آریا بانو

آخرين مطالب

عیدانه/ ایده های جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
عیدانه/ ایده های جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد 8
٧٩
٠
روزیاتو / مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن جمله تقریبا عجیبی است زیرا این سوال در ذهن شکل می‌گیرد که سازمان دهی وسایل خانه به عاشق مد بودن چه ربطی دارد. اما ما در ادامه به شما می‌گوییم که این دو مساله کاملا متفاوت می‌توانند به هم ربط پیدا کنند. چگونه؟ در ادامه همراهمان باشید تا توضیح دهیم.
فردی که عاشق مد و لباس و خوش تیپی است بدون شک پوشاک، کفش و اکسسوری‌های زیادی هم دارد. در میان این لباس‌ها هم حتما گزینه‌های بسیار شیک و خوش رنگ یافت می‌شود که می‌توان از آن به عنوان یک وسیله تزئینی در گوشه اتاق بهره گرفت.
از این رو ما 15 ایده جالب مرتب کردن و دکور خانه با استفاده از پوشاک و زیور آلات را آموزش داده‌ایم تا در صورت تمایل از این طرح‌ها برای زیباسازی فضای داخلی خانه خود استفاده کنید.
کلاه و شال
یکی از دیوارهای ورودی خانه را انتخاب کنید. آن را با صفحه های رنگی و سیاه‌وسفید روزنامه بپوشانید. چوب رختی های ساده روی آن نصب کنید و هر چه کلاه و شال رنگی و جالب دارید روی آنها قرار دهید. برای مرتب و تمیز ماندن این اکسسوری ها بهتر است کلاه ها در یک طرف و شال ها در طرفی دیگر آویخته شوند.
با این کار نه تنها برای این پوشاک یک جای ثابت پیدا کرده اید، بلکه به سیستم دکوراسیون خانه خود نیز تنوعی بخشیده اید.
کراوات
این ایده برای مردان مناسب است، مخصوصا آقایانی که به کروات‌های رنگی و متنوع علاقه زیاد دارند. برای این منظور کافی است طنابی را روی دیوار اتاق نصب کنید و کراوات های رنگی و متنوع خود را از آن آویزان کنید. در قسمت پایین آن نیز می توانید قلابی برای آویختن کلاه ها نصب کنید.
کیف
کیف های زنانه نیز رنگ و طرح های متنوع دارند. خانم ها هم از این کیف ها در خانه کم ندارند. به جای قایم کردن آنها در گوشه کمد و زیر تخت و پشت لباس ها، آن را در معرض نمایش بگذارید تا هم سازمان دهی شوند و هم جلوه ای به اتاق شما ببخشند.
اگر زیاد اهل مد و خرید هستید، می توانید کیف های موردعلاقه خود را از دیوار اتاق آویزان کنید. ترجیحا دیوار کنار کمد دیواری یا کمد البسه را انتخاب کنید. حتی برای داشتن نمای بهتر، دیوار را کاغذدیواری کنید.
اکسسوری‌های متفرقه
کمد، کابینت یا دراور کهنه‌ای که در گوشه انباری افتاده است را می‌توانید با کمی دست کشیدن به سر و رویش نونوار و قابل استفاده کنید. برای این منظور توصیه می‌کنیم، کابینت را با پارچه‌ی طرح‌دار بپوشانید و از آن برای مرتب کردن و سازمان‌دهی به روسری‌ها، دستکش‌ها، کمربندها و دیگر اکسسوری‌ها استفاده کنید.
کفش
این بخش مخصوص خانم هاست. روی بخش پایینی دیوار ورودی خانه چند ردیف پایه نصب کنید و کفش های پاشنه بلند و رنگی را از پاشنه روی آنها آویزان کنید. دیوارهای سفید شاید جلوه بیشتر و جذاب‌تری داشته باشند اما ممکن است کف کفش یا پاشنه آن رووی دیوار لکه ایجاد کند. بنابراین توصیه می کنیم روی دیواری با رنگ تیره این ایده را پیاده سازی کنید. یا دست کم دستمال پاک کننده در همان حوالی داشته باشید.
کفش های تخت
اگر عاشق کفش های تخت، صندل، دمپایی و پاپوش هستید، می توانید یک ردیف قفسه بدون در برای آنها سفارش دهید و همه آنها را در کنار هم بچینید. این قفسه می تواند در ورودی خانه، گوشه اتاق یا راهروی میان اتاق ها قرار بگیرد.
کفش های محبوب
در کنار در اتاق خواب یا ورودی خانه می‌توانید یک قفسه مخصوص کفش طراحی کنید. برای این منظور توصیه می کنیم اول دیوار را کاغذدیواری کنید، سپس آن را از زمین تا سقف قفسه بندی کنید. روی این شلف ها محبوب ترین و با ارزش ترین کفش های خود را بچینید. در ردیف های پایین می توانید کیف، کلاه یا دیگر اکسسوری ها را جای دهید.
نمایش کفش های گران قیمت
برای نمایش دادن کفش های متنوع و ارزشمند خود می‌توانید در گوشه ای از ورودی خانه، زیر پله، گوشه اتاق خواب یا اتاق اضافی خانه، چندین ردیف قفسه چوبی زیبا روی دیوار نصب کنید. برای آنها هالوژن نصب کنید و کفش ها را با فاصله و بسیار زیبا در کنار هم بچینید.
زیورآلات
یک میز چوبی کوچک با شکل طبیعی انتخاب کنید. از یک نجار خبره و حرفه ای بخواهید داخل آن را برایتان چندین حفره کم عمق ایجاد کند. پس از صیقلی و رنگ کردن، آن را در کنار کمد لباس ها قرار دهید و همه زیورآلات مورد علاقه تان را روی آن بچینید.
دستبند، النگو و ساعت
با استفاده از سینی شیرینی، شکلات یا … می توانید برای انواع دستبند و النگوهای خود جا و مکان مشخص، درست کنید. حتی می توانید با استوانه های تزئینی یا لوله های مقوایی داخل دستمال های توالت نیز این کاردستی را درست کنید و انواع النگو را روی آنها بچینید.
گردنبند و گوشواره
برای نمایش انواع گردنبند و گوشواره های خود می توانید یک پانل روی دیوار نصب و آنها را از پانل آویزان کنید.
کمد لباس ها / اتاق تعویض لباس
داخل کمد دیواری یا اتاق رخت‌کن خود را با رنگ های همچون رنگ جواهرات نقاشی کنید. اگر اتاقی برای این منظور ندارید، خودتان در گوشه اتاق خواب برای آویختن لباس ها و قرار دادن انواع پوشاک مکانی بسازید. چندین قفسه چوبی روی دیوار نصب کنید. یک آینه بزرگ قدی در گوشه ای از آن قرار دهید. اکسسوری ها و جعبه های لباس را در طبقه ها و قفسه های این کمد بگذارید.
بیرون از کمد دیواری
اگر اتاق خواب خانه شما کمد دیواری ندارد و همیشه این معضل را دارید که چه کنید و چگونه لباس هایتان را مرتب کنید، پیشنهاد می کنیم رگالی از سقف آویزان کنید تا انواع پیراهن یا لباس های خود را در چوب رختی از آن آویزان کنید. یک یا دو تاقچه چوبی روشن را نیز در قسمت پایین دیوار نصب کنید تا کفش ها را روی آنها قرار دهید. یک کمد لباس باز، اما شیک که مجبورتان می کند همیشه مرتب باشید.
بقیه وسایل
برای نمایش لباس های خاص و ویژه خود یک پیشنهاد داریم. یک نردبان چوبی ظریف و تمیز و زیبا در گوشه اتاق خواب قرار دهید. لباس خود را به چوب رختی آویزان کنید. سپس آن را به پله های نردبان بیاویزید.
خوبی نردبان در این است که می توانید هر شب لباسی که قرار است روز بعد بپوشید را از آن آویزان کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/138480/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود