آریا بانو

آخرين مطالب

همزمان با هفته دولت انجام می شود

افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی در کشور اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - همزمان با هفته دولت امسال، 28 پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی در 11 استان کشور بهره‌برداری و یا کلنگ زنی می‌شود که افتتاح درمانگاه در شهرستان‌های کامیاران، بانه، خوانسار، دیر، فشافویه، سپیدان، پاوه و جوانرود از جمله این پروژه‌هاست.

به گزارش ایسنا، در استان اردبیل در هفته دولت شیفت عصر درمانگاه تامین اجتماعی گرمی در 1200 مترمربع و یک طبقه با هزینه 14 میلیارد ریال راه اندازی می شود.
درمانگاه تامین اجتماعی خوانسار در استان اصفهان از دیگر پروژه‌های هفته دولت این سازمان است. این درمانگاه در زیربنای 670 مترمربع و در 2 طبقه و با هزینه 23 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.
در استان بوشهر، سه پروژه درمانی از سوی سازمان تامین اجتماعی مورد بهره‌برداری قرار می گیرد که درمانگاه غدیر دیر در زیربنای 1800 مترمربع در 2 طبقه و با هزینه 80 میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها است. همچنین بخش اطفال بیمارستان مهر برازجان در150 مترمربع زیربنا و با اعتبار یک میلیارد ریال احداث شده و توسعه بخش‌های ویژه بیمارستان سلمان فارسی از 12 به 18 تخت در150 مترمربع زیربنا و هزینه 80 میلیارد ریال دیگر طرح این سازمان در استان بوشهر است.
ارتقای هتلینگ لابی بیمارستان آیت الله کاشانی در زیربنای 545 مترمربع و و با هزینه 18 میلیارد ریال ، ارتقای هتلینگ لابی بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهردر زیربنای 530 مترمربع و با اعتبار 10 میلیارد ریال و احداث درمانگاه عمومی فشافویه در زیربنای 2600 مترمربع و با اعتبار 130 میلیارد ریال در بخش ساختمان و 25 میلیارد ریال در بخش تجهیزات، پروژه های درمانی تامین اجتماعی در استان تهران در هفته دولت است.
در استان خراسان شمالی در همین ایام، ارتقاء هتلینگ بخش داخلی و بازسازی و ارتقای واحد لندری بیمارستان بیمارستان تامین اجتماعی ثامن الائمه (ع) بجنورد مورد بهره برداری قرار می گیرد.
ارتقاء هتلینگ بخش سی سی یو بیمارستان شفاء سمنان دیگر پروژه سازمان تامین اجتماعی است که برای راه اندازی آن در 300 مترمربع زیربنا 9 میلیارد ریال هزینه شده است.
در استان فارس، درمانگاه تامین اجتماعی شهدای سپیدان در 2200 مترمربع و در 2 طبقه و با اعتبار 90 میلیارد ریال ساخته شده است که در هفته دولت افتتاح می شود. بازسازی آزمایشگاه بیمارستان شهید دکتربهشتی شیراز دیگر پروژه این استان است که در 800 مترمربع و با هزینه 16 میلیارد ریال آماده شده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در استان کردستان 4 پروژه تامین اجتماعی مورد افتتاح قرار می گیرد که احداث درمانگاه های کامیاران و بانه هر کدام در زیربنای 2 هزار و 178مترمربع از جمله آنهاست. استانداردسازی و افزایش فضای بخش اورژانس بیمارستان سنندج در 1240 مترمربع و راه اندازی بخش زایمان بیمارستان سنندج بر اساس ارتقای الگوی LDR دیگر پروه های این سازمان در استان کردستان است.
در استان کرمان در هفته دولت پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان در 3 هزار و 674 مترمربع کلنگ زنی می شود و استاندارد سازی آشپزخانه بیمارستان امام علی(ع) زرند با 630 مترمربع و اعتبار 3 میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
افتتاح درمانگاه های تامین اجتماعی در شهرستان های پاوه و جوانرود، راه اندازی تصویربرداری تمام دیجیتال بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه و کلنگ زنی ساخت اورژانس بیمارستان شهدا کرمانشاه در 1600 متر مربع زیربنا، پروژه های هفته دولت سازمان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه است.
در استان همدان 5 پروژه در هفته دولت بهره‌برداری می شود که ساخت انبارداروئی بیمارستان دکتر غرضی ملایر در یک هزار مترمربع و با هزینه 44 میلیارد و با اعتبار 500 میلیون ریال، بازسازی فضای رادیولوژی ، سی تی اسکن و سونوگرافی بیمارستان دکتر غرضی ملایردر 380 مترمربع زیربنا و هزینه 5 میلیارد ریال، تعمیرات اساسی اتاق عمل و مرکز استریل (CSR ) بیمارستان دکتر غرضی ملایر در 1200 مترمربع زیربنا و هزینه 10 میلیارد ریال، تعمیرات اساسی زایشگاه بیمارستان دکتر غرضی ملایر در 750 مترمربع و هزینه 11 میلیارد ریال و بازسازی واحد لندری بیمارستان آتیه همدان در زیربنای 513 مترمربع و با هزینه 23 میلیارد و 272 میلیون ریال، طرح‌های هفته مذکور این استان است.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/189576/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یک بمب‌افکن میکرومقیاس برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

با شگفتی‌سازان دقیقی علیه استقلال

پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان

تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

بازخوانی زیبا از ترانه دلنشین علیرضا افتخاری

پدر گلاب ایران درگذشت

سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی؛ 2 نفر فوت شدند

قانون اساسی برخاسته از نماز

گوناگون/ برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد!

4 گوشه دنیا/ پرموترین پسر جهان که مبتلا به «سندرم گرگینه» است

محافظت اردک مادر از جوجه اردک هایش در برابر حواصیل

درگیری حیوانات در طبیعت

قسمت هایی واقعی از کارتون تام و جری!

ابراز نگرانی سازمان جهانی بهداشت نسبت به گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

نقش «فرزند» در ارتباط زن و شوهر با یکدیگر

برای خوب شدن سرفه آنتی بیوتیک بخوریم؟

هزینه مومیایی جسد در سال 1403 اعلام شد

خانمم 3 ماه است که به جدایی فکر می کند

با این خوراکی های خوشمزه از کبد چرب رهایی می یابید

ری‌اکشن‌های جالب رضا عنایتی و مسعود شجاعی حین بازی

ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

قطع تمرین گرندپری چین به دلیل آتش‌سوزی

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با شمس آذر

دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد

ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال

اولین واکنش شمسایی به احتمال تقابل زودهنگام با ژاپن

آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه

کاسمیرو اشک آنچلوتی را درآورد!

جشن 30 سالگی «داستان عامه‌پسند»

نماهنگ «گل رز» با خوانندگی امید نصری

آپارتمان مخفی در نوک برج ایفل

آبشار زیبای شن لونگ در چین

خوش و بش جالب خرس با یک راننده!

طرز تهیه کته کباب بازاری

فقط مادر می‌تواند فرزند زیر دوسالش را ببوسد

به عنوان یک نوجوان در خانه هیچ حق انتخابی ندارم!

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

صعود شفیعیان به فینال کایاک 500 متر