آریا بانو

آخرين مطالب

مادران باردار شاد، راز خود را برملا کردند! خانه داري

مادران باردار شاد، راز خود را برملا کردند!

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
مادران باردار شاد، راز خود را برملا کردند!
٧١
٠
برترین ها / اگر مو به مو مجله‌‌ها را بررسی می‌‌کنید یا تلویزیون تماشا می‌‌کنید، حتما می‌‌دانید که زنان باردار تمایل دارند تا بد لباس بپوشند و بد اخلاق و بد خلق باشند. این حقیقت بارداری است، با وجودی که این دوره از زندگی چالش‌های ویژه خود را دارد، اما می‌‌تواند دوره‌ای سرشار از شادی و خرسندی نیز باشد.
این احساس می‌‌تواند صرفا و عملا از خود بارداری نشات بگیرد یا می‌‌تواند در این خلاصه شود که یک خانم صرفا بارداری‌اش را چگونه سپری می‌‌کند. بنابراین بیایید با هم ببینیم زنان باردار خوشحال و خرسند چه کارهایی انجام می‌‌دهند؟
آنها مثبت می‌‌اندیشند. بی شک بارداری گاه گاهی خیلی سخت و دشوار است. قطعا یک روز فقط دوست دارید فریاد بزنید،«بسه!» و مطمئنا هیچ کسش ما را برای این تغییرات خلقی تان مقصر نمی‌داند. حالت تهوع صبحگاهی، کمر درد، و سایر حالات و خصوصیت‌‌های عجیب و غریب بارداری کافی است تا مثبت اندیش‌ترین افراد را به وضعیت بحرانی برساند.
بنابراین چه کار می‌‌توانید انجام دهید تا در این چنین شرایطی مثبت اندیش‌تر باشید؟ به خاطر داشته باشید که شما به تنهایی مسئول خلق و خوی تان هستید. در آغاز هر روز تصور کنید که آن روز روز بسیار خوبی برایتان است، و اگر نیاز است بدان وانمود کنید، تا بالاخره آن روزی را که می‌‌خواهید بسازید. استفاده از جملات تاکیدی و تاییدی می‌‌تواند خیلی مثمر ثمر واقع شود. متناسب با حال و روزتان جمله تاکیدی و تاییدی برای خودتان بسازید و آن را تکرار کنید. زنان باردار شاد حتی جملات تاییدی و تاکیدی مخصوص خانم‌های باردار برای خود تهیه می‌‌کنند.
آنها به دنبال کسب اطلاعات هستند. یکی از بزرگترین و فوق‌العاده ترین منشا رنج و محنت احساسی می‌‌تواند ترس باشد. بزرگترین راه مبارزه با ترس کسب معلومات و افزایش بر دانش است. افزایش دانش و معلومات در خصوص بارداری و پدر و مادر شدن از راهها و شکل‌های بسیاری ممکن می‌‌شود.
یک دنیا وب سایت، کتاب و DVD‌‌های جالب وجود دارد که می‌‌توانید در زمان بارداری از آنها استفاده کنید. و یک دنیا کلاس از اولین روز بارداری گرفته تا کلاس‌هایی برای زایمان و حتی بعد از آن که می‌‌توانید در آنها شرکت کنید. هر چه زودتر به اینگونه کلاس‌ها بروید یا شروع به خواندن کتابی در این خصوص کنید، ذهن‌تان سریع‌تر آرامش خود را باز می‌‌یابد.
آنها ورزش می‌‌کنند. ورزش یک روش شناخته شده و مطمئن برای کاهش استرس است و در کاهش بسیاری از دردهای بارداری بسیار موثر و مفید واقع می‌‌شود، تا جایی که زمان زایمان تان را هم کوتاه‌تر می‌‌کند. اگر تاکنون شروع به ورزش نکرده‌اید، هیچ وقت برای شروع کردن دیر نیست.
حتی شده صرفا پیاده‌روی کنید، شنا کنید و هر ورزشی که از انجام آن لذت می‌‌برید را انجام دهید. ببینید چطور دوست دارید ورزش کنید تنها، با کلاس یا با DVD‌‌های آموزشی. چنانچه دچار عوارض بارداری هستید و نمی‌توانید ورزش‌های مرسوم را انجام دهید حتما با دکترتان مشورت کنید.
آنها افرادی دلسوز و حامی در کنارشان دارند. افراد حامی و دلسوز فوق‌العاده‌اند. اینها می‌‌توانند اعضای خانواده‌تان باشند، دوستان‌تان یا افراد حرفه‌ای یا حتی افرادی که می‌‌توانند در طی مدت زمان بارداری به شما کمک کنند. حس اینکه دیگران به فکرتان هستند و مراقب شما هستند استرس و فشار را از بین می‌‌برد.
این حمایت می‌‌تواند به معنی داشتن فردی باشد که هرگونه سوال پزشکی و دارویی را که دارید، بتوانید از او بپرسید. می‌‌تواند دوست نزدیکی باشد که حال شما را درک می‌‌کند و می‌‌توانید راحت با او حرف بزنید. حتی می‌‌تواند مرکزی باشد که در زمان بارداری، زایمان و حتی چگونه مراقبت کردن از نوزادتان به شما راهنمایی‌‌های ارزنده‌ای بدهد. از هر جایی که می‌‌توانید کمک‌‌های مفید و یاری بخش دریافت کنید.
آنها به خودشان استرس وارد نمی کنند. درست است که شما هرگز نمی توانید استرس را در طول بارداری تان کاملا حذف کنید، اما می‌‌توانید آن را کم کنید. هر کدام از مواردی که در بالا بدان اشاره شد می‌‌تواند در کاهش استرس مفید باشد، اما یک چیز جدیدی که می‌‌توانید در کاهش استرس و فشار از آن خیلی بهره بگیرید مراقبه و مکاشفه است.
این تمدد اعصاب می‌‌تواند به کمک تمرینات مراقبه یا تکنیکهای مکاشفه حاصل شود. اینها هر کدام به طریقی به شما کمک می‌‌کند تا استرس را از خودتان دور کنید و بر مثبت اندیشی بیشتر متمرکز شوید. مراقبه و مکاشفه را فراموش نکنید!
شادی و خرسندی در حقیقت حالتی ذهنی است که از طرق مختلف ممکن می‌‌شود. شما لزوما نباید به خاطر یک ذره استرس یا ناراحتی خودتان را ببازید و به وحشت بیفتید. اگر راهکارهای بالا برایتان مثمر ثمر نبود یا اگر ناراحتی جدی دارید، حتما با دکتر یا مامای‌تان در خصوص افسردگی پیش از زایمان مشورت کنید. شما ممکن است دچار افسردگی بیش از حد نرمال باشید





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

طرز تهیه رست بیف با سس قارچ

آموزش ساخت بند عینک

شما برای تزیین یک مرغ کامل نیاز به چه مقدار ظروف دارید؟

ایده هایی برای تزیین حلوا+تصاویر

 5 ایده برای کارهای خلاق در خانه

آرایشگاه را به خانه بیاورید

بهترین ماسک ‌های طبیعى شفاف‌ کننده و سفت‌ کننده پوست

5 ست لباس پیشنهادی با مانتوی کرم

10 وسیله کاربردی و عالی با جعبه کارتنی

کاردستی های مفید و خلاقانه برای همه

آموزش تصویری ساخت گل رز پارچه ای

تاتو را چگونه پاک کنیم؟

طرز تهیه بستنى توت

راهکارهای خانگی درمان کک و مک

خانم های باکلاس داخل کیفشون چه وسایلی دارند؟

مدل های متنوع از شومیز گلدار برای اندام های مختلف

چند فوت کوزه گری برای خیاطی آسان

طرز تهیه دسر مگنولیا

درمان ریزش مو با زردچوبه | فرمول ماسک ضد لک و جوان کننده پوست!

آموزش ساخت ساعت هایی که دکور منزل را متحول می کنند

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و فانتزی

پیشنهادهایی ارزان و جذاب برای داشتن کتابخانه خانگی

با این ویدئو فرزندتان هم پیکاسو می شود!

جدیدترین مدل های دستبند طلا

ویدئویی پر از خلاقیت و هنر برای دخترخانم های باسلیقه

طرح های زیبا و جدید برای نقش حنا

دوختنی های کاربردی و بسیار خلاقانه

طرز تهیه فینگر فود راتا مرغ

روش صحیح خشک کردن انجیر در منزل

14 ایده ساده برای خلق اثر هنری زیبا

خلاقیت با میوه کاج

آموزش ساخت کاردستی کودکانه با تم شیر

چگونه پاپیون ساده بسازیم؟

رمز و راز یک سوپ خوشمزه و فوری!

از بین بردن موهای زائد با زردچوبه و نعنا

طرز تهیه معجون انرژی زا

چادر رنگی مدل دار برای راحتی در مهمانی ها

چطور نرم کننده لب خانگی بسازیم

شیک ترین پاپوش های نوزادی

مانتوهای بلند و شیک برای مهمانی ها

گران‌بهاترین اسباب بازی برای فرزند شما!

مدل های پرده منزل که ایرانی ها می پسندند

طرز تهیه قهوه‌ ترک و خواص درمانی آن

نکاتی برای حذف هر چه بیشتر سموم قبل از مصرف میوه‌ها و سبزیجات

نکات خرید چمدان مسافرتی

طرز تهیه میگو پلو

تزیین کیک شکلاتی خانگی +تصاویر

نکات خرید پیراهن مردانه

ترکیب شنیون با بافت مو

آموزش بستن کراوات به صورت تصویری