آریا بانو

آخرين مطالب

طالع بینی هفتگی عشق (هجدهم تا بیست و پنجم اسفند) گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

فروردین
این هفته احساس می کنید باید نسبت به هر چیزی سکوت اختیار کنید حتی نسبت به احساس عمیقی که به شخص خاصی دارید. این نیاز به سکوت نه برای تظاهر بلکه برای تامل است. تصمیم گرفته اید به بررسی دقیق احساسات و انگیزه های خود بپردازید تا بیشتر با مفاهیمی چون عشق بلاشرط و بخشش همساز و هماهنگ شوید. اگر در رابطه ای هستید که نفس تان اجازه نمی دهد عشق بلاشرط و بخشش را تجربه کنید این هفته نقطه عطفی در ذهنیت شما بوجود می آید با آن مبارزه نکنید.

اردیبهشت
اگر مدتی است احساس پوچی می کنید این هفته تغییرات چشمگیری در زندگی شما ایجاد می شود. احساس می کنید از کما بیدار شده اید و زندگی تان بسیار کوتاه است. این احساسات به علت حضور اورانوس در نشانه شماست که در مسیر حرکتش تمام زندگی تان را تحت تاثیر قرار می دهد. با این وضعیت نجنگید برای تغییر تلاش کنید خودتان را بیشتر بشناسید تا بتوانید یک رابطه واقعی برقرار کنید.

خرداد
احساسات تان را پنهان کرده و ابراز نمی کنید تصورتان این است که برای پذیرفته شدن باید این کار را انجام دهید اما با این کار تنها از دیگران دورتر می شوید. اگر همین رفتار را در رابطه ای که دارید نشان دهید دچار رنجش و ناامیدی می شوید. وقتی خودتان را نشناسید و یا قبول نداشته باشید در رابطه چیزی به جز پشیمانی نخواهید داشت. اگر شریک عاطفی تان همه شرایط شما را نپذیرفته است باید هدف تان را از رابطه ای که در آن هستید مشخص کنید در غیر اینصورت حس پذیرفته نشدن باعث از بین رفتن رابطه می شود.

تیر
به همراه شریک عاطفی تان برنامه خاصی چیده اید که یک رویای مالی را با آن به حقیقت می پیوندید. شاید می خواهید یک بیزنس جدید را با هم شروع کنید یا این که تصمیم دارید تا جایی که می توانید پس انداز کنید و پول کمتری خرج کنید. اگر مجرد هستید احساس می کنید باید وارد گروه های اجتماعی جدید شوید زیرا در گروه دوستان و یا شرایطی که اکنون در آن هستید امکان پیدا کردن عشق وجود ندارد. با تغییر در زندگی اجتماعی به نتایج خوبی خواهید رسید.

مرداد
در زمینه شغلی یک فرصت ناگهانی شما را شگفت زده کرده و باعث پیشرفت تان می شود. این هفته بهتر است قبل از هر تصمیم مهمی با شریک عاطفی خود مشورت کنید. احساس می کنید به اهداف تان نزدیک هستید و شریک عاطفی تان تنها کسی است که در این مسیر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید به موفقیت های سازنده تری برسید.

شهریور
این هفته در رابطه با زندگی عاشقانه گیج و سردرگم هستید. ماه نو وارد بخش روابط طالع تان شده است و فرصت های زیادی را پیش روی شما قرار می دهد به طوری که نمی دانید چگونه باید از این فرصت ها استفاده کنید. خورشید به سیاره نپتون ملحق شده است و کمی شما را نسبت به محبوب سردرگم کرده است. به طوری که نمی توانید با او به خوبی ارتباط برقرار کرده و یا به حرف هایش گوش دهید. اگر می خواهید در جهت بهتر شدن رابطه تلاش کنید این هفته بهترین زمان است.

مهر
این هفته در رابطه دچار یکنواختی شده اید و باید تلاش کنید رابطه را از این حالت یکنواختی در بیاورید. به جای این دنبال مقصر باشید با او در رابطه با این مسئله صحبت کنید و دنبال راه حل باشید.

آبان
اورانوس سیاره تغییر ناگهانی وارد بخش روابط طالع تان شده و برای مدت ها همانجا باقی خواهد ماند. به همین خاطر اتفاقات زیادی در رابطه شما رخ خواهد داد به طوری که حتی نمی توانید آن ها را پیش بینی کنید. به نظر می رسد اتفاقات بزرگی قرار است در زندگی شریک عاطفی شما رخ بدهد اگر می توانید او را حمایت کنید در غیر اینصورت زندگی را برای او سخت خواهید کرد.

آذر
این هفته زندگی عاشقانه شما به پایان می رسد اما این خبر چندان هم بد نیست زیرا با به پایان رسیدن این رابطه از سردرگمی ها، مثلث های عشقی، تمام کردن ها و شروع کردن های پی در پی و این که ندانید چه جایگاهی در رابطه دارید خلاص می شوید.

دی
آیا آماده هیجان در زندگی عاشقانه خود هستید؟ اورانوس سیاره تغییرات ناگهانی وارد بخش روابط عاشقانه طالع تان شده و تصمیم گرفته است تا 5 سال آینده در همین بخش طالع تان بماند. فرصت های خوبی که در مسیر زندگی عاشقانه تان قرار می گیرند را نادیده نگیرید. نا امیدی را کنار گذاشته و آن ها را بپذیرید.

بهمن
دیگر نمی توانید به محبوب آنطور که باید تکیه کنید. در واقع او بیشتر مشکل ایجاد می کند تا این که در پیدا کردن راه حل کمک تان کند. وقتش رسیده است که به ریشه مشکلات رابطه فکر کنید. اگر در رابطه احساس امنیت نمی کنید باید به فکر تغییر باشید.

اسفند
این هفته رابطه شما در معرض اغتشاش و نا آرامی است بنابراین باید هنگام صحبت کردن با محبوب بسیار مراقب باشید. عطارد سیاره حاکم بر بخش های روابط عاشقانه و رابط خانوادگی طالع تان در نشانه شما حرکت عقب نشینی دارد. این دو بخش دائم تحت تاثیر نوع حرکت سیاره عطارد هستند. این هفته هر چیزی که می گویید و هر چیزی که به زبان نمی آورید روی زندگی و روابط شما تاثیر می گذارد. به گفتگو با شریک عاطفی تان ادامه دهید اما مراقب باشید که اشتباه نکنید.
استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/135644/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مدرسه یعنی مدرسه !

50 روش برای به ظهور رساندن استعداد کودکان

فرزند پیش دبستانی شما می تواند کتاب بخواند !

کابوسی به نام دیکته

نقش رسانه های آموزشی در فرآیند یادگیری

روش هایی برای افزایش توجه و تمرکز کودکان

برای فرزندتان یک مادر کامل هستید یا کافی؟ !

با ترس کودکان از پزشک چه کنیم؟

تنبیه؛ خوب یا بد. مساله این است!

داشتن کودکی شاد و با استعداد با این 50 کار

اگر فرزندتان در هیچ کاری موفق نیست !

شاه کلیدهایی برای والدین

بیش فعالی را از 4 سالگی جدی بگیرید

نقاشی کودکتان را تحلیل کنید !!

هیجان کودک برای ورود خواهر یا برادر کوچک‌تر

به طور کلی سیر نقاشی بدین ترتیب است :

انواع روش های محبت کردن به کودکان!

چگونه سوالات جنسی فرزندم را پاسخ دهم؟

نکته های کاربردی برای تربیت فرزندان تان

علت دروغگویی کودکان چیست ؟

قفل زبان کودکان را چگونه بگشاییم ؟

چطور کودکان رادر مرگ عزیزان همراهی کنیم؟

اگر نمی خواهید بچه ها جیغتان را در بیاورند!

ایجاد اعتماد به نفس با دادن پول توجیبی

تکرار / عشق از زبان کودکان

اضطراب امتحان و مقابله با آن

کودکانی که تنها نمی خوابند

کودکان را با هم مقایسه نکنید

اصول پیشگیری از آزار جنسی کودکان

منشأ پرخاشگری کودکان

مامان من چه جوری دنیا امدم ؟

محبت زیاد کودک را لوس نمی کند

طرز برخورد مناسب با کودکان گستاخ !

کودکان دین زده یا تربیت دینی

خشونت بین فرزندان و وظیفه والدین

راه حل های خوب برای رفتارهای بد بچه ها

تأثیر خشونت های تلویزیونی در کودکان

خجالتی بودن فرزندتان را از نوزادی بشناسید!

کودک من از هیچ کس کمتر نیست !!

تأثیر مثبت موسیقی بر روح و روان کودکان

علت تضاد بین فرزندان و والدین چیست؟

با لجبازی کودکم چگونه برخورد کنم؟

تربیت لذت بخش

برخورد با کودکی که از حمام کردن میترسد

راه های پایه ای افزایش آی کیو کودک

لجاجت و کج خلقی در کودکان: هیجانی ، لجبازی

علائم استرس در کودکان

چگونه کودکی مسئولیت پذیر داشته باشیم؟

بازی کودک با اعداد

بچه ها از چه سنی باید تنها بخوابند؟