آریا بانو

آخرين مطالب

از «جزئیات زوج و فرد» جدید تهران تا اسکله‌های مخفی ایران اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - تشریح جزییات طرح جایگزین «زوج و فرد» در تهران، توضیح در مورد اینکه آیا در کشور اسکله مخفی وجود دارد، توصیه هایی برای برای مصرف آنتی‌بیوتیک‌، اعلام خبر خروج سگ‌های گله از زیستگاه یوزپلنگ‌ها و ... از جمله اخبار گروه اجتماعی خبرگزاری ایسنا در روز چهارشنبه 24بهمن است.

به گزارش ایسنا، گروه اجتماعی ایسنا، امروز چهارشنبه 24 بهمن ماه بیش از 50 خبر را روی خروجی خود منتشر کرده که برخی از مهم‌ترین این اخبار در ادامه آمده و با کلیک روی هر تیتر می‌توان به متن کامل خبر دسترسی پیدا کرد.
مکافات انتخابات در استخدام‌های شهرداری
ابراهیم شیخ -معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران- با اشاره به اینکه در شهرداری تهران با چند پیک استخدام مواجه هستیم گفت: نخست در سال 83 دیگری در سال 1392 و آخرین بار در سال 1396 با یک پیک استخدام مواجه هستیم. تحلیل این پیک‌ها با رویدادهای سیاسی کشور ارتباط معناداری دارد در حقیقت هر وقت یک رویداد سیاسی مثل انتخابات در کشور داشتیم سازمان مدیریت شهری رفتارهایی را از خود بروز داده که ظرفیت‌ها در جهت سیاسی بهره برداری شود.
جزئیات طرح جایگزین «زوج و فرد» تشریح شد
علی عالی -مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران- در مورد جزئیات حذف طرح زوج و فرد توضیحاتی را ارائه کرد. او درباره تغییرات محدوده زوج و فرد با بیان اینکه در تغییرات طرح، چند نگاه مهم وجود داشته است که باید به آن توجه شود گفت: مهم‌ترین دلیل ایجاد تغییرات، حل مشکل ساکنین طرح و توجه به مسائل آن‌ها بوده چراکه در این چندسال توجهی به آن نشده بود اما سال گذشته امتیاز ورود و خروج برای ساکنین محدوده طرح ترافیک در نظر گرفته شد و سال آینده هم تخفیف ویژه برای ساکنان محدوده زوج و فرد اعمال می‌شود.
آیا در کشور اسکله مخفی داریم؟
سردار ایوب سلیمانی -جانشین فرمانده ناجا- در گفت وگو با ایسنا، بر ضرورت کنترل و پایش تردد شناورها در سواحل برای کنترل پدیده قاچاق تاکید کرد و درباره اینکه آیا اسکله‌های غیرقانونی و مخفیانه‌ای برای قاچاق در کشور فعال است یا خیر، گفت: ما در کشور اسکله‌های به نام اسکله قاچاق نداریم و این‌طور نیست که اسکله‌ای مخفی باشد و از کسی پوشیده باشد، اما در بعضی جاها مبادی رسمی وجود دارد و گمرک و … مستقر هستند، اما در جاهای دیگر مانند برخی روستاها اسکله‌های محلی وجود دارد که ما معتقدیم در این محل‌ها نیز باید مسئولان حضور داشته باشند و نسبت به کنترل این فضاها اقدام کنند.
پنج کشته و دو مفقودی در سیلاب کشور
مرتضی سلیمی -رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر- از مرگ پنج نفر در سیلاب اخیر خبر داد و گفت: از روز شنبه بیستم بهمن ماه تا بامداد امروز، چهارشنبه، 22 استان از جمله اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌های جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و یزد درگیر سیلاب و برف و کولاک بودند که در پی آن تا کنون یک نفر در استان خوزستان، سه نفر در استان خراسان جنوبی و یک نفر در استان سیستان و بلوچستان به علت گرفتار شدن در مسیر سیلاب جان خود را از دست دادند. همچنین یک نفر در استان هرمزگان و یک نفر نیز در استان فارس مفقود شدند.
جزئیات بسته حمایتی وزارت بهداشت برای بیماران "MPS" اعلام شد
دکتر مهدی شادنوش -رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت- جزئیات بسته حمایتی از بیماران MPS را اعلام کرد و با اشاره به خدمات حمایتی وزارت بهداشت به بیماران MPS، به خبرنگار ایسنا گفت: وزارت بهداشت در راستای حمایت از خدمات درمانی بیماران MPS اقداماتی را انجام داده است؛ به‌طوریکه در اولین گام بیماران مبتلا به MPS را در کشور شناسایی کردیم و از سازمان غذا و دارو درباره تعداد بیماران ثبت نام شده، بر اساس دریافت حواله دارویی در این سازمان استعلام کردیم.
انتخاب رئیس کل نظام پزشکی، جمعه / 6 نفر کاندید شدند
دکتر منصور جعفری نمین -عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی- آخرین جزئیات انتخاب رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی کشور را تشریح کرد و با بیان اینکه تاکنون 223 نفر از اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی برای حضور در رأی‌گیری اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: همچنین تاکنون شش نفر به صورت کتبی کاندیداتوری خود را برای تصدی سِمَت رییس‌کلی سازمان نظام پزشکی اعلام کرده‌اند.
ابتکار: حذف تبصره قانونی بودن ازدواج زیر 13 سال را دنبال می‌کنیم
معصومه ابتکار -معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده- با اشاره به وضعیت پرونده عروس 11 ساله ایلامی، اظهار کرد: در حال تدوین لایحه‌ای جهت ارائه به هیأت دولت هستیم تا تبصره‌ای که ازدواج کودکان زیر 13 سال قانونی می‌کند حذف کنیم. او که در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت پرونده عروس 11 ساله ایلامی، اظهار کرد: خوشبختانه طی روزهای گذشته از سوی وزیر کار، اقدام بسیار خوبی انجام شد و "رها" کودک 11 ساله، تحت سرپرستی سازمان بهزیستی قرار گرفت.
تشکیل شناسنامه مدارس شبانه‌روزی و مشکلات این مدارس
حسین صادقی -معاون آموزشی، برنامه‌ریزی و مقررات دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش- ضمن مروری بر مشکلات مدارس شبانه روزی گفت: امیدواریم با تشکیل شناسنامه مدارس شبانه روزی و نظارت بالینی بر وضعیت آموزشی، تربیتی، فضا و تجهیزات این مدارس به‌زودی تمامی مسائل و مشکلات موجود شناسایی و ضمن اولویت بندی، با اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم، شاهد حل بسیاری از مشکلات موجود باشیم.
خروج سگ‌های گله از زیستگاه یوزپلنگ‌ها
حمید ظهرابی - معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست- جزئیات برنامه پنج‌ساله حفاظت از یوز آسیایی را در زیستگاه‌های طبیعی تشریح کرد و گفت: خروج 50 درصدی دام از خارتوران و میاندشت، خروج سگ‌های گله از زیستگاه یوز و گسترش مناطق تحت مدیریت محیط زیست، بخشی از برنامه‌های حفاظت از یوزپلنگ آسیایی که پنج سال آینده انجام خواهد شد.
30 درصد از کانون‌های فرسایش بادی کشور، بحرانی درجه یک هستند
فرهاد سرداری -مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری- با اشاره به اینکه وسعت کانون‌های بحرانی فرسایش بادی در کشور 9 میلیون هکتار است که بیش از 30 درصد از این سطح، کانون بحرانی درجه یک با شدت زیاد است، گفت: تنها در سه درصد از مساحت کانون‌های بحرانی فرسایش بادی کشور و 4.5 درصد از مساحت ماسه زارها عملیات مالچ‌پاشی صورت گرفته است.
پربازدیدها
لینک پربازدید ترین اخبار اداره اجتماعی در 24 ساعت گذشته نیز در ادامه آمده است:
جزئیات طرح جایگزین «زوج و فرد» تشریح شد
آیا در کشور اسکله مخفی داریم؟
چند توصیه برای مصرف آنتی‌بیوتیک‌
حق التدریس‌ها نمی‌توانند معلم شوند
خروج سگ‌های گله از زیستگاه یوزپلنگ‌ها
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/126117/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال

مدیر شمس‌آذر: پنالتی استقلال غلط بود

ماجراجویی شاگردان شجاعی در قامت یک تیم هجومی

ریوالدو: هیچکس بهتر از مورینیو برای هدایت بارسا نیست!

بند اخراج در قرارداد ناگلزمان

قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش

تردید مربی ولزی برای حضور در تراکتور

احتمال حضور 10 تیم ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی

حمایت جالب مهندس پرتغالی از کاپیتان تراکتور

دو گل زیبا و پنالتی از دست رفته سادیو مانه مقابل الفیحا

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

تفریحات بهاری نفیسه روشن با چهره ای برنزه در ساحل مالدیو / باغی از بهشت روی زمین

«آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی

تیزر ویدئویی از آهنگ جدید علی زندوکیلی

امدادگران آمریکایی در حال آزمایش لباس های جت گرانشی

گروگان‌گیری دختر 16 ساله در تهران

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

ارسال مواد غذایی به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان توسط نیروی هوایی ارتش

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار درباره زایمان تقویمی

یکی از زیباترین مناظر گله اسب‌های وحشی

صحنه ای نفس گیر از کمک به یک کوسه برای بازگشت به آب

طرز تهیه خمیر هزارلا

ترفندهایی برای خوشمزه‌تر شدن قورمه سبزی که هر کسی نمی‌داند!

غذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

خواص «وَالزَّیْتُونِ» معجزه‌گر

افزایش استرس‌ زنان امروزی به دلیل بی‌خوابی

حاج آقا مرادی: اگر کسی ناشناس پیام داد و دنبال آشنایی بود این دنبال دختربازی هست!

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

در چنین روزی و در سال 2011 ضربه کاری رونالدو به بارسلونا

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم

گزینه‌های باشگاه تراکتور برای مربی جدید از زبان نصیرزاده

حواشی بازی پیکان و هوادار از زاویه دوربین باشگاه

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

دوشان ولاهوویچ تنها بازیکنی که در تیم الگری می‌درخشد

کاظمیان: داور عامل شکست ما برابر استقلال بود

ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک

پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!