آریا بانو

آخرين مطالب

قائم مقام کمیته امداد: سوءگیری له یا علیه کسی در کمیته امداد پذیرفتنی نیست گفتگو

قائم مقام کمیته امداد: سوءگیری له یا علیه کسی در کمیته امداد پذیرفتنی نیست

  بزرگنمايي:

آریا بانو - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: سوء گیری له یا علیه کسی در امداد پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایسنا،سید منصور برقعی چهارشنبه، هفتم آبان در آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امداد ثابت کرد که یک دغدغه اصلی دارد و بر اساس وظیفه اصلی در اساس نامه امداد و در وفاداری به آن یک مشی روشن داشته که در مسائل سیاسی استان ها ورود و مداخله نمی‌کند.
وی با اشاره به نزدیکی به انتخابات و اینکه همکاران ما می توانند عقیده و نظر شخصی داشته باشند و آزادی فردی کسی را نمی توان مانع شد، اظهارکرد: اما اینکه امداد و رفتار امدادی بخواهد سمت و سو گیری بر له یا علیه کسی داشته باشد، به هیچ وجه در امداد پذیرفتنی نیست.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امداد در عمل به اساس نامه و به وظیفه‌ای که ترسیم شده را بدون هیچ ملاحضه انجام می دهد و آن وظیفه توجه عمیق و دقیق و رسیدگی به نیازمندان است.
برقعی با اشاره به بخشی از سخنان امام علی (ع)، تصریح کرد: در کنار قله‌های ثروت است که دره‌های فقر ایجاد می شود و اصل شکل گرفتن ثروت از منابعی است که خداوند خلق کرده است.
وی با اشاره به ضرورت اصلاح ریشه‌ای قوانین، ادامه داد: ما اساسا مبتلای به آفتی هستیم که آثار آن را مشاهده می کنیم و آن آفت، آفت ریشه‌های پنهان اقتصاد نظام طاغوت و اندیشه سرمایه داری طاغوت است.
برقعی با اشاره به قدیمی بودن قوانین کشور، عنوان کرد: بخشی از قوانین ما در عرصه اقتصادی متعلق به زمان رضاه شاه بوده و تنظیم عرصه تجارت در کشور ما را قانون تجارتی انجام می دهد که متعلق به سال 1311 است . از روی قانون فرانسه و بلژیک مجموعا 600 ماده تدوین شده و از آن زمان روی آن ریل حرکت می کنیم.
وی با اشاره به صدمات ضعف قوانین بیان کرد: اگر طی دوماه وضعیتی پیش می آید و قیمت ها آثاری را به بار می آورد و به بخش های مختلف جامعه و حتی قشر متوسط فشار وارد می کند، این اجزایی که از هزینه ها گمشده، همان چاله هایی است که درست شده و روی قله ثروتی اضافه شده است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور تاکید کرد: ما نتوانستیم نظام اقتصادی سرمایه داری که در رگ و پی ما پنهان است و آثارش را می بینیم از رگ و ریشه دربیاوریم و تحقق این موضوع همت بلند می خواهد.
برقعی گفت: قانون پولی بانکی ما متعلق به سال 1349 و قانون برنامه بودجه متعلق به سال 1351 ‌است و شاید چند ماده آن اصلاح شده، اما باید دید آیا چند شاخه کوچک آن اصلاح شده یا این قوانین از رگ و ریشه اصلاح شده است.
وی افزود: به تبع این موارد اتفاقاتی می افتد که همه ملت از آن رنج می برند و مدیران ما نیز باید همه وقت و انرژی را بگذارند که ذره‌ای آثار آن را کاهش دهند .
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: در کمیته امداد اگر خود را نهاد انقلابی می بینیم، وظیفه داریم که به این موضوعات به شکل عمیق فکر کنیم .
برقعی بیان کرد: امداد ویژگی بسیار خوبی دارد و اراده سختکوشی که در همکاران امداد است، مثال زدنی است، اما در مدیرکل امداد باید این مهم مضاعف بر این باشد .
وی تصریح کرد: انتظارات ما در سطح امداد این است که مدیرکل و نیروهای امداد در وهله اول منشاء ایجاد اعتماد به نفس و بروز و ظهور قدرت درونی خود و جامعه هدف باشند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه پدیده فقر ابتدا روحیه ها را می شکند، اضافه کرد: مهمترین نکته برای همکاران، توجه به این حوزه است که این توان، قدرت درونی و رزمنده بودن در برابر هر مشکل باید در وجود ما ایجاد شود . همچنین جز برخورد احترام آمیز در کمیته امداد چیزی پذیرفتنی نیست.
به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم قباد مبشری به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات فرید محبی مدیرکل سابق تقدیر شد.
انتهای پیام





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

لی‌لا رضایی: این روزها همه خود را ترانه‌سرا می‌دانند

نباید معماری به چاه بازی‌های نوستالوژیک بغلتد / معماران هنوز عاشق بتن هستند / روایت مسعود تقوی از بحران محیط زیست و تأثیرات معماری

ایوبی: خوشنویسان پرچم‌دار فرهنگ اصیل هستند / نکوداشت استاد یدالله کابلی برگزار شد

کتایون ریاحی: اداره شبکه ویژه ناشنوایان را به ناشنوایان بسپارید

باید انباشت جمعیت مجرد را هر چه سریعتر ساماندهی کرد

نوروزبیگی: «محسن تنابنده» تنها بازیگر قطعی عنکبوت است

رسول نظرزاده: هنوز داریم تفکر را مونتاژ می‌کنیم / ایران دریای ایده‌های تحقیقی و پژوهش‌های انجام نشده است / به تولید فکر و اندیشه که می‌رسیم دیگر حمایتی وجود ندارد

زهرا جهانبخش: هنر ایران در حال پیدا کردن یک ساختار خیلی جدی است / رویداد تیرآرت جایگاه هنرمندان معاصر را تبیین می‌کند / گی دوینوا: بحث نمایشگاه "ایران فوتو" ستاره‌های عکاسی نیست / در فرانسه آموزشی که مخاطب از کودکی دیده دسترسی به هنر را راحت‌ می‌کند

ضرغامی: سریال گاندو فیلم بود؛ می‌خواست جنبه‌های نمایشی قضیه را بزرگ کند

شادی مختاری: چرا خانمِ بازیگر 40 ساله نقش دختر 20 ساله را هم بازی می کند؟

روایت مسعود کیمیایی از فشار ساواک برای تغییر پایان «گوزن‌ها»

با فرزندانتان طوری رفتار نکنید که فضای بیرون را به داخل خانه ترجیح دهند

سیروس الوند: سینما پس از انقلاب، دوباره اختراع شد

سیامک زندیه: شرط حفظ کیفیت البسه ایرانی عرضه محصولات با قیمت‌های بسیار بالا است

فیروز فیروز: معماری بیش از هر چیزی هنر است / معماری ایران فلسفه اکولوژیک دارد/ حرف امروز دنیا را ما قبلاً تجربه کرده‌ایم

ندا بهزاد: بانوان موزیسین چیزی از آقایان کم ندارند / گروه دلیار با دو خواننده روی صحنه می‌رود

مطالعه را فقط کتاب خواندن نمی‌دانیم / روایت محمدرضا رضاییان از فصل چهارم برنامه "کتاب باز"

نگاهی سایکودرام به نمایش تنسی ویلیامز / روایت کامبیز بنان از نمایش "نمی‌دونم فردا چی میشه؟"

مهم‌ترین معضلات عرصه مد و لباس از نگاه یک استاد دانشگاه

رواج پدیده شبه کودک همسری برای دریافت مستمری

‍‍ ‍‍پیروز حناچی: مهم‌ترین هدف سمپوزیوم مجسمه‌سازی کشف استعدادهای جوان است / برزین ضرغامی: شورای شهر تهران ما را در تصویب لایحه ایجاد حریم برای مجسمه‌های شهری همراهی کند

گفت و گویی با یک‌راننده زن تاکسی‌های اینترنتی

تاجبخش فنائیان: لازمه‌ تئاتر ملّی بازشناسی ریشه‌های فرهنگی است / استعداد جهانی شدن تئاتر ما کمتر از سایر کشورهای نیست

یکتاناصر:نقش خوب پیشنهاد شود، بازی می‌کنم

محمدپور: "دختر شیطان" در پاییز می‌توانست 15 میلیارد بفروشد / اشتباه کردیم اکران عید فطر را پذیرفتیم

پایان کار هفتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش بدون برگزیده در بخش هنری / فاطمی: کپی نقش‌های گذشته ارزشی ندارد

ظلم تاریخی و هدیه‌های مدرنیته / روایت ابوالفضل رفیعی از نمایشگاه "ساکنان مویه" در گالری سیحون

سید محمد بهشتی: توجه به بازشناسی هویت در معماری ضروری است / شهر شیراز دارای ارزش تاریخی و معماری خاصی است

بیوک میرزایی از نمایش "نویی تضاد منافع" تا سریال "افسانه هزارپایان"

تأکید بر موسیقی آوازی و تجلیل از دستاوردهای هنرمندان و ذاکران فرهنگ رضوی / همه چیز درباره چهارمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری: کسانی که در مسیر صراط قرار می‌گیرند رستگار می‌شوند / از یادداشت تجلیل مقام معظم رهبری بر کتاب شهید مجتبی ذوالفقارنسب و کتاب شهدای مدافع حرم و تازه‌های نشر نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

زمان اعلام نتایج کنکور 98 +ظرفیت دانشگاه‌های سراسری

ابوالفضل صفری گفت: سرنوشت «سلام صبح بخیر» با برگشت «حالا خورشید»/ عصرگاهی می‌شویم

توحید معصومی خبر داد؛ «مگس» از 23 تیرماه به تالار سایه می‌آید/ یک اقتباس گروتسک

"الف دزفول" همچنان در انتظار / مرجان اشرفی‌زاده: با حذف پروانه‌ها به تسریع جریان فیلمسازی کمک می‌شود

احسان دانش فرید: نه از کسی تقلید کرده‌ام و نه الگوبرداری

آرش قاسمی : تمرکزم بر صداگذاری «نهنگ آبی» است/ همکاری در چند فیلم کوتاه

چرا کودک آزاری رخ می‌دهد؟/ پدر و مادر را به زندان بیندازیم، آسیب به کودکان کم نمی‌شود/ قصور جامعه را نادیده نگیریم

نمایش "یک زن و یک مرد" یک کار تمام آناهیتایی است / وجه درمانگری تئاتر باید حفظ شود تا حال مردم بهتر شود / روایت هوشمند هنرکار، کاظم هژیرآزاد و ناهید مسلمی از نمایش "یک زن و یک مرد"

یک کمدی سیاه با پایانی متفاوت / محسن قصابیان از "نیوکاسل" می‌گوید

حلقه مفقوده تولیدات فرهنگی و هنری نوجوانان هستند / حسین بختیاری و نگارش سه‌گانه‌ای آمیخته از وحشت و فانتزی برای نوجوانان

عروسی‌های 600میلیونی!

ماهان پوریان: فضای کنونی مناسب انتشار آلبوم نیست

آزاده عسگری: تنها 20 درصد موفقیت برند حوزه مد و لباس وابسته به طراحی است

امیر جعفری: من کارگرزاده هستم و هیچوقت از جایی رانت نگرفتم/ عذرخواهی می‌کنم

حماقتی که منجر به عذاب وجدان می‌شود / روایت صالح علوی‌زاده از نمایش "تایم لپس"

بهزاد فراهانی: شریف‌تر از ستاره اسکندری چه کسی را می‌توان نام برد/ غبطه می‌خورم برای آنها که هنوز خود را با معیارهای قرن 21 تطبیق نداده‌اند

آرا صلاحی: با «زهرمار» به حقم رسیدم

مهدی کوشکی: تصمیم گرفتم بنویسم تا بتوانم بازی کنم / تئاتر ایران دچار خلأ جادو و تعلیق است / آموزش بازیگری در سالن تئاتر اتفاق می‌افتد

کتابخانه‌ای مغفول‌مانده در دل تئاتر شهر / جواد تولمی: می‌توان با آثار کتابخانه و مرکز اسناد هنرهای نمایشی تئاتر کشور را آباد کرد