آریا بانو

آخرين مطالب

ستاره‌هایی که برخلاف میل خانواده‌هایشان ازدواج کردند فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

بانو نیوز -
یکی از سخت ترین شرایطی که ممکن است برای هر فردی بوجود آید، انتخاب همسر است، به خصوص زمانی که خانواده با آن مخالف اند. در این شرایط فرد باید از میان خانواده و فرد مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند. این شرایط حتی برای ستاره های هالیوود هم اتفاق افتاده است.
به گزارش برترین ها، یکی از سخت ترین شرایطی که ممکن است برای هر فردی بوجود آید، انتخاب همسر است، به خصوص زمانی که خانواده با آن مخالف اند. در این شرایط فرد باید از میان خانواده و فرد مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند. این شرایط حتی برای ستاره های هالیوود هم اتفاق افتاده است. اگر دوست دارید بدانید که خانواده کدامیک از ستاره ها، با ازدواج آنها مخالفت کردند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
ازدواج کردند" src="/Uploads/News/20180403094253447.jpg" alt="اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ستاره‌هایی که برخلاف میل خانواده‌هایشان ازدواج کردند" />
این واقعیت را همه می دانند که خانواده کارداشیان ها و جنرها از همسر قبلی کیم کارداشیان، کریس همفریس، بیزارند؛ حتی کریس جنر نیز بارها در تلاش بود تا دخترش را از این ازدواج منصرف کند. او به کیم می گفت: «این مرد به درد تو نمی خورد. چرا این ازدواج را بهم نمی زنی؟ نگران بعدش هم نباش، تو از اینجا دور شو و باقی کارها را به من بسپار.» خواهر او، کلویی، نیز قبل از روز عروسی با کیم صحبت کرد و به او گفت: «این ازدواج عاقبت خوبی ندارد. چرا این مرد را انتخاب کرده ای؟» اما علارغم تمام مخالفت ها، کیم کارداشیان به این ازدواج تن داد.
پس از این که کیم و کریس پس از تنها 72 روز زندگی مشترک، از یکدیگر جدا شدند، بسیاری از مردم بر این باور بودند که این جشن عروسی یک شو تلویزیونی بیش نبوده است اما کورتنی به حمایت از کیم این قضیه را رد کرد و در مصاحبه ای گفت: «اگر ما تنها می خواستیم یک شو بازی کنیم، فردی را انتخاب می کردیم که مردم او را بشناسند.»
پل مک‌کارتنی
ازدواج کردند" src="/Uploads/News/20180403094254804.jpg" alt="اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ستاره‌هایی که برخلاف میل خانواده‌هایشان ازدواج کردند" />
ازدواج پل مک‌کارتنی با هدر میلز درگیری های زیادی را میان پل و خانواده اش بوجود آورد. به عنوان مثال دختر پل، استلا، به شدت با نامادری اش مشکل داشت. دعوای استلا و هدر میلز زمانی بالا گرفت که میلز در مورد همسر قبلی پل اظهار نظر کرد. استلا در این شرایط به پدرش گفت: «من از اول هم به تو گفتم که او یک عوضی است. چرا با او ازدواج کردی؟ او از روز اول هم سعی داشت که تمام خاطرات مادر ما را از بین ببرد.»
اگر چه نمی شود یک طرفه به قاضی رفت و باید حرف های هدر میلز را هم شنید. او نیز در این مورد می گوید: «استلا باعث جدایی من از پل شد. او هر روز سعی می کرد که رابطه ما را خراب کند. او خیلی حسود بود و به هیچ عنوان خوشحالی پدرش را نمی توانست ببیند. من هم نمی توانستم بیشتر از این از او حمایت کنم. او کارهای وحشتناکی را انجام می داد که در تصور هیچکس نمی گنجید. او حتی صورت من را در عکس ها خط خط یا قیچی می کرد.»
کیتلین جنر
ازدواج کردند" src="/Uploads/News/20180403094255374.jpg" alt="اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ستاره‌هایی که برخلاف میل خانواده‌هایشان ازدواج کردند" />
ازدواج کیتلین جنر و کریس جنر مشکلات زیادی را به همراه داشت اما بدترین شان مشکلات فرزندان کیتلین و مخالفت شان با این ازدواج بود. نه تنها فرزندان کیتلین، بلکه مادر او نیز ساز مخالفت خود را از این ستاره تلویزیونی آغاز کرد. حتی او خودش اعتراف کرد که از کریس تنفر دارد. او در مصاحبه ای در سال 2014 با مجله Daily Mail گفت: «اگر چه کریس همیشه لبخندی به لب دارد اما در پشت همان لبخند می تواند به تو ناسزا بگوید. من واقعا نمی دانم که با همچین آدم دورو و متظاهری چگونه رفتار کنم؟ به همین دلیل ترجیح می دهم که هر چقدر شده از او دور بمانم. همانقدر که نوه هایم از او بدشان می آید و می ترسند، من نیز همین حس را دارم و نگران زندگی پسرم هستم. این ازدواج از تحمل من خارج است اما با این حال پسرم این کار را انجام داد و دل ما را شکست.»
لمار اودم
ازدواج کردند" src="/Uploads/News/20180403094258120.jpg" alt="اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ستاره‌هایی که برخلاف میل خانواده‌هایشان ازدواج کردند" />
دو فرزند لمار اودم به هیچ وجه با ازدواج پدرشان با کلویی کارداشیان، راضی نبودند. اگر چه لمار مدام سعی می کرد که رابطه فرزندانش را با همسرش بهبود بخشد اما فرزندانش کار خودشان را می کردند. به عنوان مثال یک بار دختر لمار، دستینی، در یکی از شبکه های مجازی نوشت: «همه می دانند که ازدواج پدرم با نامادری ام به طول نمی انجامد.» دستینی اعتراف می کند که حتی در سال 2015، زمانی که پدرش به دلیل مصرف زیاد مواد گیاهی ویاگرا به مدت چند روز به کما رفت، کلویی بالای سرش نیامد. از نظر خانواده لیام، ازدواج آنها یک ازدواج سمی بود.
برد پیت
ازدواج کردند" src="/Uploads/News/20180403094301503.jpg" alt="اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ستاره‌هایی که برخلاف میل خانواده‌هایشان ازدواج کردند" />
زمانی که برد پیت رابطه اش را با سوپراستار هالیوودی، آنجلینا جولی، آغاز کرد، این سوال در ذهن خیلی ها ایجاد شد که خانواده برد پیت در مورد این رابطه چه نظری دارند. بوجود آمدن این سوال در ذهن هواداران برد پیت طبیعی بود زیرا خانواده او با همسر قبلی اش، جنیفر آنیتسون، رابطه نزدیکی داشتند.
طبق گزارشات، خانواده برد پیت جنیفر را به آنجلینا ترجیح می دادند. پدر برد پیت در مورد آنجلینا می گفت: «آنجلینا شخصیت سخت، مبهم و پیچیده ای دارد. او هیچ وقت به دیدار ما نیامد و همیشه در میهمانی ها خشک و سرد برخورد می کرد. در عوض، جنیفر شخصیتی مهربان و دوست داشتنی داشت. او عروس بی نظیری بود. او همیشه سعی می کرد که خانواده را دور هم جمع نگه دارد، در صورتی که آنجلینا مغرور و از خود راضی بود.» البته گزارشات حاکی از آن است که پدر و مادر برد پیت آنجلینا را پذیرفتند اما هیچگاه شرایط آنطور که باید پیش نرفت.
دیوید فاستر
ازدواج کردند" src="/Uploads/News/20180403094304346.jpg" alt="اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ستاره‌هایی که برخلاف میل خانواده‌هایشان ازدواج کردند" />
فرزندان دیوید فاستر هیچوقت نتوانستند با همسر پدرشان، یولاندا فاستر ارتباط برقرار کنند. اگر چه آنها بعد از از ازدواج پدرشان، فاصله خود را با نامادری شان حفظ کردند اما بعد از جدایی آنها، تمام نفرت شان را به این ازدواج بیان کردند.
در سال 2016 دختران فاستر، ارین و سارا، در یک مصاحبه از رابطه پدرشان با پولاندا سخن گفتند. سارا گفت: «ما دکتر نیستیم اما با توجه به تجربیات شخصی مان، می توانیم افراد بیمار را تشخیص دهیم. پولاندا به بیماری خود بیمار پنداری مبتلا بود. او نه تنها خود را بیمار می دانست بلکه این حس را به اطرافیان نیز انتقال می داد. اصلا افراد بیمار سعی می کنند که بیماری شان را پنهان کنند تا طبیعی مانند دیگران به چشم آیند اما پولاندا اینگونه نبود. او مدام به ما استرس می داد و این موضوع آرامش را در خانه ما از بین برده بود.»

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/37983/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

لباس عروس مناسب برای متولدین هر ماه

با متولدین هر ماه چه چیزی حال میده؟

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

بجران کمبود 3 داروی اصلی برای این بیماران

خطر ناباروری با این نوع از رژیم های لاغری

دارالترجمه رسمی چیست و چه کاری انجام می دهد؟

با 7 مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

کبد سالم با مصرف این ویتامین ها

ورم و پف در نقاط مختلف بدن چه دلایلی دارد؟

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

این استان ها امروز منتظر بارش باران باشند

خبری تازه از عرضه شیرخشک در داروخانه ها

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل

خلاقیت منحصر بفرد عاشقان باغ ارکیده در جزیره مالدیو / نفیسه روشن رونمایی کرد

حرف های دلی و عاشقانه بازیگر سریال پدر پسری برای همسرش در سالروز تولدش / به هر تپش قلبم جون دادی

امید اسماعیل خانی پسر گوهر خیراندیش و همسر در خانه ابدی پدرش با رونمایی از سنگ قبر بازیگر معروف

علایم افسردگی در سن یائسگی به چه شکل است؟

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

اسرائیلی‌ها به میزان خسارت خود پس از حمله پهپادی_موشکی سپاه ایران اعتراف کردند!

اولین واکنش ژیلا صادقی به ماجرای ممنوع الکار بودنش در برنامه تلویزیونی برمودا!

پیش بینی جدید درباره قیمت مسکن در سال 1403| تا آخرسال قیمت آپارتمان به این اعداد می‌رسد!

جشن تولد نیلوفر پارسا بیتای آوای باران در 33 سالگی / رونمایی از بارداری دوقلوهایش

خاطرات ناصرالدین‌شاه؛ خرس‌ها ول می‌شدند می‌رفتند توی مردم؛ خنده داشت

استایل جدید و متفاوت بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با شعری معنادار

دابسمش زیبای الهه حصاری کیمیا زخم کاری و دوستش با آهنگ چاوشی در خودروی لاکچری اش

لو رفتن اسم واقعی سیدجواد هاشمی در برنامه «صداتو»/ محسن کیایی افشاگری کرد

چهره جدید نیکا فرقانی دختر نقی و همای پایتخت در شهربازی استکهلم

رونمایی از تغییرات جدید چهره بهنوش طباطبایی خانم بازیگر همیشه خوشتیپ در آسانسور

دورهمی دوستانداران عارف لرستانی در سالگردش / بازیگر طنزی که در بهار مرگی تلخ داشت

فلزات سنگین تهدید جدی رژ لب های تقلبی

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

رونمایی سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال از چهره عروسکی دخترش / این کوچولوی ریزه میزه ماشاالله داره

ماجرای عمل جراحی رهبر انقلاب بدون بیهوشی عمومی و آخرین وضعیت سلامتی ایشان | رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟

بهترین راه برای داشتن همسری بهتر: نگاهی به تجربه‌ی یک زن ایرانی

10 نکته برای بهبود کیفیت خواب

پاتوق معتادان متجاهر در عمق 10 متری زمین در تهران

جدیدترین عکس منتشر شده از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی بعد از ازدواج!

رفع تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا با 5 روش موثر خانگی ارزان قیمت!

قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اعتبار و اصرار شکست خورد

از کجا بفهمیم آب مروارید داریم؟

رژیم تخم مرغ، یک رژیم سریع و آسان برای لاغری

جلوگیری از چین و چروک دور لب با چند پیشنهاد ساده

اثبات یک رابطه میان سدیم و بیماری های قلبی و عروقی

واکنش جالب و متفاوت ژیلا صادقی مجری مشهور به حمله سپاه پاسداران به اسرائیل

تعطیلی پنجشنبه ها قطعی شد؟ | خبر مهم و جدید درباره کاهش ساعت کاری ادارات

ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب