آریا بانو

آخرين مطالب

طالع بینی هفتگی عشق (بیست و ششم اسفند تا چهارم فروردین) گوناگون

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.
طالع بینی هفتگی عشق
فروردین
اگر در یک رابطه هستید یا می خواهید با فرد خاصی وارد رابطه شوید احساس می کنید در یک موقعیت سخت گیر افتاده اید و محبوب شما را به آن چیزی که می خواهید و استحقاقش را دارید نمی رساند. اگر همینطور است باید این موضوع را با او در میان بگذارید و تا جایی که می توانید با او شفاف باشید. اگر مجرد هستید احساس می کنید هیچوقت نمی توانید عشق را در زندگی تجربه کنید اما نگران نباشید عشق همین نزدیکی هاست.
طالع بینی هفتگی عشق
اردیبهشت
این هفته در زندگی عاشقانه گرفتار دوراهی می شوید. رازهایی هست که از عشقتان مخفی کرده اید. رازهایی که ممکن است ارتباط عاشقانه بین شما را ویران کند. او نیز متوجه می شود که اسراری را مخفی کرده اید. قبل از این که دیر شود آن راز را با او در میان بگذارید.
طالع بینی هفتگی عشق
خرداد
اگر اخیرا با فردی آشنا شده اید در برقراری ارتباط با او عجله نکنید چون ممکن است باعث پشیمانی و ناامیدی شما شود. اتفاق دیگری که در رابطه شما می افتد یک منبع مالی مشترک است. یک هزینه بزرگ باعث می شود در رابطه با مدیریت امور مالی جر و بحث کنید. بهتر است این موضوع را همین هفته حل و فصل کنید. اگر آن را به تعویق بیندازید پشیمان خواهید شد.
طالع بینی هفتگی عشق
تیر
در حالی که دارید یک فرصت شغلی جدید را امتحان می کنید احساس می کنید همسرتان حمایت تان نمی کند. درست زمانی که وقت زیادی برای او ندارید با شما می جنگد. می خواهید به نکات مثبت کار جدیدی که پیدا کرده اید بپردازید و دوست دارید همسرتان این موضوع را درک کند. با او در رابطه با این موضوع صحبت کنید حتی اگر به جنگ و درگیری بینجامد چون این تنها راه برای حل مشکل است.
طالع بینی هفتگی عشق
مرداد
اگر متاهل هستید این هفته بهترین زمان برای مسائل مربوط به امور مالی مشترک است زیرا ماه نو وارد هشتمین خانه منابع مشترک شما شده است. همسرتان ترفیع می گیرد یا یک خبر خوب در رابطه با مسائل مالی به شما می دهد. احتمال دیگر فرصت یک سرمایه گذاری مشترک یا یک خرید بزرگ مثل خرید خانه است.
طالع بینی هفتگی عشق
شهریور
اگر مجرد هستید احساس می کنید هیچوقت به آن نیاز قلبی تان نمی رسید. اگر درگیر یک ناامیدی رمانتیک شده اید این را بدانید که گاهی اوقات ترک چیزی به معنای از دست دادن نیست بلکه هدیه ای است که فضا را برای چیزهای بهتری در زندگی تان باز می کند. هرگز فراموش نکنید که شما مستحق بهترین ها هستید.
طالع بینی هفتگی عشق
مهر
اگر در رابطه هستید آن عشقی که انتظارش را دارید از محبوب دریافت نمی کنید. احساس می کنید به خانواده اش بیشتر از شما اهمیت می دهد. اگر با یک مشکل خانوادگی دست و پنجه نرم می کند از او حمایت کنید اما اگر احساس می کنید وقت بیشتری به آن ها اختصاص می دهد با او در این رابطه صحبت کنید.
طالع بینی هفتگی عشق
آبان
این هفته در محل کارتان با مشکل مواجه می شوید. فقط مراقب باشید که کار را با سرگرمی اشتباه نگیرید. درست است که آدم ریسک پذیری هستید اما سعی کنید از رو به رو با شدن با مشکل جلوگیری کنید. اگر مجرد هستید عشق جدیدی در طالع شما دیده می شود زیرا ماه نو وارد پنجمین خانه عشق واقعی نشانه شما شده است. اگر متاهل هستید آمادگی بچه دار شدن را دارید.
طالع بینی هفتگی عشق
آذر
احساس می کنید عشقتان فقط به خاطر موقعیت مالی با شما ازدواج کرده است و همیشه در رابطه با علاقه ای که به این مدل طلا و آن مدل ماشین دارد صحبت می کند و امیدوار است که تمام این ها را برای او می خرید. احساس می کنید فقط شما هستید که برای این رابطه تلاش می کنید و در عوض هیچ چیزی از او دریافت نمی کنید.
طالع بینی هفتگی عشق
دی
این هفته رفتار سرد و خشونت آمیزی با همسرتان دارید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید به خصوص در محیط خانه. همسرتان د رازای کاری که برای شما انجام می دهد از شما انتظار تعریف و تحسین دارد اما با انتقاد شما مواجه می شود. به کسی که دوستش دارید یادآوری کنید که چقدر برای او ارزش قائل هستید.
طالع بینی هفتگی عشق
بهمن
عشقتان چیزی را از شما مخفی کرده است یا بالعکس. ممکن است این هفته همه چیز برملا شود و این شما هستید که همه چیز را از دست می دهید. مهم نیست این مشکل به کدامیک از شما مرتبط است مهم زنگ خطری است که باید هر چه زودتر آن را رها کنید.
طالع بینی هفتگی عشق
اسفند
مهم ترین اتفاق در طالع شما حضور ماه نو می باشد که شروع تازه ای را در هر حیطه ای که بخواهید فراهم می کند به خصوص در حیطه مسائل عاشقانه. اگر مجرد هستید نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد و ارتباط عاطفی و روحانی عمیقی را با او برقرار خواهید کرد. اگر هم در رابطه هستید ارتباط روحانی عمیق تری را با محبوب برقرار خواهید کرد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/37500/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راههای عملی جهت افزایش تمرکز در کودکان

کودکانی که دیر می‌خوابند دچار ترس شبانه می‌شوند

رابطه اسباب بازی و شغل آینده کودک

راههایی برای تقویت هوش کودکان

مقابله با لجبازی‌های کودکانه!

والدین افسرده چگونه با کودکانشان بر خورد کنند؟

رفتار با کودکان لوس !

نشانه های اولیه لکنت زبان در کودکان

شخصیت شناسی از روی نقاشی بچه ها

دخترها به پدر نیاز دارند !

بچه‌تان موقع درس خواندن بی حواس است؟

دختری که رفتارهای پسرانه دارد و پسری که رفتارهای دخترانه دارد !

کودک خردسال خود را برای تولد فرزند جدید آماده کنید

چگونه فرزندی باهوش تربیت کنیم؟

به کودک لجباز رشوه ندهید

نکاتی مهم برای والدینی که دوقلو دارند

فیلم های غیر اخلاقی در سنین پایین

از نظر بهداشت روان کودک سالم کیست؟

درس خواندن و خواب آلودگی درفصل بهار

به خاطر بچه‌ ها با همسرتان زندگی می‌ کنید؟

زبان آموزی در حین بازی

چطور به کودکان کمک کنیم تا بهتر و به اندازه بخوابند

اگر می خواهید از فرزندتان انتقاد کنید این نکات را به یاد داشته باشید

روش های مقابله با دزدی کودکان

این تکنیک‌ها برای افزایش تمرکز توصیه می‌شود...!

علت اصلی دعوای خواهر - برادرها

خاله‌بازی، استقلال کودک را افزایش می‌دهد

نشانه‌های کودکان با اعتماد به نفس بالا و پایین

چگونه فرزندانمان را برای امتحانات پایان سال آماده کنیم؟

استفاده کودکان از تلفن همراه، خوب یابد؟

مهمترین علل مکیدن انگشت در کودکان

عواقب تنبیه بدنی کودکان !

هوش فضایی کودک خود را تقویت کنید

با کودکان کنجکاو و سوالاتشان چه برخوردی داشته باشیم؟

عشق در پنجم دبستان!

چطور کودکان را در سفر سرگرم کنیم؟

خیال های آموزنده

چرا بعضی کودکان بد خط اند؟

با کودکی که انگشت در بینی می کند، چه کار کنیم؟

ریخت و پاش به کودکان چه می آموزد؟

علامت افسردگی کودکان چیست؟

کودکانی که در آینده افسرده می شوند

تاثیر موسیقی بر مهارت‌های کودکان

برای آرام کردن کودک از موسیقی استفاده کنید!

با تولد کودکم سرکار بروم یا نه؟‌

از کجا بفهمم کودکم به من علاقه دارد؟

چگونه با فرزندانمان صمیمی تر باشیم؟

بازی، آینه تمام نمای ویژگی های کودک

نوزادان از چه نوع موسیقی لذت می‌برند؟

16 نکته کلیدی برای رفتار با کودک بیش فعال