آریا بانو

آخرين مطالب

فال روزانه دوشنبه 19 آذر 1397 گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - در فال روزانه 19 آذر 1397، سعی بر این است تا به سوالات شما در خصوص پیشامدها، بایدها و نبایدها و... که برای بازدیدکنندگان در مورد طالع ‌بینی روزانه و پیش‌بینی‌های علم نجوم است پاسخ‌های مناسبی داده شود.


فال روزانه دوشنبه 19 آذر 1397
سرویس سرگرمی - متولدین 19 آذر تولدتان مبارک! شما اشخاصی تاثیرگذار هستید که اگر قدری صبورتر باشید می‌توانید کنترل اوضاع را به دست گرفته و به سرعت پیشرفت کنید. جسارت و انرژی بالای شما نیز به شما کمک می‌کند تا به موفقیت‌های مالی برسید. در مورد روابط عاطفی لازم است قدری بیشتر مراقب رفتارهای خود باشید و موجب دلسری و ناراحتی عشقتان نشوید تا هر چه بیشتر مورد محبت وی قرار گیرید.
فروردین
شاید فکر کنید اگر به چیزی فکر کنید حتما به واقعیت تبدیل می‌شود اما این تفکر ممکن است گاهی موجب شود شما از مسیر درست زندگی خود خارج شوید. البته که بین خواست ما و آنچه برایمان روی می‌دهد ارتباط وجود دارد اما این یک قانون ثابت و همیشگی نیست. لازم است علاوه بر اندیشیدن به رویاهایتان محدودیت‌ها و موانع را نیز شناسایی کرده و برای عبور از آنها اقدام کنید.
اردیبهشت
شما به کمک قدرت تخیل خود می‌توانید به خوبی نتیجه ایده‌هایتان را تصور کنید و همین امر موجب می‌شود تا بتوانید به درستی مسیر خود را شناسایی کرده و به سوی هدفتان قدم بردارید. شما سرشار از انرژی هستید و اجازه نخواهید داد دیگران بر روی شما اثر منفی و ناامید کننده‌ای بگذارند، پس وارد بحث و مجادله با دیگران نشوید و انرژی خود را بگذارید برای رسیدن به هدفتان. در این صورت است که با موفقیت به دیگران نشان خواهد داد که حق با شما بوده است.
خرداد
امروز قدری اعتمادتان به گفته‌های دیگران را از دست داده‌اید، شاید هم اعتماد به خودتان پایین آمده و به آنچه که از حرف‌های دیگران برداشت می‌کنید اعتماد ندارید. بهتر است خیلی درگیر قضاوت‌های دیگران نشوید و افکارتان را بر روی خودتان و آنچه که می‌خواهید متمرکز کنید. در این صورت می‌توانید درست را از اشتباه تشخیص دهید و به سمت اهدافتان قدم بردارید.
تیر
امروز منطق و احساستان مقابل هم قرار گرفته‌اند؛ همین شما را گیج می‌کند. ایده‌هایی به ذهنتان می‌رسد و در نهایت منطق‌تان عملی بودن آنها را رد می‌کند. اما بهتر است زود تسلیم نشوید. به خودتان اعتماد داشته باشید و محکم قدم بردارید. از عقل و منطق‌تان برای برنامه‌ریزی صحیح در جهت رسیدن به اهدافی که در سر دارید استفاده کنید و اجازه ندهید زندگی از کنترلتان خارج شود.
مرداد
به احتمال زیاد امروز یا مهمان خواهید داشت و یا در یک جمع شرکت خواهید کرد که در آن با اشخاص جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی‌ها برایتان خوشایند خواهد بود. امروز از جهت مسائل مادی روی شانس هستید. همچنین ذهن خلاقتان ایده‌های بکری تولید می‌کند که از نظر دیگران چندان منطقی و شدنی به نظر نمی‌رسند. به حرف دیگران اهمیت ندهید و به خودتان و توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید.
شهریور
شما هیچوقت کمک خود را از دیگران دریغ نکرده‌اید. امروز نیز ممکن است کسی به کمک شما احتیاج داشته باشد، اگر قصد کمک به وی را داشتید ابتدا مطمئن شوید همانطور که می‌گوید نیازمند کمک است و خودش از پس حل مشکلش برنمی‌آید. تشخیص صداقت در دیگران کار چندان آسانی نیست اما سعی کنید همیشه بین خوش بینی و بدبینی نقطه تعادل را پیدا کنید. بیشتر مراقب سلامت جسمی و روحی خود باشید.
مهر
امروز ممکن است کسی شما را به چالشی بکشد که خودتان در آن پیشقدم بوده‌اید. ناخواسته از رفتار او غافلگیر خواهید شد و نمی‌دانید چه واکنشی نشان دهید که طرف مقابل ترس و گیجی شما را نبیند و اعتبارتان نزد وی از بین نرود. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و نگرانی به خود راه ندهید. همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر در یک دوره آموزشی مرتبط با علوم کامپیوتر شرکت کنید،‌ مهارت‌هایی خواهید آموخت که موجب می‌شود توانایی پذیرش فرصت‌های شغلی بهتری در شما ایجاد شود.
آبان
گاهی انعطاف پذیری در مقابل استقلال قرار می‌گیرد . اینکه هم بخواهید فرد متکی به خود و مستقلی باشید و هم مدام مراقب باشید که رفتار یا گفتارتان دیگران را آزرده خاطر نکند، قدری سخت است. تظاهر و ریاکاری نیز شاید در کوتاه مدت جواب دهد اما در بلند مدت شما را فرد بی اعتبار و غیر قابل اعتمادی نشان خواهد داد. همیشه صداقت بهترین راه است. دوستی‌هایی که با صداقت دوام بیاورد دوستی‌های واقعی بوده و ماندگار خواهد بود.
آذر
امروز بیشتر به معنویات گرایش پیدا کرده‌اید و پرداختن به مسائل معنوی و غیرمادی برایتان جذاب خواهد بود. از لحاظ توانای‌های ذهنی نیز در سطح مطلوبی هستید، بنابراین اگر به مطالعه بپردازید به نتایج خوبی خواهید رسید. احتمالا امروز یک موضوع مبهم برایتان آشکار می‌شود. بعد از پی بردن به اصل ماجرا به دنبال راه حل باشید. اگر به جای خیالپردازی، منطقی به مسئله نگاه کنید، حتما خواهید توانست موضوع را به خوبی حل و فصل نمایید.
دی
اگر در جمع‌های دوستانه و فعالیت‌های گروهی شرکت کنید بیش از قبل مورد احترام قرار خواهید گرفت و بر اعتبارتان نزد دیگران افزوده خواهد شد. شما ذهن خلاقی دارید و اگر قدری اعتماد به نفستان را بالا ببرید می‌توانید ایده‌ها و نظرات بسیار جالبی را در جمع مطرح کنید. شما می‌توانید فردی تاثیرگذار باشید و به عنوان نیروی محرکه یک گروه برای انجام اعمال خیرخواهانه باشید. بهتر است در طول روز زمانی را هم به خودتان اختصاص داده و قدری استراحت کنید تا انرژی لازم برای پرداختن به مسئولیت‌هایتان را حفظ کنید.
بهمن
بهتر است امروز عینک خوش بینی را برداشته و با واقع بینی بیشتری به اطرافیان اعتماد کنید. اگر قصد دارید پروژه‌ای را شروع کنید، آن را برای روز دیگری بگذارید. بیشتر مراقب خودتان باشید تا متضرر نشوید. موانعی بر سر راه رسیدن به اهداف و آرزوهایتان وجود دارد. شما با تلاش و پشتکار می‌توانید از آنها عبور کنید به شرط اینکه زود ناامید و دلسرد نشده و صبورتر از قبل باشید.
اسفند
امروز سرشار از ایده برای آینده هستید تا جایی که خودتان هم از اینکه کدام مسیر برایتان بهتر است گیج شده‌اید. عجله نکنید. با آرامش بیشتری شرایط را سنجیده و برنامه‌ریزی کنید تا در روزهای آینده با اطمینان بیشتری بتوانید ایده‌هایتان را عملی کنید. ممکن است فکر کنید به اندازه کافی توانایی ندارید تا وظایفی که بر عهده‌اتان است را انجام دهید یا در راه رسیدن به اهدافتان قدم بردارید؛ حتی ناکامی‌های گذشته مدام به ذهنتان هجوم می‌آورد. بهتر است نگاهتان را از گذشته به سوی آینده بچرخانید و با اعتماد به نفس و تمرکز بر اهداف‌تان پیش بروید.
حمید قارایی

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/106585/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

آهنگ «سلام عزیزم» با صدای مسیح و آرش ای پی

تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها چه زمانی مشخص می‌شود؟

این نوشیدنی خوشمزه و اقتصادی رو از دست نده

سس قارچ ویژه برای سیب زمینی سرخ شده

کمبود این ویتامین‌ها مساوی است با سردردهای مکرر

ترفندهای تمیزکاری خانگی

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک

گل اول استقلال به شمس‌آذر توسط مهرداد محمدی

گل اول نساجی از روی نقطه پنالتی توسط باقری

اعتراف پوچتینو به عادت عجیب؛ خرافاتی نیستم

آلوز صدر جدول پاسورها را برای جلالی آب و جارو کند!

حضور پر رنگ نکونام روی سکوها

تراکتور، حسرت پیروزی در 1403

عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد

بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!

رئال رونمایی می‌کند؛ قله فناوری برای چمن مخملی

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

گزارش زنده؛ استقلال 1-0 شمس‌آذر قزوین

خاطره تلخ ملیکا شریفی‌نیا از تصادفش

دلیل ازدواج نکردن امیر آقایی

موزیک ویدئوی «با تو» با صدای ماکان بند

انتخاب رشته‌ آزمون دوره دکتری از اول اردیبهشت آغاز می‌شود

جنگل حرا خلیج نایبند عسلویه

نحوه مصرف کرم ضدآفتاب برای مادران باردار و کودکان

شخصی که تناقص رفتاری دارد باید درمان شود

تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان

سهرابیان از لیست استقلال خط خورد

شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال

کری ستاره سیتی؛ چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم

ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

آذرپیرا پنجمین سهمیه کشتی آزاد را گرفت

غیبت مربی رونالدو به دلیل عمل جراحی

مسی‌ها آماده شکست فولاد در هفته بیست و چهارم

گواردیولا: سرافکنده نیستیم، فوتبال باخت دارد

مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد

ترکیب ابتدایی فولاد برای تقابل با مس رفسنجان

تراکتور در وطنی هم تنها نیست

تصاویر باورنکردنی؛ کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏

وقتی مثل عمه جونت به آشپزی علاقه نداری!

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

دف نوازی زیبا و شنیدنی در برنامه «معرکه»

آتش سوزی در پایتخت اندونزی 7 کشته برجای گذاشت

طرز تهیه دسر چوکو لاوا

با این معجون شگفت انگیز 10 سال بیشتر عمر کنید

محبت کردنشون خیلی جالبه

مطالعه رفتار آب و یخ در نانوحفره و غول‌های یخی منظومه شمسی!