آریا بانو

آخرين مطالب

امروز بايد چيا بدونيم؟” از شوک رفتن طارمي تا افشاگري فيناليست خنداننده شو” گوناگون

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - ” داماد باید درخت بکارد”
یکی از ویژگی‌های بارز نسل جدید  این است که تمایل به متفاوت بودن دارند. این را از سبک زندگی و نوع پوشش آنها می توان به راحتی فهمید اما خاص تر از همه آنها مهریه های عجیب و غریبی است که برای خود در نظر می گیرند و غافل از این که این مهریه ها نمی تواند ضامن خوشبختی آنها شود.
شاید ریشه بسیاری از این تفاوت‌ها گرفتن یک ژست روشنفکرمآبی باشد و این احساس که با داشتن مهریه ای متفاوت در برابر دیگران حس برتری پیدا می کند.
مهریه‌هایی که بیشتر بر اساس روحیه عروس خانم‌ها تعیین می‌شود و گاه زمانی که کار به پرداخت آن می‌رسد، مرد افسوس می‌خورد کاش مهریه را سکه تعیین کرده بود.
مدتی بود مهریه‌ها خنده‌دار و غیرقابل اجرا شده بود که با ورود قوه قضاییه این مهریه‌ها دیگر ثبت نمی‌شود و خبری از بال مگس و دست و پای داماد به عنوان مهریه نیست.
به تازگی یک نوعروس جوان که ایلامی است مهریه‌اش را کاشت درخت به میزان عدد تاریخ تولدش که ۱۳۷۲ بود  تعیین کرد.
در ادامه با همراه باشید تا تصویری از این دو زوج را مشاهده نمایید.




” روسیه را قبل از انقلاب ۱۹۱۷ ببنید”


سرجئی میخایلوویچ “، عکاس و دانشمندی است که توانست مجموعه تصاویر جالب رنگی را از امپراطوری وسیع روسیه بین سالهای ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۵ تهیه کند. این مجموعه تصاویر که بیش از ۲۶۰۷ عکس را دربرمی‌گیرد شامل تصاویری از مردم روسیه در آن زمان و نوع پوشش آنها، معماری های مذهبی، مکان های تاریخی و تصاویری از صنعت و کشاورزی روسیه و صنعت حمل و نقل ریلی روسیه در آن زمان است.
گفتنی است؛ ” میخایلوویچ”، که بین سال های ۱۸۶۳ تا ۱۹۴۴ می زیسته است بیشتر این تصاویر رنگی حیرت انگیز را بین سال های ۱۹۰۹ تا ۱۹۱۵ تهیه کرده است. در ادامه می توانید تعدادی از این تصاویر را مشاهده کنید.
دانش آموزان در یک مدرسه به دور معلم خود حلقه زده اند



زنان ارمنی در حال استراحت



سه نسل از روسها، کالگانوف به همراه پسر و نوه اش در سال ۱۹۱۰



زندان آن زمان در روسیه که زندانیان از پشت میله ها به بیرون زل زده اند و زندانبان در حالی که لباس فرم و چکمه پوشیده‌  در کنار درب زندان ایستاده است.



کارگر راه آهن در کنار ریل در نزدیکی رودخانه ” یوریزان ” در سال ۱۹۱۰




” گران ترین ساعت های دنیا را بشناسید”
 ساعت مچی علاوه بر ویژگی کاربردی آن در نمایش زمان در هر موقعیتی، می‌تواند یکی از زیورآلات محبوب نیز باشد. ساعت مچی برای افراد بسیاری در جهان، حائزاهمیت است، هستند کسانی که حاضرند برای داشتن یک ساعت مچی منحصر به‌فرد و خارق‌العاده پول زیادی را هزینه نمایند. در زیر فهرستی از گرانترین ساعت های مچی جهان برای علاقه‌مندان گردآوری شده است که کسب اطلاعاتی درباره آنها شاید خالی از لطف نباشد.

۱/ساعت جیبی برکوئت که در سال ۱۹۷۰ از طلای ۱۸ عیار ساخته شد. روی صفحه نقره ای آن  با دست حکاکی شده است. قیمت این ساعت معادل دو میلیارد و ۳۶۹ میلیون تومان است.





۲/ساعت بلنک پین: این ساعت بسیار شیک از پلاتینیوماست. برای ساخت بند آن از پوست تمساح استفاده شده است. به کار بردن ۷۴۰ قطعه‌ی دست‌ساز در ساخت موتور این ساعت، عنوان پیچیده‌ترین ساعت جهان را به آن داده است. قیمت  این ساعت ۲ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان است.




۳/ساعت مجیسرالیس مونه لوئیس: در ساختار پیچیده این ساعت از شهاب‌سنگ‌های واقعی برگرفته از سطح ماه استفاده شده است. قیمت آن معادل  ۲ میلیارد ۷۷۵ میلیون تومان می‌باشد.



۴/ساعت خاویار سیاه هابلات: این ساعت از ۵۰ الماس سیاه در یک ردیف و طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است. قیمت آن معادل ۳ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان است.



۵/ ساعت سوپر آیس کیوب چوپارد: این ساعت از الماس ۶۰ قیراط که به طرز خارق‌العاده به شکل مکعب‌های کامل برش داده شده است. این هنر منحصر به‌فرد ترکیبی از دستبند و ساعت است و قیمت آن معادل ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است.



۶/ساعت اسکای مون پاتک فیلیپس:  پیچیده‌ترین ساعت ساخته شده توسط شرکت پاتک فیلیپس است که با ظرافت تمام آسمان شب در صفحه آن گنجانده شده است. از ویژگی‌های این ساعت نمایش تقویم و فازهای مختلف حرکت ماه است. هنر مدرن در ساخت این ساعت به شکل بی‌نظیری به کار گرفته شده است. قیمت این ساعت معادل ۴ میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان است.



۷/ساعت واچرون کنستانتین: این ساعت سوئیسی به مناسبت دویست و پنجاهمین سالروز تاسیس این شرکت ساخته شد. جنس این ساعت از طلای ۱۸ عیار و شیشه غیرقابل انعطاف یاقوت کبود مایل به آبی است. قیمت این ساعت معادل ۴ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان است.




۸/ساعت ورلد تایم پلاتینیوم پاتک فیلیپس: این ساعت در سال ۲۰۰۲ به عنوان گرانترین ساعت جهان به مزایده گذاشته شد. ویژگی خارق‌العاده آن نمایش خودکار زمان در هرنقطه از جهان است. قیمت این ساعت معادل ۱۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان است.



۹/ ساعت سوپر کامپیلیکیشن پاتک فیلیپس:  ساخته شده از طلای ۱۸ عیار به سفارش جونیور هنری گریوز بانکدار  در سال ۱۹۳۳ است که طراحی و ساخت آن ۵ سال به طول انجامیده است. در طراحی این ساعت ۲۴ ویژگی مکانیکی پیچیده‌ای فراتر از زمانبندی اولیه تعبیه شده که از جمله آنها عملکرد هر یک از دوره‌های زمانی مختلف در هر ساعت از روز است. قیمت این ساعت ۳۵ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان می‌باشد.




”  طارمی رفت و برانکو سوپرایز شد”

گادوین منشا از اینکه در ترکیب ثابت نیست و موضوع تست های دوپینگ پی در پی از وی و همچنین پاس ندادن های بازیکنان به منشا باعث شده تحولات بزرگی سر راه پرسپولیس قرار بگیرد.
شنیده ها حاکیست که مهدی طارمی حسابی از فحاشی سکو ها شاکی است و شب گذشته وقتی در یک صحنه می توانست به منشا پاس بدهد و با بی دقتی توپ را از دست داد و مورد اعتراض تماشاگران قرار گرفت، عزم خود را جزم کرده است که از پرسولیس جدا شود.
راز موفقت پرسپولیس فصل گذشته همدلی بین بازیکنان بود و این موضوع در فصل جاری به نقطه ضعف پرسپولیس تبدیل شده است.
مهدی طارمی بعد از اتفاق شب گذشته تصمیم دارد از پرسپولیس جدا شود و برانکو و باشگاه پرسپولیس نیز در این باره بی میل نیستند چرا که شرط حضور منشا در پرسپولیس حضور در ترکیب ثابت بوده است و به وی گفته شده بود که طارمی از پرسپولیس رفتنی است و مقصد وی در نیم فصل یک تیم اروپایی خواهد بود.
بحران اخیر می تواند در دیدار پرسپولیس و الاهلی تاثیر مهمی بگذارد مگر اینکه در جلسه بازیکنان با برانکو و باشگاه موضوع به نوع دیگری فیصله یابد.




” افشا گری مجید افشاری از خندوانه”
بعد از اعلام نتایج خنداننده شو مجید افشاری با انتشار یک استوری در اینستاگرامش دست به افشاگری زد.




همچنین مجید افشاری بعد از اعلام نتایج مسابقه خنداننده شو در صفحه شخصی اش نوشت:”سلام دوستان . مسابقه خنداننده شو به ایستگاه آخر رسید. ممنون که در این مدت همه جوره من رو حمایت کردید ، هیچوقت لطفتون رو فراموش نمیکنم . خب نتیجه اعلام شد و به طور طبیعی من یکم ناراحتم اما شما ناراحت نباشید. سلیقه مردم ما همینه و ما باید به این سلیقه احترام بگذاریم و اجازه ندیم به هیچکس بی احترامی بشه.
من و حسن معجونی در طول مسابقه هدف انواع تهمت ها ، غرض ورزی ها ، کم لطفی ها و عقده گشایی های مکرر آدم های کوچیکی قرار گرفتیم که قرار بود بی طرف باشن اما بی طرف نموندن.
با همه اینها در تمام این مدت سعی کردیم اخلاق مدار باشیم و سالم بازی کنیم چراکه اعتقاد داریم نباید به هر قیمتی برد و شرافت و انسانیت مهمتر از تسویه حساب های شخصی است ولی شاید ما هم اشتباه کردیم…
در هرحال زندگی ادامه داره و برای من این تازه شروع راه محسوب میشه . روی حمایت شما به شدت حساب باز کردم . لطفا منو تنها نذارید….
پ.ن :از رامبد جوان و علی احمدی تشکر میکنم که همه جوره پای من ایستادن و هرکاری از دستشون برمیومد انجام دادن.
پ.ن :خسته نباشید میگم به همه عوامل خوب و زحمتکش خندوانه ….”



لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/11495/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود

حردانی: هواداران سنگ تمام گذاشتند