری

"الف دزفول" همچنان در انتظار / مرجان اشرفی‌زاده: با حذف پروانه‌ها به تسریع جریان فیلمسازی کمک می‌شود

آرش قاسمی : تمرکزم بر صداگذاری «نهنگ آبی» است/ همکاری در چند فیلم کوتاه

چرا کودک آزاری رخ می‌دهد؟/ پدر و مادر را به زندان بیندازیم، آسیب به کودکان کم نمی‌شود/ قصور جامعه را نادیده نگیریم

نمایش "یک زن و یک مرد" یک کار تمام آناهیتایی است / وجه درمانگری تئاتر باید حفظ شود تا حال مردم بهتر شود / روایت هوشمند هنرکار، کاظم هژیرآزاد و ناهید مسلمی از نمایش "یک زن و یک مرد"

یک کمدی سیاه با پایانی متفاوت / محسن قصابیان از "نیوکاسل" می‌گوید

حلقه مفقوده تولیدات فرهنگی و هنری نوجوانان هستند / حسین بختیاری و نگارش سه‌گانه‌ای آمیخته از وحشت و فانتزی برای نوجوانان

عروسی‌های 600میلیونی!

ماهان پوریان: فضای کنونی مناسب انتشار آلبوم نیست

آزاده عسگری: تنها 20 درصد موفقیت برند حوزه مد و لباس وابسته به طراحی است

امیر جعفری: من کارگرزاده هستم و هیچوقت از جایی رانت نگرفتم/ عذرخواهی می‌کنم

حماقتی که منجر به عذاب وجدان می‌شود / روایت صالح علوی‌زاده از نمایش "تایم لپس"

بهزاد فراهانی: شریف‌تر از ستاره اسکندری چه کسی را می‌توان نام برد/ غبطه می‌خورم برای آنها که هنوز خود را با معیارهای قرن 21 تطبیق نداده‌اند

آرا صلاحی: با «زهرمار» به حقم رسیدم

مهدی کوشکی: تصمیم گرفتم بنویسم تا بتوانم بازی کنم / تئاتر ایران دچار خلأ جادو و تعلیق است / آموزش بازیگری در سالن تئاتر اتفاق می‌افتد

کتابخانه‌ای مغفول‌مانده در دل تئاتر شهر / جواد تولمی: می‌توان با آثار کتابخانه و مرکز اسناد هنرهای نمایشی تئاتر کشور را آباد کرد

سعیده سروش‌فر: قیمت پارچه هر دو هفته بالا می‌رود

"وانهاده" اجرا نخواهد شد / رویا میرعلمی بازیگر نمایش"مثبت فکر کن" شد / سیامک صفری با "گورخواب‌ها" به نوفل‌لوشاتو می‌رود