آریا بانو

آخرين مطالب

سوالات متداول درباره هتل های آنتالیا فرهنگی هنری

سوالات متداول درباره هتل های آنتالیا
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ما در این مطلب قرار است درباره تعدادی از مهم‌ترین سؤالات شما درباره هتل‌های شهر آنتالیا پاسخ دهیم.جواب این سؤالات می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین هتل کمک کند. اگر به‌زودی قصد سفر به این شهر زیبا و رؤیایی را دارید؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

وقتی صحبت از بهترین هتل های انتالیا می‌شود، پای سلیقه شخصی به میان می‌آید زیرا در آنتالیا هتل های زیادی وجود دارند. هر کدام از هتل های این شهر توریستی ویژگی‌هایی دارند که کار انتخاب بهترین هتل را سخت‌تر می‌کند. بااین‌حال ما در این مطلب قرار است درباره تعدادی از مهم‌ترین سؤالات شما درباره هتل‌های شهر آنتالیا پاسخ دهیم. جواب این سؤالات می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین هتل کمک کند. اگر به‌زودی قصد سفر به این شهر زیبا و رؤیایی را دارید؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.
بهترین هتل های انتالیا برای ایرانیان کدام‌اند؟
اولین سؤال درباره هتل های انتالیا این است که کدام هتل برای اقامت ایرانی‌ها مناسب‌تر هستند؟ کسانی این سؤال را مطرح می‌کنند که دنبال هتلی با امکانات موردعلاقه ایرانی‌ها می‌گردند؛ در غیر این صورت از نظر هتلداران مسافران ایرانی و مسافران کشورهای دیگر تفاوتی ندارند و خدمات یکسانی به همه آن‌ها ارائه می‌شود. آنتالیا یک شهر ساحلی با جاذبه‌های گردشگری بسیار جذاب است. بیش‌تر مسافران برای انجام تفریح‌های آبی، شنا، غواصی و آفتاب‌گرفتن به این شهر سفر می‌کنند. رامادا پلازا، آکرا باروت، آکوالند سو و سلکتوم فمیلی ریزورت آنتالیا تعدادی از هتل‌هایی هستند که از این نظر خدمات و امکانات بیش‌تری را به مسافرانشان ارائه می‌دهند.
گران‌ترین هتل آنتالیا کدام هتل است؟
با اینکه همیشه بهترین هتل‌ها جزو گرانقیمت‌ترین هتل‌ها نیستند؛ اما اگر دنبال پاسخ این سؤال می‌گردید باید بگوییم که تعداد زیادی هتل لوکس و گران‌ در آنتالیا وجود دارد. اقتصاد این شهر وابسته به حضور گردشگران است به همین دلیل هتل های لوکس و متفاوت بسیار زیادی در این شهر توریستی ساخته شده‌اند. از جمله گران‌ترین هتل های این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آریا بانو


* هتل تایتانیک دلوکس لارا: یک هتل بسیار لوکس و گران‌قیمت که با الهام از کشتی تایتانیک ساخته شده است. این هتل علاوه بر ظاهر جذاب و متفاوتش، امکانات بسیار زیادی هم دارد. به‌عنوان‌مثال هشت رستوران، یک زمین فوتبال و یک استخرها روباز بسیار بزرگ از جمله امکانات این هتل پنج ستاره هستند.
* هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا: این هتل یکی از هتل های پنج ستاره UALL است. شما می‌توانید در استخرهای روباز یا سرپوشیده هتل شنا کنید یا برای تجربه‌ای آرامش‌بخش و بی‌نظیر به سالن اسپا و ماساژ‌ بروید. هفت رستوران و بار بسیار خوب با منوهای هوس‌انگیز هم در این هتل وجود دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار لوکس با چشم‌انداز دریای مدیترانه و زمین تنیس از دیگر امکانات این هتل گران‌قیمت هستند.
* هتل گرانادا لاکچری بلک:‌ این هتل پنج ستاره یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت خانوادگی در آنتالیا است. در هتل گرانادا لاکچری بلک امکانات خاصی برای کودکان خردسال در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز مانند والدینشان بتوانند خاطرات خوشی از سفر به آنتالیا را با خودشان به خانه ببرند. به‌عنوان‌مثال یک شهربازی و دو مینی کلاب مخصوص کودکان در این هتل پنج ستاره وجود دارد. سوئیت‌های لوکس، بار و رستوران باکیفیت، استخر و سالن ماساژ‌ از دیگر ویژگی‌های هتل هستند.
قیمت هتل های آنتالیا 5 ستاره UALL چقدر است؟
هتل های UALL آنتالیا جزو بهترین هتل ‌های این شهر محسوب می‌شوند. این نوع هتل‌ها خدمات و امکانات رایگان بسیار زیادی را برای مسافرانشان فراهم می‌کنند. UALL مخفف عبارت Ultra All Inclusive است. شما در این هتل ها می‌توانید از همه امکانات به‌صورت رایگان استفاده کنید. همچنین علاوه بر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام می‌توانید هر زمان که بخواهید به‌صورت رایگان غذا سفارش بدهید. هتل های UALL با توجه به سطح خدمات رایگانی که در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند بسیار گران‌تر از هتل های دیگر هستند.
قیمت این هتل‌ها درحال‌حاضر به ازای اقامت دو نفر بزرگسال در یک اتاق دونفره استاندارد شبی حدود 280 دلار تا 510 دلار است. البته این قیمت با توجه به زمان سفر، تعداد روزهای اقامت در هتل، تعداد هم‌سفرانتان و مواردی از این قبیل می‌تواند بسیار متفاوت باشد. شما برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت به‌روز هتل های انتالیا می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. در این سایت امکان رزرو اینترنتی هتل موردعلاقه‌تان نیز وجود دارد.
بهترین زمان برای رزرو هتل در آنتالیا چه وقتی است؟
آنتالیا بهترین مقصد سفر برای افرادی است که از استراحت در ساحل و تفریح‌های آبی لذت می‌برند. اگر شما هم با این نیت سفر به شهر آنتالیا را انتخاب کرده‌اید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که سفرتان را برای فصل بهار یا اواخر شهریور تا اواسط آبان برنامه‌ریزی کنید. در این ماه‌ها آب‌وهوای آنتالیا در بهترین شرایط قرار دارد.

آریا بانو

شما می‌توانید در این ماه‌ها به‌راحتی برای شنا به ساحل بروید یا از تفریح‌های مهیج آبی لذت ببرید. در ماه‌های دیگر سال گرمای هوا یا بالعکس سرمای هوا مانع از خوش‌گذرانی در ساحل و لذت‌بردن از تفریح‌های آبی می‌شود. البته اگر ارزانی هتل های انتالیا برای شما در اولویت قرار دارد، فصل زمستان هم انتخاب خوبی برای شما محسوب می‌شود. در این فصل مسافران کم‌تری به آنتالیا سفر می‌کنند به همین دلیل هتل های این شهر تخفیف‌های خوبی را برای مسافران در نظر می‌گیرند.
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:alibaba.ir

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1183979/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اجرای زیبای ترانه محلی با گویش خرم آبادی

بارش شدید تگرگ در مهاباد

هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران

انتشار اسناد تحویل وسایل مرحومه نیکا شاکرمی به خانواده اش توسط خبرگزاری میزان

فداکاری پلیس راهور در سیل جاده شاهرود به سبزوار

خشک شدن جنگل‌های حرا در اثر آلودگی‌های نفتیِ ناشی از قاچاق سوخت

نمایی از تانک ضد پهپاد در اوکراین

پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت‌شده «سبزکوه» چهارمحال‌وبختیاری

آبشاری زیبا در روستای «شادگان باشت»

اینفوگرافی /دلایل و علائم بیماری کبدی در کودکان

افرادی که افزایش ضربان قلب دارند باید یک رگ اضافه را بسوزانند!

9 مزیت شستن ظرف‌ها با آب گرم

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال کشف شد

زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف ساخته شد

چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار

وقتی ربات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند

کنسرت 30 هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!

پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره

واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان

وقتی دقیقی باور نمی‌کند داور او را با کارت زرد جریمه کرده باشد

احتمال تعویق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

سریال کره‌ای «در مخفی»؛ روایتی متفاوت از سرگذشت نو دونگ‌یی

10 حقیقت از «ابراهیم چلیکول»؛ بازیگر خوش چهره مست عشق

ترکی حرف زدن جالب و باحال المیرا شریفی مقدم در حضور همسرش / یاشاسن تورک دلی

زمانی در این خانه صبا، پایور و امیرجاهد آثار ماندگار موسیقی را خلق کرده‌اند!

موسیقی ماندگار فیلم «آخرین بازمانده موهیکان» با ویلون تیلور داویس

یادی از تیتراژ خاطره انگیز سریال «چارخونه»

قایق سواری در بزرگراه!

مشاهده یک پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه ها با توجه به وضع حجاب در آنها تعیین می شود

گزارش "اعتماد" از مرگ مشکوک قاضی سابق؛ مهران رحیمی، با نقشه همسرش به قتل رسید

صحنه های دردناک از حمله گاو عصبانی به سوارکار(18+)

شکار گوزن توسط گرگ

شکار مار غول پیکر توسط کروکودیل

تنگه «بسفر» یکی از زیبایی های استانبول

نجات جوجه اردک از دهان مرغ ماهی خوار

سواحل زیبا و رنگی هرمزگان

خوراک لوبیا سفید و بشقاب سبزیجات

مصرف این چهار مکمل را بعد از 40 سالگی جدی بگیرید

درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است

باید و نبایدهای غذاهای کنسروی

افزایش اعتمادبه‌‌نفس زنان با قطع استفاده یک‌هفته‌ای از شبکه‌های‌اجتماعی؟

آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند

ماهواره چین بیش از 100 شراره خورشیدی را شناسایی کرد

«حسن و سمیه» به نمایشگاه کتاب تهران می‌آید

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید!

تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت

گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس

احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور

نفر چهارم دنیا مغلوب نوشاد شد