آریا بانو

آخرين مطالب

10 ستاره که گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام را دارند فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
" اینستاگرام تنها صفحه‌ای برای عکس گذاشتن و سرگرم کردم دیگران نیست؛ این شبکه اجتماعی، به دلیل حجم زیاد کاربرانی که دارد، تبدیل به فضایی برای تبلیغات و به بیانی فروشگاه آنلاین شده است. به جز بلاگر و اینفلوئنسرها، ستاره‌ها نیز از شهرت خود استفاده کرده و از این طریق بر دارایی خود می‌افزایند؛ اما هزینه‌ای که آن‌ها می‌گیرند با هم متفاوت است.
به گزارش برترین ها، اینستاگرام تنها صفحه‌ای برای عکس گذاشتن و سرگرم کردم دیگران نیست؛ این شبکه اجتماعی، به دلیل حجم زیاد کاربرانی که دارد، تبدیل به فضایی برای تبلیغات و به بیانی فروشگاه آنلاین شده است. بسیاری از اینفلوئنسر‌ها از شهرت خود استفاده کرده و در ازای دریافت مبلغی، محصولات برند‌های دیگر را تبلیغ می‌کنند. به جز بلاگر و اینفلوئنسرها، ستاره‌ها نیز از شهرت خود استفاده کرده و از این طریق بر دارایی خود می‌افزایند؛ اما هزینه‌ای که آن‌ها می‌گیرند با هم متفاوت است. اگر دوست دارید با 10 ستاره هالیوودی که برای تبلیغات در صفحه اینستاگرام خود بیشترین هزینه را می‌گیرند، آشنا شوید، با ما همراه باشید.
کندال جنر
کندال جنر در حال حاضر یکی از بهترین سوپرمدل‌های جهان به حساب می‌آید. او شهرت خود را با حضور در برنامه تلویزیونی واقع‎نمای «پابه‌پای خانواده کارداشیان»‌ها به دست آورد و خیلی زود توانست در صنعت مد و فشن خودی نشان دهد. تصویر او روی جلد مجلات مشهوری، چون Seventeen، Vogue و Marie Claire چاپ شده است. علاوه بر آن، او روی دفیله‌های مشهوترین فشن شو‌های جهان راه رفته است. از این رو، طبیعی است که او برای تبلیغات در صحفه اینستاگرام خود رقم بالایی بگیرد. کندال برای هر پست تبلیغاتی خود 500000 دلار دریافت می‌کند.
لیونل مسی

زمانی که شما به اینفلوئنسر‌های اینستاگرام فکر می‌کنید، احتمالا آخرین افرادی که به ذهن‎تان می‌رسند، ورزشکاران هستند؛ اما لیونل مسی، بازیکن فوتبال اهل آرژانیتن، نهمین ستاره‌ای است که بیشترین هزینه را برای تبلیغات در صفحه‎اش می‌گیرد. این ستاره 32 ساله، 112 میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد، از این رو طبیعی است که برای تبلیغات، هزینه بالایی را دریافت کند. او برای هر پستی که در صفحه‎اش می‌گذارد، 500000 دلار دریافت می‌کند. در واقع هزینه تبلیغات او با کندال جنر برابر است.
نیمار

نیمار بازیکن فوتبال برزیلی و یکی از پردرآمدترین اینفلوئنسر‌های جهان است. این ستاره که از سال 2003 تاکنون در زمینه فوتبال فعالیت دارد، اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین طبیعی است که فالوور‌های او نیز به اندازه شهرتش باشند. او 112 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و برای هر پستی که تبلیغ می‌کند، 600000 دلار می‌گیرد. شاید با این تعداد فالوور، پرداخت چنین مبلغی طبیعی باشد!
جاستین بیبر

شکی نیست که جاستین بیبر یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های نسل خودش می‌باشد. در واقع او دست به هر کاری که بزند، از انتشار یک موزیک ویدیو گرفته تا ورود به یک رابطه جدید عاطفی، همیشه خبرساز می‌شود. از این رو، اینستاگرام او نیز همیشه فعال است. این ستاره هالیوودی برای هر پست تبلیغاتی که در صفحه‎اش منتشر کند، 630000 دلار می‌گیرد. برای او که سرمایه‌ای حدود 265 میلیون دلار دارد، شاید این پول هیچ ارزشی نداشته باشد، اما مطمئن طرفداران زیادی را برای محصول تبلیغاتی‎اش جذب خواهد کرد.
راک

دواین جانسون که ما او را بیشتر با اسم راک می‌شناسیم، در حال حاضر گران‌ترین بازیگر هالیوود است. تجربه ثابت کرده که او تاکنون هر پست تبلیغاتی که در صفحه‌اش گذاشته، نتیجه بسیار خوبی گرفته و فروش بالایی را برای آن برند به همراه داشته است. او علاوه بر فعالیت در عرصه سینما، یک ورزشکار حرفه‌ای نیز هست، از این رو سبک زندگی سالمی دارد و بسیاری از مردم او را به همین دلیل دنبال کرده و الگوی خود قرار می دهند. او 147 میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد و برای هر تبلیغی که می‌کند، 650000 دلار می‌گیرد.
بیانسه

آیا تا به حال دیده‎اید که بیانسه در اینستاگرامش تبلیغ کند؟ بله. اما تبلیغات او با تبلیغات دیگران فرق دارد. در واقع تبلیغات او به گونه‌ای است که شما احساس نمی‌کنید او در حال تبلیغ است. در واقع او این کار را به قدری حرفه‌ای انجام می‌دهد که گویی خودش در حال استفاده از آن برند یا محصول می‌باشد. لباس آدیداسی که او به تن کرده را به یاد دارید؟ هیچ عکسی از او در حال تبلیغ ویتامین یا مخلوط کن نمی‌بینید. بیانسه که در حال حاضر یکی از قدرتمندترین سلبریتی‌های جهان است، برای هر پستی تبلیغاتی‎اش 700000 دلار می‌گیرد. مطمئنا برای برندهایی که به دنبال فروش بیشتری هستند، این رقم ارزشش را دارد.
کیم کاردارشیان

کیم کارداشیان یکی از اسطوره‌های شبکه‌های اجتماعی است. او حتی کتابی را در این زمینه که چگونه شبکه‌های اجتماعی می‌توانند موجب پیشرفت کار و درآمدزایی شوند، نوشته است. او خودش هم از طریق اینستاگرام توانست بر شهرت‎ و ثروتش بیافزاید و خود را الگویی برای فالوورهایش قرار دهد. او بر عکس بیانسه، تبلیغ هر برندی را که خودش قبول داشته باشد، می‌کند. اگر به صفحه اینستاگرام او نگاهی بیاندازید خواهید دید که او از چای‌های لاغری تا سفید کننده دندان و ویتامین‌های مختلف را تبلیغ کرده است. او برای هر کدامیک از این پست‌ها 720000 دلار می‌گیرد.
کریستیانو رونالدو

چه کسی باور می‌کند که یک فوتبالیست در شبکه‌های اجتماعی انقدر موفق باشد؟ کریستیانو رونالدو که یکی از بیشترین فالوور‌های جهان را در اینستاگرامش دارد، در زمینه تبلیغات نیز بسیار فعال است. این فوتبالیست پرتغالی با 172 میلیون فالوور در اینستاگرام، برای هر پستی تبلیغاتی که منتشر می‌کند، 7500000 دلار می‌گیرد.
سلنا گومز

ما نام ملکه اینستاگرام را به سلنا گومز داده‎ایم، از این رو که برای چندین سال متوالی بیشترین فالوور را در اینستاگرام داشته است. البته او اخیرا و به طور موقت اپلیکیشن اینستاگرام را از روی گوشی‎اش پاک کرده و گفته که این شبکه اجتماعی او را افسرده کرده است. با این اوصاف او برای هر پست تبلیغاتی که در صفحه‎اش به انتشار می‌گذاشت، 800000 دلار می‌گرفت.
کایلی جنر

آیا فکرش را می‌کردید که کایلی جنر گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام را دارد؟ البته جای تعجبی ندارد، زیرا زندگی کارداشیان‌ها و درآمدشان بیشتر از طریق همین شبکه اجتماعی می‌چرخد. کایلی جنر که این روز‌ها مشهورترین و ثروتمندترین عضو خانواده کارداشیان‌ها شده، برای هر پست تبلیغاتی در صفحه اش 1 میلیون دلار می‌گیرد. در واقع اگر او در ماه چند تبلیغ داشته باشد، دیگر نیازی به کار‌های دیگر ندارد. مجله فوربز درآمد او را چیزی حدود 900 میلیون دلار تخمین زده است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/172405/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد

تمجید گواردیولا از لیورپول

آخرین وضعیت کشتی آزاد برای المپیک

قرقیزستان از شکست برابر تاجیکستان گریخت

مدیرروستا: منافع برخی کشیدن ترمز پیشرفت لیگ است

اتفاق عجیب برای ژیمناست تاریخ‌ساز ایران

واکنش‌های برتر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!

کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست

داوران هفته 28 لیگ دسته اول مشخص شدند

عالیشاه بازی آلومینیوم را از دست داد

بچه بال مگسی رو واکس زده!

چرا «گناه فرشته» نظر مخاطب را جلب نکرد؟

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

اجرایی زیبا و جذاب در برنامه «صداتو»

آزار و قتل زن جوان توسط مرد همسایه؛ متهم: جسد مقتول را به آتش کشیدم

آمار نهایی داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد

دره انجیرک تا مرخیل؛ تصاویری زیبا از بکرترین نقاط زاگرس

نسبت به ادامه زندگی تا ابدیت چه آمادگی باید داشته باشیم؟

شگفت‌زدگی جالب یک بلاگر خارجی بعد از دیدن شیراز

دمنوش خوشمزه‌ای که روز شما را متفاوت می‌کند

تشخیص بیماری مرگبار از روی دست‌ها

غربالگری بیماری SMA از امسال با کیت تشخیصی ایرانی

ترفند آویزان کردن شلوار

اصلا حوصله کارکردن در این روزهای بهاری را ندارم

احتمال افزایش 25 درصدی اعتبار طرح امنیت غذایی کودکان

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

روشی برای نقشه‌برداری از نانوحفره‌های روی غشاء ارائه شد

کناره‌گیری نویسندگان از «انجمن قلم آمریکا» در حمایت از غزه

روایتی متفاوت از دیدار سپاهان و ذوب‌آهن

دبل شهاب زاهدی در بازی امروز آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا

فیلم کوتاه تغییر چهره با حضور کریستیانو رونالدو

تصمیمات احساسی و ذوب شدن آهسته فولاد

احتمال لغو سفر ملی‌پوشان ووشو به چین

سرمربی سابق تیم ملی ولز در آستانه حضور در تراکتور

زمان حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی مشخص شد

تصاویری از لحظات خداحافظی جیدن کاکس از تشک کشتی

فیلم شهرک در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»

چهره ها/ شوخی جالب شاهرخ استخری با بازپخش سریال هایش

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

سینی غذای خوشمزه یک ساندویچ رژیمی از نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی +ویدیو / برای یک دورهمی دوستانه

ست روسری و کیف فوق العاده جذاب و سنتی المیرا شریفی مقدم / خانم مجری قوانین طلایی ست کردن رو بلده

فیلم موزیک «آمده ام تو به داد دلم برسی» با صدای علیرضا قربانی

ارسلان کامکار: خودمان را با پررویی تحمیل کرده‌ایم؛ ما را نمی‌خواهند!

لحظه انفجار مهیب بر اثر نشت گاز

جزئیاتی تازه درباره حذف اسم پدر و مادر از کارت ملی

دستگیری روانشناس روانی که با اسلحه و بی‌سیم از زنان اخاذی می‌کرد!

رقص زیبای ماهی های کوچولوی آبی

مناظر خیره کننده از دریاچه قلبی شکل

طرز تهیه کیک صورتی دخترونه