آریا بانو

آخرين مطالب

انواع کفپوش های آشپزخانه که این روزها مد است خانه داري

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
انواع کفپوش های آشپزخانه که این روزها مد است 6
٥
٠
نمناک / اگر شما تصمیم گرفته اید که آشپزخانه تان را نو سازی کنید، یکی از عواملی که برای کسب اطمینان از یک نوسازی کامل موفق مهم است، انتخاب نوع کفپوش است که به بهترین شکل با سلیقه و نیازهای شما مطابقت داشته باشد. ما در دنیای مد مبنا را برای انتخاب بهترین انواع کف پوش های آشپزخانه به شما می دهیم، همراه با مزایا و معایبشان که به شما کمک به سزایی خواهد کرد.
1. کفپوش آشپزخانه لمینتی:
این یکی از رایج ترین انواع کف پوش های آشپزخانه است. کف پوش لمینتی به شدت در برابر لکه و همچنین فرسایش و پارگی مقاوم است.کف لمینتی که به طور عملی نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند، رطوبت ناپذیر هستند و می توانند مستقیماً بر روی سطوح موجود نصب شوند.
با این حال، بر خلاف کف پوش های چوبی طبیعی، آنها می توانند به حذف هر گونه خراشیدگی که ممکن است ظاهر شود، و برخی از ورقه های با کیفیت پایین تر با گرمایی طبقه ی الکتریکی سازگار نیستند، کمک کند.
2. کفپوش آشپزخانه وینیل:
کف وینیل معمولاً مشابه انواع مختلفی سطوح مانند چوب، سنگ، سیمان و فلز هستند. آن ها نسبت به آب بسیار مقاوم هستند و می توانند بر روی زمین موجود نصب شوند. یک بافت بسیار واقع گرایانه با چاپ یک تصویر دیجیتالی بر روی سطح وینییل بدست می آید.
با این حال کف وینیل به راحتی خراشیده می شود و اگر در برابر نور خورشید بیش از حد قرار بگیرد، ممکن است که ظاهر اولیه آن ها آسیب ببینند. اما بر خلاف کفپوش لمینتی، شما می توانید سیستم گرمایش زیر کف را نصب کنید.
3. کفپوش آشپزخانه پرسلانی:
این یکی از بهداشتی ترین، بادوام و مقاوم ترین کفی ها در برابر خراش است که می توانید پیدا کنید و عملاً نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد. با تشکر از آخرین تکنولوژی، کاشی های پرسلانی به گونه ای ساخته شده اند که طیف وسیعی از مدل ها و بافت ها را ارائه دهند، بنابراین شما تعداد نامحدودی از گزینه های موجود را دارید.
پرسلان، معمولاً با استفاده از خاک رس سفید و روش خاک تحت فشار ساخته می شود و به همین دلیل چگالتر است و بافت بهتری دارد. سرامیک پرسلان لعاب دار هم وجود دارد. چون پرسلان سخت تر است و پوشش مقاوم تری دارد؛ گران تر است. پس پرسلان هزینه بیشتری دارد.
کاشی های پرسلانی به طور معمول از طریق فرآیند آسیاب کردن تولید می شوند و لبه ها در زاویه های راست برش دارند تا آشپزخانه شما را شیک و مدرن جلوه دهند. آن ها ممکن است گرما را انتقال ندهند، اما اگر شما بخواهید می توانید سیستم گرمایشی را زیر کاشی های کف پرسلانی نصب کنید.
4. کفپوش آشپزخانه فوق فشرده:
سطوح بسیار فشرده از یک ترکیب پیچیده ای از مواد خام ساخته شده که در ساخت شیشه، سطوح کوارتز و کاشی های کف پرسلانی استفاده می شود. این ترکیب آن ها را به شدت در برابر خراش، لکه، نور خورشید، آتش، گرما و غیره مقاوم می سازد.
این نوع کف پوش ها برای آشپزخانه ها نیز ایده آل هستند، و اگر تصمیم دارید که یکی از آن ها را بخرید، قادر خواهید بود قطعاتی را به اندازه 320 * 144 سانتی متر نصب کنید. همچنین می توانید از طیف وسیعی از روکش های و رنگ ها برای مطابقت با سلیقه شخصی و سبک های مورد علاقه خود انتخاب کنید.
علاوه بر این، اگر ترجیح می دهید، می توانید از همان نوع مواد برای کانتر، پشت سینک و دیوار مقابل برای طراحی یک آشپزخانه رویایی با آخرین سبک استفاده کنید.
5. کفپوش آشپزخانه سیمان میکرو:
این یکی از ستاره های بی چون و چرا مواد کفپوش است. کف سیمانی در حال حاضر تبدیل به ویژگی اصلی در آشپزخانه ها با نگاهی مدرن، اسکاندیناوی یا صنعتی شده است. این سیمان می تواند به هر نوع سطح جامد اعمال شود:ملات سیمان، سنگ مرمر، تراس، سنگ گچ، گچ تخته و غیره.
آن ها یک طراحی پایدار دارند و در جذب گرمای روز و انتشار آن خوب هستند. اگر این گزینه را انتخاب کنید، باید بدانید که به غیر از رایج ترین انواع مختلف خاکستری، آن ها هم در طیف متنوعی از رنگ های دیگر و همچنین در رنگ های مات، اطلس، اطلس و براق ظاهر می شوند.
سیمان های میکرو تمیز کردنشان آسان است و اگر شما تصمیم بگیرید که یک سیستم گرمایش زیر کفی نصب کنید، در تمام زمان ها به طور بهینه عمل خواهد کرد.
6. کفپوش آشپزخانه لینولئوم:
اگر به دنبال یک گزینه دوست دار محیط زیست هستید, کف پوش لینولئوم برای شما بهتر است و چنانچه دنیای مد نمناک توضیح داده است آن ها از مواد طبیعی ساخته شده اند, زیست تخریب پذیر و مقرون به صرفه هستند و در برابر آب و لکه مقاومت دارند.
کف پوش لینولئوم دارای خواص ضد باکتریایی, ضد حریق و ضد استاتیک است. پاک کردن و نگهداری آن ها بسیار آسان است. لینولئوم, اغلب از روغن برزک, گرد و غبار چوب پنبه, آرد چوب و رزین ساخته می شود که در آن رزین های آکریلی سازگار هستند.
این مواد به لینولئوم ، عمری در حدود 15 تا 30 ساله می دهند، که بسته به ضخامت و کیفیت مواد متفاوت می شوند. این کف پوش برای افراد مبتلا به آلرژی, ایده آل است و می تواند روی سطح موجود قرار گیرد و با گرمایش زیر کفی سازگار می باشد.
7. کفپوش آشپزخانه رزین اپوکسی:
این یک گزینه بسیار محبوب برای نصب در آشپزخانه ها است, که می تواند به طور مستقیم بر روی کفپوش اصلی قرار داده شود, نسبت به لمس غیر حساس, مقاوم به آب, پایدار و به راحتی با صابون و آب گرم تمیز می شود.
این کف پوش همچنین در طیف کامل رنگ های مختلف و همچنین در طرح های مختلف موجود است. توجه داشته باشید, اگر کف رزین اپوکسی را انتخاب کنید, باید مراقب باشید چون آن ها به آسانی خراش یر می دارند.
8. کفپوش آشپزخانه سرامیکی:
کاشی های سرامیکی از خاک رس و لعاب ساخته می شوند و در اندازه ها, شکل ها, رنگ ها و روکش های مختلف هستند. اگر می خواهید به آشپزخانه خود احساس طبیعی بیشتری بدهید, باید این نوع از کف چوبی یا کف سنگی را انتخاب کنید. و اگر به دنبال طرح های اصیل هستید, مدل هایی را خواهید یافت که دارای بافت های جذاب و نقوش برجسته در محدوده بسیار متنوعی از فرمت ها هستند.
برای ایجاد محیطی با یک دید ترکیبی یا یکپارچه, شما باید دنبال طرح هایی بروید که الگوهای سنتی دارند, مانند نقش های هیدرولیکی.کاشی های سرامیکی باید بر روی سطح صاف و صیقلی قرار گیرند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/171191/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود

حردانی: هواداران سنگ تمام گذاشتند

شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

کری ستاره بارسا برای رئال؛ با 200 درصد توان بازی می کنیم

رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود

واکنش بادامکی به استفاده از VAR در هفته‌های پایانی

بادامکی: اسماعیلی فر به هواداران لایک نشان داده

وقتی هیچی از هنر نقاشی نمیدونی

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

قطعه «گلادیاتور» اثر هانس زیمر با ساز دودوک

پزشکان پایبند تعرفه‌های قانونی نیستند

ترفند عجیب گراز برای فرار از دست سگ‌های شکارچی!

خوشمزه ترین سوپ قارچی که میتونی درست کنی

افزایش قد نرمال برای دختران در سنین بلوغ

توصیه ای برای چیدمان منزل کسانی که فرزند اوتیسم دارند

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم

شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند

سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم

فراز: منظورم از نشان دادن عدد 4 کری نبود!

دومین صدر جدول هم به استقلال رسید

ماجرای کت درآوردن حقیقی مربی شمس آذر برای داور بازی!

فخریان: جواب اعتماد کادرفنی را دادم

گفت و گوی خبرنگاران با سیدحسین حسینی در پایان بازی استقلال و شمس آذر

واکنش روزبه چشمی به سوال یکی از خبرنگاران درباره مشکلات باشگاه

سلمان: بن افلک جنفیر رو همچین ماه عسلی نبرده بود که من آوردمت!

توصیه بامزه فامیل دور به آقای مجری

استوری جدید و متفاوتی که منوچهر هادی منتشر کرد

چهره ها/ تغییر چهره «گلنار» سریال گیلدخت بعد از 3 سال

ببعی به زبان ترکی هم مسلطه!

چهره ها/ سلفی جالب نصرالله رادش و همسرش وایرال شد

رپ خوانی بحرانی برای سید جواد هاشمی

شیرین: تا وقتی بله نگفته بودیم، هیشکی قصد ازدواج نداشت حالا همه میخوان زن بگیرن!

وقتی ناراحتی از اینکه مخ زن خودت رو زدی

ترانه «شریک جرم» با صدای روزبه نعمت اللهی

فراجا: با رفتار اشتباه احتمالی ماموران در برخورد با بی‌حجابی برخورد خواهد شد

گوناگون/ دستاوردهای عملیات «کربلای10»

پلی زیبا و بزرگ در میان ابرها در چین

خرس خانگی یک روس