آریا بانو

آخرين مطالب

اصول رفتار با شوهر را بشناسید اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - اصول رفتار با شوهر را بشناسید
٦٨
٠
مجله پزشکی دکتر سلام / چگونه می توانید در روابطتان با همسر خود کسب مهارت کنید و بدانید چگونه با وی رفتار کنید و از راز و رمز خلق و خوی وی آگاه شوید و در زندگی زناشویی تان کلید موفقیت را در دست بگیرید خانم هایی که در این امر موفق شده اند چه راههایی را در پیش گرفته اند؟
تا به حال به این فکر کرده اید که کدام ویژگی زنان واقعا برای مردان جذاب است ؟ منظور از ویژگی زنان لزوما زیبایی ظاهری نیست . اما این 7 ویژگی زنان که موجب موفقیت در روابط زناشویی می شوند چه چیزهایی هستند؟ برخلاف جذابیت‌های جسمی، ایجاد جاذبه احساسی زمان زیادی می‌طلبد. اگر واقعاً می‌خواهید رابطه بلند مدتی را با شریک زندگیتان در روابط زناشویی تجربه کنید، باید بسیار صبور باشید و در این راه تلاش زیادی به خرج دهید. در این مقاله با هم چند ویژگی زنان و خصوصیات زنانه را مرور می‌کنیم تا بتوانید با شوهرتان ارتباط عاطفی عمیقی در زندگی زناشویی ایجاد کنید.
1 -برای همسرتان شخص قابل اعتمادی باشید:
اولین ویژگی زنان این است که برای همسرتان شخص قابل اعتمادی باشید. کسی که آن‌ها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشد. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم‌ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هستند. همین امر باعث می شود که مردها در روابط زناشویی خود محتاط تر عمل کنند.
2 – مهربان باشید:
مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنان و مهربان می گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.
3 – ایده آل باشید:
مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنان خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائما به دنبال مد می روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می آورند.
4 – علاقه‌مندی همسرتان را زیر سۆال نبرید:
سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌های همسرتان ممکن است با سلیقه شما جور درنیایند و شما همان احساس را نسبت به آن فعالیت‌ها نداشته باشید. اما اگر قرار باشد به هم نزدیک شوید و رابطه صمیمی‌تری در روابط زناشویی داشته باشید، باید فعالیت‌هایی را با یکدیگر انجام دهید. این مسئله کمک می‌کند یکدیگر را بهتر درک کنید و ابعاد دیگر فردی که دوست دارید را نیز به بینید. خودتان هم می‌توانید از قرار گرفتن در محیطی متفاوت لذت ببرید و دوستان جدیدی هم پیدا کنید.
5 – سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید:
شیوه بیان احساسات در زنان و مردان در روابط زناشویی کاملاً متفاوت است. خانم‌ها معمولاً در زندگی زناشویی احساسات خود را در قالب واژگان بروز می‌دهند، در حالی که مردها ترجیح می‌دهند سکوت کنند و البته گریه هم نکنند. در بیان عشق هم همین تفاوت وجود دارد. عدم درک این تفاوت‌ها می‌تواند منجر به ناامیدی در روابط زناشویی گردد و مانع برآورده شدن انتظارات همسران از یکدیگر شود. زمان خود را با همسرتان بگذرانید و ببینید چه چیزهایی او را خوشحال می‌کند و چه مسائلی پریشانی او را در زندگی زناشویی به دنبال دارد. بدین ترتیب درک متقابل میان شما افزایش می‌یابد و میزان سۆتفاهم‌ها به حداقل می‌رسد.
6 – ارتباطی شفاف و صادقانه برقرار کنید:
زنان راهکارهای زیادی دارند که می‌توانند به واسطه آن‌ها مردان را از نظر احساسی درگیر خود کنند. در حالیکه برخی زنان می‌کوشند با نادیده گرفتن مشکلات و تظاهر به تغییر سبک زندگی نظر شوهرشان را به خود جلب کنند، برخی دیگر تلاش می‌کنند با استفاده از برقراری ارتباط، رابط‌های مستحکم ایجاد کنند. آن‌چه را که می‌اندیشید در رابطه زناشویی شما درست و یا نادرست است، صادقانه با همسر خود در میان بگذارید. با این کار این فرصت را در زندگی زناشویی به وی می‌دهید تا انتظارات شما را درک کند و خود نیز آزادانه انتظارات و احساساتش را بیان کند. بدین‌ترتیب فرصتی فراهم می‌شود تا هر دو شما رابطه دوستانه‌تری برقرار کنید که این خود می تواند موجب موفقیت در روابط زناشویی شود.
7 -از به کارگیری تدابیر منفی اجتناب کنید:
هفتمین ویژگی زنان اجتناب از تدابیر منفی است . شرایطی را فراهم نسازید که شوهرتان در برابرتان بایستد. در مورد مسائلی که می‌دانید به هر حال تغییری در آن‌ها ایجاد نمی‌کند، از او انتقاد نکنید. از آنجایی که شما می‌خواهید رابط‌های احساسی ایجاد و آن را تقویت کنید، باید صبور باشید و آرامش خود را حفظ کنید. در روابط زناشویی به همسرتان فضا و زمان لازم را بدهید تا از پیله خود بیرون بیاید و همراه با شما احساس رهایی را تجربه کند. برای این منظور باید به نرمی و آهستگی این امکان را برای وی ایجاد کنید تا بتواند درک کند شما دارای چه شخصیتی هستید و به قدری اعتمادسازی کنید که احساس کند می‌تواند حرف دلش را با شما در میان بگذارد. برای ایجاد حس اعتماددر زندگی زناشویی ، بسیار مهم است که خود شما تا حد امکان برخورد معقولی داشته باشید و مشکلات را با ملایمت و با نهایت صبر مدیریت نمایید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/203683/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معرفی 5 فیلم هندی برتر 2024

اجرای خصوصی تصنیف «جام مدهوشی» از علی اصغر شاه زیدی

سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر

وزیر ارتباطات: تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت افزوده می شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: رتبه‌بندی 100 هزار معلم اصلاح شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ حماسی «الله اکبر» با صدای محمود کریمی

اوضاع فرودگاه کیش و دبی یک روز پس از باراش شدید باران

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

املت قارچ ایرانی را مثل کافه ها بپزید

اقدامات لازم در زمان افت قند خون بیماران دیابتی

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

معرفی دفاع راست ایده‌آل؛ یاشوا کیمیش

توخل به پپ رسید؛ هدف بعدی مورینیو است

مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد

احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟

اوسمار: نتیجه 3 بر صفر عالی است؛ کارمان را انجام دادیم

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ 50 متر سه وضعیت

جنجال در آبادان؛ نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند

«کارخانه هیولاها» در ایران روی صحنه رفت

جادوی بهاره، کار عمو نوروزه!

تارانتینو نظرش عوض شد؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد!

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

خسارت زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به 5 استان درگیر سیل در کشور

هوای تازه/ آی قابیل! آی اســرائیل! نوبت انتقام‌ هابیل است

دام دنیا در بیان عطار نیشابوری

کنترل قند خون در افراد مسن

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

اتفاق بی سابقه در بازی صنعت نفت و پرسپولیس

بدشانسی صنعت نفت در دقیقه 90؛ شوت محکم تهیدست به تیرک دروازه پرسپولیس خورد

صحبت های جالب گزارشگر صدا و سیما درباره فوتبال آبادان و حمایت از این تیم

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - 3 پرسپولیس

ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!

صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود

هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال

شاگردان اوسمار موقتا در صدر؛ سرخپوشان در انتظار لغزش استقلال

ویدیوی اکران مردمی «بی بدن» با حضور بازیگران معروف

فقط حرکتای صورت سلمان که به شیرین میگه منو لو نده!

بازیگر نقش سیروس قایقران در «پرویزخان» کیست؟

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

نماهنگ "ای ایران" با صدای زنده یاد استاد محمد نوری

4گوشه دنیا/ گرانترین خانه جهان در پاریس

ترور ناکام یک نفر در برزیل

نماهنگ «یوم الانتقام» با صدای ابوذر روحی

با خواص بی‌نظیر «سویا» آشنا شوید