آریا بانو

آخرين مطالب

سفر به تبریز در نوروز 98؛ همه آنچه باید بدانید گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
سفر به تبریز در نوروز 98؛ همه آنچه باید بدانید
٨٤١
٥
فرارو / اگر قصد سفر تبریز در نوروز 98 را دارید، باید تمام تلاشتان را بکنید که بلیط اتوبوس یا هواپیما پیدا کنید، چون بلیط قطار تقریبا تمام شده. اتوبوس برای سفر به تبریز بهترین گزینه است و 65 هزار تومان هزینه می‌خواهد. علاوه بر آن باید هزینه‌ای در حدود شبی 400 هزار تومان برای اقامت در هتل‌های تبریز کنار بگذارید
سفر تبریز در نوروز 98 از آن دسته سفر‌هایی خواهد شد که احتمالا تا حالا تجربه‌اش نکردید. جاذبه‌های گردشگری تبریز یا به طور کلی آذربایجان شرقی در فصل بهار بسیار دیدنی‌تر می‌شوند. تنها مشکلی که در مورد سفر به تبریز دارید این است که بلیط قطار برای نوروز 98 تقریبا به پایان رسیده و به مشکل می‌توانید آن را از آزانس‌های مسافرتی تهیه کنید. البته هر مشکلی یک راه‌حلی هم دارد. برای همین بهترین گزینه برای این سفر، سفر تبریز با اتوبوس است که به راحتی آب خوردن بلیط آن پیدا می‌شود و شما را هفت ساعته به تبریز می‌رساند. تازه اگر زمان سفر برایتان اهمیت زیادی داشته باشد می‌توانید سراغ گزینه سفر تبریز با هواپیما بروید که حداقل 200 هزار تومان خرج دارد. توجه داشته باشید که برای اقامت در هتل‌های تبریز باید یک بودجه ویژه در نظر بگیرید. هزینه شبی 400 هزار تومان برای هتل‌های تبریز کاملا عادی است. هرچند به چشم ما گران به نظر می‌رسد.
سفر تبریز با قطار؛ 60 تا 73 هزار تومان
اگر قصد سفر تبریز در نوروز 98 با قطار را دارید باید بگویم دیگر نمی‌توانید از سایت‌های اینترنتی بلیط تهیه کنید و برای این کار باید سراغ آژانس‌های مسافرتی بروید. چراکه تقریبا ظرفیت قطار‌ها به مقصد تبریز به پایان رسیده است. با این حال بهتر است بدانید هر روز دو قطار از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت تبریز حرکت می‌کنند. هر کدامشان یک سری کوپه‌های چهار نفره دارند و یک سری کوپه‌های شش نفره. این یعنی سفر تبریز با قطار‌های اتوبوسی منتفی است. قیمت بلیط این قطار‌ها در ایام نوروز بین 60 تا 73 هزار تومان متغیر است و ساعت حرکت آن‌ها روزانه ساعت 7:20 و 8:15 عصر است و هر کدامشان به ترتیب 12 ساعته و 13 ساعته شما را به تبریز خواهند رساند. با توجه به اینکه پیدا کردن بلیط قطار به مقصد تبریز در این روز‌ها مشکل است، قطار گزینه آنچنان خوبی برای سفر تبریز در نوروز 98 نیست.
سفر تبریز با اتوبوس؛ 66 هزار تومان
همیشه سفر با اتوبوس یکی از بهترین گزینه‌ها است. به خصوص برای شهر‌هایی که زیادی دور نیستند. تنها نکته منفی سفر با اتوبوس آنجاست که ممکن است به خاطر ترافیک نوروزی مدت زمان سفرتان افزایش پیدا کند. خوبی سفر تبریز با اتوبوس این است که ترافیک نوروزی در مسیر ان بعید به نظر می‌رسد. بالاخره مزیت اتوبان سه بانده سراسری بین تهران و تبریز همین است. نهایت ترافیکی که در سفر به تبریز شاهد خواهید بود، تا شهر کرج است که مسیر تبریز و رشت از هم جدا می‌شود. مزیت دیگر سفر تبریز با اتوبوس در پایانه شیک و مدرنی است که به تازگی در تبریز افتتاح شده و از نظر شکل ظاهری تفاوت زیادی با فرودگاه‌های بین‌المللی ندارد. بعید است بتوانید پایانه اتوبوسرانی بین شهری شیک‌تر از پایانه مرکزی تبریز در کشور پیدا کنید. اتوبوس‌های تبریز عموما از پایانه‌های بیهقی و غرب راه می‌افتند و قیمت بلیط آن‌ها 65 یا 66 هزار تومان است. در سفر تبریز با اتوبوس احتمالا حدود هفت ساعت در راه خواهید بود. چراکه فاصله تهران تا تبریز حدود 630 کیلومتر است و هر روز تقریبا 25 اتوبوس این مسیر را به سمت تبریز طی می‌کنند.
سفر تبریز با هواپیما؛ 200 تا 570 هزار تومان
اگر قصد سفر تبریز در نوروز 98 با هواپیما را دارید، خیلی لازم نیست نگران تهیه بلیط باشید. بلیط هواپیما به مقصد تبریز جز در روز 28 اسفند که اوج گرانی بلیط هواپیماست، در بقیه روز‌ها شرایط نسبتی عادی دارد. طوری که قیمت بلیط هواپیما برای سفر تبریز در نوروز 98 بین 200 تا 250 هزار تومان متفاوت است. البته این نرخ ارزان‌ترین بلیط هواپیما در روز‌های عید است، اگر سراغ بلیط‌های گران‌تر بروید، با هزینه 500 هزار تومانی روبرو خواهید بود. برای همین بهتر است سفرتان را طوری برنامه‌ریزی کنید که حتما لازم نباشد 28 اسفند راهی تبریز شوید. چراکه ارزان‌ترین بلیط در این روز 350 هزار تومان قیمت دارد و تا 570 هزار تومان می‌رسد. سفر تبریز با هواپیما تقریبا یک ساعت زمان می‌برد و هواپیما‌های تبریز بعد از گذشت این مدت زمان کوتاه شما را به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد تبریز خواهند رساند.
رزرو هتل در تبریز برای نوروز 98؛ شروع قیمت از 210 هزار تومان
تبریز چهار هتل پنج ستاره دارد که در بین آن‌ها می‌توان به هتل پنج ستاره شهریار در نزدیکی پارک ائل گلی، هتل پارس ائل گلی و هتل کایا لاله پارک اشاره کرد. حداقل بودجه لازم برای یک شب اقامت در ارزان‌ترین اتاق هتل پنج ستاره شهریار 600 هزار تومان است و برای رزرو آن هرچه زودتر باید اقدام کنید. چراکه اتاق‌های این هتل پنج ستاره برای ایام نوروز در حال پر شدن هستند. هتل پارس ائل گلی تبریز که یک ویو نسبتا خوب رو به پارک ائل گلی دارد، حداقل 440 هزار تومان برای ارزان‌ترین اتاقش هزینه دریافت می‌کند. اگر سراغ هتل کایا لاله پارک بروید باید 520 هزار تومان برای یک شب اقامت در ارزان‌ترین اتاق این هتل هزینه کنید. یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره تبریز در خارج این شه رواقع شده و در دهکده توریستی کندوان قرار دارد. این هتل مثل بقیه بنا‌های دهکده کندوان، در دل صخره‌های کوه کندوان قرار دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل از 620 هزار تومان شروع می‌شود رو به بالا.
در بین هتل‌های چهار ستاره تبریز می‌توانید سراغ هتل گسترش، هتل پتروشیمی یا هتل بین‌المللی تبریز بروید. حداقل هزینه لازم برای یک شب اقامت در هتل چهار ستاره پتروشیمی 380 هزار تومان است. قیمت اتاق‌های هتل گسترش تبریز از شبی 265 هزار تومان شروع می‌شود و برای رزرو ارزان‌ترین اتاق هتل بین‌المللی تبریز باید حداقل 270 هزار تومان هزینه کنید.
اگر خواستید می‌توانید سراغ هتل‌های سه ستاره تبریز بروید. هزینه یک شب اقامت در ارزان‌ترین اتاق هتل آزادی تبریز دست کم 225 هزار تومان است. هتل اهراب برای یک شب اقامت حداقل 210 هزار تومان از شما هزینه دریافت می‌کند. شروع قیمت‌های هتل آپارتمان استقبال تبریز از 240 هزار تومان است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/139503/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمایش عکس های واقعی عروسی فرشته حسینی و نوید محمدزاده در سریال نمایش خانگی

تیزر تصویری از آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده

پورعباس: در سال 1402 به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته‌ای به ثمر ننشست

آیت الله مکارم شیرازی: هزینه حج بسیار سنگین است

دو نشانه ی انسان نادان

حضور پلنگ در کوهسرخِ خراسان رضوی

بز های غش کننده!

ذوق زدگیِ لاک پشت برای غذایش

واکنش کودک چند ماهه هنگام بمباران غزه

میز بیلیاردی که خودش را با امواج در کشتی تراز می کند

تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران

سیب زمینی تنوری و سس قارچ

زن در چه شرایطی مالک نصف دارایی مرد می‌شود؟

گلایه‌های مهدی هاشمی‌نسب از میثاقی در نشست خبری

فردوسی‌پور: خوب شد جلوی بیانیه نویسی ها گرفته شد

ادموند بزیک: امتیاز هفته های پایانی خیلی مهم است

محمد خاکپور: علاقه‌ای ندارم در این فضا کار کنم

صحبت جالب آنچلوتی با پپ

نوروزی به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان از پیروانی عیادت کرد

بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد

گل اول افغانستان به ایران در رقابت های فوتسال

تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود

10 گل برتر رویارویی‌های صنعت نفت و پرسپولیس

قلبی که برای پوست شیر می‌تَپد!

زندگی به کام است چون یار منی در خیالم

آره قرص هامو نخوردم قاطی کردم!

چیدمان میز ناهار دو نفره سروین بیات با منظره رویایی و آرام‌بخش/ چقدر خوش سلیقه اس

سیل و آبگرفتگی در 8 استان جنوبی کشور

بازداشت دختر 11 ساله ای که فروشنده لباس را به قتل رساند

اورژانس هوایی فرشته نجات خانم 72 ساله شد

کمک به دیگران

40 مکان مقدس و تاریخی در بقیع تخریب شد

آخرالزمان در دبی

افتخاری از پدافند هوایی ایران که تاکنون نشنیده‌اید!

گوناگون/ چرا برخی نعمت‌ها بر بنی‌اسرائیل حرام شد؟

بهترین روش نگهداری کاهو بدون تغییر رنگ

علت تنفس با دهان در شب

خداحافظ نبوغ!

زمین گرد است!

دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم

گل اول ایران به افغانستان در بازی های فوتسال آسیایی

سیو تک دست دیدنی از دروازبان ایران

برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول

حمید استیلی: قهرمان از بین پرسپولیس ‌و استقلال است

هاشم بیک زاده: ترجیح دادم از کادرفنی استقلال جدا شوم

هاشمی نسب: قانون جدیدی وضع نشود صدر می‌مانیم

چهره ها/ عکس متفاوت از بازیگر «خانه به دوش» در مزار شهدا

تصویر قدیمی از ترلان پروانه در کنار آقای سوپراستار

روژان به «نون خ 5» برگشت

تخیلات ذهنی حبیب!