آریا بانو

آخرين مطالب

سعید پیردوست: طنزهای تلویزیون روز به روز افت می‌کنند گفتگو

سعید پیردوست: طنزهای تلویزیون روز به روز افت می‌کنند

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون که چند وقتی می‌شود در تلویزیون کم کار است، از توجه نکردن مسئولان به پیشکسوتان این عرصه گفت.
سعید پیردوست که این روزها مشغول بازی در سریال «هشتاد و هفت متر» به کارگردانی کیانوش عیاری است به مهر گفت: سریال «هشتاد و هفت متر» به کارگردانی کیانوش عیاری جدیدترین سریالی است که در آن مشغول بازی هستم و همچنین در سریال «حکایت های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی نیز ایفای نقش می کنم.
وی افزود: از دیگر کارهایم، سریال «ستایش 3» به کارگردانی سعید سلطانی است که بیش از 80 درصد فیلمبرداری آن انجام شده است.
بازیگر سریال های «پاورچین» با اشاره اینکه دیگر علاقه ای به حضور در کارهای طنز ندارد، گفت: سریال های طنز در حال حاضر بازیگران و شرایط خاص خودشان را دارند و من فعلا علاقه دارم کارهای جدی تر بازی کنم. البته پیشنهاد طنز به من زیاد می‌شود اما هم خودم علاقه ای ندارم طنز بازی کنم هم پیشنهادها آنقدر خوب نیست که بتوانم بپذیرم.
پیردوست با اشاره به اینکه سریال های تلویزیون دیگر کیفیت سابق را ندارند، تصریح کرد: متاسفانه ما دیگر سریال هایی با کیفیت آثار دهه هفتاد و هشتاد نمی‌بینیم که یکی از دلایل آن وجود شبکه نمایش خانگی است زیرا بعضی از سریال های این شبکه اصلا کیفیت مناسبی ندارند که این موضوع بر سریال سازی تلویزیون هم تاثیر گذاشته است.
بازیگر سریال «شب های برره» به کارگردانی مهران مدیری ادامه داد: ما خیلی وقت است که دیگر سریال هایی با کیفیت سریال های مهران مدیری در تلویزیون نمی‌بینیم. جدیدترین سریالی که مورد پسند مردم واقع شده «پایتخت» است که این سریال هم متاسفانه دیگر کیفیت سابق را ندارد و مردم آن کیفیتی را که در سری اول و دوم این سریال می‌دیدند دیگر مشاهده نمی کنند.
پیردوست با اشاره به اینکه راهکار بهبود کیفیت سریال های طنز این است که از فیلمنامه های بکر و بازیگران متفاوت استفاده شود، گفت: فیلمنامه هایی که به من پیشنهاد می‌شود کیفیت چندانی ندارند و من هم سعی می کنم به نوعی این پیشنهادها را رد کنم.
این بازیگر تلویزیون و سینما درباره ضعف فیلمنامه ها بیان کرد: من قصد توهین ندارم اما یک سری افراد اهمیت چندانی برای قصه و فیلمنامه قائل نمی‌شوند و می خواهند با سرعت کاری را بسازند و سراغ کار بعدی بروند.
پیردوست ادامه داد: بعضی سعی دارند بیشتر بازیگرانی را در فیلم هایشان به کار بگیرند که جوان تر هستند و شباهت بیشتری به مُد روز جامعه دارند و این مساله باعث می‌شود که دیگر فرصتی به دیگر بازیگران نرسد. ما وقتی به کارهای مهران مدیری دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم که کارهای او از دهه 70 تا به الان روز به روز تکمیل تر و بهتر شده است و تماشاگر هم از این کارها استقبال خوبی می‌کند.
بازیگر فیلم های «گوزن ها» و «سفر سنگ» درباره لزوم توجه به پیشکسوتان گفت: ما توجهی که در شان یک پیشکسوت باشد نمی‌بینیم. بازیگری که بیش از 50 سال است بازی می‌کند و خودش هم 80 سال سن دارد، الان باید استراحت کند اما وقتی از نظر مالی تامین نیست مجبور می‌شود فیلم هایی را بازی کند که شاید بعضی کیفیت مناسبی هم ندارند.
پیردوست در پایان درباره فعالیتش در سینما خبر داد: فیلم سینمایی «آنجا همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند که کار بسیار خوبی هم است، چند روزیست آغاز به کارکرده و عوامل سعی دارند تا این فیلم را به جشنواره ملی فیلم فجر برسانند.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سعید پیردوست: کم‌کار شدم چون یک عده خاص همیشه سرِکارند

زینب دوزالی: بسیاری از ایرادهای طراحی لباس به نبود دانش اوریگامی برمی‌گردد / دلیل فروش شال و روسری‌های چند میلیون تومانی در پایتخت

تلویزیون یک ویترین برای دیده شدن بیشتر است / امروز نبض تئاتر محکم و قرص می‌زند / با آتش تقی‌پور از شبیه‌خوانی و علاقه به تئاتر تا حضور در سینما و تلویزیون

منظر رمزی عراقی: حوزه مد و لباس نیازمند سرمایه‌گذاری‌های هوشمند است

سحر افتخارزاده: "هنرمندان مشغول کارند" مردم را با روند تولید اثر هنری آشنا می‌کند

محمدحسین لطیفی: مردم با رشیدپور مشکلی نداشتند/ تلویزیون و سینما باید به سمت کارهای فاخر بروند

حامد مدرس : دوست نداشتم «عمو حامد» باشم/ خلا مجریان متنوع در حوزه کودک

عبدالجبار کاکایی: مادامی که شعر در انحصار باشد گلخانه‌ای و دولتی باقی می‌ماند / شعرهایم را در جهت آشتی نسل‌ها گفته‌ام / پژوهش می‌تواند کمک بسیار زیادی به وضعیت ترانه کند

نمازی: مخاطب عام وسوسه ساخت سریال‌ را بیشتر می‌کند / صف‌های طویل یکی از مشکلات دریافت پروانه ساخت است

حسین علیشاپور: کار در حوزه موسیقی اصیل ایرانی سخت شده است

پندار اکبری: همیشه پای استقلالی بودنم می‌ایستم

هفته فیلم‌ اروپایی 2019 در خانه هنرمندان آغاز شد / مدیر مؤسسات ملی فرهنگی اتحادیه اروپا در ایران: امیدواریم جامعه ایران از فیلم‌های منتخب ما الهام بگیرد

مهدی محمودی: نمی‌توان با تأثیر اینستاگرام در حوزه مد مقابله کرد / فرشته افکاری: برندبازی به میدان رقابت و سرگرمی مبدل شده است

شکوفایی ادبیات و فرهنگ از دل روستاها/ روایت مدیران انجمن ادبی رشکلای آمل از فعالیت‌های فرهنگی

غفوری: «پایتخت6» در انتظار تکمیل قصه ها/ جایگزین «خشایار الوند» مشخص نشده است

ادبیات عنصر مهمی در ایجاد علاقه‌مندی به فضاست / پیوند ادبیات و معماری بدیهی است

دوست ندارم نقش رونا را تکرار کنم / روایت سوگل خلیق از سریال "دل‌دار"

طراحان لباس ما اِلمان‌ها را با فرهنگ ایرانی به‌روزرسانی نکرده‌اند / روایت منا جهانپور از مؤلفه‌های قومیتی در طراحی نقوش لباس در ایران

والی زاده: کاری نیست که انجام دهم/از دوبله‌های زیرزمینی تنفر دارم

"هملت، شاهزاده اندوه" به کار خود پایان می‌دهد /"جک با لوبیای سحرآمیز " به ارسباران می‌رود / رضا ثروتی "جنایات و مکافات" را در تالار وحدت به صحنه می‌برد / اجرای نمایشی کمدی از کوروش نریمانی در نوفل‌لوشاتو

شهرام کرمی: در شرایط کنونی تئاتر، تحلیل علمی و نشریات بسیار حائز اهمیت هستند

خشونتی که رفته‌رفته عادی شده است / روایت الهام یوسفی از نمایش "میدان نبرد، پیکر زن"

نسیم ادبی: علی نصیریان یک کلاس بازیگری است

نصیریان: پرویز بهرام کارهای ماندگاری انجام داد / اسماعیلی: "ما" بودیم که دوبله به اینجا رسید / پیکر دوبلور باسابقه به خانه ابدی تشییع شد

آهنج: «برادرجان» شعاری نیست

منوچهر والی‌زاده: صدای پرویز بهرام به این زودی‌ها پیدا نمی‌شود

خواننده ایرانی که 100 میلیون برای تیتراژ خوانی سریال‌ داد!!

اعظم سعادتمند: دیدار مقام معظم رهبری با شاعران موجب پیشرفت شعر انقلاب شده است

تهیه‌کنندگان دستمزد فیلمبرداری پروژه‌ها را نمی‌دهند

لیلی رشیدی درباره فیلم یه وا چه گفت؟

سریال‌هایی که در جذب مخاطب موفق نیستند / نگاهی به سریال‌های شبکه نمایش خانگی

تهیه‌کننده «رنگین کمان»، اظهارات خاله نرگس را تکذیب کرد

کارگردان سریال «دلدار»: نقش‌فروشی میلیون‌ها سال نوری با من فاصله دارد

شدت افزایش طلاق نداریم

آخرین وضعیت جمعیتی ایران تا سال 1430

کمال یوسف‌پور: مسابقات معماری در چهره شهرهای امروزی تأثیر چندانی ندارند / آثار برنده اغلب ساخته نمی‌شوند

"تولدت مبارک" فیلمی است با موضوعی جهانی/ فیلم از تمام مراحل ارشاد سربلند بیرون آمد اما مورد حمایت واقع نشد / گلایه انسیه جهان آرا از وضعیت اکران فیلمش

مرضیه ابراهیمی قربانی معروف اسیدپاشی: اعدام نمی‌خواهیم، چرخه خشونت باید متوقف شود

نسل دوبلورهای قدیمی ما دیگر تکرار نمی‌شود / محدودیت‌ها در رادیو زیاد و متن‌ها شبیه همدیگر شده است / وقتی یک کار انیمیشن را دوبله می‌کنم، اصلاً خسته نمی‌شوم / روایت تورج نصر از سال‌ها فعالیت در دوبله و بازیگری

ویژگی‌های موسیقی کودک از نگاه اردشیر کامکار

محمدمهدی فخری‌زاده: انتشار کتاب سینمایی مقبولیت عمومی ندارد / در اتحادیه ناشران می‌توانیم جلوی فعالیت‌های مخرب را بگیریم / "راهنمای فیلم‌های سینمای ایران" در دست تدوین است

مهران نائل: "دل‌دار" روایتی متفاوت از عشق است

حسینی: نمایشگاه عکس افغانستان در نیاوران بستر مناسبی برای همدلی است

دوست دارم آرام آرام بیایم و ماندگار شوم / پژمان جمشیدی اول باید بازیگر می‌شد بعد فوتبالیست / گفت‌و‌گو با علی شمس الهی خواننده پاپ

کلیشه شدن در یک نقش خطرناک است / حسام محمودی از بازی در سریال "دل‌دار" می‌گوید

مهسا علامیر: حقوق استادان گرایش‌های هنری در دانشگاه‌های ایران پایین است / اغلب طراحان لباس توان پرزنت آثارشان را ندارند

بهترین راه لاغری شکم | جراحی‌هایی که فقط جیبتان را خالی می‌کند!

بهمن کیارستمی: منیر فرمانفرماییان تا آخرین روز تصویربرداری مقابل دوربین راحت نبود / نمایش مستند "منیر" در خانه سینما

مستر کیتون شخصیتی است که تعریف مشخص دارد / روایت یوسف مرادیان از بازی در سریال "از یادها رفته"

عباس مجیدی: در دوسالانه مجسمه شهری مشهد هنرمندان براساس فضای تعریف شده مجسمه می‌سازند