آریا بانو

آخرين مطالب

فال روزانه جمعه 23 آذر 1397 گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - حتما متعجب خواهید شد که بدانید فال روزانه 23 آذر 1397 چه چیزی برای شما پیش بینی خواهد کرد. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به فال روزانه بر اساس ماه تولد شما.


فال روزانه جمعه 23 آذر 1397
سرویس سرگرمی - تولد متولدین 23 آذر را تبریک می‌گوییم! متولدین امروز اشخاصی پر انرژی و با اعتماد به نفس هستند. سخت کوشان باهوشی که می‌توان به آنها اعتماد و تکیه کرد. امسال سال شماست و فرصت‌های شغلی و عاطفی خوبی برایتان فراهم می‌شود. سفر، مهاجرت یا حتی معاملات اقتصادی شما همه با موفقیت همراه خواهد بود اما اگر قصد یک سرمایه گذاری دارید قدری احتیاط کرده و عجله نکنید. به شما توصیه می‌کنیم بیش از حد خود را مشغول به کار نکنید که از روابط عاطفی و خانوادگی خود غافل شوید.
فروردین
امروز انرژی و حضور ذهن لازم برای گفتگو و بحث با دیگران د را ندارید و اگر اختلاف نظری وجود داشته باشد، ممکن است زود کنترل خود را از دست داده و عصبی بشوید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید؛ تا فردا اوضاع بهبود پیدا خواهد کرد و می توانید به خوبی با گفتگو مسائل را حل کنید. فعلا بهتر است به کارهای عقب افتاده خود بپردازید.
اردیبهشت
امروز بیشتر ترجیح می‌‌دهید در مورد برنامه‌های آینده خود خیالپردازی کنید تابه کارهای روزمره اتان بپردازید. اما بهتر است قدری انرژی و تمرکز خود را به انجام وظایفتان اختصاص دهید قبل از اینکه دیگران شما را متوجه مسئولیت هایتان کنند. زمانی را هم برای استراحت و گذران وقت با خانواده بگذارید تا برای فردا و آغاز یک روز کاری آماده و پر انرژی باشید.
خرداد
وظایف و مسئولیت‌های زیادی دارید، مشکلات مالی نیز فکرتان را مشغول کرده است اما آنچه بیش از همه می‌خواهید فرصتی است برای خیالپردازی و رویابافی در مورد دیدار با عشقتان. اما شما انسان توانمندی هستید می‌توانید بر اوضاع مسلط شده و هم مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام داده و هم به روابط عاطفی‌تان بپردازید. وقت گذاشتن برای روابط عاطفی به شما انرژی مضاعف می‌دهد تا بهتر به انجام وظایف کاری و مالی خود برسید.
تیر
به نظر می‌رسد امروز سرتان شلوغ باشد. البته این شلوغی و پرکاری همراه با انرژی مثبت است. با یک نگاه دوباره به برنامه‌هایتان و اولویت‌بندی آنها می‌توانید از دوندگی و خستگی زیاد جلوگیری کنید. حتی می‌توانید بعضی از کارهای غیرضروری را به روز دیگری موکول کنید. خودتان را زیاد خسته نکنید تا برای مهمانی یا فعالیت اجتماعی که احتمالا امشب به آن دعوت می‌شوید، انرژی لازم را داشته باشید.
مرداد
ممکن است امروز گفتگوهایتان در خانه یا محل کار به یک بحث یا مشاجره ختم شده و شما را عصبی کند. اجازه ندهید موضوعات نگران‌کننده، تمرکز و آرامش شما را از بین ببرد. بر خودتان مسلط باشید و گام به گام با مشکلات روبرو شوید. شما با توانایی ذهنی و جسمی بالا می‌توانید مسائل را مرحله به مرحله و با تسلط پشت سر بگذارید.
شهریور
امروز حتی اگر به طور مستقیم پولی به دستتان نرسید فرصت مالی خوبی پیش رویتان قرار می‌گیرد. در فکر خرید وسایل جدید برای خانه هستید و این فرصت به زودی برایتان محیا می‌شود. بهتر است زودتر اقدام کنید تا به شلوغی‌های آخر سال و پیش از سال نو برنخورید. البته دقت داشته باشید که خرج بیهوده نکنید و هنگام خرید دقت کافی را به کار برید تا از پولتان استفاده مفید کرده باشید.
مهر
شما ذهن خلاق و قوی دارید که کمک می‌کند به سرعت مسائل را تحلیل کرده و برای حل مشکلات خود و دیگران راه حل بیابید. ممکن است امروز برنامه‌هایتان بیش از اندازه طول بکشد و همین شما را دچار آشفتگی خواهد کرد. بهتر است آرامش و تمرکز خود را حفظ کرده و با همان قدرت ذهنی بالای خود مسائل را پیش ببرید. اگر مضطرب و آشفته شوید مشکلات بیشتری برایتان پیش خواهد آمد.
آبان
امروز بیشتر به سمت مسائل معنوی کشیده شده و سعی خواهید کرد با کمک از معنویات روحیه خود را قوی کنید. همین شما را به سمت مطالعه بیشتر در این زمینه خواهد کشاند. خوب است که کتاب‌ها و مقالات بیشتری در این مورد بخوانید و با کسانی که مثل شما به مسائل متافیزیکی علاقمند هستند گفتگو کنید. اما پیش از هر چیز به کارهای مهمی بپردازید که امروز باید انجام دهید تا با خیال آسوده به معنویات و ارتقای سلامت روانی‌تان فکر کنید.
آذر
بعضی روزها انسان احساس سرخوردگی کرده و ایمان و اعتماد خود به اهدافش را از دست می‌دهد. شاید هم از رسیدن به خواسته‌های خود ناامید بشود. اما این احساسات گذراست. افکار منفی را کنار گذاشته و سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید. اجازه ندهید بدبینی و ناامیدی بر شما غلبه کرده و انرژی‌تان را پایین بیاورد. بعد از رسیدن به امور کاری و مالی ساعتی را به خودتان و علاقمندی‌هایتان اختصاص دهید.
دی
امروز سرشار از انرژی هستید و افکار مثبت موجب شده شور و اشتیاق زیادی برای اجرای برنامه‌هایتان داشته باشید. ممکن است برخی وظایف تکراری روزمره باعث شود خلق شما قدری پایین بیاید اما یادتان باشد که اگر با انگیزه و با سرعت و دقت کارهایتان را پیش ببرید در نیمه دوم روز به اندازه کافی فرصت خواهید داشت تا به کارهای مورد علاقه خود بپردازید. حتی می توانید در پایان روز این انرژی مثبت را در یک مهمانی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
بهمن
این روزها همه جا بحث مسائل سیاسی است. شما هم زیاد در مورد مسائل سیاسی و مذهبی فکر می‌کنید و نظرات خود را دارید. فکر نکنید که قرار است همه مانند شما به مسائل نگاه کنند و اگر در مورد مسائل سیاسی یا اعتقادی بحث می‌کنید مراقب باشید که برای عقاید دیگران نیز احترام قائل بوده و آنها را مورد تمسخر قرار ندهید. اگر ایده‌ای دارید یا قرار است در مورد مسئله‌ای تصمیم بگیرید بهتر است انتخاب نهایی را به روز دیگری موکول کرده و امروز صرفا شرایط موجود و جوانب مسئله را بررسی کنید.
اسفند
ممکن است امروز کسی از آشناهایتان به سراغ شما بیاید تا به او در حل مشکلات مالی و اقتصادی‌اش کمک کنید. افکارتان را متمرکز کنید تا بتوانید راه حل مناسبی پیشنهاد دهید. اگر قادر به این کار نیستید و امروز در خودتان توانایی کمک به کسی را نمی‌بینید، بهتر است به جای توصیه‌ها و ارائه نظراتی که به آنها اطمینان ندارید، خود را کنار بکشید تا مشکل پیچیده‌تر نشود. در روزهای آینده دوباره قدرت ذهن و تمرکز حواس خود را بازخواهید یافت.
حمید قارایی

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/108069/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صدای زمین را بشنوید

می رود این روزها گل می دهد لبخند ها

امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود

فشار شدید روی آنچلوتی

آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم

ستاره سیتی: فقط یک تیم در زمین دیدم

ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم

پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

پاسخ عجیب رئال؛ مصدومان ما در حال رقصند!

برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد

میراث ماندگار کیومرث پوراحمد چیست؟

فکر کن بچه ات صبح باهات صبحانه بخوره بره دیگه هیچ وقت برنگرده

خیلی درد داره اگه پدر نباشه

تنها دلخوشیم شده لذت بردن از لذت دیگران

پارازیت و تورم کار ایناست؟!

میم مثل ماه، میم مثل مادر

نماینده مشهد در مجلس هفتم خطاب به دیگر نمایندگان: سیگار نکشید

سحر زکریا به کلی چهره اش را تغییر داد که باورتان نمی شود

دکوراسیون اتاق کار جدید منوچهر هادی با تزیین قاب های زیبا

فضای برگزاری کنسرت های موسیقی در بوشهر مهیا است

پست عجیب و معنادار مادر تتلو در اینستاگرام

ویدئوی کمتر دیده شده از نوازندگی و خوانندگی مرتضی پاشایی

رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور

تصادف 3 خودرو در محور نقده _مهاباد؛ 11 نفر مصدوم شدند

محیط زیست: سیل زدگان مراقب تمساح باشند

جزیره مونت سن میشل در شمال غربی فرانسه

دوستیِ خاله خرسه به روایت تصویر

پریدن صدها پنگوئن به داخل آب از ارتفاع 20 متری

لوبیا استانبولی با یک طعم جدید و متفاوت

فیتنس بار، یک میان وعده سالم برای ورزشکاران

علت بروز باد گلوی بیش از حد

نفخ؛ شایع‌ترین اختلال گوارشی

مهم ترین دلایل ایجاد نفخ شکم

علت بدن درد بعد از ورزش!

سوءاستفاده از فرزند برای بازگرداندن زن به زندگی

نحوه برخورد با همسری که روز تولد یا سالگرد ازدواج را فراموش می کند

حجامت بیمه شد

چرا قانون فرزندآوری منجر به کاهش جمعیت شد؟

صادق قطب زاده، یک انقلابی که قصد کودتای نظامی داشت

ماجرای گران شدن شیرخشک؛ سازمان غذا و دارو پاسخ دهد / داروخانه‌ها حق گران کردن خودسرانه ندارند

نقاط حساس بدن متولدین هر ماه !

برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!/ ویدئو

ادای احترام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدای شهر بوشهر

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر

ماجرای ماشین پلیس های دوربین دار در تهران

نخستین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران در سال جدید برگزار شد

برای کاهش تاثیر استرس بر قلب چه کنیم؟

مواد غذایی مفید برای تسکین درد مزمن