آریا بانو

آخرين مطالب

10 ماسک صورت برای روشن شدن و لایه‌برداری پوست پزشکي

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
10 ماسک صورت برای روشن شدن و لایه‌برداری پوست
k ١.٥
٠
مجله پزشکی دکتر سلام / مجموعه وسیعی از بسته های آرایشی وجود دارد که با مشکلات خاصی مثل ماسک پوست برای روشن شدن و لایه برداری پوست، سفید کننده پوست و ماسک صورت، ماسک صورت آکنه و ماسک صورت برای برداشتن برنزه، سر و کار دارد. در اینجا ما 10 عدد از بهترین ماسک های پوستی را برای پوست شما از مارک های هندی و همچنین برخی از درمان های خانگی که هرگز به شما اجازه نمی دهند که نگران پوست خود باشید را، لیست کرده ایم.
1- ماسک صورت پودر شیر برای روشن شدن و لایه برداری پوست:
برای ماسک صورت شیر، شما به یک قاشق غذاخوری پودر شیر و یک قاشق غذاخوری آب پرتقال (طبیعی)و یک قاشق غذاخوری سوپ خوری بلغور آرد دوجوسر نیاز خواهید داشت. حالا تمام مواد را در یک کاسه بریزید و خمیر ضخیمی درست کنید. صورت خود را با آب ولرم بشویید و ماساژ دهید. یک بار این کار را انجام دهید، ماسک را به طور مساوی بر روی صورت خود بمالید و آن را به مدت 10 تا 15 دقیقه بگذارید. آن را با آب سرد بشویید. این فرآیند را یک بار یا دو بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه آن را مشاهده کنید.
2- ماسک صورت گل VLCC:
اگر زمان کافی برای درست کردن ماسک صورت و استفاده از آن پیدا نمی کنید، به سراغ ماسک گل VLCC بروید. آن به پاکسازی چهره کمک می کند و تا جایی که ممکن است کثیفی را پاک می کند. از آن برای محکم کردن پوست خود استفاده بکنید چون زرد چوبه و روغن نعناع دارد که دو جز ضروری برای روشن شدن چهره هستند. آن را به طور مساوی روی پوست خود بمالید و آن را به مدت 10 تا 15 دقیقه بگذارید و با آب سرد بشوئید.
3- برگ نعناع برای روشن کردن پوست:
نعناع یک عامل بسیار خوب پوستی است و استفاده از روغن نعناع به طور طبیعی در صورت شما می تواند به شما نتایج مشهودی ارائه دهد. برای اینکه یک ماسک با برگ های نعناع بسازید، به تعداد انگشت شماری از برگ های نعناع و آب و یا گلاب (اختیاری)نیاز خواهید داشت. نهایتا 5 دقیقه طول می کشد و نه بیشتر از آن. همه برگ های نعناع را تمیز کنید و یک خمیر کلفت و نه خیلی ضخیم و نه خیلی آبکی درست کنید. حالا آن را به طور مساوی به صورت تمیز خود بمالید و آن را به مدت 20 تا 30 دقیقه بگذارید و سپس آن را با آب سرد بشویید.
4- Biotique Bio Fruit سفیدکننده و از بین برنده لک های پوستی:
چه چیزی بهتر از درمان چهره شما با آب میوه، گوجه فرنگی، لیمو و آناناس است؟ تصورش را بکنید که چقدر تجملاتی خواهد بود! Biotique Bio Fruit یک ماسک صورت بزرگ برای روشن شدن و لایه برداری پوست است. این گروه تحت پوشش ماسک صورت مقرون به صرفه از مارک های هندی قرار می گیرد. یک لایه ضخیم از این ماسک را بر روی صورت از قبل تمیز شده خود بمالید و تا زمانی که کاملا خشک شود، آن را بر روی صورت باقی بگذارید. پس از انجام این کار، با آب سرد آن را آبکشی کنید و با پوست صاف و براق مواجه شوید.

5- ماسک کشک برای سفید شدن پوست:
کشک یک ماده بسیار خوب است که به ایجاد نرم و لطیف کردن پوست شما کمک می کند. برای اینکه از این ماسک استفاده کنید، به یک قاشق غذاخوری سوپ خوری کشک به همراه یک قاشق غذاخوری عصاره گوجه فرنگی نیاز خواهید داشت و یک جز مهم دیگر یک قاشق غذاخوری از بلغور جو دو سر است. همه آن ها را با هم مخلوط کنید تا خمیر نرم و لطیفی ایجاد کنید. حالا مخلوط را به طور مساوی روی صورت خود بمالید و 20 دقیقه بعد آن را بردارید و با آب ولرم بشویید. این کار را سه بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه را مشاهده کنید.
6- Khadi Gold Thermo Herb ماسکی برای روشن شدن و لایه برداری پوست:
اگر به دنبال یک ماسک صورت خوب هستید که برای همه انواع پوست مناسب باشد، سپس به دنبال هیچ چیز دیگری به جز Khadi Thermo Herb نگردید. این ماسک با درخشش، خاک لکه دار، سویا بیژ، آسوآنگاندا، سودا گایریکا و برخی ترکیبات گیاهی دیگر به وجود می آید که به ایجاد بی عیب و نقص کردن پوست شما کمک می کنند تا زیبا و جذاب به نظر برسید. این ماسک را بمالید و سپس آن را به مدت 20 تا 30 دقیقه بر روی صورت خود نگه دارید و سپس آن را با آب گرم بشویید. این کار را دو بار در هفته تکرار کنید و درخشش آنی به شما خواهد داد.
7- ماسک پودر آرام (Besan) برای روشن شدن و لایه برداری پوست:
همه ما می دانیم که آرد besan و یا آرد گرم چقدر برای پوست ما مفید است. فقط تصور کنید که چقدر ماسک آرد گرم برای صورت چه خوب است! برای این که این ماسک را درست کنید به دو قاشق غذاخوری آرد نیاز دارید و دو قاشق غذاخوری شیر اضافه کنید و سپس آن را به خمیر نرم تبدیل کنید. حالا آن را روی صورت و گردن خود بمالید و 30 دقیقه بگذارید و یا تا زمانی که کاملا خشک شود، آن را بر روی صورت خود نگه دارید. آن را در یک حرکت دایره ای بکشید تا پوست مرده را تراش دهید و یک پوست صاف و شفاف داشته باشید. این کار را دو بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه موثری داشته باشید.
8- ماسک پرتقال برای روشن شدن و لایه برداری پوست:
برای اینکه ماسک پرتقال درست کنید، به دو قاشق غذاخوری پودر پوست پرتقال، 1 قاشق سوپ خوری فلفل 1 قاشق سوپ خوری پودر ساندالوود و دو قاشق غذاخوری آب نیاز خواهید داشت. حالا همه مواد را به خوبی مخلوط کنید تا این که یک خمیر نرم ساخته شود. خمیر را به صورت تمیز خود با انگشتان خود بمالید. بگذارید 15 دقیقه بماند و با آب سرد بشویید. این ماسک قدرتمند صورت به طور خاص برای افرادی که دارای انواع پوست چربی و جوش هستند، ساخته شده است. همچنین به کشیدن ناخالصی ها از روی پوست شما کمک می کند در حالی که حتی به تغییر رنگ پوست شما نیز کمک می کند.

9- ماسک سیب زمینی برای روشن شدن و لایه برداری پوست:
عصاره سیب زمینی، اگر به درستی استفاده شود، یک عامل روشن کننده پوست است. برای اینکه یک ماسک سیب زمینی درست کنید، به یک سیب زمینی تازه نیاز خواهید داشت و همین. حالا سیب زمینی را بشویید و پوست آن را بکنید و سپس آن را به تکه های نیم اینچ ببرید. از تکه های سیب زمینی استفاده کنید و به آرامی بر روی صورت تمیز خود به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. آب باقی مانده از سیب زمینی را به مدت 15 دقیقه بگذارید. با آب سرد بشویید. شما می توانید این فرآیند را برای دو بار در هفته تکرار کنید.
10- ماسک Aroma Magic Glow
Aroma Magic Glow برای مبارزه با نشانه هایی از پیری مثل چین و چروک، تجمع رنگ و خطوط ظریف عالی است. می تواند به راحتی یک لایه از پوست شما را بردارد و یک درخشش به آن بدهد. با این حال، این ماسک برای زنان بالای 35 سال ایده آل است. آب پوست بدن شما را تامین می کنو، چربی ها مضر پوست را تصفیه می کند و منفذهای پوست را صاف می کند و پوست را به پوستی نرم و زیبا تبدیل می سازد.
نتیجه:
ماسک های صورت بخش مهمی از رژیم مراقبت از پوست شما هستند و به همه توصیه می شود که آن ها را با توجه به نگرانی های مورد نظر خود استفاده کنند. اینها 10 برند برتر هستند که به روشن شدن و لایه برداری پوست شما کمک می کنند و آن را بی عیب و نقص می سازند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/183672/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یک بمب‌افکن میکرومقیاس برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

با شگفتی‌سازان دقیقی علیه استقلال

پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان

تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

بازخوانی زیبا از ترانه دلنشین علیرضا افتخاری

پدر گلاب ایران درگذشت

سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی؛ 2 نفر فوت شدند

قانون اساسی برخاسته از نماز

گوناگون/ برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد!

4 گوشه دنیا/ پرموترین پسر جهان که مبتلا به «سندرم گرگینه» است

محافظت اردک مادر از جوجه اردک هایش در برابر حواصیل

درگیری حیوانات در طبیعت

قسمت هایی واقعی از کارتون تام و جری!

ابراز نگرانی سازمان جهانی بهداشت نسبت به گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

نقش «فرزند» در ارتباط زن و شوهر با یکدیگر

برای خوب شدن سرفه آنتی بیوتیک بخوریم؟

هزینه مومیایی جسد در سال 1403 اعلام شد

خانمم 3 ماه است که به جدایی فکر می کند

با این خوراکی های خوشمزه از کبد چرب رهایی می یابید

ری‌اکشن‌های جالب رضا عنایتی و مسعود شجاعی حین بازی

ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

قطع تمرین گرندپری چین به دلیل آتش‌سوزی

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با شمس آذر

دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد

ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال

اولین واکنش شمسایی به احتمال تقابل زودهنگام با ژاپن

آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه

کاسمیرو اشک آنچلوتی را درآورد!

جشن 30 سالگی «داستان عامه‌پسند»

نماهنگ «گل رز» با خوانندگی امید نصری

آپارتمان مخفی در نوک برج ایفل

آبشار زیبای شن لونگ در چین

خوش و بش جالب خرس با یک راننده!

طرز تهیه کته کباب بازاری

فقط مادر می‌تواند فرزند زیر دوسالش را ببوسد

به عنوان یک نوجوان در خانه هیچ حق انتخابی ندارم!

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

صعود شفیعیان به فینال کایاک 500 متر