آریا بانو

آخرين مطالب

ست کردن لباس خود با فرزندتان در مهمانی اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
ست کردن لباس خود با فرزندتان در مهمانی
٤١٢
٢
تالاب / در این جا نحوه و چگونگی ست کردن مناسب لباس خود با فرزندانتان را بررسی نمایید تا بیشتر از قبل بدرخشید. یکی از لذت‌های‌ پدر و مادر شدن، ست کردن لباس با بچه‌هاست. اینکار علاوه بر این که زیبایی استایل خانوادگی شما را بیشتر می کند؛ به ایجاد احساس نزدیکی بیشتر با فرزندتان هم کمک می کند و رابطه شما را از شکل مادر و فرزندی خارج کرده و به رابطه دو دوست هم سن و سال با سلایق مشترک نزدیک میکند. دراین مقاله با راه‌هایی آشنا می شوید که کمکتان میکند لباستان رابا فرزندتان ست کنید و لذت ببرید.
ست کردن جنس لباس با هم
یکی از نکات مهمی که موقع ست کردن لباستان با بچه‌ها باید به ان دقت داشته باشید، هماهنگی بین جنس لباس است. برای مثال اگر زیباترین پالتو و بارانی دختر بچه ها را تهیه کنید؛ اما جنسشان با جنس پالتو یا بارانی شما تفاوت داشته باشد، یکجای زیبایی ظاهری ست خانوادگی‌تان ایراد دارد. برای مثال نمیتوانید پالتوی دخترتان را یک پالتوی مخمل مشکی و مات تهیه کنید؛ اما خودتان پالتوی مشکی براق تهیه شده از ساتن بپوشید. اینکار باعث عدم هماهنگی و کم شدن زیبایی لباس‌هایتان خواهد شد.
عوض کردن ترکیب لباس‌ها
یکیدیگر از ترفندهایی که می توانید برای ست کردن لباس به صورت خانوادگی بکار ببرید؛ عوض کردن ترکیب لباس‌هاست. برای مثال می توانید در مهمانی شومیز آبی روشن و دامن شیری بپوشید و به دخترتان عکس این ترکیب را بپوشانید؛ یعنی شلوار آبی روشن و شومیز شیری. پدرها می توانند همین کار را در مورد پیراهن و شلوار انجام دهند.
مدل را هماهنگ کنید
یکی از کارهایی که در مورد ست کردن لباس با فرزندان نتیجه چندان جالبی به دنبال ندارد؛ این است که صرفا رنگ لباس‌ها مثل هم باشد و مدل‌ها باهم متفاوت باشند.
اگر قرار است از رنگ‌هایی مثل هم استفاده کنید؛ خوب است مدل لباس‌ها هم کاملا شبیه هم باشد. برای مثال وقتی مدل کت تک و جلیقه زنانه برای مهمانی سفارش داده‌اید؛ از خیاط بخواهید عین همان مدل را برای دخترتان هم بدوزد. دراین شرایط زیبایی شما و فرزندتان بیشتر از وقتی است که شما کت تک قرمز پوشیده باشید و فرزندتان پیراهن یکسره‌ای بهمین رنگ.
اگر مدل هماهنگ نبود
اگر مدل لباس‌ها خیلی باهم فرق دارند، لزومی ندارد رنگشان مثل هم باشد؛ بلکه میتوانید از رنگ‌های‌ هم‌خانواده یا مکمل استفاده کنید. هماهنگی کامل رنگ‌ها طبق معمول فقط درصورت یکسان بودن مدل‌ها جذابیت بیشتری پیدا می کند. رنگ‌های‌ هماهنگ رنگ‌هایی هستند که در چرخه رنگ‌ها کنار هم قراردارند. رنگ‌هایی که دراین چرخه رو به روی هم هستند، متضاد هم هستند. می توانید به صورت خانوادگی تناژهای مختلف یک رنگ را بپوشید، یا سراغ رنگ‌های‌ مکمل و متضاد بروید.
توجه به دکور خانه
تا به حال دقت کرده اید رنگ زمینه چقدر روی زیبایی عکس‌هایتان تاثیر میگذارد؟ اگر مهمانی در خانه خودتان برگزار می شود یا قرار است تعداد زیادی عکس‌های‌ زیبا بگیرید و لحظاتتان را ثبت کنید؛ خوب است به تم و رنگ دکور خانه توجه داشته باشید، البته این قضیه صرفا در مورد خانه‌هایی عملی است که از رنگ‌های‌ روشن و شاد استفاده کرده باشند؛ در غیر این صورت تبدیل به یک رنگ تیره متحرک می شوید که چندان هم زیبا نیست.
ایجاد تناسب و هماهنگی بین رنگ لباس‌ها با رنگ وسایل موجی از زیبایی ایجاد می کند که دستکم گرفتن ان کار سهولت نیست و هم برای خودتان جذاب خواهد بودو هم برای مهمان‌هایتان.
سراغ این طرح‌ها نروید
ست کردن لباس با بچه‌ها همانطور که بایدهایی دارد؛ شامل نبایدهایی هم میشود. یکی از نبایدهای اساسی که باید به ان توجه کرد؛ انتخاب لباس‌هایی است که طرح روی ان‌ها بزرگ است؛ برای مثال لباس‌های‌ خال دار با دایره‌های‌ بزرگ یا لباس‌های‌ گل‌دار با گل‌های‌ بزرگ. پوشیدن لباس‌هایی با اشکال بزرگ شاید برای بزرگسالان مشکلی نداشته باشد؛ اما باعث گم شدن بچه‌ها در لباسشان میشود و ظاهرشان را زیبا نشان نخواهد داد.
آماده بخرید
تولید ست‌های‌ خانوادگی هنوز خیلی در کشور ما جا نیفتاده است؛ باوجود این هستند برندهایی که بخشی از تولیداتشان رابه ست خانوادگی اختصاص میدهند. کافی است در فروشگاه‌های‌ آنلاین اینترنتی جست‌و‌جو کنید یا سری به فروشگاه‌های‌ بزرگ بزنید؛ احتمال این که بتوانید ست خانوادگی پیدا کنید؛ چند برابر خواهد شد.
از قبل هماهنگ شوید
ست کردن لباس با بچه‌ها رابه دقیقه آخر موکول نکنید. سعی کنید لباس‌ها را از قبل باهم هماهنگ کنید. گاهی لباس‌هایی که ظاهراً بنظر میرسد باهم ست هستند، وقتی پوشیده می شوند، اصلا زیبا و ست بنظر نمیرسند. بهمین دلیل به خصوص قبل از مهمانی‌ها حتماً عملیات پوشیدن و هماهنگی لباس را انجام دهید، تا دقیقه 90 دچار دردسر انتخاب لباس‌های‌ تازه نشوید.
به سن بچه‌ها دقت کنید
یکی از مسائلی که متاسفانه بعضی از خانواده‌ها موقع انتخاب لباس خانوادگی به ان توجه نمی‌‌کنند، سن بچه‌هاست. اگر فرزندتان هنوز خیلی کوچک است و عادت دارد دستش را در هر ظرفی فرو و بعد با لباسش پاک کند، پوشاندن لباس‌های‌ کاملا روشن به او و ست کردن لباس خودتان با او اشتباه است. دراین شرایط لازم نیست لباس مشکی به فرزندتان بپوشانید؛ بلکه کافی است سراغ تناژهای تیره رنگ‌هایی مثل سبز و بنفش بروید یا از سرمه‌ای کمک بگیرید.
تیره پوشی ممنوع
سعی کنید بیشتر از این که بچه‌ها را در استایل‌های‌ بزرگسالان جا دهید؛ خودتان به استایل او نزدیک شوید. منظور این نیست که تی شرتی بپوشید که روی ان عکس السای کارتون فروزن چاپ شده است؛ بلکه میتوانید سراغ تیشرت و شلوار جین ساده رنگی بروید که مشابه ان را دختر یا پسرتان هم دارد. اینکار باعث میشود لباس‌های‌ تیره نپوشید و به تن فرزندتان هم چنین لباسی نپوشانید. لباس‌های‌ تیره با مدل‌های‌ بزرگسالان انتخاب‌های‌ چندان مناسبی برای کودکان نیستند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/139299/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آقامیرزایی در کایاک 200 متر برنز گرفت

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت

محمدنژاد جوان در نخستین مبارزه پیروز شد

کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس

درگیری هواداران با ستاره‌های میلان

دستاورد جدید ژرمن‌ها در اروپا پس از 29 سال

استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس

دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند!

پاس گل‌ هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!

استادانی که سن نمی‌شناسند؛ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود

جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند

تاب سواری بهاری آرام جعفری بازیگر سریال معمای شاه در طبیعت بسیار زیبای شمال / تزیین تاب با گلهای زیبا جلب توجه کرد

واکنش احسان علیخانی به عکسی از ایشان که این روزها در فضای مجازی وایرال شده / نه بابا من نیستم فتوشاپه

ماجرای شایعه ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی | اولین واکنش جنجالی مازیار لرستانی به دلخوری خانم بازیگر از او

نماهنگ «گل پونه» با صدای محسن ابراهیم زاده

جزئیاتیی از زلزله بامداد امروز در خراسان رضوی

تفال/ من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم

تقویم تاریخ/ رحلت معلم قرآن، استاد "محمدتقی شریعتی"

یکی از ظریف ترین منبت کاری و کنده کاری روی چوب

شش‌انداز، یک خورش خوش‌خوراک گیلانی

ایجاد اختلال در رشد، قد و وزن کودکان چه موقعی اقدام کنیم؟

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

داستانک/ شنوایی کم

فنونی‌زاده: پرسپولیس نمونه یک تیم دونده و درنده است

شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی

اعتراف یورگن کلوپ پس از حذف لیورپول

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!

پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!

تیم روئینگ دونفره بانوان فینالیست شد

پوشش نه‌چندان جالب الناز شاکردوست در اکران فیلم بی بدن حاشیه‌ساز شد/ خانم بازیگر با استایلش جلب توجه کرد

نگاهی به کیک تولد شیک و با کلاس شانا دختر 8 ساله شبنم قلی خانی / تولدت مبارک دختر قشنگ

گشت و گذار بهاری یاسمن شاه حسینی و خانواده اش به آنتالیا با ظاهری متفاوت در هتلی بهشتی

همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید

خلیلی: پرسپولیس پا به پای استقلال پیش می‌رود

نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد

رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد

علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند

دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

تاریخچه جت های جنگنده ایالات متحده

تفریح بهاری مبینا نصیری به همراه مهدی توتونچی در شیراز / صمیمیت خانم مجری با خانواده همسرش

گوشت چروکیده؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید!

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه جهت افزایش تمرکز

برای خوب شدن سرفه آنتی‌بیوتیک بخوریم؟

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون