آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین اجاق گازهای ایرانی برای لذت بردن از آشپزی خانه داري

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - استفاده از اجاق گاز قدمت زیادی ندارد اما امروزه یکی از ضروری‌ترین وسایل خانه ایرانی است و زندگی بدون آن، به خصوص در شهرهای بزرگ، دشوار است. با پیشرفت تکنولوژی و تغییراتی که در وسایل زندگی امروز نسبت به گذشته به وجود آمده است، شاهد اشکال مختلفی از انواع لوازم خانگی هستیم. بهترین اجاق گازهای ایرانی را در روزچین بخوانید.
آشپزخانه بدون اجاق گاز معنا و مفهومی ندارد. اجاق گاز مهم‌ترین وسیله در آشپزخانه به شمار می‌آید. به همین دلیل باید بیش از بقیه وسایل در انتخاب آن دقت داشته باشید تا مطابق شرایط آشپزخانه مناسب‌ترین را انتخاب کنید.
در بازار لوازم خانگی تنوع حتی به شکل هندسی اجاق گازها هم سرایت کرده است. این لوازم از شکل‌های مستطیل همیشگی، به سمت اشکال هندسی چندضلعی و حتی دایره و نیم دایره تغییر پیدا کرده‌اند.
نحوه‌ی نگهداری از بهترین اجاق گازهای ایرانی
غذاهای خوشمزه و لذیذ لذت پختن غذاهای خوشمزه با بهترین اجاق گازها اجاق گاز وسیله‌ای است که انواع مختلف آن در هر خانه‌ای وجود دارد. این کالا که از آن برای انجام امور پخت‌وپز به شکل‌های مختلف استفاده می‌شود، در انواع ایستاده، رومیزی و … تولید می‌شود. داشتن فر، تعداد شعله‌ها، داشتن تایمر و رنگ بدنه‌ی گاز از مشخصات بهترین اجاق گازهای ایرانی است.
مشخصاتی که باید زمان تهیه‌ی اجاق گاز مورد توجه قرار بگیرند. نگهداری و تمیز کردن اجاق گاز یکی از نکات ضروری در خانه‌داری است. خراش افتادن روی اجاق گازها یکی از مشکلاتی است که خانم‌های خانه‌دار با آن رو‌برو هستند.
این خراش‌ها می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ برای نمونه کشیده شدن ظروف پخت و پز هنگام طبخ غذا به روی سطح شیشه‌ای گاز. خط و خراش‌های روی سطح گاز عموما به وسیله نمک و جوش شیرین و آب یا به کمک ماده‌های مخصوص پولیش آهن از بین می‌روند.
‏اجاق گاز سینجر مدل SG-S2ST
سینجر گاز معروف ترین برند ایرانی اجاق گاز سینجر مدل SG-S2ST ‏اجاق گاز سینجر مدل SG-S2ST دارای یک فر، از محصولات باکیفیت سینجر است. فر این اجاق‌گاز از گنجایش قابل توجهی برخوردار است و امکان پخت هر وعده غذایی را میسر می‌سازد. جنس بدنه باکیفیت بوده و رنگ استیل آن به زیبایی آن می‌افزاید. شبکه چدنی روی شعله‌ها قدرت و مقاومت زیادی در مقابل حرارت و وزن قابلمه و تابه دارند.
داخل فر امکان تهیه جوجه و مرغ بریان وجود دارد. تمام قسمت‌های مرتبط با شعله و حرارت ‏اجاق گاز با سیستم ایمنی تحت کنترل است. ترموکوپل نیز برای این امر در نظر گرفته‌شده است. سیستم قطع کن زمان پخت، شیشه نشکن، دیواره با قابلیت جدا شدن برای نظافت از دیگر مشخصات بارز این اجاق‌گاز است.
قیمت محصول ‏اجاق گاز سینجر مدل SG-S2ST حدودا یک میلیون و 570 هزار تومان است.
اجاق گاز اسنوا مدل والنتینو مدل SGC5-641
محصولات خانگی اسنوا اجاق گاز اسنوا مدل والنتینو مدل SGC5-641 شرکت تولیدی لوازم خانگی اسنوا (Snowa) مدل‌های متنوعی از اجاق گاز را تولید می‌کند. یکی از محصولات اسنوا، اجاق گاز طرح والنتینو مدل SGC5-641 است. تعداد شعله‌ها در این مدل 5 عدد است. ولوم شعله‌های آن از نوع سلکتوری است.
از دست ندهید: بهترین لباسشویی‌های دوقلو با فناوری‌های جدید
این اجاق به یک فر دو طبقه، با دو جوجه‌گردان مجهز است. حداکثر دمای تنظیمی برای آن، 280 درجه‌ی سانتی‌گراد است. این دما به وسیله یک دماسنج عقربه‌ای کنترل می‌شود. شیشه‌ی جلویی قسمت فر به صورت کشویی است.
با جدا کردن شیشه‌ی جلویی از اجاق می‌توانید این شیشه را تمیز کنید. شما می‌توانید با قرار دادن یک ظرف آب در داخل فر و روشن کردن قسمت فر، نسبت به تمیز کردن محیط داخلی فر اقدام کنید. بدنه‌ی این محصول دارای عایق حرارتی است و دمای بدنه در زمان استفاده کاربر چندان گرم نمی‌شود.
قیمت اجاق گاز اسنوا مدل والنتینو مدل SGC5-641 حدودا دو میلیون و 120 هزار تومان است.
اجاق گاز هاردستون مدل Ayrin
اجاق گازهای <a href=ایرانی در بازار" width="315" height="215" srcset="/Uploads/News/20171207184048735.jpg 696w, https://www.roozcheen.com/wp-content/uploads/2017/10/هاردستون-300x172.png 300w" sizes="(max-width: 696px) 100vw, 696px" /> اجاق گاز هاردستون مدل Ayrin اجاق گاز هاردستون مدل Ayrin یکی از بهترین اجاق گازهای ایرانی موجود در بازار است. این اجاق گاز در رده اجاق گازهای 5 شعله با کیفیت این شرکت است. جنس شبکه این اجاق گاز چدنی بوده و از درپوش شیشه‌ای نشکن در ساخت آن استفاده شده است. جنس ولوم‌های این اجاق گاز فلزی بوده و کیفیت مناسبی دارد. ولوم‌ها در سمت راست و یک نمایشگر در سمت چپ این اجاق گاز تعبیه شده است.
در فر، شیشه‌ای بوده و دستگیره فلزی برای باز کردن آن نصب شده است. این اجاق گاز دارای فر جوجه‌گردان، سوئیج ایمنی و پایه‌های قابل تنظیم است. شرکت بازرگانی هاردستون از سال 2001 میلادی فعالیتش را آغاز کرده است. این شرکت با ساخت لوازم خانگی کوچک و بزرگ در سایر لوازم خانگی هم تجارب خود را بکار گرفته است – لوازمی مانند: ماشین ظرف‌شویی ، پلوپز ، سرخ‌کن ، آب‌میوه‌گیری ، مایکروویو.
قیمت اجاق گاز هاردستون مدل Ayrin حدودا یک میلیون و 550 هزار تومان است.
جمع‌بندی بهترین اجاق گازهای ایرانی
اجاق گازهای فردار ایرانی
حال که با بهترین اجاق گازهای ایرانی آشنا شدید، با اطمینان بیشتری به بازار خواهید رفت. اما اگر هنوز نمی‌دانید از بین برندهای معرفی شده کدام را انتخاب کنید، ما بازهم در کنارتان هستیم. برای خرید یک اجاق گاز خوب، اولویت شما چیست؟ هزینه یا کیفیت.
اگر می‌خواهید یک محصول خوب با قیمت مناسب بخرید ما به شما اجاق گاز هاردستون را پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر کیفیت لوازم خریداری شده برای شما مهم است، اجاق گاز اسنوا بهترین انتخاب خواهد بود. ما در این نوشته سعی کردیم تا علاوه بر معرفی بهترین محصولات، از تولید ملی نیز حمایت کنیم. در ضمن اگر قصد دارید در مورد بهترین اجاق گازهای رومیزی ارزان بیشتر بدانید، روزچین را همراهی کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/25088/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود