آریا بانو

آخرين مطالب

نظر حامد عنقا درباره تهیه‌کنندگان سریال‌های نوروزی/ مردم به ما اعتماد کردند گفتگو

نظر حامد عنقا درباره تهیه‌کنندگان سریال‌های نوروزی/ مردم به ما اعتماد کردند

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
تهیه کننده و نویسنده سریال نوروزی شبکه دو در آستانه پخش آخرین قسمت های این سریال، از استقبال مردم، حمایت معاون سیما، همراهی مدیران شبکه دو و تهیه کنندگان دو سریال دیگر نوروز قدردانی کرد.
به گزارش صبا، حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده «بر سر دوراهی» درباره تجربه تولید این سریال نوروزی گفت: استقبال مردم به اندازه ای بود که غافلگیرمان کرد. پخش یک ملودرام عاشقانه در باکس نوروز شاید برای اولین بار اتفاق می افتاد برای همین چنین استقبالی از سوی مردم و رسانه ها خارج از تصورمان بود و واقعا از همه ممنونیم.
وی افزود: از دکتر میرباقری معاون سیما که علاوه بر حمایت های همیشگی، در مصاحبه ای نظرشان را به شکل رسمی اعلام کردند تشکر می کنم و با لطف ایشان نسبت به سریال، خستگی از تن بچه های گروه درآمد. صحبت های معاون سیما نشان داد مدیران ارشد سازمان به موفقیت ها احترام می گذارند و این باعث انگیزه بیشتری برای ما می شود تا به زودی باز هم یک کار خوب و در خور مردم عزیزمان و سازمان صداوسیما تولید کنیم.
تهیه کننده «بر سر دوراهی» تاکید کرد: از همراهی مدیران شبکه دو علی الخصوص مهندس جعفری جلوه که در این پروژه پرفشار هر روز کنارمان بودند و از هیچ کمک و یاری دریغ نکردند نیز تشکر می کنم.
عنقا درباره رقابتی که بین سریال های نوروزی وجود دارد، اظهار کرد: به حمدالله اقبالی که از طرف مردم به سریال نشان داده شد و همچنین کیفیت دیگر آثار باکس نوروز امسال، نشان داد همه سریال ها به شکل خوبی دیده شده اند. ضمن اینکه سریال ما طنز نبود و به عنوان یک ملودرام عاشقانه در دسته بندی جداگانه ای قرار می گیرد.
وی با اشاره به حضور مهدی فرجی به عنوان تهیه کننده سریال نوروزی شبکه یک ادامه داد: مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون. خ» سال ها از مدیران ارشد سیما بوده و من و بهرنگ توفیقی افتخار این را داشتیم که سریال موفق «انقلاب زیبا» را تحت مدیریت او کار کنیم و همیشه خودمان را مدیون او می دانیم. فرجی همیشه معلم و مربی ما بوده و در این پروژه هم از مشورت هایش استفاده کردم و رابطه نزدیکی با هم داشتیم. گاهی اوقات او بعضی مسایل را درباره کار ما مطرح می کرد و گاهی هم من نظرم را درباره کار او می گفتم. به هر روی بنده خودم را شاگرد مهدی فرجی می دانم و آرزوی قلبی من این است که روز به روز کارهای موفقی به دست او تولید شود.
نویسنده «بر سر دوراهی» یادآور شد: مهران مهام هم دوست سالیان من است و آنقدر لطف داشت که وقتی فهمید ما در روزهای بارندگی و تهدید سیل به مشکل خورده ایم، با اینکه تازه تصویربرداری پروژه خودش تمام شده بود تماس گرفت و گفت هر کار و کمکی از دست من برمی آید در خدمت هستم. این نشان دهنده لطف و رفاقتی است که او داشت. باعث افتخار من است که به عنوان کوچکتر کنار این دو تهیه کننده پرسابقه یعنی مهران مهام و مدیر موفق و یکی از مهم ترین کارشناسان در حوزه فیلم و سریال یعنی مهدی فرجی قرار بگیرم.
عنقا در پایان گفت: هر دو این عزیزان نهایت محبت را به من داشتند و باعث افتخار بود سریال ما هم کنار آثار آنها پخش می شود. خوشحالم که مردم کار ما را هم دیدند. من و بهرنگ توفیقی امیدواریم به زودی کار خوب دیگری برای مردم بسازیم و تشکرمان را بابت استقبال بی سابقه ای که مردم از کار غیرطنز در باکس نوروز داشتند با کار خوب دیگری نشان بدهیم.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

ضرغامی: سریال گاندو فیلم بود؛ می‌خواست جنبه‌های نمایشی قضیه را بزرگ کند

شادی مختاری: چرا خانمِ بازیگر 40 ساله نقش دختر 20 ساله را هم بازی می کند؟

روایت مسعود کیمیایی از فشار ساواک برای تغییر پایان «گوزن‌ها»

با فرزندانتان طوری رفتار نکنید که فضای بیرون را به داخل خانه ترجیح دهند

سیروس الوند: سینما پس از انقلاب، دوباره اختراع شد

سیامک زندیه: شرط حفظ کیفیت البسه ایرانی عرضه محصولات با قیمت‌های بسیار بالا است

فیروز فیروز: معماری بیش از هر چیزی هنر است / معماری ایران فلسفه اکولوژیک دارد/ حرف امروز دنیا را ما قبلاً تجربه کرده‌ایم

ندا بهزاد: بانوان موزیسین چیزی از آقایان کم ندارند / گروه دلیار با دو خواننده روی صحنه می‌رود

مطالعه را فقط کتاب خواندن نمی‌دانیم / روایت محمدرضا رضاییان از فصل چهارم برنامه "کتاب باز"

نگاهی سایکودرام به نمایش تنسی ویلیامز / روایت کامبیز بنان از نمایش "نمی‌دونم فردا چی میشه؟"

مهم‌ترین معضلات عرصه مد و لباس از نگاه یک استاد دانشگاه

رواج پدیده شبه کودک همسری برای دریافت مستمری

‍‍ ‍‍پیروز حناچی: مهم‌ترین هدف سمپوزیوم مجسمه‌سازی کشف استعدادهای جوان است / برزین ضرغامی: شورای شهر تهران ما را در تصویب لایحه ایجاد حریم برای مجسمه‌های شهری همراهی کند

گفت و گویی با یک‌راننده زن تاکسی‌های اینترنتی

تاجبخش فنائیان: لازمه‌ تئاتر ملّی بازشناسی ریشه‌های فرهنگی است / استعداد جهانی شدن تئاتر ما کمتر از سایر کشورهای نیست

یکتاناصر:نقش خوب پیشنهاد شود، بازی می‌کنم

محمدپور: "دختر شیطان" در پاییز می‌توانست 15 میلیارد بفروشد / اشتباه کردیم اکران عید فطر را پذیرفتیم

پایان کار هفتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش بدون برگزیده در بخش هنری / فاطمی: کپی نقش‌های گذشته ارزشی ندارد

ظلم تاریخی و هدیه‌های مدرنیته / روایت ابوالفضل رفیعی از نمایشگاه "ساکنان مویه" در گالری سیحون

سید محمد بهشتی: توجه به بازشناسی هویت در معماری ضروری است / شهر شیراز دارای ارزش تاریخی و معماری خاصی است

بیوک میرزایی از نمایش "نویی تضاد منافع" تا سریال "افسانه هزارپایان"

تأکید بر موسیقی آوازی و تجلیل از دستاوردهای هنرمندان و ذاکران فرهنگ رضوی / همه چیز درباره چهارمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری: کسانی که در مسیر صراط قرار می‌گیرند رستگار می‌شوند / از یادداشت تجلیل مقام معظم رهبری بر کتاب شهید مجتبی ذوالفقارنسب و کتاب شهدای مدافع حرم و تازه‌های نشر نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

زمان اعلام نتایج کنکور 98 +ظرفیت دانشگاه‌های سراسری

ابوالفضل صفری گفت: سرنوشت «سلام صبح بخیر» با برگشت «حالا خورشید»/ عصرگاهی می‌شویم

توحید معصومی خبر داد؛ «مگس» از 23 تیرماه به تالار سایه می‌آید/ یک اقتباس گروتسک

"الف دزفول" همچنان در انتظار / مرجان اشرفی‌زاده: با حذف پروانه‌ها به تسریع جریان فیلمسازی کمک می‌شود

احسان دانش فرید: نه از کسی تقلید کرده‌ام و نه الگوبرداری

آرش قاسمی : تمرکزم بر صداگذاری «نهنگ آبی» است/ همکاری در چند فیلم کوتاه

چرا کودک آزاری رخ می‌دهد؟/ پدر و مادر را به زندان بیندازیم، آسیب به کودکان کم نمی‌شود/ قصور جامعه را نادیده نگیریم

نمایش "یک زن و یک مرد" یک کار تمام آناهیتایی است / وجه درمانگری تئاتر باید حفظ شود تا حال مردم بهتر شود / روایت هوشمند هنرکار، کاظم هژیرآزاد و ناهید مسلمی از نمایش "یک زن و یک مرد"

یک کمدی سیاه با پایانی متفاوت / محسن قصابیان از "نیوکاسل" می‌گوید

حلقه مفقوده تولیدات فرهنگی و هنری نوجوانان هستند / حسین بختیاری و نگارش سه‌گانه‌ای آمیخته از وحشت و فانتزی برای نوجوانان

عروسی‌های 600میلیونی!

ماهان پوریان: فضای کنونی مناسب انتشار آلبوم نیست

آزاده عسگری: تنها 20 درصد موفقیت برند حوزه مد و لباس وابسته به طراحی است

امیر جعفری: من کارگرزاده هستم و هیچوقت از جایی رانت نگرفتم/ عذرخواهی می‌کنم

حماقتی که منجر به عذاب وجدان می‌شود / روایت صالح علوی‌زاده از نمایش "تایم لپس"

بهزاد فراهانی: شریف‌تر از ستاره اسکندری چه کسی را می‌توان نام برد/ غبطه می‌خورم برای آنها که هنوز خود را با معیارهای قرن 21 تطبیق نداده‌اند

آرا صلاحی: با «زهرمار» به حقم رسیدم

مهدی کوشکی: تصمیم گرفتم بنویسم تا بتوانم بازی کنم / تئاتر ایران دچار خلأ جادو و تعلیق است / آموزش بازیگری در سالن تئاتر اتفاق می‌افتد

کتابخانه‌ای مغفول‌مانده در دل تئاتر شهر / جواد تولمی: می‌توان با آثار کتابخانه و مرکز اسناد هنرهای نمایشی تئاتر کشور را آباد کرد

سعیده سروش‌فر: قیمت پارچه هر دو هفته بالا می‌رود

"وانهاده" اجرا نخواهد شد / رویا میرعلمی بازیگر نمایش"مثبت فکر کن" شد / سیامک صفری با "گورخواب‌ها" به نوفل‌لوشاتو می‌رود

اجرایی که نشانگر یک ناتورالیسم آمریکائی است / نگاهی به نمایش "نفرین قحطی‌زدگان" اثر سام شپارد به کارگردانی اشکان خطیبی

غلامحسین لطفی: دعوت به کار با دستمزد ٣٠ سال پیش توهین به هنرمند است

علاقمند بودم درباره کارگران روزمزد کار کنم / کارهایم متکی به دیالوگ و زبان است / نمایش اجتماعی به نوعی مردم‌نگاری است / نمایش "کمیته نان" به روایت لیلی عاج، شاهرخ استخری و الهام شعبانی

اشرف‌زاده: تک‌آهنگ‌ بیشتر شنیده می‌شود / آغاز تور کنسرت‌های خواننده "ماه و ماهی" از لاهیجان

منشأ هنر همیشه بیرون از هنر است/ هنر ایران بیش از حد درگیر تکنیک است / شیفتگی به توانایی گاهی یک هنرمند را منحرف می‌کند / روایت مسعود سعدالدین از نمایشگاه "حیرت در آن" تا زندگی هنری در آلمان

محمد آزرم: جشنواره‌های ادبی زمانی تاثیرگذار هستند که تداوم داشته باشند / روایت در شعر باید به چگونه بیان کردن و فرم‌سازی روایی منجر شود