آریا بانو

آخرين مطالب

دوست ندارم نقش رونا را تکرار کنم / روایت سوگل خلیق از سریال "دل‌دار" گفتگو

دوست ندارم نقش رونا را تکرار کنم / روایت سوگل خلیق از سریال "دل‌دار"

  بزرگنمايي:

آریا بانو - سوگل خلیق می‌گوید موجودیت و استحکام شخصیت رونا در سریال "دل‌دار" باعث شد این نقش برای او جذاب باشد.


سرویس سینمایی هنرآنلاین : سوگل خلیق بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها در نقش رونا با سریال "دلدار" مهمان مخاطبان شبکه دوسیما می‌شود.
او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این نقش و بازخوردهایی که تاکنون دریافت کرده است، عنوان کرد: خوشبختانه بازخوردی که در طی این مدت از مخاطبان کار دریافت کردم بسیار راضی‌کننده بود. البته کسانی هم با موضوع یا نقش مخالفت دارند اما درصدشان بسیار کمتر از موافقان این سریال است.
وی ادامه داد: قبل از نقش، کار کردن با برادران محمودی برایم اهمیت داشت و خود نقش را هم به دلیل محکم بودن و استقلالی که رونا در کنار تمام جوانب زندگی‌اش در ارتباط با خانواده، دوستان و ... داشت و همچنین موجودیت و استحکامش دوست داشتم و برایم نقش جذابی بود.

بازیگر " نجوا" همچنین درباره این تجربه اظهار کرد: موقعیت‌هایی که رونا در آن‌ها قرار می‌گیرد در زندگی شخصی خودم تجربه نکرده‌ام، مانند شکست در زندگی یا علاقه‌مندی به فردی که مرتکب قتل شده است و این چالشی بود برای من تا بتوانم آن را به واقعی‌ترین شکل ممکن نزدیک کنم.
خلیق در پاسخ به این سوال که چرا اولین اولویتش برای انتخاب نقش و حضور در این سریال برادران محمودی بوده است، گفت: موفقیت‌های پیشین آن‌ها و شرایط کاری که فراهم کردند و این که می‌دانند چه می‌خواهند و چطور آن را انتقال دهند، دلایل من برای این همکاری بود، ضمن این که خیلی راحت و خوب کار را پیش بردند.
این بازیگر درباره تکرار این نقش و حضور در سریال‌های مناسبتی بیان کرد: قطعا ترجیح می‌دهم به عقب برنگردم، اما از نقش رونا چیزهایی در من می‌ماند که در جاهای مشابه آن را تکرار نمی‌کنم، اما تلاش می‌کنم در موقعیت رونا قرار نگیرم. این به معنای کم یا کوچک بودن نقش رونا نیست، اما دوست ندارم آن را تکرار کنم. رونا قطعا کاستی‌هایی دارد ولی من تمام تلاشم را کردم که نقش خوب باشد.
وی همچنین درباره نقاط ضعف فیلمنامه این کار و نظرات مخالف نیز گفت: من نویسندگی بلد نیستم و کاملا شخصی این نکته را مطرح می‌کنم که اگر خرده داستان‌ها کمتر می‌بود قطعا شرایط بهتری پیش می‌آمد.
خلیق در خاتمه به فعالیتش در تئاتر اشاره کرد و افزود: در حال تمرین دو نمایش هستم. یکی "پرسه" که آخر خرداد ماه در سالن سایه به روی صحنه می‌رود و دیگری "مرلین مونرو" که تیرماه در تماشاخانه سپند اجرا خواهد شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

دستمزد ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد باید پس داده شود !!!

دستمزد بازیگران «شهرزاد» از نظر قانونی چه حکمی دارد؟

دوچرخه‌ سواری زنان و موضع قوه قضائیه درباره آن!

جامعه نسبت به فرزندان طلاق سوگیری غلطی دارد

18 تا 25 درصد بیماران با خطای پزشکی مواجه می‌شوند

چه کسانی گرفتار شانه های یخ زده می شوند؟

کبدِ چرب حاملگی چیست؟

سخنگوی سازمان انتقال خون: 4 هزار نمونه خون بند ناف ذخیره شده است

کشور در تامین داروهای اساسی کمبودی ندارد

امید صالحی عکاس سال سینمای ایران شد / تقدیر از حسین ملکی / معتمدآریا: بهتر است حرکت عکاسان سینما در پیگیری امنیت شغلی را با جان و دل بپذیریم

رد پای موسیقی‌ خاطره‌انگیز دهه‌های پیشین در یک اجرا / روایت سهراب کاشف و بهرام دهقانیار از کنسرت "شب خاطره‌ها برای بچه‌های ایران‌زمین"

حسین ایمانی جاجرمی: جدایی‌گزینی طبقاتی در محلات به چند پاره شدن جامعه می‌انجامد / شهرسازی و معماری نادرست مردم را به انزوا سوق می‌دهد

اجرایی بسیار زیبا و دراماتیک / نگاهی به نمایش "کریم لوژی" به نویسندگی مجید رحمتی و مهران رنجبر و به کارگردانی رضا بهرامی

آغاز بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما / دارابی: اقبال مخاطبان به شبکه‌های استانی رو به افزایش است

فرزاد فرجی: تعدادی از هنرمندان نقش سفال و سرامیک را در هنرهای تجسمی پررنگ کرده‌اند / نمایشگاه پیشکسوتان سفال و سرامیک ایران سالانه برگزار می‌شود

فرار احمدشاه به رخت‌شورخانه دربار / روایت علی یدالهی از نمایش "رخت‌شور شاه" در جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

رهگذر: نوجوانان در سینمای ما نادیده گرفته شده‌اند / "آخرین داستان" پاییز اکران می‌شود

متامدرن نه مبهم است و نه جدید / دیدگاه انتقادی محمد آزرم نسبت به مانیفست "متامدرنیسم"

"بی‌سر" در مراحل پایانی تولید است / "زالاوا" به دنبال جذب سرمایه

مرضیه برومند: متولی سینمای کودک باید کانون پرورش فکری کودکان باشد

راضیه ابراهیمیان: حمایت از برندسازی یا کارآفرینی به شکل اصولی و حرفه‌ای انجام نمی‌شود

سیدحسین ملکی: خط تحریری در زندگی روزمره مردم قابل استفاده است / از ابداع خط ترنم تا اقتصاد هنر خوشنویسی

سعید خاقانی: معماری ما فضای تجربه درست نداشت که بخواهد سالم بماند / هویت امری ارجاعی و بیرونی نیست

لازم نیست دستتان را محکم روی دف بکوبید / تئوری موسیقی از نان شب هم واجب‌تر است / توصیه‌های داوران به شرکت‌کنندگان جشنواره ملی موسیقی جوان

محمدعلی سجادی: "سودابه" ادامه سینمای داستانی من است

رادیو سوینا آغاز به کار کرد / شهاب حسینی: حضور جامعه محترم نابینایان در سالن‌های سینما خبر خوبی است

مرادیان: ضرورت ساخت مجسمه در جامعه نابه سامان امروز بیش از گذشته احساس می‌شود / تبدیل درختان خشکیده تهران به مجسمه توسط بخش خصوصی

اثر نمایشی برگرفته از آئین و سنت‌های استان بوشهر / روایت حسین اسدی از اجرای نمایش "آبگوشت زهرماری" در جشنواره آئینی و سنتی

فعال مدنی درحوزه زنان وخانواده:امنیت مهمترین اولویت و دغدغه زنان شهری است

زنانه شدن سالمندی در آینده جدی است

مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران: داروی جدید دفرازیروکس در داروخانه‌ها وجود ندارد

تلفن همراه حریم خصوصی کودکان نیست

انجام ماموگرافی سبب ابتلا به سرطان سینه می‌شود؟

دلایل جامعه شناختی کودک همسری

فرآیند کار مراکز مشاوره قبل «ازدواج»

معیارهای جوانان امروزی برای ازدواج

گفت‌وگو با مَلِک‌آرا رحیمی، زنی که احمد پسربچه افغان را جهانی کرد

«ازدواج»؛ هندوانه‌ای که دیگر در بسته نیست

چرا آمار اشتغال زنان پایین است؟

مسعود کیمیایی: فیلم‌ها ده‌ها میلیارد می‌فروشند اما برای من و مهرجویی سرمایه‌گذار نیست

اقبال واحدی: خودم را مجری نمی‌دانم من یک بسیجی‌ام!

رضا کیانیان خطاب به رضا رشیدپور: دوستت دارم اما شفاف بگو کی پول کثیف آورده سینما؟

منصوره ثابت‌زاده: من خادم فرهنگ هستم / برای نخستین بار موسیقی حرکتی ایران را آنالیز و طبقه‌بندی کردم / موسیقی می‌تواند در زبان تاثیر بسزایی بگذارد

بهار ایلچی: هدف گروه پلاریس ارتباط با همه مردم در هر جغرافیای دنیاست

رامتین لوافی: "هت تریک" در شرایط متعادل می‌توانست پرفروش شود

گفت و گوی اعضای خانواده یک مسئولیت زنانه نیست

لیلا کردبچه: می‌توان از روی شعر برخی شاعران تقویم تهیه کرد / صنایع ادبی ما نیاز مبرم به نوسازی دارند

علیرضا صفاری: برندسازی وابسته به رفتار مصرف است / اگر پول اولویت بود تمام برندهای پوشاک در ایران تعطیل می‌شدند

ضعف شناخت و به کارگیری ناآگاهانه تکنولوژی تأثیر مخربی بر معماری دارد / احصاء و یکپارچگی از مهم‌ترین اصول مرمت است / پول نفت باعث شد تا درست زندگی کردن را فراموش کنیم / روایت سجاد موذن از مرمت در سامرا تا خانه‌های تاریخی ایران

کارگردان «قدیس»: فقط 20 درصد نقدها علیه شاملو را گفتم!