آریا بانو

آخرين مطالب

رئیس سازمان بسیج زنان:

دنیا به دنبال گفتمان انسان ساز است اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - بیرجند - رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: امروز دنیا به دنبال یک گفتمان انسان ساز مبتنی بر فطرت و پیوند ساز آسمان به زمین است که انقلاب اسلامی این گفتمان را دارد و به همه عالم هدیه می کند.

به گزارش ایرنا ،مینو اصلانی روز شنبه در اجلاسیه شهدای زن استان خراسان جنوبی افزود: دنیا از همه فرهنگ های منحط خسته شده و اگر قدری به گذشته برگردیم تقریبا دنیا همه گفتمان های مادی از جمله دوران یونان، پادشاهی، لیبرالیستی، کمونیستی و سایر را تجربه کرده است.
وی گفت: این انقلاب انسان ساز به شرطی در این همایش های عظیم جواب می دهد که در این مسیر با بصیرت و آگاهی بمانیم و روز به روز بر تعدادمان افزوده شود چراکه اگر این گفتمان را تقویت و الزامات آن را فراهم کنیم در این پیچ تاریخی، دنیا گفتمان انقلاب اسلامی را انتخاب خواهد کرد.
دبیر ملی اجلاسیه های شهدای بانوان کشور ادامه داد: اگر می خواهیم گفتمان انقلاب اسلامی سرعت بگیرد بستگی به تلاش ما دارد، اینکه نقش مادری و تربیتی را در یک جمله به خوبی ادا کنیم و زن مسلمان ایرانی نشان داده، مرد این میدان است.
وی تاکید کرد: امروز رسالت استانی، منطقه ای و ملی نداریم بلکه رسالت ما رسالت انبیای الهی یعنی جهانی است و باید باور کنیم امروز فقط برای خود نیستیم.
اصلانی گفت: امروز زن محتاج و مستضعف فکری و فرهنگی در قلب دنیای غرب محتاج نگاه کریمانه ماست تا ببیند چقدر در این مسیر می مانیم تا از ما الگو بگیرد.
وی اظهار داشت: شهدا امروز چراغ راه ما تنها نیستند بلکه دنیا را به تحرک وامی دارند و اینها شعار نیست همانطور که مقام معظم رهبری فرموند آمریکا رو به افول است و با بررسی های انجام شده مشخص شد حداقل در حوزه زن و خانواده و شاید در بسیاری از حوزه ها اتفاق افتاده است.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه اندیشه های بلند مقام معظم رهبری چراغ راه زنان در عالم شده است گفت: امروز جامعه غربی در انحطاط کامل به ویژه در موضوع زن قرار گرفته است چون آنقدر به زن ظلم و او را تحقیر کردند که امروز از زیر بار تحقیر نمی توانند بلند شوند.
وی گفت: مقام معظم رهبری الگوی سوم یعنی زن نه شرقی نه غربی را برای زنان مطرح کردند لذا به خود می بالیم و اعتقاد و باورمان را به یقین تبدیل می کنیم که هستیم و تا هستیم مسیر شهدا ادامه خواهد داشت.
وی افزود: همه مسیر و راهی که تمام کرده ایم برگرفته از عاشورای حسینی و قیام بزرگی است که تا ابد سرلوحه زندگی و قیام طیبه است.
اصلانی اظهار داشت: هدف دستگاه استکباری دوران سیدالشهدا فقط بحث کسب قدرت و خلافت نبود بلکه حرکت های بسیار عمیقی برای قطع ارتباط بندگان خدا تداعی کرده بود.
وی گفت: استکبار به دنبال قطع ارتباط بین انسان و خدا، زمین و آسمان بود، اینکه انسان ها و بندگان خدا را در جهت تبعیت از خود تربیت کنند و انسان به بجای عبودیت به بندگی انسان در بیاورند.
اصلانی عنوان کرد: وقتی اباعبدالله الحسین (ع) قیام کرد یکبار دیگر ارتباط زمین و آسمان را به هم گره زد و چشم انسان را به سمت آسمان باز و راه عبودیت را به انسان نشان داد یعنی همه انسان ها تا قیام قیامت بندگی خود را مدیون سرور و سالار شهیدان هستند.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: انقلاب اسلامی دوباره ارتباط زیبای زمین و آسمان را برقرار کرد و نشان داد می توان زندگی کرد حیات طیبه داشت بنابراین یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قرن حاضر نیز انقلاب اسلامی است که خانواده های معظم شهدا آن را رقم زدند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای زنان دستاوردهای فوق العاده ای به ویژه در مسیر عبودیت و بندگی داشت گفت: حضرت امام خمینی (ره) احیاگر هویت زن در قرن معاصر بودند.
اصلانی گفت: در گذشته و اکنون در دنیای غرب از زن به عنوان یک کالا استفاده می شد که ظاهر آن قرار بود در کشور ما نیز شکل بگیرد اما انقلاب اسلامی این مسیر را به طور کامل تغییر داد.
وی بیان کرد: امروز شاهد رشد و شکوفایی میلیون ها زن مسلمان در عرصه زندگی، تربیت فرزند و ایجاد آرامش در خانواده هستیم و براساس آمار سازمان های بین المللی ایران دارای مستحکم ترین خانواده هاست.
وی افزود: زیبایی خانواده و توجه به فرزند جزو افتخارات ماست در دنیایی که خانواده از دست رفت است به ویژه در فرهنگ غربی که زن و خانواده هویت و جایگاهی ندارد.
اصلانی گفت: برخی اندیشمندان و نویسندگان زن غربی اذعان دارند نیازمند یک تحول اساسی در جامعه هستیم و معتقدند زنان مسلمان، با بصیرت، فرهیخته، ولایت مدار و کسانی که پشت انقلاب اسلامی و کشور خود ایستاده اند توانسته اند این پیام را به ما برسانند.
وی ادامه داد: چون زیرساخت های تفکر غربی بسیار مشمئزکننده و از دست رفته، این افراد شاید نتوانند کاری از پیش ببرند اما نشان می دهد پیام انقلاب اسلامی به آنها رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه ایستادگی و مقاومت زنان غربی را به تحول وا می دارد اظهار داشت: اکنون که دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد کسانی می توانند از آن عبور کنند که پیرو ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی باشند و از این طریق دنیا را یاری برسانند.
خراسان جنوبی پنج بانوی شهید دارد و اجلاسیه شهدای زن استان در راستای کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.
7557*3028

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/106398/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تلسکوپ فضایی جیمز وب شواهدی از وجود حیات را کشف کرده است

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

صحبت های دلنشین دکتر کاکاوند در مورد قدرت

الزام فرهنگ‌سازی برای کتاب‌های الکترونیکی

خلیفی به لاپورتا؛ این ایده احمقانه را کنار بگذارید

اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

ویدیوی کامل بیانیه خوان لاپورتا درباره ال‌کلاسیکو

رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!

لیگ ملت‌ها؛ قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه

تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

کسب 10 مدال در روز نخست برای نمایندگان ووشو ایران

چندرغاز که دیگه چانه زدن نداره!

هجوم هواداران محمدرضا گلزار برای سلفی گرفتن با او!

سکانسی خنده دار از سریال «سه در چهار»

ویدئو خنده‌دار از «نون خ» که هیچکس آن را ندیده است!

7 اقدام مراقبتی پس از لیزر پوست صورت

علیرضا قربانی و اجرای زیبای ترانه‌ی «عاشقانه نیست»

اجرای مهدی دارابی از آهنگ «شاید یه شب بارون»

آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم

آمار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر

گربه افسردگی گرفت

نخستین بنای مذهبی ایرانیان

4 گوشه دنیا/ هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟

استوری روز زیارتی امام رضا علیه‌السلام

تصاویری زیبا از توکانت زمردی

نوآوری عجیب یک شهروند مشهدی در اثاث‌کشی

روش تهیه شیرینی خانگی لذیذ

کوکوی سیب زمینی را پنیری بپزید!

روش تهیه زیر برنجی لری

مراقبت های بعد از عمل چشم

اغفال وحشتناک، تهیه فیلم و اخاذی از زنان بالای 60 سال!

نگرانی های همسر حاج آقای قرائتی

ثبت رکورد جدید «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی

هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟

ما دو جور بخشنده داریم!

العین - یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای

سرپرست استقلال خوزستان؛ فقط تمرکز و دیگر هیچ!

فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!

مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!

اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان

تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن

حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم

به سطح قالتاقی انسان‌ها احترام بزارید

پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون

شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟