آریا بانو

آخرين مطالب

سعید پیردوست: طنزهای تلویزیون روز به روز افت می‌کنند گفتگو

سعید پیردوست: طنزهای تلویزیون روز به روز افت می‌کنند

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون که چند وقتی می‌شود در تلویزیون کم کار است، از توجه نکردن مسئولان به پیشکسوتان این عرصه گفت.
سعید پیردوست که این روزها مشغول بازی در سریال «هشتاد و هفت متر» به کارگردانی کیانوش عیاری است به مهر گفت: سریال «هشتاد و هفت متر» به کارگردانی کیانوش عیاری جدیدترین سریالی است که در آن مشغول بازی هستم و همچنین در سریال «حکایت های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی نیز ایفای نقش می کنم.
وی افزود: از دیگر کارهایم، سریال «ستایش 3» به کارگردانی سعید سلطانی است که بیش از 80 درصد فیلمبرداری آن انجام شده است.
بازیگر سریال های «پاورچین» با اشاره اینکه دیگر علاقه ای به حضور در کارهای طنز ندارد، گفت: سریال های طنز در حال حاضر بازیگران و شرایط خاص خودشان را دارند و من فعلا علاقه دارم کارهای جدی تر بازی کنم. البته پیشنهاد طنز به من زیاد می‌شود اما هم خودم علاقه ای ندارم طنز بازی کنم هم پیشنهادها آنقدر خوب نیست که بتوانم بپذیرم.
پیردوست با اشاره به اینکه سریال های تلویزیون دیگر کیفیت سابق را ندارند، تصریح کرد: متاسفانه ما دیگر سریال هایی با کیفیت آثار دهه هفتاد و هشتاد نمی‌بینیم که یکی از دلایل آن وجود شبکه نمایش خانگی است زیرا بعضی از سریال های این شبکه اصلا کیفیت مناسبی ندارند که این موضوع بر سریال سازی تلویزیون هم تاثیر گذاشته است.
بازیگر سریال «شب های برره» به کارگردانی مهران مدیری ادامه داد: ما خیلی وقت است که دیگر سریال هایی با کیفیت سریال های مهران مدیری در تلویزیون نمی‌بینیم. جدیدترین سریالی که مورد پسند مردم واقع شده «پایتخت» است که این سریال هم متاسفانه دیگر کیفیت سابق را ندارد و مردم آن کیفیتی را که در سری اول و دوم این سریال می‌دیدند دیگر مشاهده نمی کنند.
پیردوست با اشاره به اینکه راهکار بهبود کیفیت سریال های طنز این است که از فیلمنامه های بکر و بازیگران متفاوت استفاده شود، گفت: فیلمنامه هایی که به من پیشنهاد می‌شود کیفیت چندانی ندارند و من هم سعی می کنم به نوعی این پیشنهادها را رد کنم.
این بازیگر تلویزیون و سینما درباره ضعف فیلمنامه ها بیان کرد: من قصد توهین ندارم اما یک سری افراد اهمیت چندانی برای قصه و فیلمنامه قائل نمی‌شوند و می خواهند با سرعت کاری را بسازند و سراغ کار بعدی بروند.
پیردوست ادامه داد: بعضی سعی دارند بیشتر بازیگرانی را در فیلم هایشان به کار بگیرند که جوان تر هستند و شباهت بیشتری به مُد روز جامعه دارند و این مساله باعث می‌شود که دیگر فرصتی به دیگر بازیگران نرسد. ما وقتی به کارهای مهران مدیری دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم که کارهای او از دهه 70 تا به الان روز به روز تکمیل تر و بهتر شده است و تماشاگر هم از این کارها استقبال خوبی می‌کند.
بازیگر فیلم های «گوزن ها» و «سفر سنگ» درباره لزوم توجه به پیشکسوتان گفت: ما توجهی که در شان یک پیشکسوت باشد نمی‌بینیم. بازیگری که بیش از 50 سال است بازی می‌کند و خودش هم 80 سال سن دارد، الان باید استراحت کند اما وقتی از نظر مالی تامین نیست مجبور می‌شود فیلم هایی را بازی کند که شاید بعضی کیفیت مناسبی هم ندارند.
پیردوست در پایان درباره فعالیتش در سینما خبر داد: فیلم سینمایی «آنجا همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند که کار بسیار خوبی هم است، چند روزیست آغاز به کارکرده و عوامل سعی دارند تا این فیلم را به جشنواره ملی فیلم فجر برسانند.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سخنگوی سازمان انتقال خون: 4 هزار نمونه خون بند ناف ذخیره شده است

کشور در تامین داروهای اساسی کمبودی ندارد

امید صالحی عکاس سال سینمای ایران شد / تقدیر از حسین ملکی / معتمدآریا: بهتر است حرکت عکاسان سینما در پیگیری امنیت شغلی را با جان و دل بپذیریم

رد پای موسیقی‌ خاطره‌انگیز دهه‌های پیشین در یک اجرا / روایت سهراب کاشف و بهرام دهقانیار از کنسرت "شب خاطره‌ها برای بچه‌های ایران‌زمین"

حسین ایمانی جاجرمی: جدایی‌گزینی طبقاتی در محلات به چند پاره شدن جامعه می‌انجامد / شهرسازی و معماری نادرست مردم را به انزوا سوق می‌دهد

اجرایی بسیار زیبا و دراماتیک / نگاهی به نمایش "کریم لوژی" به نویسندگی مجید رحمتی و مهران رنجبر و به کارگردانی رضا بهرامی

آغاز بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما / دارابی: اقبال مخاطبان به شبکه‌های استانی رو به افزایش است

فرزاد فرجی: تعدادی از هنرمندان نقش سفال و سرامیک را در هنرهای تجسمی پررنگ کرده‌اند / نمایشگاه پیشکسوتان سفال و سرامیک ایران سالانه برگزار می‌شود

فرار احمدشاه به رخت‌شورخانه دربار / روایت علی یدالهی از نمایش "رخت‌شور شاه" در جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

رهگذر: نوجوانان در سینمای ما نادیده گرفته شده‌اند / "آخرین داستان" پاییز اکران می‌شود

متامدرن نه مبهم است و نه جدید / دیدگاه انتقادی محمد آزرم نسبت به مانیفست "متامدرنیسم"

"بی‌سر" در مراحل پایانی تولید است / "زالاوا" به دنبال جذب سرمایه

مرضیه برومند: متولی سینمای کودک باید کانون پرورش فکری کودکان باشد

راضیه ابراهیمیان: حمایت از برندسازی یا کارآفرینی به شکل اصولی و حرفه‌ای انجام نمی‌شود

سیدحسین ملکی: خط تحریری در زندگی روزمره مردم قابل استفاده است / از ابداع خط ترنم تا اقتصاد هنر خوشنویسی

سعید خاقانی: معماری ما فضای تجربه درست نداشت که بخواهد سالم بماند / هویت امری ارجاعی و بیرونی نیست

لازم نیست دستتان را محکم روی دف بکوبید / تئوری موسیقی از نان شب هم واجب‌تر است / توصیه‌های داوران به شرکت‌کنندگان جشنواره ملی موسیقی جوان

محمدعلی سجادی: "سودابه" ادامه سینمای داستانی من است

رادیو سوینا آغاز به کار کرد / شهاب حسینی: حضور جامعه محترم نابینایان در سالن‌های سینما خبر خوبی است

مرادیان: ضرورت ساخت مجسمه در جامعه نابه سامان امروز بیش از گذشته احساس می‌شود / تبدیل درختان خشکیده تهران به مجسمه توسط بخش خصوصی

اثر نمایشی برگرفته از آئین و سنت‌های استان بوشهر / روایت حسین اسدی از اجرای نمایش "آبگوشت زهرماری" در جشنواره آئینی و سنتی

فعال مدنی درحوزه زنان وخانواده:امنیت مهمترین اولویت و دغدغه زنان شهری است

زنانه شدن سالمندی در آینده جدی است

مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران: داروی جدید دفرازیروکس در داروخانه‌ها وجود ندارد

تلفن همراه حریم خصوصی کودکان نیست

انجام ماموگرافی سبب ابتلا به سرطان سینه می‌شود؟

دلایل جامعه شناختی کودک همسری

فرآیند کار مراکز مشاوره قبل «ازدواج»

معیارهای جوانان امروزی برای ازدواج

گفت‌وگو با مَلِک‌آرا رحیمی، زنی که احمد پسربچه افغان را جهانی کرد

«ازدواج»؛ هندوانه‌ای که دیگر در بسته نیست

چرا آمار اشتغال زنان پایین است؟

مسعود کیمیایی: فیلم‌ها ده‌ها میلیارد می‌فروشند اما برای من و مهرجویی سرمایه‌گذار نیست

اقبال واحدی: خودم را مجری نمی‌دانم من یک بسیجی‌ام!

رضا کیانیان خطاب به رضا رشیدپور: دوستت دارم اما شفاف بگو کی پول کثیف آورده سینما؟

منصوره ثابت‌زاده: من خادم فرهنگ هستم / برای نخستین بار موسیقی حرکتی ایران را آنالیز و طبقه‌بندی کردم / موسیقی می‌تواند در زبان تاثیر بسزایی بگذارد

بهار ایلچی: هدف گروه پلاریس ارتباط با همه مردم در هر جغرافیای دنیاست

رامتین لوافی: "هت تریک" در شرایط متعادل می‌توانست پرفروش شود

گفت و گوی اعضای خانواده یک مسئولیت زنانه نیست

لیلا کردبچه: می‌توان از روی شعر برخی شاعران تقویم تهیه کرد / صنایع ادبی ما نیاز مبرم به نوسازی دارند

علیرضا صفاری: برندسازی وابسته به رفتار مصرف است / اگر پول اولویت بود تمام برندهای پوشاک در ایران تعطیل می‌شدند

ضعف شناخت و به کارگیری ناآگاهانه تکنولوژی تأثیر مخربی بر معماری دارد / احصاء و یکپارچگی از مهم‌ترین اصول مرمت است / پول نفت باعث شد تا درست زندگی کردن را فراموش کنیم / روایت سجاد موذن از مرمت در سامرا تا خانه‌های تاریخی ایران

کارگردان «قدیس»: فقط 20 درصد نقدها علیه شاملو را گفتم!

بهمن پناهی: در موضوع پژوهش از دانشگاه‌های به‌‌روز جهان یک مرحله عقب مانده‌ایم / موزیکالیگرافی جستجویی است برای کشف و بُروز روابط آشکار و نهان موسیقی و خوشنویسی

حذف ازدواج و طلاق از شناسنامه چه شرطی دارد؟!

رضا ایرانمنش: کارگردان‌ها تنها به دنبال چشم سبزها در سینما هستند

حسین زمان: چقدر نبودن روی صحنه سخت بود

همیشه دوست داشتم آثارم پا داشتند و راه می‌رفتند! / مصطفی اسداللهی از نمایشگاه "که همین لباس زیباست" می‎گوید

براتی سده: برخی فکر می‌کنند اگر DICها از محله‌ای بروند، معتادها هم می‌روند

فرح‌بخش: اگر اجازه دهند فیلم‌های کمدی میلیاردی می‌فروشند