آریا بانو

آخرين مطالب

راز براقیت موی کارداشیان ها چیست؟ اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
راز براقیت موی کارداشیان ها چیست؟
٧
٠
منودلیار / مو های کیم کارداشیان و کندال جنر همیشه براقیت خاصی دارند به خصوص حالا که آن ها از ترند موی کوتاه استفاده کرده اند براقیت مو های شیشه ای شان بیشتر خودش را نشان می دهد. کافیست یکی از خواهر ها یک کار جدید بکند بعد تمام خانم های خانواده آن را انجام می دهند و به دنبال آن گروه عظیمی از طرفداران این خانواده آن کار را تکرار می کنند و این یعنی یک ترند خانوادگی. جدید ترین ترند این خانواده همان موهای شیشه ای و صاف است که خیلی ها به دنبال رمز و راز آن هستند. آن ها بدون اینکه از محصولات آرایشی زیادی برای مو هایشان استفاده کنند معمولا مو های خیلی براق و درخشانی دارند که در نور حالت ابریشمی زیبایی دارد. این ظاهر ظریف و ساده از کارداشیان ها و جنر های تجملاتی بعید است اما با این حال آن ها هر کاری انجام بدهند طرفداران خاص خودشان را دارند. حالا در این مطلب می خواهیم با هم به بررسی رمز و راز ترند مو های شیشه ای این دو خانواده بیاندازیم.
ترند مو های شیشه ای
افراد مشهور (سلبریتی ها) نه تنها در براق شدن مو هایشان بلکه حتی در قد و نوع آرایش آن هم با هم هماهنگ می شوند. عجیب هم نیست البته چون ذات ترند همین است. باید از هماهنگی میان آدم های مشهور جامعه شکل بگیرد تا به بقیه افراد معرفی شود و دقیقا مثل الان، من و تو دنبال راز های رسیدن به این ترند ها باشیم. امسال مدل موی باب (bob) خیلی پرطرفدار است خصوصا اگر بخواهی مو هایت را صاف و شیشه ای کنی، اجرا کردنش روی این مدل مو راحت تر از یک موی بلند است. حتی صاف نگه داشتن مدل موی باب در هر شرایط آب و هوایی (مخصوصا سفر های شمالی در ایام نوروز 98) خیلی راحت تر از مو های بلند است. پس اولین قدم استایل و کوتاهی مو هاست.
وقتی صحبت از چیز های براق می شود فقط من نیستم که تو را کلافه می کنم بلکه کیم کارداشیان اولین کسی است که دماغش به سمت آن تیز می شود تا ببیند چه خبر شده و چه ترند براقی آمده است. معمولا مو های قهوه ای تیره که به مشکی می زنند نور را قوی تر نشان داده و انعکاس بهتری دارند به همین دلیل هم است که مو های کیم کارداشیان از بالا سالم به نظر می رسد و یک براقیت خاصی دارد. کایلی جنر اما مو هایش معمولا بلوند است و به همین دلیل نیاز به مراقبت بیشتری برای سالم بودن و براقیتش دارد. بلا حدید هم یکی دیگر از مدل های مشهور این روز هاست که خیلی به استایل و مدل موهایش توجه می شود. او دائما در حال تغییر موهای صافش از بلند به کوتاه است. بلا حدید از مدل موی باب بسیار استفاده می کند و حالا با این ترند مو های شیشه ای او هم از این غافله عقب نمانده است. معمولا بلا را با همین استایل ساده و شیک با موهایی صاف و براق روی فرش قرمز می بینیم.
چگونه مو هایمان را صاف و شیشه ای کنیم؟
این روند فقط به بعد از اتو کشیدن مو ختم نمی شود و باید از زمانی که زیر دوش داخل حمام هستی این مراحل را آغاز کنی. از شامپو و نرم کننده های حاوی سیلیکون استفاده کنی که باعث صافی مو می شوند. اگر از درمان های کراتین دار برای مو هایت استفاده کردی بهتر است شامپو و نرم کننده ات فاقد سولفات باشد زیرا سولفات، نمک و کلر اثر کراتین را از بین می برد. به طور کلی استفاده از شامپو ها با ترکیبات تقویت کننده و ویتامینه می تواند در طولانی مدت تار مو هایت را سالم، نرم و صاف کند.
دومین مرحله هنگام خشک کردن مو است. هنگام خشک کردن زمانی که کمی رطوبت مو ها را گرفتی از یک برس پهن برای شانه کردن مو هایت استفاده کن. در حین شانه کردن مو ها را خشک کن تا کاملا خشک شود. سپس کمی اسپری محافظت از حرارت به روی مو هایت بزن و آن را با استفاده از یک اتوی مو لایه لایه صاف کن. چه چیزی می تواند ما فرفری ها را به اندازه داشتن یک موی صاف و براق خوشحال کند؟
حالا نوبت یک کرم یا روغن بعد از براشینگ است؛ برای بیشتر براق کردن مو ها و از بین بردن مو های ریز روی سر و جلوی پیشانی آن را کف دستانت پخش کن و روی موهایت بکش. جلوی مو هایت را کمی فشار بده از جلو به سمت پایین موها بکش. حالا این تو و این هم مو های صاف، براق و جذابت که اگر آب و هوا خشک باشد یک روز کاملا می توانی از آن بدون تغییر حالت لذت ببری.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/138478/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نوروسایکولوژی کیست؟

4 دمنوش گیاهی برای آرامش اعصاب

اختلال وحشت خواب: تعریف، علل، علائم و درمان

بحران سی سالگی

10 راهکار عملی برای کنترل خشم

گوش دادن فعال چیست و چه مزایایی دارد؟

اختلال مبدل پوشی

خشونت خانگی چیست و انواع آن کدامند؟

تاثیر گرما بر خلق و خو و پرخاشگری

با مزاحمت خیابانی چگونه برخورد کنیم؟

علت ایجاد حس تنفر از فرزند

تابو چیست؟ اهداف تابو کدامند؟

عقده ادیپ چیست؟ انواع و راه های درمان عقده ادیپ

سوگیری شناختی چیست و چه مسائلی باعث سوگیری می‌شوند؟

چطور با یک فرد معلول رفتار کنیم؟

بیش فعالی چیست ؟ علائم ، دلایل و درمان آن کدامند؟

عقدهٔ الکترا چیست و چگونه حل می شود؟

راه های تقویت بهره ی هوشی

قانون باور چیست و آیا می توان آن را تغییر داد؟

سندروم دیوژن چیست و چگونه درمان می شود؟

اختلال حافظه تکرار پنداری

تکنیک ای اف تی چیست و مراحل آن کدامند؟

سندرم استکهلم چیست و چگونه درمان می شود؟

توهم کوتارد چیست و علائم و درمان آن چه چیزی است؟

علائم و روش های درمان سندروم استندال یا سندرم فلورانس

ضد افسردگی های سه حلقه ای

توهم کاپگراس چیست؟

سایکومتریست چگونه کار می کند؟

رفتار تکانشی چیست و چگونه درمان می شود؟

فروپاشی عصبی چیست و چه علائمی دارد؟

اختلال دیس تایمی یا افسرده خویی چیست ؟ علل ، علائم و درمان آن

با بیمار در حال مرگ چگونه باید رفتار کرد؟

درباره اتانازی چه می دانید؟

آزار و اذیت خیابانی چیست و چگونه با آن رفتار کنیم؟

توهم فرگولی چیست؟ علل و درمان آن

فردگرایی چیست و شیوع فردگرایی در میان افراد جامعه

افسردگی غیر معمول یا آتیپیک

سندروم بیت المقدس چیست؟

آشنایی با خصوصیات زنانی که تیپ شخصیت مردانه دارند

آدم های پرتوقع چه ویژگیهایی دارند و چگونه باید با آن‌ها رفتار کرد؟

اختلال افسردگی اساسی چیست؟ دلایل و درمان آن

بیماری وسواس فکری OCD

بی اشتهایی عصبی چیست و چگونه درمان می شود؟

چگونه به شخصی بگویید که بوی بد دهان یا بدن دارند

آگورافوبیا یا ترس از فضای باز چیست؟ علل و درمان

بی‌گوشی‌هراسی (نوموفوبیا)

راههای غلبه بر افسردگی

ادیتیوولتافوبیا چیست و چگونه درمان می شود؟

افراد آب زیر کاه چه کسانی هستند؟

کربوفوبیا چیست؟ علت و درمان آن