آریا بانو

آخرين مطالب

تقویت نعوظ با 7 کاری که می توانید در طول روز انجام دهید پزشکي

تقویت نعوظ با 7 کاری که می توانید در طول روز انجام دهید

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
ژنتیک و مشکلات سلامتی خاص مثل دیابت و بیماری های قلبی، حفظ نعوظ را سخت تر می کند
برخی از آقایان از نعوظ خود شکایت دارند. در این مطلب شما را با 7 کاری که باعث تقویت نعوظ شما می شود آشنا می کنیم
نعوظ در مردان با این کارها تقویت خواهد شد
گاهی اوقات مشکلات مربوط به نعوظ، واقعا تقصیر شما نیست. به گفته دکتر ریان برگلاند (Ryan Berglund) متخصص اورولوژی در کلینیک کلیولند، ژنتیک و مشکلات سلامتی خاص مثل دیابت و بیماری های قلبی، حفظ نعوظ را سخت تر و سخت تر می کند، چون این بیماری ها روی عروق و جریان خون تاثیر گذارند و برای داشتن یک نعوظ مناسب نیاز به جریان خون سریع به آلت تناسلی هست. به علاه، با این که اختلال نعوظ (ED) می تواند در هر سنی برای آقایان پیش بیابد ولی با افزایش سن، احتمال افزایش مشکلات مربوط به عملکرد جنسی بیشتر می شود.
اگرچه، بسیاری از عواملی که روی سلامت آلت تناسلی و عملکردتان در اتاق خواب تاثیر گذار است، تحت کنترل شما هستند و حتی اگر به خاطر چیزهایی که نمیتوانید واقعا تغییر دهید مستعد ضعف نعوظ آلت تناسلی هستید هم، می توانید با تمرکز بر روی مسائلی که تغییرش دست خودتان است، شانس تان را بهبود ببخشید. اگر می خواهید امشب نعوظ بهتری داشته باشید، همین امروز این 7 تغییر را در سبک زندگی تان ایجاد کنید.
تقویت نعوظ با قهوه
نوشیدنی ای که صبح انتخاب می کنید، نقش مهمی در موفقیت شما در اتاق خواب خواهد داشت. تحقیقات مرکز علوم سلامت تگزاس در هوستون نشان داد، مردانی که روزانه 2 تا 3 فنجان قهوه حاوی کافئین استفاده می کنند نسبت به دیگران، مشکلات نعوظ کمتری را گزارش می کنند. نویسندگان مطالعه می گویند که کافئین خواصی مشابه ویاگرا دارد. این محرک به شریان های آلت تنناسلی شما برای منبسط شدن و افزایش جریان خون کمک می کند، این دو عامل برای داشتن یک نعوظ قوی لازم هستند.
تقویت نعوظ با عرق ریختن
ورزش های کاردیو فقط برای قلب خوب نیستند، برای آلت تناسلی تان هم مفیدند. مردانی که به طور منظم ورزش های هوازی انجام می دهند، شریان های خونی سالم تری (که برای نعوظ بسیار اهمیت دارد) نسبت به مردانی که دارای اضافه وزن و بدون تحرک هستند، دارند. به نظر می رسد هر چه ورزش سنگین تری انجام دهید برای سلامت آلت تناسلی تان بهتر است.
بر اساس مطالعه ای که در سال 2015 در مجله پزشکی سلامت جنسی (Sexual Medicine)منتشر شد، مردانی که با شدت 18 "MET" ورزش می کنند (معادل متابولیکی سوخت و ساز یا metabolic equivalent of task) که شامل مدت و شدت فعالیت می شود، در عرض یک هفته عملکرد نعوظ بهتری را نسبت به افراد بی تحرک گزارش دادند ( به عنوان مثال، دویدن به مدت یک ساعت با سرعت یک مایل، در 10 دقیقه امتیاز 9.8. MET دارد که انجام آن، دو بار در هفته امتیاز بالای 18MET برایتان دارد).
به گفته نویسندگان مطالعه، ورزش باعث ایجاد ترکیبی در بدن به نام نیتریک اکسید (nitric oxid) می شود که باعث بهبود و ثبات عملکرد نعوظ تان می شود. به گفته دکتر ارین میکوس (Erin Michos) استادیار دانشکده پزشکی جان هاپکینز، دوچرخه سواران استقامتی که مدت زمانی طولانی را روی زین دوچرخه نشسته اند، ممکن است مشکلات اختلال نعوظ بیشتری داشته باشند. مقصر این مشکل لباس های تنگ و شکل زین دوچرخه است که ممکن است باعث ایجاد آسیب به ناحیه میان دو راه یا پرینیوم (perineum، فاصله بین مقعد و بیضه یا واژن ) می باشد.
تقویت نعوظ با خوردن بری ها، پرتقال، سیب و گلابی
بر اساس مطالعه ای که در انگلیس روی 25000 مرد انجام شد، افرادی که بیش از 3 بار در هفته بری، پرتقال، سیب و گلابی می خورند، در طی یک پیگیری 10 ساله نسبت به دیگران، 19 درصد کمتر دچار اختلال نعوظ شدند. به گفته نویسنده مطالعه، محققان متوجه شدند، ترکیباتی به نام فلاونوئید که در این خوراکی ها فراوان است می تواند با ایجاد انعطاف پذیری شریان ها، جریان خون را بهبود دهد.
تقویت نعوظ با ترک سیگار ( حتی برای یک روز )
باید از همین الان جلوی خودتان را بگیرید. هر چیزی که برای قلب تان خوب است، برای آلت تناسلی تان هم خوب است. یعنی ترک سیگار هم استثنا نیست. در مطالعه ای که روی بیش از 2800 سیگاری انجام شد، محققان ایرانی متوجه شدند که 25 درصد مردانی که سیگارشان را ترک کرده بودند، بعد از یک سال، بهبود نعوظشان را گزارش کردند. در مقایسه با آن ها هیچکدام از افرادی که به سیگار کشیدن ادامه داده بودند، گزارشی مبنی بر بهبود نعوظ ارائه نکردند و 7 درصد از سیگاری ها اعلام کردند که در طول این یک سال مشکل نعوظ شان بیشتر شده است.
عنصر اصلی سیگار، نیکوتین، تنگ کننده عروق کرونر است (vasoconstrictor)، به این معنی که توانایی انبساط شریان های آلت تناسلی را تحت تاثیر قرار می دهد و زمانی که جریان خون به آلت کم شود، نعوظ تان هم کاهش پیدا خواهد کرد. حتی یک روز سیگار نکشیدن می تواند نیکوتین را از سیستم شما پاک کند و اجازه می دهد رگ های خونی، انبساط بیشتری داشته باشند.
تقویت نعوظ با خالی کردن استرس
استرس، قاتل رابطه جنسی است. نه تنها به خاطر هورمون های استرس مثل کورتیزول که توانایی بدن تان برای نعوظ را مهار می کند، بلکه استرس، صمیمیت را نابودمی کند، بخش مهمی از داشتن یک رابطه جسی موفقیت آمیز. مطالعه ای در ژاپن نشان داد، مردان هر چه سطح کورتیزول بالاتری داشته باشند، عملکرد جنسی شان که شامل میزان اعتماد به نفس شان برای رسیدن به نعوظ است،کاهش پیدا می کند و اغلب میزان نعوظ شان برای دخول کافی نیست و توانایی حفظ نعوظ در طول رابطه جنسی را ندارند. تحقیقی که در دانشگاه Carnegie Mellon انجام شد، نشان داد که فقط 25 دقیقه مراقبه در روز برای پایین آوردن سطح هورمون استرس کافیست.
تقویت نعوظ با ترک مصرف نوشیدنی الکی قبل از خواب
نوشیدنی الکلی ممکن است باعث شود احساس یک ماشین جنسی را داشته باشید، ولی اعضای بدن تان عکس العمل متفاوتی به آن دارند. چون الکل در عملکرد عصبی که باعث ایجاد نعوظ می شود، اختلال ایجاد می کند. همچنین باعث افسردگی می شود، یعنی درست زمانی که حس می کنید آماده و سرحال هستید به احتمال زیاد خیلی زود خسته خواهید شد.
تقویت نعوظ با مسواک زدن
آنچه در دهان شما اتفاق می افتد می تواند زیر کمر شما را تحت تاثیر قرار دهد. مردانی که به بیماری های پیرادندانی (periodontal) یا بیماری های لثه که باعث ایجاد پلاک می شود، مبتلا هستند نسبت به مردانی که لثه های سالم تری دارند حدود دو برابر بیشتر دچار اختلال نعوظ می شوند. بهداشت ضعیف دهان و دندان با افزایش التهاب در بدن و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مرتبط است. به این دلیل که التهاب مزمن می تواند به سلول های ظریف داخل رگ های خونی شما آسیب برساند که سلامت شان برای عملکرد مناسب نعوظ حیاتی است. بررسی ای که روی 56 مطالعه از گروه تحقیقاتی Cochrane انجام شد، نشان داد که بعد از 3 ماه مسواک برقی، پلاک های دندانی را تا 21 درصد و التهاب لثه را تا 11 درصد بیشتر از مسواک دستی کاهش می دهند.
منبع: seemorgh.com






نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

دلیل میگرن شدید در زنان مشخص شد

شناسایی 64 هزار بیمار مبتلا به ام اس

همه آن چه باید در مورد قرص پروپرانولول بدانید

مضرات برخی ضدآفتابها بر بدن

میوه‌ای خوشمزه که سرطان را تارومار می‌کند

سرطان طی 10 سال آینده در ایران بیش از 2 برابر خواهد شد

تجربه موفق ایران در حذف بیماری نابینا کننده تراخم

آیا دیابتی‌ها می‌توانند کربوهیدرات مصرف کنند؟

80 تا 100 هزار ایرانی هرسال گرفتار سکته مغزی می‌شوند

دلیل بیشتر خوابیدن زنان نسبت به مردان چیست؟

دلیل چاقی و لاغری بی دلیل چیست؟

ورزش برای کدام دسته از دیابتی ها مضر است؟

ایرانی ها بیشتر چه جراحی هایی انجام می دهند؟

یک ماه سیگار کشیدن چه بلایی سر ریه‌ها می‌آورد؟

زانو درد را با تغییر رژیم غذایی درمان کنید

بیماری که زنان جوان را تهدید می کند

نتیجه‌ی مخالفت با واکسیناسیون؛ رشد ابتلا به سرخک

نکاتی که باید بیماران مصرف کننده داروهای ضدانعقادی بدانند

نکات آرایشی برای پوست های حساس

رانندگی در حاملگی

بیماری‌هایی که همراه با دیابت به سراغتان می‌آید

دکتر سلام/ با علائم گردش خون ضعیف در پاها آشنا هستید؟

دکتر سلام/ علل و درمان‌ خارش پیشانی چیست؟

ترک اعتیاد با «جوانه جو دوسر»

محققان رویان دلیل شیوع سزارین در میان تهرانی ها را بررسی کردند

شفاخونه/ روش درمان معده درد بدون داروی شیمیایی

چند راهکار برای مقابله با سردردهای میگرنی

تغذیه/ شیر بدون چربی یا پر چرب، مساله این است

تغذیه/ بادمجان، منبعی از آنتی اکسیدان

پوست و مو/ از چه سنی پوست چروک می شود؟

آیا سرطان واگیردار است؟

آیا رژیم غذایی وگان برای حفظ سلامت قلب بهتر است؟

صوت/ 9 چیزی که پاهایتان به شما می‌گویند

برداشتن کیسه صفرا موجب زایمان زودرس می‌شود

این نوع پاستیل‌ها را مصرف نکنید

کدام برای لاغری بهتر است، رژیم چربی یا کربوهیدرات؟

نکاتی که والدین در مورد بیهوشی دندانپزشکی کودکان باید بدانند

شرایط قلب پس از 50 سالگی

تأثیر خواب بر سلامت پوست

سرنوشت سازترین دوران تغذیه

لاغری با دمنوش کرفس و چای سبز تا نوروز

ماست؛ این بار برای سلامت پوست و مو

این دانه‌های سالم را وارد رژیم غذایی‌تان کنید

نشانه‌های خاموش سرطان کلیه

ماسک‌های خانگی ضدجوش صورت

در وعده شام چه غذایی بخوریم؟

تأثیر روغن کانولا در کاهش کلسترول و قندخون

ورزش صبحگاهی در رختخواب!

رژیم غذایی پرقند و چرب عامل افزایش احتمال عفونت شدید

چگونه چای شما را زیباتر می‌کند؟