آریا بانو

آخرين مطالب

صدیقی: برای بهبود عملکرد تیم‌های ملی ساندا نیاز به تغییرات بود ورزشي

صدیقی: برای بهبود عملکرد تیم‌های ملی ساندا نیاز به تغییرات بود
  بزرگنمايي:

آریا بانو - تسنیم /رئیس فدراسیون ووشو گفت: احساس کردیم برای بهبود عملکرد تیم‌های ملی ساندان آقایان و بانوان نیاز به تغییرات در کادر فنی داریم.
امیر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اعمال تغییرات در کادر فنی تیم‌های ملی ووشو اظهار داشت: روز شنبه اعضای کادر فنی تیم‌های ملی بزرگسالان ووشو در بخش ساندا و تالو و همینطور جوانان و گروه‌های سنی فدراسیون مشخص شدند. همانطور که می‌دانید اردوهای تیم ملی از 14 اسفند ماه در محل آکادمی ووشو برای حضور در مسابقات بین‌المللی و انتخابی جام جهانی آغاز خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: مسابقات انتخابی جام جهانی هفته اول اردیبهشت ماه در چین برگزار خواهد شد و ما آنجا یک اردوی مشترک با چینی‌ها خواهیم داشت. تیم جوانان نیز خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که آبان و آذر ماه سال آینده برگزار خواهد شد، آماده خواهد کرد. تیم ملی بزرگسالان سال آینده رویداد قهرمانی آسیا را نیز خواهد داشت که شهریور ماه در ماکائو برگزار خواهد شد. به همین خاطر لازم بود که کادر فنی تیم‌های ملی را مشخص کنیم و به همین خاطر ضمن تشکر از تلاش‌های اعضای کادر فنی گذشته، اعضای کادر فنی جدید معرفی شدند.
رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سؤال که عدم تمدید قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی به معنی عدم رضایت از عملکرد آنها بوده است، خاطر نشان کرد: باید اینطور بگویم که احساس کردیم برای بهبود فعالیت‌ها نیاز به تغییرات است. ووشو امروز نیاز دارد پرقدرت در میادین بین‌المللی ظاهر شود و انتظار هم از فدراسیون همین است. کادر فنی بانوان مدت طولانی تغییراتی نداشت و در بخش مردان نیز بعد از بازی‌های آسیایی، احساس شد باید تغییراتی صورت بگیرد، در نهایت هم تصمیم بر این شد که تغییراتی در کادر فنی تیم‌ها صورت بگیرد.
صدیقی راجع به انتخاب علی شیرآقایی به تسنیم گفت: شیرآقایی تجربه موفقی در رده‌ جوانان داشت و تیم او در مسابقات قهرمانی جهان اندونزی به مقام قهرمانی رسید و در ماکائو نیز عملکرد خوبی داشت. حضور او به‌عنوان مربی در تیم ملی هم مؤثر بود. ضمن اینکه شیرآقایی تیم دانشگاه آزاد را پنج سال متوالی قهرمان لیگ کرده است و این موضوع از نگاه فدراسیون دور نماند. بخشی از بهترین ملی‌پوشان نیز در این تیم حضور دارند و رابطه خوب کادر فنی و ورزشکاران مزید بر علت شد تا از ظرفیت او استفاده کنیم. 
وی درباره جوانی همکارانی شیرآقایی در کادر فنی نیز یادآور شد: در روزهای آینده قرار است بیستمین سالگرد تأسیس فدراسیون را جشن بگیریم. ووشو رشته جوانی است و مربیان ما هم طبیعتاً جوان هستند، اما تجربیات خوبی دارند. شیرآقایی سال‌ها با مربیان مختلف در کادر فنی تیم‌های ملی کار کرده و این اتفاق خوبی است که با وجود جوانی، تجربه زیادی دارد. خیلی خوب است که با توجه به تمرینات سخت ووشو، مربیان این توانمندی را داشته باشند تا فنون را با ورزشکاران مرور کنند. نشاط و جوانی مربیان ما یک مزیت است تا یک نقطه مورد سؤال.
رئیس فدراسیون ووشو همچنین در مورد انتخاب منصوریان به‌عنوان سرمربی تیم ملی ساندا بانوان اظهار کرد: الهه منصوریان یکی از فنی‌ترین ورزشکاران و قهرمانان ما بود و سالیان سال در میادین بسیار بزرگ افتخارآفرینی کرد. منصوریان تجربه خوبی از کار با مربیان مختلف به‌خصوص مربیان چینی دارد. تجربه منصوریان ارزشمند است و باتوجه به تجربه میادین مختلف می‌تواند کمک جدی به تیم ملی بکند.
صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: ما یک تیم جنگجو و مبارز می‌خواهیم که بتواند بر حریفان قدرتمند که غالباً رقبای آسیایی شرقی هستند، غلبه کند. منصوریان سابقه مربیگری سپاهان در رده باشگاهی را نیز دارد و آنجا هم خوب کار کرد و امسال برای چندمین دوره متوالی توانست این تیم را قهرمان کند. از طرفی فدراسیون تجربه خوبی از همکاری با ایشان به‌عنوان مربی در تیم جوانان داشت و تیم ملی نیز نتیجه خوبی گرفت. بعد از خداحافظی منصوریان از میادین ورزشی فرصت خوبی شد تا از طرفیت ایشان در تیم‌های ملی استفاده کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1156895/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ماجرای کمبود داروی وارفارین؛ سازمان غذاودارو مقصر است؟!

آخرین گل دنیس لاو باعث سقوط منچستریونایتد شد

خلاصه بازی اتلتیکومادرید 3 - اتلتیک بیلبائو 1

خلاصه بازی استون ویلا 2 - چلسی 2

خلاصه بازی پاری‌سن‌ژرمن 3 - لو آور 3

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت

دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد

ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال

ناظم الشریعه: به تاکتیک شمسایی باید احترام گذاشت

جشن در پرایدپارک؛ دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت

گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا

گل سوم پاری سن ژرمن توسط راموس به لوآور

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

گل سوم لوآور به پاری‌سن‌ژرمن توسط توره

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

درگیری کامل کلوپ و صلاح از زاویه هواداران

گل دوم پاری‌سن‌ژرمن به لوآور توسط اشرف حکیمی در دقیقه 78

گل مادوئکه به استون ویلا

ناظم الشریعه: شرایط در فینال یک مقدار متفاوت است

پاک آیین در سمت سخنگوی وزارت بهداشت و دستیار وزیر ابقا شد

گل اول استون ویلا با گل به خودی کوکوریا در دقیقه 4

گل دوم لوآور توسط آندره آیو در دقیقه 38

دلایل شکست پرسپولیس از زبان میلاد بدرقه

گل راجرز به چلسی

عصبانیت شدید رونالدو پس از دست رفتن موقعیت

ویدیوی خلاصه بازی به یادماندنی استقلال 4- 3 دالیان چین در سالگرد این بازی

خلاصه بازی الخلیج 0 - النصر 1

فرناندز، مانع گلزنی منچستر یونایتد در لحظات پایانی

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

دبل سیو تماشایی الکساندر نوبل مقابل بایرلورکوزن

امان از تعارف کردن ایرانی ها

چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟

حامد آهنگی در جشن تولد 10 سالگی پسرش «آراد»

دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده بود!

دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده های معظم شهدا

خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟ / «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»

لذت از موسیقی بی کلام با تماشای این نماهنگ زیبا

چند تا حقه ی سینمایی ببینید

طنز/ 10 گام تضمینی برای خواننده شدن

رودخانه زیبای ساکورا در ژاپن

زیبایی های ژاپن در یک قاب

آواز خواندن زیبای یک طوطی

یکی از پربازدیدترین معابد کلمبیا

طرز تهیه دنت فوری خانگی

بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟

تصاویر شاد و پربازدید از چند دختر در فارس