آریا بانو

آخرين مطالب

اعلام نحوه ثبت‌ نام هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

آریا بانو - نحوه ثبت‌نام در هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برای حضور فعالان این عرصه در بخش‌های علمی دانشگاهی، جواهرات و زیورآلات، فرهنگی و هنری، شرکت عمومی برای حضور اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، خانه‌های مد و موسسات هنری مد و لباس و طراحی لباس اعلام شد.


به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور، هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، بعد از اعلام فراخوان های خود در بخش‌های مختلف علمی دانشگاهی، جواهرات و زیورآلات، فرهنگی و هنری، شرکت عمومی برای حضور اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، خانه‌های مد و موسسات هنری مد و لباس، طراحی لباس، آخرین مهلت ثبت‌نام در بخش مسابقه هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر را 10 بهمن اعلام کرد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در بخش‌های مختلف هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر به آدرس اینترنتی به شرح ذیل مراجعه کنند:
بخش استان ها و اقوام:
در این بخش هر یک از استان ها می توانند در استان مربوطه نسبت به برگزاری جشنواره فجر استانی خود اقدام نماید. و انواع لباس های سنتی، بومی و دستاوردها و طراحی های مد ولباس خود را ارائه دهند. همچنین علاقمندان می توانند با مراجعه به دفاتر کارگروه ساماندهی مد ولباس مستقر در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محل سکونت خود اقدام به ثبت نام نمایند.
از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی institude.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با جناب آقای احمدی به شماره 66722312 و داخلی 210 تماس حاصل نمایند.
فرم ثبت نام شماره یک:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/84/1546250526.pdf
فرم ثبت نام شماره دو:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/85/1546250584.pdf
بخش انجمن ها، مراکز هنری و مؤسسات:
در راستای معرفی دستاوردهای حوزه مد و لباس کشور سیاست هویت‌سازی و حمایت از فعالان این بخش و ایجاد تعامل و ارتباط حرفه‌ای بین اجزای صنعت مد و لباس و به دنبال اقدامات گسترده صورت گرفته توسط نهادهای دولتی و غیر دولتی راه‌اندازی انجمن ها و موسسات فرهنگی_هنری،اتحادیه ها ودستگاه های عضو کارگروه مقرر شد این مراکز به صورت مستقل در هشتمین جشنواره مد و لباس فجر حضور یابند.
از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی province.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با جناب آقای حیدری به شماره مستقیم 66739250 تماس حاصل نمایند.
فراخوان بخش انجمن ها، مراکز هنری و موسسات:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/97/1546254783.pdf
فرم ثبت نام شماره یک .بخش اتحادیه ها و موسسات هنری:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/86/1546250778.pdf
فرم ثبت نام شماره دو: خانه های مد و موسسات هنری:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/87/1546250837.pdf
بخش بین الملل :
از آن جا که زبان هنر در عرصه بین‌الملل فرصت بیان ارزش‌های دینی، اسلامی و گفتمان‌های بین‌المللی را فراهم می‌سازد و همچنین با عنایت به تبلیغات منفی رسانه‌های غربی علیه ایران و اسلام، انجام فعالیت‌های مختلف به خصوص در زمینه‌های فرهنگی و هنری به ویژه مد و لباس اسلامی و فعالیت‌های بانوان هنرمند ایرانی ما را قادر خواهند ساخت تا پیوندی ناگسستنی میان جهانیان و اسلام برقرار سازیم و با حضور موفق خود، زمینه ساز روشن شدن افکار عمومی نسبت به ذخایر فرهنگی و هنری ایران و نقش ایران اسلامی در تمدن اسلامی باشیم. در آستانه برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، بخش بین‌الملل درنظر دارد تا بخش ویژه رقابتی را به بخش‌های مختلف خود اضافه کرده و به نفر اول طاووس طلایی اهدا کند.
از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها در صورت تمایل به شرکت در بخش غیر رقابتی جشنواره پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی international.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با سرکار خانم تلاشان به شماره مستقیم 88945003 تماس حاصل نمایند.
فراخوان بخش بین الملل و اطلاعیه بخش رقابتی( طاووس طلایی):
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/98/1546256122.pdf
فرم ثبت نام بخش غیررقابتی:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/88/1546250900.pdf
بخش علمی و دانشگاهی:
با توجه به وظیفه ذاتی دانشگاه ها نشر (آموزش) و توسعه(پژوهش) دانش و کارآفرینی است، ، بخش علمی ودانشگاهی می توانددر ساماندهی مد و لباس کشور همراه با بخش صنعت، نقش تعیین کننده ای ایفا کنند. از آنجا که زمان اجرای جشنواره مد و لباس فجر بسیار فشرده است، عملا فرصتی برای انتقال اطلاعات و یافته ها و دستاوردهای پژوهش ها و گسترش مرزهای علم و هنر نمی یابد. براین اساس بخش علمی دانشگاهی هشتمین جشنواره بین المللی مدولباس فجر برآن شده است که درفضای دانشگاهی به کنکاش در محورهای مورد نظر بپردازد.
از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی university.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با سرکار خانم کمالی به شماره 66722312 و داخلی 303 تماس حاصل نمایند.
فراخوان بخش علمی و دانشگاهی:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/99/1546256763.pdf
فرم ثبت نام شماره یک بخش غیررقابتی( نشست های علمی، کارگاه های آموزشی):
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/90/1546251122.pdf
فرم ثبت نام شماره دو بخش رقابتی:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/91/1546251187.pdf
فرم شماره 3. درخواست غرفه:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/92/1546251237.pdf
بخش فرهنگی و هنری
جشنواره مد و لباس فجر به منظور استفاده از ظرفیت آثار فرهنگی و هنری در فرهنگ سازی و ارتقاء دانش و بینش حوزه مد و لباس، مسابقات و برنامه هایی را در قالب کمیته فرهنگی و هنری جشنواره برگزار می­نماید.
از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی culture.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با سرکار خانم خدمت شعار به شماره 66722312 و داخلی 407 تماس حاصل نمایند.
فراخوان بخش فرهنگی و هنری:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/100/1546257743.pdf
فرم ثبت نام شماره یک بخش رقابتی:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/93/1546251303.pdf
فرم شماره 2 .غیر رقابتی(درخواست غرفه):
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/92/1546251237.pdf
بخش مسابقه زنده طراحی لباس:
این بخش با هدف نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مدو لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح والگوهای به روز ونوآورانه، کمک به ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نمادهای هنر ایرانی اسلامی وکشف استعدادهای نو، دررشته های زیر برگزار می گردد.
از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی competition.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با سرکار خانم افعان به شماره 66722312 و داخلی 407 تماس حاصل نمایند.
فراخوان بخش مسابقه زنده ی طراحی لباس:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/101/1546258157.pdf
فرم ثبت نام در مسابقه زنده طراحی لباس:
http://iranmode.com/wcms/file/file_file/95/1546251415.pdf
موضوع ویژه این دوره از هشتمین دوره جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در کلیه بخش‌های مسابقه با عنوان «نقش مَکران» است. مَکران، مُکران یا مکوران، سرزمین رویایی است، که درجنوب شرقی پهنه خاکی کشورعزیزمان ایران، از نواحی شرقی هرمزگان تا مرزهای کشور پاکستان درسواحل شمالی دریای عمان گسترده است.
مَکران،گنجینه ناشناخته هاست وجاذبه‌های بسیاری را درخود جای داده است. سواحل صخره ای، ماسه ای و مرجانی،کویرهای جذاب مریخی، چشم انداز شگفت انگیز اقیانوس هند،کوه‌های مینیاتوری، هم نشینی کویر و دریا، رودخانه‌ها وتالاب ها، گونه‌های کمیاب گیاهی، تنوع گونه‌های جانوری، سفالینه‌های تمدن هفت هزارساله کلپورگان، سوزن دوزی‌های سنتی، لباس‌های به قدمت تاریخ و... همه میراث ماندگاراین سرزمین است.
بنابراین گزارش شورای سیاستگذاری جشنواره با انتخاب این موضوع برای تمام بخش‌های مسابقه تلاش دارد تا با معرفی این سرزمین رویایی میراث ماندگار کشورمان را به جهانیان معرفی کند.
هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر 26 بهمن لغایت 2 اسفند ماه در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران مد به آدرس اینترنتی https://www.iranmode.com/workflow/?page=13 مراجعه کنند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/111853/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند

ای بیخبران چه جای خواب است مرا

چه کسی می داند...

آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

تمجید ستاره سیتی از بلینگام؛ جود استثنایی است

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می گیریم

تصمیم جالب آرسنال؛ خداحافظی با لوگوی همیشگی

اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!

حیدری: داور دربی به دنبال اخراج ساپینتو بود

گل اول آرسنال به چلسی توسط تروسار

حمایت ونگر از ژاوی؛ دوست دارم در بارسا بمانی

گل اول لاتزیو توسط کاستیانوس در دقیقه 12

مسعود ده‌نمکی: پدرم می گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن

من آدم مجرد سوار ماشینم نمیکنم!

خاطرات فراموش‌نشدنی پایان جنگ از زبان «مسعود ده‌نمکی»

آهنگ قدیمی «فال حافظ» با صدای کوروس سرهنگ زاده

4گوشه دنیا/ خاص‌ترین خانه در ژاپن

تلاقی هیجان و ترس روی پلی در آسمان

وضعیت عجیب زیرگذرها در پورتلند آمریکا

زاتریکی یا دیپ ماست یونانی رو درست کن

طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی

دمنوش‌های شفابخشی که بی‌حالی و رخوت بهار را از بدن دور می‌کند

تابستون نزدیکه و هندوانه رو اینجوری برش بزن

گام‌های اصلی در تربیت جنسی کودکان

هند به دنبال ماموریت‌های فضایی بدون زباله تا سال 2030

چه چیز داری با خویشتن که دیدارت...

بنر زیبای هواداران الهلال برای بازی امشب

ماجرای تمرد بازیکنان خوشه طلایی از خسرو حیدری

حیدری: دوست داشتم در استقلال خداحافظی کنم

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت

گل اول العین به الهلال توسط اریک

ترکیب آرسنال-چلسی؛ پوچتینو علیه صدرنشین

خیال کورتوا راحت است؛ لونین به خوبی جایم را پر کرده

عقب‌نشینی یوفا؛ لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد

پایان پیولی؛ زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد

سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!

کلیه ناخدا رو به اسم نورالدین خریدند!

مجری سابق برنامه «هفت»: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید!

جشن تولد ساده و بی ریای بازیگر پیشکسوت

اجرای فوق حرفه ای و 4 نفره با یک «گیتار»

چرا به سوالات اپراتورهای اورژانس باید پاسخ داد

هوای تهران گرم می شود!

عملیات ویژه نیروهای امدادی برای نجات سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

گلایه‌ی رئیس پلیس راهور از ابلاغ نشدن قانون افزایش جرایم رانندگی

طوفان شن در لیبی

خیاط زبردست طبیعت

دریاچه‌ زیبای بَرم اَلوان در شهرستان بهمئی