آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین راهکار برای باریک شدن کمر ورزشي

بهترین راهکار برای باریک شدن کمر

  بزرگنمايي:

آریا بانو - همه افراد دوست دارند اندامی زیبا و متناسب داشته باشند. و میپرسند چگونه کمر باریکی داشته باشیم ، چون کمر باریک و شکمی صاف، زیبایی اندام را چند برابر می کند. برای برخورداری از اندامی زیبا و اطلاع از راز داشتن کمر باریک باید مواردی را رعایت کنید.
سریع ترین و مطمئن ترین راه برای دست یابی به کمری باریک استفاده از یک برنامه‌ی کامل غذایی است که فعالیت بدنی آن با متناسب با ویژگی های شماست، با رژیم لیمومی هر هفته دو الی سه سانت سایز دور کمر خود را کاهش دهید
برای شروع کلیک کنید
اولین گام برای باریک شدن کمر ، در پیش گرفتن یک رژیم غذایی مناسب و مصرف مواد غذایی سالم و مصرف مایعات است. گام دوم انجام دادن حرکات و تمریناتی است که سبب باریک شدن کمر و صاف شدن شکم می شود.
این تمرینات می تواند شامل حرکات شانه، دور کمر و دیگر حرکات مخصوصی باشد که شما را به هدف نزدیک می کند. بنابراین با انجام چند راهکار ساده می توانید در مدت زمان کوتاهی به اندامی زیبا و کمری باریک دست پیدا کنید.
ورزش برای کمر باریک شدن
برای اینکه کمری باریک داشته باشید و چربی های دور شکم و پهلو را از بین ببرید می توانید از تمرینات ورزشی مناسبی استفاده کنید. با یک برنامه ریزی مناسب می توانید در مدت زمان مناسب و کوتاهی به نتیجه دلخواه برسید.
در نظر داشته باشید که برای شروع تمرینات، باید حرکات ورزشی را به طور سبک شروع کرده و کم کم به حرکات اضافه کنید.

ورزش سنگین باعث می شود که به نتیجه مطلوبی نرسید و حتی از ادامه کار منصرف شوید. ورزش هایی را انتخاب کنید که بیشتر بر ناحیه کمر شما متمرکز باشد. البته هیچ ورزشی نمی تواند به طور موضعی عمل کند اما می تواند تاثیر بیشتری بر این نواحی از بدن داشته باشد.
برای شروع می توانید از ورزش هایی که بر روی شانه و سینه تمرکز دارند، کار خود را آغاز کنید. زمانی که تمرکز تمرینات تان را بر این ناحیه می گذارید، کمر شما باریک تر نشان داده می شود.
رژیم غذایی برای باریک شدن کمر
تحقیقات انجام شده نشان می دهد، برای برخورداری از اندامی متناسب و کمری باریک می توانید از یک رژیم غذایی مناسب بهره ببرید. رژیم غذایی در تناسب اندام شما نقش مهمی دارد. به عنوان مثال شما می توانید از میوه، سبزیجات و غلات استفاده کنید.
این مواد غذایی، مواد مغذی و بدون افزودنی های نامناسب هستند که مانع از جمع شدن چربی در اطراف پهلو و کمر می شوند.
البته دقت کنید در مصرف میوه تعادل داشته باشید زیرا میوه ها حاوی قند زیادی هستند و ممکن است سبب ایجاد چربی های اضافی شوند.

حرکات بدنسازی برای باریک شدن کمر
حرکات بدنسازی برای باریک شدن کمر و از بین بردن چربی های پهلو بسیار موثر و مفید هستند. برای این کار، چند حرکت وررشی مناسب را انتخاب کرده و طبق برنامه ریزی خود به طور روزانه انجام دهید. حرکات بدنسازی باید بیشتر بر پایین تنه و کمر متمرکز باشد.
برخی از حرکات بدنسازی برای باریک کردن کمر به صورت زیر است:
– به پهلو دراز کشیده و پاها را بکشید. سپس، پاهای خود را از روی سطح زمین بالاتر برده و چند ثانیه نگه دارید و بعد از گذشت مدتی به روی زمین برگردانید. با بالا بردن پاها، شکم خود را منقبض کنید. این حرکت باعث کاهش چربی پهلو و شکم می شود. این حرکت را در پهلوی مقابل هم انجام دهید. سعی کنید روزی سه بار این حرکت را انجام دهید.
– به پشت دراز کشیده و پاها را به سمت پشت ببرید. بهتر است زانوها را خم کرده و دست ها را به سمت بیرون ببرید. پاها را در یک جهت به طرف پایین برده و مجددا به حالت اول برگردانید. در هر حرکت 20 ثانیه حرکت را حفظ کرده و به حالت قبلی برگردانید. این حرکت را چند بار در روز انجام دهید.
– در حالت ایستاده پاها را به عرض شانه ها باز کرده و کمر خود را به دو طرف بچرخانید. سعی کنید یک نیم دایره کامل در هر حرکت ایجاد کنید. این حرکت باعث باریک شدن کمر می شود.
باریک شدن کمر با حلقه
یکی از راهکارهای مناسب برای باریک کردن کمر استفاده از ابزاری به نام حلقه است که به حلقه هولاهوپ هم معروف است. این ابزار مناسب می تواند تاثیر زیادی بر آب کردن چربی های ناحیه کمر و پهلو داشته باشد.
از حلقه معمولا برای اهداف لاغری استفاده میکنند. با استفاده از حلقه و از بین بردن چربی های دور کمر وشکم، علاوه بر باریک کردن کمر و تناسب اندام می توانید بدن سالمی داشته و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهید.
با استفاده از حلقه، عضلات زیادی در ناحیه کمر، شکم، پهلو و ران درگیر شده و شما به راحتی می توانید در روز کالری زیادی بسوزانید.

برای انجام حرکات ورزشی با حلقه باید نکات زیر را رعایت کنید:
– داخل حلقه قرار گرفته و آن را دور کمر خود نگه دارید. سعی کنید یک حلقه مناسب را بر طبق شکل بدن خود انتخاب کنید.
– بعد از قرارگیری حلقه دور کمر ، آن را در دست گرفته و به سمت عقربه های ساعت بچرخانید. سعی کنید با حفظ تعادل خود، از افتادن حلقه جلوگیری کنید.
– حرکت دورانی را حفظ کرده و شکم خود را به قسمت جلو حرکت داده و حلقه را به طور مرتب بچرخانید. با چرخش حلقه دور کمر، نیروی وارد بر حلقه را افزایش داده و این حالت را تکرار کنید.
– در صورتی که حلقه به زمین افتاد آن را مجددا برداشته و از تلاش خود ناامید نشوید. با چندین بار تمرین و تکرار می توانید به راحتی این حرکت را انجام داده و زمان مناسب تری را با حلقه تمرین کنید.
مترجم: مهناز ضحاکی


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

برگزاری آخرین دیدار تیم فوتبال دختران با حضور ناظر ایرانی

بسامی؛ پرچمدار زنان ایران در مسابقات جهانی وزنه‌برداری تایلند

قرارداد سفید هاجر دباغی ؛ تا 1400 با سپاهان

صعود زنان ایران به مرحله حذفی تنیس روی میز قهرمانی آسیا

برتری تیم تنیس‌روی میز زنان ایران برابر نپال در آسیا

هفت رکورد در مرحله دوم لیگ دو و میدانی باشگاه‌ها جابه‌جا شد

مدال نقره شهلا بهروزی‌راد در آزمایشی المپیک توکیو

سرمربی وزنه برداری زنان: هدف‌گذاری ما کسب مدال در المپیک 2024 است

وضعیت زیرساخت ورزشگاه‌ها برای ورود بانوان بررسی می‌شود

داوران زن ایرانی در آسیا قضاوت می‌کنند

بازیکن ملی برای بانک سرمایه خوب بود برای ما بد است!

فدراسیون فوتبال: حضور زنان در دیدار ایران و کامبوج گزینشی نخواهد بود

صعود شهلا بهروزی راد به فینال مسابقات آزمایشی پارالمپیک

اردوی تیم ملی ووشو بانوان+عکس

صدرنشینی مس رفسنجان در لیگ برتر فوتسال زنان

پیروزی دختران فوتبال ایران برابر قرقیزستان

مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور در اصفهان آغاز شد

قضاوت داوران زن ایران در مسابقات پاراوزنه‌برداری غرب آسیا

صادرکنندگان حکم علیه دختر آبی را مواخذه کنید

شوهرخواهر سحر خدایاری: سلبریتی ها هیچکدام «سحر» نیستند + فیلم

مقاومت خانواده‌ها برای حضور دختران در وزنه‌برداری

مربی پرتاب چکش: برای رسیدن به المپیک امکانات اولیه نداریم

عضو تیم ملی دو و میدانی: شرایط سختی برای تمرین دارم

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها سبب کاهش معضلات فرهنگی می‌شود

چین قهرمان تورنمنت چهارجانبه فوتسال زنان شد

واکنش تند نمایندگان مجلس و سلبریتی‌ها به درگذشت سحر": حفظ نظام با این کارها نمی‌شود

واکنش توییتری مهناز افشار به درگذشت سحر دختر آبی

واکنش نایب رییس IWF به اولین حضور بانوان ایرانی در وزنه‌برداری قهرمانی جهان

تیم فوتسال دریژنو فرخ‌شهر گرفتار حاشیه‌های داوری

معجزه دخترانه مقابل سرنا ویلیامز بی‌رحم

کارت بازی دو تیم فوتسال زنان باطل شد

آبروریزی زنان رئال در الکلاسیکو

بانوی کاراته ایران طلایی شد

31 تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد

نفرات برتر تایپ فایت زنان کاراته کشور معرفی شدند

آتش "آزادی" بر پیکر "سحر" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد

2 ملی پوش والیبال زنان به سایپا پیوستند

جام نایب قهرمانی کشور در دستان بانوان ورزشکار کهریزک

بانوان کاراته کار بر سکوی قهرمانی کاراته سبک ذن دو ایستادند

سارا بهمنیار به دیدار فینال راه پیدا کرد

لیگ برتر هندبال زنان آبان آغاز می‌شود

تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان از مس رفسنجان شکست خورد

نخستین پیروزی شهروند در لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر هندبال بانوان حریفان خود را شناختند

شهروند ساری امیدوار به کسب نتایج بهتر در بازی‌های بعدی لیگ است

لیگ فوتبال زنان اوایل مهر ماه آغاز می‌شود

زمان پور: شاید قهرمانی برای دانشگاه آزاد زود بود/ تیم ما منحل شده است

فیل نویل، نامزد هدایت تیم ملی زنان آمریکا

المپیاد استعدادهای برتر اسلالوم بانوان در قزوین پایان یافت