آریا بانو

آخرين مطالب

قرص بزرگ کننده ران و باسن پزشکي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - شما می‌توانید با استفاده از ورزش و رژیم غذایی یا مصرف قرص بزرگ کننده ران و باسن ظاهر خود را بهبود بخشیده و پایین تنه خود را به فرمی که دوست دارید نزدیک کنید.


سرویس سلامت – داشتن اندامی خوش تراش و باسن و ران‌هایی بزرگ آنچنان که اغلب ستارگان سینمایی و ستارگان دنیای مد دارند، کار چندان سختی نیست. اگر نمی‌خواهید که با استفاده از ورزش و رژیم مانند آنها شوید، می‌توانید با مصرف قرص بزرگ کننده ران و باسن به این هدف برسید. ما در این متن برای شما برخی از داروهای چاق کننده ران و باسن و نیز راهکارهایی برای حجم دادن به اندام‌های پایین تنه را آموزش می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.
روش‌های بزرگ کردن ران و باسن
داشتن فرم بدنی شنی و بزرگ کردن ران و باسن که بتواند اندام شما را مانند ستارگان و برترین‌های مد بکند حتما خیلی جذاب و فریبنده است. داشتن کمری باریک و باسنی بزرگ در داشتن ظاهری جذاب و اندامی خوش بسیار موثر است. شما می‌توانید با استفاده از تمرینات ورزشی خاص و رژیم غذایی یا مصرف قرص ظاهر خود را بهبود بخشیده و پایین تنه خود را به فرمی که دوست دارید نزدیک کنید.
قرص بزرگ کننده ران و باسن فورس فکتور
این قرص‌ها تاثیر جادویی در چاق کردن همه بدن بخصوص در نواحی ران و باسن دارند. شرکت بهین دارو نمایندگی فروش این محصول در ایران است و بهتر است برای تهیه محصولات اورجینال به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کرده و از خریداری محصولات تقلبی و شیمیایی دیگر بپرهیزید.
بسته محصولات چاق کننده فورس فکتور دارای صد و بیست عدد کپسول است. این قرص‌ها ماهیچه ساز بوده و در سال‌های 2013 و 2014 پرفروش‌ترین قرص بزرگ کننده ران و باسن بوده است. این قرص‌ها کاملا یکنواخت و طبیعی باعث چاق شدن بدن شده و نیازی به داشتن رژیم و یا ورزش ندارند. این قرص‌ها هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است.
گفته می‌شود که چاق شدن با این قرص‌ها بدون بازگشت بوده و بدن شما را شل نمی‌کند و همچنین باعث نخواهد شد که شما پهلو و شکم بیاورید.

تاثیرات قرص‌های فورس فاکتور
بالا بردن اشتها چاق کردن یکنواخت همه بخش‌های بدن خصوصا در ناحیه باسن و ران ماهیچه ساز عدم ایجاد چاقی در ناحیه پهلو و شکم تبدیل چربی به ماهیچه محصول کاملا گیاهی و طبیعی عدم نیاز به رژیم و ورزش فاقد عوارض جانبی قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان
شیوه استفاده از قرص بزرگ کننده ران و باسن
این محصول در بسته بندی خود دارای بروشور فارسی است که می‌توانید مصرف آن را بر اساس آن دستور العمل پیش برده و همچنین مشاوران این محصول برای آموزش شیوه مصرف با شما تماس خواهند گرفت.
استفاده از قرص‌های فورس فکتور برای چه افرادی مناسب نیست؟
افراد زیر هجده سال یا بالای پنجاه سال بهتر است از این قرص استفاده نکنند. افرادی که دارای مشکل کبد و کلیه هستند. بیماران قلبی افرادی که زخم معده دارند. دیابتی‌ها افرادی که دارای فشار خون بالا یا پایین هستند. زنان باردار و زنان شیرده

قرص چاقی باسن نیو فت فست
این قرص‌ها هم از جمله محصولات بسیار پر مصرف در ایران هستند که برای چاقی مصرف می‌شوند. این کپسول‌ها چاقی یکنواخت در بدن ایجاد کرده و نیاز به داشتن یک رژیم ورزشی ملایم همراه با مصرف قرص است.
این قرص بزرگ کننده ران و باسن افرایش ده کیلویی وزن را برای شما به ارمغان خواهند آورد و چاقی آن نیز بدون بازگشت خواهد بود. قرص های نیو فت فست دارای انواعی از پروتئین‌ها و ویتامین و مواد خوراکی مفید بوده و فاقد هرگونه ماده مضر و ناسالمی هستند. این محصول ساخت کشور آمریکا است.
تاثیرات قرص‌های نیو فت فست
زیاد کردن اشتها جذب بهتر مواد مغذی در بدن چاقی یکنواخت در تمام بدن تبدیل مواد غذایی مصرفی به ماهیچه ترکیب و ساختار کاملا گیاهی فاقد عوارض جانبی چاق کننده بدون برگشت چاق کننده صورت هر بسته از محصولات نیو فت فست دارای 60 کپسول هفتصد میلی گرمی است.
بیشتر بدانید: درمان لاغری صورت با گیاهان دارویی و طبیعی
شیوه مصرف قرص‌های نیو فت فست
برای دیدن معجزه قرص‌های نیو فت فست شما باید روزی دو عدد قرص مصرف کنید. یک قرص دو ساعت قبل از نهار و یک عدد قرص هم دو ساعت قبل از خوردن شام باید مصرف شود. شما در همان روزهای اول مصرف قرص‌های نیو فت فست متوجه افزایش محسوس در اشتهای خود خواهید شد.
استفاده از قرص‌های نیو فت فست برای چه افرادی مجاز نیست؟
خوردن این قرص‌ها به افراد زیر چهارده سال و بالای پنجاه سال توصیه نمی‌شود. همچنین زنان باردار و زنان شیرده و افرادی که دچار بیماری‌های کبدی و کلیوی هستند بهتر است از نیو فت فست استفاده نکنند.
تمرینات ورزشی برای چاقی ران و باسن

تمریناتی که بیشتر عضلات ران و باسن را درگیر می‌کنند می‌توانند این بخش را تقویت کرده و حجیم‌تر کنند. مهم ترین ورزشی که باعث برجستگی باسن می‌شود اسکات زدن است. برای اسکات زدن، پاهای خود را به اندازه عرض شانه‌ها یا کمی بیشتر باز کنید. بهتر است انگشتان پاهای شما کمی به سمت خارج باشند. زانوی خود را در حالت نود درجه خم کنید و به صورت نیم خیز دربیایید تا ران شما کاملا موازی با زمین باشد و مجددا زانوی خود را صاف کنید. این تمرین را روزانه حداقل بیست مرتبه انجام دهید.
بیشتر بخوانید: حرکات ورزشی مفید برای بزرگ کردن باسن
نشستن روی کفل
حتی همین تمرین ساده هم می‌تواند باسن شما را بزرگ کند زیرا باعث جمع شدن چربی در آن ناحیه می‌شود. برای انجام این تمرین روز زمین دراز کشیده و پاهای خود را به همراه سر و گردن و کمر به صورت صاف بالا بیاورید به طوری که تنها نقطه اتصال شما با زمین، باسنتان باشد. سپس مجددا روی زمین دراز کشیده و پس از چند ثانیه دوباره سر و پای خود را بالا بیاورید.
رژیم غذایی برای بزرگ شدن ران و باسن

برای چاق کردن ران و باسن بهتر است از غذاهایی که کالری بالایی دارند استفاده کنید. شما حداقل به روزی پانصد کالری نیاز دارید. سعی کنید بیشتر از غذاهای پروتئینی و چربی‌های سالم استفاده نمایید. مصرف غذاهایی مانند گوشت گاو، تخم مرغ ، ماهی، لبنیات و آجیل برای شما مفید خواهد بود. اما توصیه می‌شود که غذاهای فست فود و سرخ کردنی مضر را مصرف نکنید. مصرف غلات و سبوس هم می‌توانند برای بزرگ کردن ران و باسن مفید باشند.
نظر شما چیست؟ آیا با مصرف قرص بزرگ کننده ران و باسن موافقید؟ اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید آن را از طریق بخش "ارسال نظر" با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید.
میترا مزینانی

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/107915/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

سالگرد زادروز یوهان کرویف؛ منتخب حرکات دوران بازی نابغه هلندی

ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏

ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

غیرمنتظره؛ چه بلایی بر سر صلاح آمده!

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!

شوخی با سیدجواد هاشمی در فضای مجازی!

رونمایی از فصل جدید «آقای قاضی» با بازی بهزاد خلج

توضیحات جالب سیدجواد هاشمی درباره مد در ایران

آهنگ زیبای «شهر بارونی» از سیامک عباسی

تصادف زنجیره‌ای عجیب در ارومیه

سردار رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست

آخرین وضعیت سیل در سیستان‌وبلوچستان؛ راه‌ ارتباطی 70 روستا همچنان مسدود است

"کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

قلعه جزیره مونت سن میشل در فرانسه

گناهان زبان؛ بداخلاقی

دره ای زیبا در ایسلند

نحوه تنظیم آینه ها در خودروی فورد کراون

الویه مهمانی ها رو اینطوری تزئین کنید

نکاتی که خوب است در مورد قلیان کشیدن بدانید

هر دختری باید کفش سفید داشته باشد

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

اجرای موسی عصمتی میلیونی شد

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!

زادگاه مسعود ده نمکی کجاست؟

2 خبر خوش فوتبالی رئیس صداوسیما

هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها

آبگرفتگی خیابان‌های شهر کرمان پس از بارش شدید باران

بارندگی شدید در شهر شنژن چین

طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید

نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش در آمریکا

کیک برش خورده و شیک برای جشن ها

چه زمانی اضطراب در دوران بارداری خطرناک می‌شود؟

رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

از زر و سیم جهان پاس نظر باید داشت

رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد

یوفا تهدید کرد؛ احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

خصوصی واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند

مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران

بارسلونا به ستاره پی‌اس‌جی باخت!