آریا بانو

آخرين مطالب

حسین زمان: چقدر نبودن روی صحنه سخت بود گفتگو

حسین زمان: چقدر نبودن روی صحنه سخت بود

  بزرگنمايي:

آریا بانو - خواننده پاپ بعد از 17 سال دوری از صحنه در مرکز همایش‌های برج میلاد کنسرت برگزار کرد.


به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اجرا، کنسرت حسین زمان خواننده پاپ پس از 17 سال دوری از صحنه، در میان استقبال مخاطبان و هنرمندان، پنجشنبه شب در دو سئانس در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
زمان در ابتدای این کنسرت و پس از اجرای قطعه "بغض من" ضمن ابراز خوشحالی و تشکر از مخاطبانی که از شهرهایی چون مشهد، رشت، کرمان و دیگر شهرستان‌ها برای تماشای کنسرت آمده بودند، درباره حضور مجددش بر روی صحنه گفت: چقدر نبودن روی این صحنه و ندیدن روی شما، سخت بود. آخرین باری که روی این صحنه بودم، این‌قدر موهایم سفید نبود و این سفیدی مو حرف‌های بسیاری دارد که نمی‌توانم همه آن‌ها را اینجا بگویم؛ گرچه شما به خوبی آن‌ها را می‌دانید.
این خواننده با اجرای قطعه "حس ناشناس" (فکر تو) بیان کرد: موسیقی ما به‌ناحق، خواننده‌محور شده است، در صورتی که اگر نوازنده‌ها، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده، صدابردار و غیره نباشند؛ کار ما خریداری نخواهد داشت.
وی پیش از اجرای قطعه "مسافر" درباره این اثر که از ساخته‌های زنده‌یاد بابک بیات است، توضیح داد: زنده‌یاد بیات وقتی این کار را برایم می‌ساخت، نیمه‌شب بود و فرد دیگری حضور نداشت که احساس خودنمایی بدهد، اما این هنرمند فقید هر ملودی را که می‌ساخت و نت‌هایش را بر روی کاغذ می‌آورد، یکبار هم برای من می‌خواند و تمام صورتش از اشک خیس می‌شد. این هنرمندان که همه وجودشان را برای کار می‌گذارند ماندگار می‌شوند.
زمان سپس با معرفی محمدرضا چراغعلی آهنگساز، نوازنده پیانو و همراهی او و حسن فراهانی نوازنده ترومپت، قطعه "آخرین مرد عروج" را برای مخاطبانش اجرا کرد و گفت: خیلی‌ها از چند ماه پیش که تصمیم گرفتم پس از پشت سر گذاشتن هفت‌خوان که نه هفتاد خوان، روی صحنه بیایم، سعی کردند تا مرا پشیمان کنند و گفتند راه سختی را در پیش گرفته‌ای و تو به نسل قبل تعلق داری و در حال و هوای امروز بازار جایی نخواهی داشت، اما من گفتم فکر بازار نیستم، فکر فعالیت هنری هستم؛ در دهه هفتاد هم خطر کردیم و آمدیم تا موسیقی پاپ که در قبل از انقلاب جامانده بود، احیاء کنیم. خیلی‌ها گفتند که سالن خالی می‌ماند و مردم نمی‌آیند و آبرویت می‌رود. گفتم به هر حال من باز آمده‌ام و امیدوارم که مابقی هم بیایند. من به خاطر خودم نیامدم و اگر مردم مرا نپسندیدند به احترام آن‌ها ادامه نخواهم داد.
در ادامه قطعات "دوراهی"، "شونه زخمی" (به تو می‌رسم دوباره)، "هبوط"، "بوی تنهایی"، "تو تنها ماندی"، "روشن‌تر از ستاره"، "مشق عشق"، "تو خود منی"، "یکی لیلی یکی مجنون"، "برادر جان"، "گریه‌های بعد تو"، "ایران... ایران..."، "زندونی" (داغ دوری) اجرا شد که با همخوانی مخاطبان همراه بود.
زمان در دومین سئانس اجرای خود با معرفی مهدی یراحی به‌عنوان مهمان ویژه این برنامه، گفت: امشب مهمانان ویژه‌ای داریم، اما یکی از این عزیزان که خیلی دوستش دارم و به‌نوعی با هم همدرد بودیم امشب در جمع ما حضور دارد. یراحی از خوانندگان خیلی خوب کشورمان است و از او برای حضورش تشکر می‌کنم. ایشان جزو خوانندگانی است که درک هنری دارد.
کنسرت زمان با همراهی ارکستر 30 نفره به رهبری صابر جعفری و متشکل از نوازندگانی همچون بابک ریاحی‌پور (گیتار بیس)، حسین شریفی (ترمبون)، حسن فراهانی (ترومپت)، محمود عربانی (مایستر گروه زهی و نوازنده ویولن)، مینا جعفری (همخوان)، عباس معالجی (کلارینت)، علی رضوانی (تار و گیتار)، محمدرضا سلیمیان (پرکاشن)، داریوش مشکین (گیتار الکتریک)، آریا شاه رستم بیک (پیانو)، عطیه پدیدار (همخوان)، بردیا کریمخان زند (درامز)، سحر شاطری (کاخون)، مهدی نائینی (کیبورد)، النا یزدان بخش (همخوان)، راژان بیات (فلوت)، بهراد سوخکیان (ویولن)، داریوش حجازی (ویولا)، غزاله شیرازی، زهرا ساجدی و ابراهیم قائدی (ویولنسل)، پریا کاظمی، رمیصا نفیسی، ستار ترابی، سرمد انکشافی، محمودرضا میرصیافی، نازنین طهرانی، یگانه حسینی‌نیا و هدیه حجازی (ویولن)، همایون هاشم‌زاده (ویولا) روی صحنه رفت.
محمدعلی بهمنی، قاسم افشار، محمدرضا عیوضی، حمیدرضا هاتفی معاون اجرایی خانه موسیقی، مجید خراطها، سید محمد حسن مقدم فر، علی تفرشی، حمید غلامعلی، بهنام ولیزاده، رادین فخار، داود رحمت الهی، محمدرضا چراغعلی، بابک صحرایی، مهدی یراحی، مونا برزویی، حامد حنیفی و ... مهمانان ویژه این کنسرت در دو سئانس بودند.
کنسرت سوم مرداد حسین زمان به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری "نوای باران" به مدیریت پوریا مطلبی و سرمایه‌گذاری شرکت تماس برگزار شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

عوارض بی‌ خوابی شبانه برای بدن + عوامل و درمان

ندا قاسمی بازیگر سریال نون خ تصادف کرد!!

کارشناس بی بی سی و پاسخ جالبش به شبهه‌ افکنی خانم مجری درباره‌ خزر!!

وزن بالا خطر ابتلا به خارپاشنه را افزایش می‌دهد

افزایش سهم اشتغال روستایی به 23.5 درصد در کشور/ 25 درصد روستاییان عضو صندوق بیمه روستایی

چه کسانی گرفتار شانه های یخ زده می شوند؟

کبدِ چرب حاملگی چیست؟

سخنگوی سازمان انتقال خون: 4 هزار نمونه خون بند ناف ذخیره شده است

کشور در تامین داروهای اساسی کمبودی ندارد

امید صالحی عکاس سال سینمای ایران شد / تقدیر از حسین ملکی / معتمدآریا: بهتر است حرکت عکاسان سینما در پیگیری امنیت شغلی را با جان و دل بپذیریم

رد پای موسیقی‌ خاطره‌انگیز دهه‌های پیشین در یک اجرا / روایت سهراب کاشف و بهرام دهقانیار از کنسرت "شب خاطره‌ها برای بچه‌های ایران‌زمین"

حسین ایمانی جاجرمی: جدایی‌گزینی طبقاتی در محلات به چند پاره شدن جامعه می‌انجامد / شهرسازی و معماری نادرست مردم را به انزوا سوق می‌دهد

اجرایی بسیار زیبا و دراماتیک / نگاهی به نمایش "کریم لوژی" به نویسندگی مجید رحمتی و مهران رنجبر و به کارگردانی رضا بهرامی

آغاز بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما / دارابی: اقبال مخاطبان به شبکه‌های استانی رو به افزایش است

فرزاد فرجی: تعدادی از هنرمندان نقش سفال و سرامیک را در هنرهای تجسمی پررنگ کرده‌اند / نمایشگاه پیشکسوتان سفال و سرامیک ایران سالانه برگزار می‌شود

فرار احمدشاه به رخت‌شورخانه دربار / روایت علی یدالهی از نمایش "رخت‌شور شاه" در جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

رهگذر: نوجوانان در سینمای ما نادیده گرفته شده‌اند / "آخرین داستان" پاییز اکران می‌شود

متامدرن نه مبهم است و نه جدید / دیدگاه انتقادی محمد آزرم نسبت به مانیفست "متامدرنیسم"

"بی‌سر" در مراحل پایانی تولید است / "زالاوا" به دنبال جذب سرمایه

مرضیه برومند: متولی سینمای کودک باید کانون پرورش فکری کودکان باشد

راضیه ابراهیمیان: حمایت از برندسازی یا کارآفرینی به شکل اصولی و حرفه‌ای انجام نمی‌شود

سیدحسین ملکی: خط تحریری در زندگی روزمره مردم قابل استفاده است / از ابداع خط ترنم تا اقتصاد هنر خوشنویسی

سعید خاقانی: معماری ما فضای تجربه درست نداشت که بخواهد سالم بماند / هویت امری ارجاعی و بیرونی نیست

لازم نیست دستتان را محکم روی دف بکوبید / تئوری موسیقی از نان شب هم واجب‌تر است / توصیه‌های داوران به شرکت‌کنندگان جشنواره ملی موسیقی جوان

محمدعلی سجادی: "سودابه" ادامه سینمای داستانی من است

رادیو سوینا آغاز به کار کرد / شهاب حسینی: حضور جامعه محترم نابینایان در سالن‌های سینما خبر خوبی است

مرادیان: ضرورت ساخت مجسمه در جامعه نابه سامان امروز بیش از گذشته احساس می‌شود / تبدیل درختان خشکیده تهران به مجسمه توسط بخش خصوصی

اثر نمایشی برگرفته از آئین و سنت‌های استان بوشهر / روایت حسین اسدی از اجرای نمایش "آبگوشت زهرماری" در جشنواره آئینی و سنتی

فعال مدنی درحوزه زنان وخانواده:امنیت مهمترین اولویت و دغدغه زنان شهری است

زنانه شدن سالمندی در آینده جدی است

مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران: داروی جدید دفرازیروکس در داروخانه‌ها وجود ندارد

تلفن همراه حریم خصوصی کودکان نیست

انجام ماموگرافی سبب ابتلا به سرطان سینه می‌شود؟

دلایل جامعه شناختی کودک همسری

فرآیند کار مراکز مشاوره قبل «ازدواج»

معیارهای جوانان امروزی برای ازدواج

گفت‌وگو با مَلِک‌آرا رحیمی، زنی که احمد پسربچه افغان را جهانی کرد

«ازدواج»؛ هندوانه‌ای که دیگر در بسته نیست

چرا آمار اشتغال زنان پایین است؟

مسعود کیمیایی: فیلم‌ها ده‌ها میلیارد می‌فروشند اما برای من و مهرجویی سرمایه‌گذار نیست

اقبال واحدی: خودم را مجری نمی‌دانم من یک بسیجی‌ام!

رضا کیانیان خطاب به رضا رشیدپور: دوستت دارم اما شفاف بگو کی پول کثیف آورده سینما؟

منصوره ثابت‌زاده: من خادم فرهنگ هستم / برای نخستین بار موسیقی حرکتی ایران را آنالیز و طبقه‌بندی کردم / موسیقی می‌تواند در زبان تاثیر بسزایی بگذارد

بهار ایلچی: هدف گروه پلاریس ارتباط با همه مردم در هر جغرافیای دنیاست

رامتین لوافی: "هت تریک" در شرایط متعادل می‌توانست پرفروش شود

گفت و گوی اعضای خانواده یک مسئولیت زنانه نیست

لیلا کردبچه: می‌توان از روی شعر برخی شاعران تقویم تهیه کرد / صنایع ادبی ما نیاز مبرم به نوسازی دارند

علیرضا صفاری: برندسازی وابسته به رفتار مصرف است / اگر پول اولویت بود تمام برندهای پوشاک در ایران تعطیل می‌شدند

ضعف شناخت و به کارگیری ناآگاهانه تکنولوژی تأثیر مخربی بر معماری دارد / احصاء و یکپارچگی از مهم‌ترین اصول مرمت است / پول نفت باعث شد تا درست زندگی کردن را فراموش کنیم / روایت سجاد موذن از مرمت در سامرا تا خانه‌های تاریخی ایران

کارگردان «قدیس»: فقط 20 درصد نقدها علیه شاملو را گفتم!