آریا بانو

آخرين مطالب

مهران نائل: "دل‌دار" روایتی متفاوت از عشق است گفتگو

مهران نائل: "دل‌دار" روایتی متفاوت از عشق است

  بزرگنمايي:

آریا بانو - بازیگر سریال "دل‌دار" می‌گوید نقش خود در این مجموعه را بدون خواندن فیلمنامه و از روی علاقه به همکاری با برادران محمودی پذیرفت.


سرویس سینمایی هنرآنلاین : مهران نائل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها با نقشی منفی و متفاوت از آنچه تاکنون بازی کرده است هر شب با سریال "دل‌دار" مهمان ساعات پس از افطار مخاطبان می‌شود.
او درباره دلایل انتخاب این نقش در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین بیان کرد: اولین دلیل برای انتخابم برادران محمودی بودند که دوست داشتم با آن‌ها همکاری کنم. این اشتیاق باعث شد حتی فیلمنامه را نخوانم و صرفا با تعریف قصه سریال به این پروژه بپیوندم چرا که مطمئن بودم ماحصل کار، اتفاق خوبی خواهد بود.
وی ادامه داد: ضمن اینکه نقش نیز جذاب بود؛ هرچند در ابتدا با من درباره نقش دیگری صحبت شده بود، اما خواهش کردم اجازه دهند در نقش کامیار حضور داشته باشم. آن‌ها به من اعتماد کردند و این نقش را به من سپردند. من هم تمام تلاشم را کردم تا ابعاد مختلفی از شخصیت او را نشان دهم. هرچند به دلیل محدودیت‌های تلویزیون باید منفی‌تر و بدتر بازی می‌کردم، اما سعی کردم ابعاد مختلفی از این شخصیت را نشان دهم.
بازیگر سریال "شهرزاد" درباره بازخورد مخاطبان نسبت به نقشی که ایفا کرده است گفت: من کار را دوست دارم، اما نباید از این نکته غافل شد که ما برای رضایت مخاطب کار می‌کنیم و تماشاگر برایمان مهم است. از سوی دیگر این دومین برخورد ما با کار است چرا که ابتدا متن را خوانده‌ایم و بعد محصول را می‌بینیم، اما تماشاگر اولین برخورد را با کار دارد و باید از تماشای آن لذت ببرد.
نائل همچنین درباره مناسب بودن پخش این سریال با موضوع عشق در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: قصه این سریال قصه عشق است و قصه عشق را نیز شاعران مختلف در زمان‌ها و مکان‌های مختلف در طول تاریخ بیان کرده‌اند و اگر کارمان را درست انجام داده باشیم به زمان خاصی وابستگی ندارد و در تمام ایام سال می‌شود آن را به نمایش گذاشت.
وی در خاتمه به فعالیت‌های دیگر خود اشاره کرد و افزود: فیلم "کار کثیف" را آماده اکران دارم و از اواخر تابستان نیز با کارگردانی یک نمایش به صحنه تئاتر باز خواهم گشت.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

18 تا 25 درصد بیماران با خطای پزشکی مواجه می‌شوند

چه کسانی گرفتار شانه های یخ زده می شوند؟

کبدِ چرب حاملگی چیست؟

سخنگوی سازمان انتقال خون: 4 هزار نمونه خون بند ناف ذخیره شده است

کشور در تامین داروهای اساسی کمبودی ندارد

امید صالحی عکاس سال سینمای ایران شد / تقدیر از حسین ملکی / معتمدآریا: بهتر است حرکت عکاسان سینما در پیگیری امنیت شغلی را با جان و دل بپذیریم

رد پای موسیقی‌ خاطره‌انگیز دهه‌های پیشین در یک اجرا / روایت سهراب کاشف و بهرام دهقانیار از کنسرت "شب خاطره‌ها برای بچه‌های ایران‌زمین"

حسین ایمانی جاجرمی: جدایی‌گزینی طبقاتی در محلات به چند پاره شدن جامعه می‌انجامد / شهرسازی و معماری نادرست مردم را به انزوا سوق می‌دهد

اجرایی بسیار زیبا و دراماتیک / نگاهی به نمایش "کریم لوژی" به نویسندگی مجید رحمتی و مهران رنجبر و به کارگردانی رضا بهرامی

آغاز بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما / دارابی: اقبال مخاطبان به شبکه‌های استانی رو به افزایش است

فرزاد فرجی: تعدادی از هنرمندان نقش سفال و سرامیک را در هنرهای تجسمی پررنگ کرده‌اند / نمایشگاه پیشکسوتان سفال و سرامیک ایران سالانه برگزار می‌شود

فرار احمدشاه به رخت‌شورخانه دربار / روایت علی یدالهی از نمایش "رخت‌شور شاه" در جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

رهگذر: نوجوانان در سینمای ما نادیده گرفته شده‌اند / "آخرین داستان" پاییز اکران می‌شود

متامدرن نه مبهم است و نه جدید / دیدگاه انتقادی محمد آزرم نسبت به مانیفست "متامدرنیسم"

"بی‌سر" در مراحل پایانی تولید است / "زالاوا" به دنبال جذب سرمایه

مرضیه برومند: متولی سینمای کودک باید کانون پرورش فکری کودکان باشد

راضیه ابراهیمیان: حمایت از برندسازی یا کارآفرینی به شکل اصولی و حرفه‌ای انجام نمی‌شود

سیدحسین ملکی: خط تحریری در زندگی روزمره مردم قابل استفاده است / از ابداع خط ترنم تا اقتصاد هنر خوشنویسی

سعید خاقانی: معماری ما فضای تجربه درست نداشت که بخواهد سالم بماند / هویت امری ارجاعی و بیرونی نیست

لازم نیست دستتان را محکم روی دف بکوبید / تئوری موسیقی از نان شب هم واجب‌تر است / توصیه‌های داوران به شرکت‌کنندگان جشنواره ملی موسیقی جوان

محمدعلی سجادی: "سودابه" ادامه سینمای داستانی من است

رادیو سوینا آغاز به کار کرد / شهاب حسینی: حضور جامعه محترم نابینایان در سالن‌های سینما خبر خوبی است

مرادیان: ضرورت ساخت مجسمه در جامعه نابه سامان امروز بیش از گذشته احساس می‌شود / تبدیل درختان خشکیده تهران به مجسمه توسط بخش خصوصی

اثر نمایشی برگرفته از آئین و سنت‌های استان بوشهر / روایت حسین اسدی از اجرای نمایش "آبگوشت زهرماری" در جشنواره آئینی و سنتی

فعال مدنی درحوزه زنان وخانواده:امنیت مهمترین اولویت و دغدغه زنان شهری است

زنانه شدن سالمندی در آینده جدی است

مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران: داروی جدید دفرازیروکس در داروخانه‌ها وجود ندارد

تلفن همراه حریم خصوصی کودکان نیست

انجام ماموگرافی سبب ابتلا به سرطان سینه می‌شود؟

دلایل جامعه شناختی کودک همسری

فرآیند کار مراکز مشاوره قبل «ازدواج»

معیارهای جوانان امروزی برای ازدواج

گفت‌وگو با مَلِک‌آرا رحیمی، زنی که احمد پسربچه افغان را جهانی کرد

«ازدواج»؛ هندوانه‌ای که دیگر در بسته نیست

چرا آمار اشتغال زنان پایین است؟

مسعود کیمیایی: فیلم‌ها ده‌ها میلیارد می‌فروشند اما برای من و مهرجویی سرمایه‌گذار نیست

اقبال واحدی: خودم را مجری نمی‌دانم من یک بسیجی‌ام!

رضا کیانیان خطاب به رضا رشیدپور: دوستت دارم اما شفاف بگو کی پول کثیف آورده سینما؟

منصوره ثابت‌زاده: من خادم فرهنگ هستم / برای نخستین بار موسیقی حرکتی ایران را آنالیز و طبقه‌بندی کردم / موسیقی می‌تواند در زبان تاثیر بسزایی بگذارد

بهار ایلچی: هدف گروه پلاریس ارتباط با همه مردم در هر جغرافیای دنیاست

رامتین لوافی: "هت تریک" در شرایط متعادل می‌توانست پرفروش شود

گفت و گوی اعضای خانواده یک مسئولیت زنانه نیست

لیلا کردبچه: می‌توان از روی شعر برخی شاعران تقویم تهیه کرد / صنایع ادبی ما نیاز مبرم به نوسازی دارند

علیرضا صفاری: برندسازی وابسته به رفتار مصرف است / اگر پول اولویت بود تمام برندهای پوشاک در ایران تعطیل می‌شدند

ضعف شناخت و به کارگیری ناآگاهانه تکنولوژی تأثیر مخربی بر معماری دارد / احصاء و یکپارچگی از مهم‌ترین اصول مرمت است / پول نفت باعث شد تا درست زندگی کردن را فراموش کنیم / روایت سجاد موذن از مرمت در سامرا تا خانه‌های تاریخی ایران

کارگردان «قدیس»: فقط 20 درصد نقدها علیه شاملو را گفتم!

بهمن پناهی: در موضوع پژوهش از دانشگاه‌های به‌‌روز جهان یک مرحله عقب مانده‌ایم / موزیکالیگرافی جستجویی است برای کشف و بُروز روابط آشکار و نهان موسیقی و خوشنویسی

حذف ازدواج و طلاق از شناسنامه چه شرطی دارد؟!

رضا ایرانمنش: کارگردان‌ها تنها به دنبال چشم سبزها در سینما هستند

حسین زمان: چقدر نبودن روی صحنه سخت بود