آریا بانو

آخرين مطالب

«بسته حمایتی» امروز و فردا به حساب بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی واریز می‌شود اقتصادي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: تعامل سازنده با تشکل‌های بازنشستگان و مستمری بگیران با جدیت دنبال می شود و برای اتخاذ راهکارهای مناسب به منظور برآورده شدن خواسته ها نیز از نظرات تشکل‌ها استفاده می شود.

به گزارش ایسنا، محمدحسن زدا روز شنبه در جلسه ای با اعضای کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی اظهار کرد: امروز مبلغ بسته حمایتی برای 3 میلیون نفر بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی به حساب آنها واریز می شود و فردا نیز برای 3 میلیون و 150 هزار نفر دیگر از بیمه شدگان واریز خواهد شد.
وی با بیان اینکه تا پایان سال 3 مرحله دیگر از این بسته‌های حمایتی به افراد مشمول ارائه می‌شود، گفت: بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی که حقوقی کمتر از 3 میلیون تومان دریافت می‌کنند، 13 میلیون و 800 هزار نفر هستند که پس از تبادل اطلاعات با سایر سازمانها و حذف همپوشانی‌ها مقرر شد که بسته حمایتی به 6 میلیون و 150 هزار نفر ارائه شود.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه مرکز ارتباط مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره 1420 پاسخگوی سوالات احتمالی درباره بسته حمایتی است، گفت: در مرحله قبلی به 2 میلیون و 600 هزار نفر مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی بسته حمایتی ارائه شد.
زدا با بیان اینکه مدیریت منابع مالی در سازمان تأمین اجتماعی و تعیین اولویت اختصاص منابع با جدیت پیگیری می شود، گفت: پرداخت حقوق بازنشستگان اولین اولویت است و سایر تعهدات در اولویت های بعدی قرار دارند.
وی با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان از مسائل بسیار مهم برای سازمان تأمین اجتماعی محسوب می شود، اظهار داشت: فرمول مشخصی برای اجرای همسان سازی با همفکری و مشارکت تشکل های بازنشستگی طراحی شده و ارزیابی ما این است که اجرای این برنامه نیازمند اعتبار 12 هزار میلیارد تومانی است.
زدا درباره پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: مکانیزم پرداخت مطالبات این مراکز اصلاح شده و اختیار مدیران درمان استانها افزایش یافته است. شرایطی ایجاد شده است که منابع موجود به صورت عادلانه بین مراکز طرف قرارداد تقسیم شود.
وی ادامه داد: برای تهاتر بدهی سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی طرف قرارداد با مطالبات این سازمان از دولت در حال پیگیری هستیم.
دکتر مهدی درخشان، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: برای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان، برنامه سقف گذاری خدمات سرپایی در مراکر درمانی تأمین اجتماعی درحال اجرا است.
وی افزود: بر اساس این برنامه پزشکان باید وقت معینی را برای معاینه و رسیدگی به بیمار اختصاص دهند تا رسیدگی و خدمات تشخیصی و درمانی با دقت و کیفیت بالاتری انجام شود.
دکتر درخشان سقف گذاری را دارای مبنای علمی و مبتنی بر تجربه های سالهای گذشته دانست و گفت: این کار از چند ماه گذشته آغاز شده و به مرور در تمامی مراکز به اجرا در می آید.
علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: آقای زدا تا کنون در مسئولیت های مختلفی که در سازمان تأمین اجتماعی بر عهده داشته عملکرد قابل تقدیری از خود به جا گذاشته است و اکنون نیز با توجه به چالش های پیش رو مسئولیت سنگینی را پذیرفته و بدون تردید در این مقطع حساس نیز به خوبی و با استفاده از توان و تجربه ارزشمند مدیران و همکاران، این سازمان بزرگ را مدیریت خواهد کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، وی با تقدیر از اقدامات و تلاش های صورت گرفته برای پرداخت بسته حمایتی بازنشستگان و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت حقوق بازنشستگان و همچنین پرداخت حق بیمه مربوط به بیمه تکمیلی این عزیزان در موعد مقرر و به خوبی انجام شده است.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بازگشت چک های ارائه شده به بابک زنجانی را از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته عنوان کرد و گفت: با این کار ارزشمند توجه و اولویت حفاظت از اموال کارگران و بازنشستگان در سازمان تأمین اجتماعی به خوبی مشخص شد.
بیات با اشاره به بررسی بودجه سال آینده کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: پرداخت مطالبات تأمین اجتماعی، همسان سازی حقوق بازنشستگان و واریز نشدن سهم نه بیست و هفتم درمان تأمین اجتماعی به خزانه خواسته های اصلی بازنشستگان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام
دبیر خبر: سولماز خوان

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/119819/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آهنگ محسن چاوشی به نام «شاه مقصود» برای طرفدارانش

آتش‌سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت‌تیر در منطقه شهرری

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد

شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور 1403

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

غذایی لذیذ برای خوش خوراک ها و فست فود خورها

افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

صدای این خواننده دل همه رو برد!

کاهش 14 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

رادان: تمام آبرویمان را برای دین و ارزش‌های اسلامی می‌گذاریم و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد

پورعباس: کنکور در سلامت کامل برگزار شد

لحظات حساس از نجات نوزاد سه روزه توسط اپراتور هلال احمر

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

عطر کیک هل و گلاب تمام خانه را پر کرد!

آشنایی با سندرم حساسیت ناشی از دارو (DRESS)

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

سندروم ژاوی همه‌گیر شد؛ تمدید 3ساله کونسیسائو

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

مرگ دردناک مرد تبریزی زیر چرخ های قطار مسافربری

آتش سوزی گسترده در هند؛ شش نفر کشته شدند