آریا بانو

آخرين مطالب

دوست ندارم نقش رونا را تکرار کنم / روایت سوگل خلیق از سریال "دل‌دار" گفتگو

دوست ندارم نقش رونا را تکرار کنم / روایت سوگل خلیق از سریال "دل‌دار"

  بزرگنمايي:

آریا بانو - سوگل خلیق می‌گوید موجودیت و استحکام شخصیت رونا در سریال "دل‌دار" باعث شد این نقش برای او جذاب باشد.


سرویس سینمایی هنرآنلاین : سوگل خلیق بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها در نقش رونا با سریال "دلدار" مهمان مخاطبان شبکه دوسیما می‌شود.
او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این نقش و بازخوردهایی که تاکنون دریافت کرده است، عنوان کرد: خوشبختانه بازخوردی که در طی این مدت از مخاطبان کار دریافت کردم بسیار راضی‌کننده بود. البته کسانی هم با موضوع یا نقش مخالفت دارند اما درصدشان بسیار کمتر از موافقان این سریال است.
وی ادامه داد: قبل از نقش، کار کردن با برادران محمودی برایم اهمیت داشت و خود نقش را هم به دلیل محکم بودن و استقلالی که رونا در کنار تمام جوانب زندگی‌اش در ارتباط با خانواده، دوستان و ... داشت و همچنین موجودیت و استحکامش دوست داشتم و برایم نقش جذابی بود.

بازیگر " نجوا" همچنین درباره این تجربه اظهار کرد: موقعیت‌هایی که رونا در آن‌ها قرار می‌گیرد در زندگی شخصی خودم تجربه نکرده‌ام، مانند شکست در زندگی یا علاقه‌مندی به فردی که مرتکب قتل شده است و این چالشی بود برای من تا بتوانم آن را به واقعی‌ترین شکل ممکن نزدیک کنم.
خلیق در پاسخ به این سوال که چرا اولین اولویتش برای انتخاب نقش و حضور در این سریال برادران محمودی بوده است، گفت: موفقیت‌های پیشین آن‌ها و شرایط کاری که فراهم کردند و این که می‌دانند چه می‌خواهند و چطور آن را انتقال دهند، دلایل من برای این همکاری بود، ضمن این که خیلی راحت و خوب کار را پیش بردند.
این بازیگر درباره تکرار این نقش و حضور در سریال‌های مناسبتی بیان کرد: قطعا ترجیح می‌دهم به عقب برنگردم، اما از نقش رونا چیزهایی در من می‌ماند که در جاهای مشابه آن را تکرار نمی‌کنم، اما تلاش می‌کنم در موقعیت رونا قرار نگیرم. این به معنای کم یا کوچک بودن نقش رونا نیست، اما دوست ندارم آن را تکرار کنم. رونا قطعا کاستی‌هایی دارد ولی من تمام تلاشم را کردم که نقش خوب باشد.
وی همچنین درباره نقاط ضعف فیلمنامه این کار و نظرات مخالف نیز گفت: من نویسندگی بلد نیستم و کاملا شخصی این نکته را مطرح می‌کنم که اگر خرده داستان‌ها کمتر می‌بود قطعا شرایط بهتری پیش می‌آمد.
خلیق در خاتمه به فعالیتش در تئاتر اشاره کرد و افزود: در حال تمرین دو نمایش هستم. یکی "پرسه" که آخر خرداد ماه در سالن سایه به روی صحنه می‌رود و دیگری "مرلین مونرو" که تیرماه در تماشاخانه سپند اجرا خواهد شد.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تلویزیون یک ویترین برای دیده شدن بیشتر است / امروز نبض تئاتر محکم و قرص می‌زند / با آتش تقی‌پور از شبیه‌خوانی و علاقه به تئاتر تا حضور در سینما و تلویزیون

منظر رمزی عراقی: حوزه مد و لباس نیازمند سرمایه‌گذاری‌های هوشمند است

سحر افتخارزاده: "هنرمندان مشغول کارند" مردم را با روند تولید اثر هنری آشنا می‌کند

محمدحسین لطیفی: مردم با رشیدپور مشکلی نداشتند/ تلویزیون و سینما باید به سمت کارهای فاخر بروند

حامد مدرس : دوست نداشتم «عمو حامد» باشم/ خلا مجریان متنوع در حوزه کودک

عبدالجبار کاکایی: مادامی که شعر در انحصار باشد گلخانه‌ای و دولتی باقی می‌ماند / شعرهایم را در جهت آشتی نسل‌ها گفته‌ام / پژوهش می‌تواند کمک بسیار زیادی به وضعیت ترانه کند

نمازی: مخاطب عام وسوسه ساخت سریال‌ را بیشتر می‌کند / صف‌های طویل یکی از مشکلات دریافت پروانه ساخت است

حسین علیشاپور: کار در حوزه موسیقی اصیل ایرانی سخت شده است

پندار اکبری: همیشه پای استقلالی بودنم می‌ایستم

هفته فیلم‌ اروپایی 2019 در خانه هنرمندان آغاز شد / مدیر مؤسسات ملی فرهنگی اتحادیه اروپا در ایران: امیدواریم جامعه ایران از فیلم‌های منتخب ما الهام بگیرد

مهدی محمودی: نمی‌توان با تأثیر اینستاگرام در حوزه مد مقابله کرد / فرشته افکاری: برندبازی به میدان رقابت و سرگرمی مبدل شده است

شکوفایی ادبیات و فرهنگ از دل روستاها/ روایت مدیران انجمن ادبی رشکلای آمل از فعالیت‌های فرهنگی

غفوری: «پایتخت6» در انتظار تکمیل قصه ها/ جایگزین «خشایار الوند» مشخص نشده است

ادبیات عنصر مهمی در ایجاد علاقه‌مندی به فضاست / پیوند ادبیات و معماری بدیهی است

دوست ندارم نقش رونا را تکرار کنم / روایت سوگل خلیق از سریال "دل‌دار"

طراحان لباس ما اِلمان‌ها را با فرهنگ ایرانی به‌روزرسانی نکرده‌اند / روایت منا جهانپور از مؤلفه‌های قومیتی در طراحی نقوش لباس در ایران

والی زاده: کاری نیست که انجام دهم/از دوبله‌های زیرزمینی تنفر دارم

"هملت، شاهزاده اندوه" به کار خود پایان می‌دهد /"جک با لوبیای سحرآمیز " به ارسباران می‌رود / رضا ثروتی "جنایات و مکافات" را در تالار وحدت به صحنه می‌برد / اجرای نمایشی کمدی از کوروش نریمانی در نوفل‌لوشاتو

شهرام کرمی: در شرایط کنونی تئاتر، تحلیل علمی و نشریات بسیار حائز اهمیت هستند

خشونتی که رفته‌رفته عادی شده است / روایت الهام یوسفی از نمایش "میدان نبرد، پیکر زن"

نسیم ادبی: علی نصیریان یک کلاس بازیگری است

نصیریان: پرویز بهرام کارهای ماندگاری انجام داد / اسماعیلی: "ما" بودیم که دوبله به اینجا رسید / پیکر دوبلور باسابقه به خانه ابدی تشییع شد

آهنج: «برادرجان» شعاری نیست

منوچهر والی‌زاده: صدای پرویز بهرام به این زودی‌ها پیدا نمی‌شود

خواننده ایرانی که 100 میلیون برای تیتراژ خوانی سریال‌ داد!!

اعظم سعادتمند: دیدار مقام معظم رهبری با شاعران موجب پیشرفت شعر انقلاب شده است

تهیه‌کنندگان دستمزد فیلمبرداری پروژه‌ها را نمی‌دهند

لیلی رشیدی درباره فیلم یه وا چه گفت؟

سریال‌هایی که در جذب مخاطب موفق نیستند / نگاهی به سریال‌های شبکه نمایش خانگی

تهیه‌کننده «رنگین کمان»، اظهارات خاله نرگس را تکذیب کرد

کارگردان سریال «دلدار»: نقش‌فروشی میلیون‌ها سال نوری با من فاصله دارد

شدت افزایش طلاق نداریم

آخرین وضعیت جمعیتی ایران تا سال 1430

کمال یوسف‌پور: مسابقات معماری در چهره شهرهای امروزی تأثیر چندانی ندارند / آثار برنده اغلب ساخته نمی‌شوند

"تولدت مبارک" فیلمی است با موضوعی جهانی/ فیلم از تمام مراحل ارشاد سربلند بیرون آمد اما مورد حمایت واقع نشد / گلایه انسیه جهان آرا از وضعیت اکران فیلمش

مرضیه ابراهیمی قربانی معروف اسیدپاشی: اعدام نمی‌خواهیم، چرخه خشونت باید متوقف شود

نسل دوبلورهای قدیمی ما دیگر تکرار نمی‌شود / محدودیت‌ها در رادیو زیاد و متن‌ها شبیه همدیگر شده است / وقتی یک کار انیمیشن را دوبله می‌کنم، اصلاً خسته نمی‌شوم / روایت تورج نصر از سال‌ها فعالیت در دوبله و بازیگری

ویژگی‌های موسیقی کودک از نگاه اردشیر کامکار

محمدمهدی فخری‌زاده: انتشار کتاب سینمایی مقبولیت عمومی ندارد / در اتحادیه ناشران می‌توانیم جلوی فعالیت‌های مخرب را بگیریم / "راهنمای فیلم‌های سینمای ایران" در دست تدوین است

مهران نائل: "دل‌دار" روایتی متفاوت از عشق است

حسینی: نمایشگاه عکس افغانستان در نیاوران بستر مناسبی برای همدلی است

دوست دارم آرام آرام بیایم و ماندگار شوم / پژمان جمشیدی اول باید بازیگر می‌شد بعد فوتبالیست / گفت‌و‌گو با علی شمس الهی خواننده پاپ

کلیشه شدن در یک نقش خطرناک است / حسام محمودی از بازی در سریال "دل‌دار" می‌گوید

مهسا علامیر: حقوق استادان گرایش‌های هنری در دانشگاه‌های ایران پایین است / اغلب طراحان لباس توان پرزنت آثارشان را ندارند

بهترین راه لاغری شکم | جراحی‌هایی که فقط جیبتان را خالی می‌کند!

بهمن کیارستمی: منیر فرمانفرماییان تا آخرین روز تصویربرداری مقابل دوربین راحت نبود / نمایش مستند "منیر" در خانه سینما

مستر کیتون شخصیتی است که تعریف مشخص دارد / روایت یوسف مرادیان از بازی در سریال "از یادها رفته"

عباس مجیدی: در دوسالانه مجسمه شهری مشهد هنرمندان براساس فضای تعریف شده مجسمه می‌سازند

علی نصیریان:لزوم تجدیدنظر تلویزیون در سریال‌سازی/ قصه‌هایی که درد مردم نیست

از سوءاستفاده تا قاچاق‌فروشی کودکان کار