آریا بانو

آخرين مطالب

درخواست سرمربی تیم فوتسال دختران ایران از کمیته فنی فدراسیون فوتبال ورزشي

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - تهران - سرمربی تیم فوتسال دختران زیر 20 سال ایران گفت: امیدوارم کمیته فنی فدراسیون فوتبال با هدف کسب آمادگی بیشتر فوتسالیست جوان ایران با اعزام تیم به رقابت های جام آزادی روسیه موافقت کند.

شهناز یاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: درک تاکتیکی بازیکنان تیم فوتسال دختران زیر 20 سال کشور در حال پیشرفت است و انجام بازی های تدارکاتی و شرکت این تیم در جام آزاد روسیه فرصت خوبی برای ادامه روند پیشرفت و آمادگی کامل تیم برای حضور در المپیک نوجوانان است.
وی گفت: تیم ملی فوتسال زنان چین فروردین ماه برای انجام دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال زنان ایران به تهران سفر می کند، این تیم در مدت حضور در ایران یک دیدار دوستانه مقابل تیم دختران زیر 20 سال برگزار می کند.
جام ملت های فوتسال زنان آسیا اردیبهشت ماه سال 97 به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود و کسب عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان کشورمان مجوز حضور تیم فوتسال دختران نوجوان ایران در المپیک 2018 آرژانتین خواهد بود و انجام دیدارهای تدارکاتی می تواند به حضور قدرتمند ایران در این رقابت ها کمک کند.
یاری اضافه کرد: همه ساله تیم ملی فوتسال زنان کشورمان در تورنمنت چهار جانبه روسیه (آزادی) شرکت می کند، اما سال آینده به دلیل همزمانی رقابت های جام ملت های آسیا در تایلند و تورنمنت چهار جانبه جام آزادی امکان اعزام تیم ملی به روسیه وجود ندارد و این فرصت خوبی است تا با اعزام تیم فوتسال دختران زیر 20 سال زمینه برای افزایش تجربه این بازیکنان فراهم شود.
این مربی با یادآوری اینکه تیم فوتسال دختران زیر 20 سال ترکیبی از تیم های دختران زیر 20 سال و زیر 17 سال است ، گفت: پس از اردوهای انتخابی برای این دو تیم به صورت مجزا، تاکنون 6 مرحله اردوی آماده سازی برای این دو تیم با عنوان تیم زیر 20 سال برگزار شده است و خوشبختانه کارهای اصلاح تکنیکی انجام شده و هم اکنون در حال تمرین روی اجرای تاکتیک ها هستیم.
وی با یادآوری اینکه میانگین سنی تیم جوانان 18 سال است، گفت: بهترین بازیکنان دو رده سنی زیر 17 و زیر 20 سال انتخاب شده اند این افراد علاوه بر فیزیک مناسب از نظر قدی هم در شرایط خوبی هستند و می توانند حداقل سه سال در دو رده سنی جوانان و نوجوانان برای کشور بازی کنند بر همین اساس ما امیدواریم که با تلاش های فدراسیون فوتبال شرایط برای اعزام این تیم به تورنمنت جام آزادی روسیه فراهم شود تا تجربه بازیکنان در حد قابل توجهی افزایش یابد.
یاری اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان تیم زیر 20 سال دانش آموز هستند بنابراین تاکنون امکان برگزاری بیش از یک اردو در هر ماه وجود نداشت اما با توجه به اینکه المپیک نوجوانان مهر ماه سال آینده برگزاری می شود و ایران شانس زیادی برای حضور در این رقابت ها دارد برنامه ای به فدراسیون ارائه شد تا از فروردین سال آینده اردوهای تیم دختران به صورت پیوسته برگزار شود.
این مربی فوتسال اضافه کرد: المپیک نوجوانان آرژانتین مهم ترین رویداد این رده سنی است و برای حضور توانمند در این رقابت ها باید 6 ماه نخست سال 97 تیم زیر 20 سال تمرینات منظم و تدارکاتی های کافی داشته باشد.
یاری از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال خواست به تیم فوتسال دختران زیر 20 سال اعتماد کنند و شرایط را برای حضور این تیم در تورنمنت روسیه فراهم کنند.
وی همچنین در مورد بازیکنان تیمش گفت: خوشبختانه برای هریک از پست ها بازیکنان خوبی شناسایی شده است و بهترین ها به تیم زیر 20 سال دعوت شده اند.
یاری اضافه کرد: همچنین تلاش کردیم تا بازیکنان جذب تیم های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو شوند که در حال حاضر 10 بازیکن از مجموع 20 بازیکن حاضر در اردوهای تیم زیر 20 سال در این سه لیگ شاغل هستند که این موجب کاهش استراس و افزایش خودباوری و اعتماد به نفس همراه با تجربه بیشتر آنان خواهد شد.
سرمربی تیم فوتسال دختران زیر 20 سال ایران گفت: هنوز برای رسیدن به آمادگی تکنیکی و تاکتیکی کامل فاصله داریم اما امیدواریم با برگزاری اردوهای مستمر به آمادگی کامل برسیم.
یاری گفت: یکی از مشکلات عمده تیم فوتسال دختران زیر 20 سال مشکل بدنسازی است زیرا بیشتر این بازیکنان تجربه ای از تمرینات هوازی و کار با وزنه ندارند و سال 97 باید به طور جدی در اردوهای مستمر تیم در این بخش کار شود تا تیم از نظر بدنی قوای کافی برای حضور در میادین جدی را پیدا کنند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828**1545

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/32828/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ری‌اکشن‌های جالب رضا عنایتی و مسعود شجاعی حین بازی

ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

قطع تمرین گرندپری چین به دلیل آتش‌سوزی

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با شمس آذر

دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد

ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال

اولین واکنش شمسایی به احتمال تقابل زودهنگام با ژاپن

آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه

کاسمیرو اشک آنچلوتی را درآورد!

جشن 30 سالگی «داستان عامه‌پسند»

نماهنگ «گل رز» با خوانندگی امید نصری

آپارتمان مخفی در نوک برج ایفل

آبشار زیبای شن لونگ در چین

خوش و بش جالب خرس با یک راننده!

طرز تهیه کته کباب بازاری

فقط مادر می‌تواند فرزند زیر دوسالش را ببوسد

به عنوان یک نوجوان در خانه هیچ حق انتخابی ندارم!

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

صعود شفیعیان به فینال کایاک 500 متر

واکنش سرمربی فوتسال ژاپن به احتمال تقابل با ایران

طلسم‌شکنی 120 ساله با آلونسو عبرتی برای چرخه تکراری لیگ برتر

چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد

نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی

واکنش توخل به تمدید ناگلزمان

ناگلزمان: تمدید قراردادم تصمیمی قلبی بود

واکنش جالب سرمربی رم وقتی یورنته از او زمان باقی مانده بازی رو میپرسه!

گران‌ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!

عالیشاه بازی‌های مهم پرسپولیس را از دست داد

یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد

مهران رجبی رازی که خیلی‌ها دنبالش بودند را فاش کرد!

خاطره جالب محمد بحرانی از 3هزار تومانی که زندگی‌اش را تغییر داد

پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد

این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند

هزینه مومیایی جسد در سال 1403 اعلام شد

وقتی زنبور محو شهد گل ها می شود

دره خزینه یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز استان لرستان

صحنه هایی دیدنی از خانواده خرس های قطبی

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

مقایسه گل‌ها و مهارت‌های وینیسیوس و یامال

تاریخ بازگشت بارسلونا به نوکمپ مشخص شد

رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس امروز به مصاف پیکان می‌رود

4 ستاره در لیست فروش آرسنال

مروری بر گل‌ها و مهارت‌های برتر رونالدو نازاریو در اینتر

گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ

حرکت منشوری دانیال اسماعیلی‌فر پس از گلزنی به نفت آبادان

رئیسی‌کیا: وضعیت واگذاری با دهه پیش متفاوت است