آریا بانو

آخرين مطالب

"هملت، شاهزاده اندوه" به کار خود پایان می‌دهد /"جک با لوبیای سحرآمیز " به ارسباران می‌رود / رضا ثروتی "جنایات و مکافات" را در تالار وحدت به صحنه می‌برد / اجرای نمایشی کمدی از کوروش نریمانی در نوفل‌لوشاتو گفتگو

"هملت، شاهزاده اندوه" به کار خود پایان می‌دهد /"جک با لوبیای سحرآمیز " به  ارسباران می‌رود /  رضا ثروتی "جنایات و مکافات" را در تالار وحدت به صحنه می‌برد / اجرای نمایشی کمدی از کوروش نریمانی در نوفل‌لوشاتو

  بزرگنمايي:

آریا بانو - خبرهایی از تئاتر.


به گزارش هنرآنلاین ، نمایش "هملت، شاهزاده اندوه" به کارگردانی محمد عاقبتی و بازی افشین هاشمی روز دوشنبه 13 خرداد و با 2 اجرا در ساعت 18:30 و 19:30 به کار خود پایان می‌دهد.
نمایش "هملت، شاهزاده اندوه" نوشته محمد چرمشیر بازخوانی "هملت" ویلیام شکسپیر است که با کارگردانی محمد عاقبتی و بازی افشین هاشمی از 8 خرداد در سالن شماره 2 تماشاخانه سپند به صحنه رفته و روز دوشنبه 13 خرداد با 2 اجرا به کار خود پایان می‌دهد.
این نمایش در آخرین روز اجرای خود در ساعت 18:30 و 19:30 به صحنه می‌رود.
اجرای کوتاه مدت "هملت، شاهزاده اندوه" پایانی بر اجراهای این اثر نمایشی که اولین بار 10 سال پیش در فستیوال "مونولیو" روی صحنه رفت و پس از آن اجراهای متعددی در داخل و خارج از کشور داشت، خواهد بود.
فروش بلیت این اثر نمایشی توسط سامانه تیوال انجام می‌شود.
"جک با لوبیای سحرآمیز " به ارسباران می‌رود
نمایش"جک و لوبیای سحرآمیز" به نویسندگی و کارگردانی احمدتیموری 19 خرداد در فرهنگ سرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.
این نمایش داستان پسربچه ای است که با مادرش زندگی سنتی و سختی دارد. روزی مادر این پسر تنها دارایی خود را که گاو لاغری است برای فروش در بازار به جک می‌سپارد و بدین ترتیب زندگی آنها دستخوش اتفاقات جالبی قرار می‌گیرد.
نمایش"جک و لوبیای سحرآمیز" تا 19 تیر ماه صبح ها ویژه مهدهای کودک و عصر روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه در این مرکز به اجرا در می‌آید.
علیرضا زکایی، حسین خمسه، سپیده زینلی و پریا یزدان جو بازیگران این نمایش هستند.
علاقه‌مندان برای تماشای نمایش می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکترشریعتی، بالاتر از سیدخندان، خ جلفا مراجعه کنند.
تلفن گویای 20-22872818 داخلی 119 برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.
رضا ثروتی "جنایات و مکافات" را در تالار وحدت به صحنه می‌برد
نمایش "جنایات و مکافات" کاری از رضا ثروتی به تهیه کنندگی ماهان حیدری از 19 خرداد ماه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.
نمایش "جنایات و مکافات" بر اساس رمان جنایت و مکافات فئودور داستایوفسکی، جدیدترین اثر رضا ثروتی بعنوان نویسنده، طراح و کارگردان است.
بابک حمیدیان، آتیلا پسیانی، طناز طباطبایی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، پیام دهکردی، پانته‌آ پناهی‌ها، اصغر پیران و بهناز جعفری بازیگران این نمایش را تشکیل می‌دهند.
عوامل دیگر این نمایش عبارتند از روح الله زندی فرد؛ مدیر تولید، رحیم ناظریان؛ دراماتورژ، ایمان امیدواری؛ طراح گریم، سارا خالدی؛ طراح لباس، کسری پاشایی؛ طراح صدا و موسیقی، آرش فصیح؛ مدیر برنامه ریزی، درنا مدنی؛ دستیار کارگردان، شیما مرادی؛ منشی صحنه، قاسم غضنفری؛ مدیر صحنه، سحاب زریباف؛ عکاس، مهرداد متجلی؛ طراح پوستر، پیام قربانی؛ ساخت تیزر، آرین امیر خان؛ مدیر تبلیغات مجازی و علی پاکزاد؛ مشاور رسانه‌ای.
لازم به ذکر است بابک حمیدیان نقش رادیون رومانویچ راسکولنیکف را ایفا می‌کند. راسکولنیکف دانشجویی‌ست که ناخواسته مرتکب قتلی شده، از آن پس دچار اختلالات روانی گشته، درنهایت خود را تسلیم پلیس می‌کند. این سومین همکاری بابک حمیدیان و رضا ثروتی پس از دو نمایش برگزیده بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر؛ "ویتسک" و "مکبث" است که بابک حمیدیان با ایفای نقش مکبث بعنوان بازیگر برگزیده سال انتخاب شد.
بلیت‌های نمایش "جنایات و مکافات" از طریق سامانه تیکت به فروش می‌رسد.
اجرای نمایشی کمدی از کوروش نریمانی در نوفل‌لوشاتو
کوروش نریمانی کارگاه "کمدی خلاق" را در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار کرده و قرار است پس از پایان این دوره، نمایشی کمدی را با بازی سیامک صفری و تعدادی از هنرجویانش، در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه ببرد.
او سومین دوره کارگاه‌های بازیگری کمدی خود را با عنوان "کمدی خلاق" از نخستین روزهای خرداد، در این مجموعه نمایشی آغاز کرده است.
این کارگاه با حضور 45 هنرجو و در سطح پیشرفته روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته توسط "آکادمی هنرهای اجرایی افرا" در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار می‌شود.
مدت زمان بخش اول این دوره آموزشی یک ماه و نیم است که از ساعت 12 الی 17 روزهای پایانی هفته برپا می‌شود.
بخش اول این دوره شامل 10 جلسه کلاسی آموزشی و بخش دوم تمرین کارگاهی نمایش جهت اجراست که اجرای پایانی دوره در عمارت نوفل‌لوشاتو با حضور سیامک صفری روی صحنه خواهد رفت.
همچنین به هنرجویانی که این دوره را به پایان برسانند گواهی‌نامه‌ای از سوی آکادمی هنرهای اجرایی افرا اعطا خواهد شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

دستمزد ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد باید پس داده شود !!!

دستمزد بازیگران «شهرزاد» از نظر قانونی چه حکمی دارد؟

دوچرخه‌ سواری زنان و موضع قوه قضائیه درباره آن!

جامعه نسبت به فرزندان طلاق سوگیری غلطی دارد

18 تا 25 درصد بیماران با خطای پزشکی مواجه می‌شوند

چه کسانی گرفتار شانه های یخ زده می شوند؟

کبدِ چرب حاملگی چیست؟

سخنگوی سازمان انتقال خون: 4 هزار نمونه خون بند ناف ذخیره شده است

کشور در تامین داروهای اساسی کمبودی ندارد

امید صالحی عکاس سال سینمای ایران شد / تقدیر از حسین ملکی / معتمدآریا: بهتر است حرکت عکاسان سینما در پیگیری امنیت شغلی را با جان و دل بپذیریم

رد پای موسیقی‌ خاطره‌انگیز دهه‌های پیشین در یک اجرا / روایت سهراب کاشف و بهرام دهقانیار از کنسرت "شب خاطره‌ها برای بچه‌های ایران‌زمین"

حسین ایمانی جاجرمی: جدایی‌گزینی طبقاتی در محلات به چند پاره شدن جامعه می‌انجامد / شهرسازی و معماری نادرست مردم را به انزوا سوق می‌دهد

اجرایی بسیار زیبا و دراماتیک / نگاهی به نمایش "کریم لوژی" به نویسندگی مجید رحمتی و مهران رنجبر و به کارگردانی رضا بهرامی

آغاز بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما / دارابی: اقبال مخاطبان به شبکه‌های استانی رو به افزایش است

فرزاد فرجی: تعدادی از هنرمندان نقش سفال و سرامیک را در هنرهای تجسمی پررنگ کرده‌اند / نمایشگاه پیشکسوتان سفال و سرامیک ایران سالانه برگزار می‌شود

فرار احمدشاه به رخت‌شورخانه دربار / روایت علی یدالهی از نمایش "رخت‌شور شاه" در جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

رهگذر: نوجوانان در سینمای ما نادیده گرفته شده‌اند / "آخرین داستان" پاییز اکران می‌شود

متامدرن نه مبهم است و نه جدید / دیدگاه انتقادی محمد آزرم نسبت به مانیفست "متامدرنیسم"

"بی‌سر" در مراحل پایانی تولید است / "زالاوا" به دنبال جذب سرمایه

مرضیه برومند: متولی سینمای کودک باید کانون پرورش فکری کودکان باشد

راضیه ابراهیمیان: حمایت از برندسازی یا کارآفرینی به شکل اصولی و حرفه‌ای انجام نمی‌شود

سیدحسین ملکی: خط تحریری در زندگی روزمره مردم قابل استفاده است / از ابداع خط ترنم تا اقتصاد هنر خوشنویسی

سعید خاقانی: معماری ما فضای تجربه درست نداشت که بخواهد سالم بماند / هویت امری ارجاعی و بیرونی نیست

لازم نیست دستتان را محکم روی دف بکوبید / تئوری موسیقی از نان شب هم واجب‌تر است / توصیه‌های داوران به شرکت‌کنندگان جشنواره ملی موسیقی جوان

محمدعلی سجادی: "سودابه" ادامه سینمای داستانی من است

رادیو سوینا آغاز به کار کرد / شهاب حسینی: حضور جامعه محترم نابینایان در سالن‌های سینما خبر خوبی است

مرادیان: ضرورت ساخت مجسمه در جامعه نابه سامان امروز بیش از گذشته احساس می‌شود / تبدیل درختان خشکیده تهران به مجسمه توسط بخش خصوصی

اثر نمایشی برگرفته از آئین و سنت‌های استان بوشهر / روایت حسین اسدی از اجرای نمایش "آبگوشت زهرماری" در جشنواره آئینی و سنتی

فعال مدنی درحوزه زنان وخانواده:امنیت مهمترین اولویت و دغدغه زنان شهری است

زنانه شدن سالمندی در آینده جدی است

مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران: داروی جدید دفرازیروکس در داروخانه‌ها وجود ندارد

تلفن همراه حریم خصوصی کودکان نیست

انجام ماموگرافی سبب ابتلا به سرطان سینه می‌شود؟

دلایل جامعه شناختی کودک همسری

فرآیند کار مراکز مشاوره قبل «ازدواج»

معیارهای جوانان امروزی برای ازدواج

گفت‌وگو با مَلِک‌آرا رحیمی، زنی که احمد پسربچه افغان را جهانی کرد

«ازدواج»؛ هندوانه‌ای که دیگر در بسته نیست

چرا آمار اشتغال زنان پایین است؟

مسعود کیمیایی: فیلم‌ها ده‌ها میلیارد می‌فروشند اما برای من و مهرجویی سرمایه‌گذار نیست

اقبال واحدی: خودم را مجری نمی‌دانم من یک بسیجی‌ام!

رضا کیانیان خطاب به رضا رشیدپور: دوستت دارم اما شفاف بگو کی پول کثیف آورده سینما؟

منصوره ثابت‌زاده: من خادم فرهنگ هستم / برای نخستین بار موسیقی حرکتی ایران را آنالیز و طبقه‌بندی کردم / موسیقی می‌تواند در زبان تاثیر بسزایی بگذارد

بهار ایلچی: هدف گروه پلاریس ارتباط با همه مردم در هر جغرافیای دنیاست

رامتین لوافی: "هت تریک" در شرایط متعادل می‌توانست پرفروش شود

گفت و گوی اعضای خانواده یک مسئولیت زنانه نیست

لیلا کردبچه: می‌توان از روی شعر برخی شاعران تقویم تهیه کرد / صنایع ادبی ما نیاز مبرم به نوسازی دارند

علیرضا صفاری: برندسازی وابسته به رفتار مصرف است / اگر پول اولویت بود تمام برندهای پوشاک در ایران تعطیل می‌شدند

ضعف شناخت و به کارگیری ناآگاهانه تکنولوژی تأثیر مخربی بر معماری دارد / احصاء و یکپارچگی از مهم‌ترین اصول مرمت است / پول نفت باعث شد تا درست زندگی کردن را فراموش کنیم / روایت سجاد موذن از مرمت در سامرا تا خانه‌های تاریخی ایران

کارگردان «قدیس»: فقط 20 درصد نقدها علیه شاملو را گفتم!