آریا بانو

آخرين مطالب

متولدین ماه‌های مختلف چند فرزند می‌خواهند؟ اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
متولدین ماه‌های مختلف چند فرزند می‌خواهند؟
٤٥
٠
برترین ها /آیا می‌دانید که متولدین ماه‌های مختلف هر کدام با توجه به روحیه و شخصیتی که دارند، دوست دارند چند فرزند داشته باشند؟خانم ها از کودکی حس مادرانه را تجربه کرده اند. آنها عروسک هایشان را در آغوش می گرفتند، آنها را می خواباندند و قربان صدقه شان می رفتند.
آقایان نیز عاشق فرزندند و هر چه تعداد فرزندانشان بیشتر باشد ،خوشحال ترند. اما آیا می دانید که متولدین ماههای مختلف هر کدام با توجه به روحیه و شخصیتی که دارند، دوست دارند چند فرزند داشته باشند؟ در ادامه مطلب با ما باشید تا در مورد علاقمندی متولدین ماههای مختلف در مورد تعداد فرزندان، بیشتر بدانید.
فروردین
تمام نشانه ها حاکی از آن است که متولدین فروردین فرزندان زیادی می خواهند. آنها به حداقل 3 تا 4 فرزند فکر می کنند. اما چرا؟ خانم های فروردینی افرادی مهربان و عاشق مراقبت و حمایت از دیگران هستند. آنها قدرتمند، مستقل و دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند. مادر بودن برای خانم های فروردینی به معنای نادیده گرفتن خود نیست. بلکه آنها می دانند که جدا از زندگی فرزندان شان باید به زندگی خود نیز رسیدگی کنند و همین انتظار هم از فرزندان شان دارند.
اردیبهشت
مادران اردیبهشتی دوست دارند که 2 فرزند با اختلاف سن کم داشته باشند. آنها افرادی صبور و دلسوزند که توانایی زندگی در ارتباط برقرار کردن با کودکان دارند. آنها 2 فرزند را ترجیح می دهند بدین دلیل که دوست ندارند گیج شوند و تمام کارها را نیمه رها کنند. آنها دوست دارند که کودکیاری خود را در کنار شغل حرفه ای و گشت و گذار و میهمانی هایشان داشته باشند.
مادران اردیبهشتی مادرانی جدی در تعلیم و تربیت فرزندان شان هستد طوری که اگر یک بار به کودکشان یاد دادند که هنگام رد شدن از خیابان هر دو سمت را باید نگاه کند، فرزند موظف به انجام این کار است.
متولدین ماههای مختلف چند فرزند می‌خواهند؟
خرداد
گفته می شود که خردادی ها افرادی دو شخصیته هستند ،شاید هم به همین دلیل است که دوست دارند دوقلو داشته باشند. مادران متولد این ماه برای کودکان شان وقت زیادی می گذارند. فرزندان آنها در خواندن و نوشتن جزو اولین ها خواهند بود که هیچ گاه در کنار این مادران احساس کسل بودن نخواهند داشت. خردادی ها افراد پیچیده ای هستند، به همین دلیل گاهی باید به حرف های آنها گوش داد اما در بسیاری از جاها نیز به نفع کودکان شان سکوت می کنند.
تیر
در طالع تیری ها دو فرزند دیده می شود که تفاوت سنی زیادی نیز با یکدیگر دارند. این مادران تمام زندگی شان را وقف فرزندان شان می کنند طوری که تصور می کنند از همان ابتدا برای مادری ساخته شده اند. آنها دوست دارند در خانه بمانند و به زندگی و خانواده خود سر و سامان دهند. به همین دلیل در خانه آنها همیشه شادی، سلامتی و صمیمیت موج می زند.
مرداد
مردادی ها بین 2 تا 4 فرزند می خواهند. زیاد است؟ نگران نباشید. آنها افرادی هستند که به خوبی می توانند مسئولیت های مختلف را در آن واحد به عهده گیرند و از پس تمام شان به خوبی بر آیند. می توان گفت که مادر بودن در ذات آنهاست. آنها استقلال را دوست دارند و تمام مسئولیت های فرزندان شان را به تنهایی به عهده می گیرند که البته در این وطیفه نیز سربلند بیرون می آیند. فرزندان متولد تیر ماه در کلاس های مختلفی از ورزش گرفته تا زبان و هنر شرکت می کنند.
شهریور
شهریوری ها افرادی هستند که مدام در حال فکر کردند. آنها آنقدر خیالبافی می کنند تا استرس بگیرند. مادر بودن نیز برای آنها همین دردسرها را دارد. به همین دلیل بهتر است که آنها تنها یک فرزند داشته باشند در این صورت می توانند که از آنها به خوبی مراقبت کنند. متولدین این ماه افرادی مستعد هستند و دوست دارند که هر روز بر دانش شان بیافزایند و این شرایط جز با داشتن فرزندانی کمتر امکان پذیر نیست.
متولدین ماههای مختلف چند فرزند می‌خواهند؟
مهر
متولدین مهر خواهان تعادل و عدالت در زندگی هستند به همین دلیل دوست دارند که تعداد فرزندان شان 2، 4 یا 6 باشد. آنها فکر می کنند که با فرزندان بیشتر می توانند مهر و محبت بیشتری را به خانه راه دهند. با وجود شلوغی های اطراف شان آنها همچنان آرامش خود را حفظ می کنند. مهری ها نه تنها از فرزندان شان انرژی می گیرند بلکه دوست دارند این انرژی را به آنها نیز منتقل کنند.
آبان
فرزند برای آبانی ها همه چیز است. اگر از آنها بپرسید که چند فرزند می خواهند، در جواب می شنوید: «هر چه بیشتر بهتر». آنها می توانند خودشان را با یک شهر کودک تصور کنند. اگر چه تعداد فرزندان آنها زیاد است اما آنها عشق مادرانه خود را به طور مساوی بین همه شان تقسیم می کنند. به بیان دیگران، آنها آنقدر حامی فرزندان شان هستند که هیچ کس جرات بی احترمی به آنها را ندارد.
آذر
آذری ها با یک فرزند شادترین مادران جهان خواهند بود. بدین جهت که آنها از یک جا ماندن بیزارند و ترجیح می دهند که مدام به این طرف و آن طرف بروند که این شرایط با داشتن فرزندانی کمتر راحت تر خواهد بود. آنها آزادی شان را دوست دارند. بزرگ کردن فرزند زمان و انرژی زیادی می برد به همین دلیل ترجیح آذری ها همان یک فرزند است.
دی
متولدین دی سوپرقهرمان هستند. آنها می توانند 3 فرزند را با اختلاف سنی کم به خوبی بزرگ کنند، به علاوه در کنار آن به کارهای خانه و بیرون شان هم خواهند رسید. آنها می توانند در آن واحد هم پدر و هم مادر باشند. نظم در زندگی آنها موج می زند به طوری که فرزندان شان هم این موضوع را به خوبی می دانند و اجازه شکستن قوانین را ندارند.
متولدین ماههای مختلف چند فرزند می‌خواهند؟
بهمن
کودک درون بهمنی هنوز بزرگ نشده است، به همین دلیل برایشان سخت است که مادر شوند. اما از آنجا که هیچ کس نمی تواند در مقابل لذت شیرین بچه دار شدن مقاومت کند، آنها حداقل را ترجیح می دهند. بهمنی ها دوست دارند که یک فرزند داشت باشند تا بتوانند تمام انرژی خود را وقف او کنند.
روحیه انعطاف پذیر آنها باعث شده که به سادگی خود را با هر شرایطی وفق دهند. به عنوان مثال فرقی نمی کند که کودکشان در آینده چه شغلی را انتخاب کند، معلمی، بازیگری یا آرایشگری... تنها چیزی که برای آنها اهمیت دارد موفقیت شان است و تا آخرین نفس از آنها حمایت خواهند کرد.
اسفند
اسفندی ها تمام تلاش شان را می کنند تا بر تعداد فرزندان شان بیافزایند. آنها دوست دارند که یک مهدکودک فرزند داشته باشند. به همین دلیل تعداد فرزند مورد علاقه آنها 5 به بالاست. آنها آنقدر مهربان و خونگرم هستند که دوست دارند این احساس را به افراد بیشتری منتقل کنند. آنقدر ایده آلیسم هستند که دیگران به آنها حسادت می کنند.
آنها حتی سعی می کنند که دکوراسیون خانه را به گونه ای که به فرزاندان شان انرژی می دهد، درست کنند. بنابراین در خانه آنها به روی فرزندان بیشتر همیشه باز است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/164108/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

کبد سالم با مصرف این ویتامین ها

ورم و پف در نقاط مختلف بدن چه دلایلی دارد؟

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

این استان ها امروز منتظر بارش باران باشند

خبری تازه از عرضه شیرخشک در داروخانه ها

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل

خلاقیت منحصر بفرد عاشقان باغ ارکیده در جزیره مالدیو / نفیسه روشن رونمایی کرد

حرف های دلی و عاشقانه بازیگر سریال پدر پسری برای همسرش در سالروز تولدش / به هر تپش قلبم جون دادی

امید اسماعیل خانی پسر گوهر خیراندیش و همسر در خانه ابدی پدرش با رونمایی از سنگ قبر بازیگر معروف

علایم افسردگی در سن یائسگی به چه شکل است؟

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

اسرائیلی‌ها به میزان خسارت خود پس از حمله پهپادی_موشکی سپاه ایران اعتراف کردند!

اولین واکنش ژیلا صادقی به ماجرای ممنوع الکار بودنش در برنامه تلویزیونی برمودا!

پیش بینی جدید درباره قیمت مسکن در سال 1403| تا آخرسال قیمت آپارتمان به این اعداد می‌رسد!

جشن تولد نیلوفر پارسا بیتای آوای باران در 33 سالگی / رونمایی از بارداری دوقلوهایش

خاطرات ناصرالدین‌شاه؛ خرس‌ها ول می‌شدند می‌رفتند توی مردم؛ خنده داشت

استایل جدید و متفاوت بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با شعری معنادار

دابسمش زیبای الهه حصاری کیمیا زخم کاری و دوستش با آهنگ چاوشی در خودروی لاکچری اش

لو رفتن اسم واقعی سیدجواد هاشمی در برنامه «صداتو»/ محسن کیایی افشاگری کرد

چهره جدید نیکا فرقانی دختر نقی و همای پایتخت در شهربازی استکهلم

رونمایی از تغییرات جدید چهره بهنوش طباطبایی خانم بازیگر همیشه خوشتیپ در آسانسور

دورهمی دوستانداران عارف لرستانی در سالگردش / بازیگر طنزی که در بهار مرگی تلخ داشت

فلزات سنگین تهدید جدی رژ لب های تقلبی

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

رونمایی سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال از چهره عروسکی دخترش / این کوچولوی ریزه میزه ماشاالله داره

ماجرای عمل جراحی رهبر انقلاب بدون بیهوشی عمومی و آخرین وضعیت سلامتی ایشان | رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟

بهترین راه برای داشتن همسری بهتر: نگاهی به تجربه‌ی یک زن ایرانی

10 نکته برای بهبود کیفیت خواب

پاتوق معتادان متجاهر در عمق 10 متری زمین در تهران

جدیدترین عکس منتشر شده از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی بعد از ازدواج!

رفع تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا با 5 روش موثر خانگی ارزان قیمت!

قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اعتبار و اصرار شکست خورد

از کجا بفهمیم آب مروارید داریم؟

رژیم تخم مرغ، یک رژیم سریع و آسان برای لاغری

جلوگیری از چین و چروک دور لب با چند پیشنهاد ساده

اثبات یک رابطه میان سدیم و بیماری های قلبی و عروقی

واکنش جالب و متفاوت ژیلا صادقی مجری مشهور به حمله سپاه پاسداران به اسرائیل

تعطیلی پنجشنبه ها قطعی شد؟ | خبر مهم و جدید درباره کاهش ساعت کاری ادارات

ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

افشاگری مجری جنجالی زن تلویزیون: شهروند آمریکا هستم!

شیطنت‌های دختر با نمک سروش رفیعی در تمرین پرسپولیس / روزمو ساختی عمر بابا

تصویر تازه نوه ی اکبر عبدی که مثل پدر بزرگش بانمک و توپوله / ماشالا به هردوشون

رونمایی از چهره جدید هانده ارچل «کیمیا خاتون» فیلم مست عشق در ژاپن