آریا بانو

آخرين مطالب

کدام چهره‌ها از ترامپ بیزارند؟ فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

بانو نیوز -
در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با تعدادی از سلبریتی های مشهوری که به طور علنی از دونالد ترامپ انتقاد کرده اند و سخنان آن ها در این مورد آشنا کنیم.
دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده در بیش از یک سالی که ریاست جمهوری ایالات متحده را بر عهده داشته بسیار جنجالی و پرحرف و حدیث بوده و بدون شک در این مدت کوتاه توانسته نام خود را به عنوان جنجالی ترین رییس جمهور تاریخ ایالات متحده در تاریخ ثبت نماید. سلبریتی های مشهور از تریبون های مختلف له یا علیه رییس جمهور خود صحبت کرده اند. اما تعداد کسانی که به تقبیح سیاست های دونالد ترامپ پرداخته اند بسیار بیشتر از کسانی است که از حامیان او به شمار می آیند.
جیمی کیمل
جیمی کیمل، مجری مشهوری که چند سال است مراسم اسکار را برگزار می کند در سپتامبر 2017 در یکی از برنامه های خود درباره دونالد ترامپ چنین گفت:" او دوست دارد اسمش روی چیزهای متعددی باشد: ساختمان ها، مشروبات الکلی، هر چیزی که فکرش را بکنید. در این شرایط او هر چیزی که به معنای خلاص شدن از دست طرح بیمه درمانی اوباما باشد را امضا می کند. برای راحت شدن از دست اوباماکر حاضر است چندین نسخه از قرآن چاپ بارنز اند نوبل را در فلوجه امضا کند. او تفاوت بین Medicare و Medicaidرا نمی داند؛ حتی به سختی می تواند بین ملانیا و ایوانکا تفاوت قایل شود".
مریل استریپ
اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چهره هایی که ازترامپ بیزارند
مریل استریپ در مراسم گلدن گلوب 2017 چنین گفت:"امسال نقش آفرینی وجود داشت که مرا حیرت زده کرد. این نقش آفرینی در قلب من جای گرفت نه به این خاطر که نقش آفرینی خوبی بود بلکه به این دلیل که تاثیرگذار بوده و کار خود را انجام داد. این نقش آفرینی مخاطب مورد نظر خود را خنداند به نحوی که دندان هایشان کاملاً نمایان شد. این نقش آفرینی زمانی بود که شخصی که می خواهد پراحترام ترین صندلی این کشور را اشغال کند ادای یک گزارشگر معلول را درآورد؛ شخصی که توانایی، قدرت و ظرفیت واکنش نشان دادن به این عمل را ندارد.
وقتی آن را دیدم قلبم شکست. هنوز نمی توانم این موضوع را از سرم بیرون کنم زیرا این موضوع در یک فیلم اتفاق نیفتاد و در زندگی واقعی بود. و این غریزه برای تحقیر، وقتی که توسط کسی در یک جایگاه عمومی مدلسازی می شود، توسط کسی بسیار قدرتمند انجام می گیرد، وارد زندگی هر کسی خواهد شد زیرا به دیگران اجازه می دهد که کار مشابهی انجام دهند. بی احترامی کردن به معنای دعوت به بی احترامی کردن است. خشونت باعث بروز خشونت خواهد شد. وقتی که افراد دارای قدرت از جایگاه خود برای اذیت و آزار دیگران استفاده می کنند، همه ما بازنده ایم".
کریسی تیگن
اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چهره هایی که ازترامپ بیزارند
کریسی تیگن در مصاحبه ای با روزنامه یو اس اَی تودی در فوریه 2017 در مورد دونالد ترامپ چنین گفت:" من همیشه یکی از کسانی بوده ام که از دونالد ترامپ بیزار بوده است (برای مدت خیلی طولانی). اکنون حدود 5 تا 7 سال است که از او انتقاد می کنم. این کار را تا همیشه ادامه خواهم داد و به آن افتخار می کنم. نمی توانم باور کنم کسی بتواند این کار را تمام روز، هر روز انجام دهد و رییس جمهور باقی بماند. اگر در 4 سال آینده به طور ناگهانی مفقود شدم نباید تعجب کرد".
جورج کلونی
اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چهره هایی که ازترامپ بیزارند
جورج کلونی در مصاحبه با روزنامه یو اس اَی تودی در آگوست 2017 در مورد دونالد ترامپ چنین گفت:" روز به روز بیشتر آشکار می شود که این مرد برای رییس جمهور آمریکا بودن ناتوان و نالایق است. خبر خوب این است که دیگر موسسات ما- یعنی رسانه ها، بالاخره، و قضات و سناتورها- نشان داده اند که این مملکت به راه خود ادامه خواهد داد. هنوز کسانی برای بررسی اوضاع و ایجاد تعادل وجود دارند".
رابرت دنیرو
اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چهره هایی که ازترامپ بیزارند
رابرت دنیرو بازیگر افسانه ای هالیوود در مصاحبه با مجلله ددلاین چنین گفت:" اگر او باهوش بود، خیلی بیشتر از این خطرناک می بود. همین حالا هم به اندازه کافی خطرناک هست. او وحشتناک است و یک نژادپرست پرسروصدا که بر وحشتناک بودن او می افزاید، و این خوب است که این کار او باعث می شود خودش را غرق کند... در حال حاضر ما با یک بحران در کشور با وجود این نادان مواجه هستیم، کسی که نباید هیچوقت به مقامی که الان در آن قرار دارد می رسید".
مایلی سایروس
اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چهره هایی که ازترامپ بیزارند
مایلی سایروس پس از این که در سپتامبر 2017 از او پرسیده شد که چرا بعد از انتخاب شدن ترامپ به عنوان رییس جمهور، قصد ترک این کشور را ندارد چنین گفت:" من به هیچ وجه ازاین کشور نخواهم رفت، این کار احمقانه و بی معنی است. زیرا وقتی می خواهم از این کشور بروم فکر می کنم حرف خوبی دارم که به کشورم بزنم. باور کنید هر روز در حساب اینستاگرامم می بینم که می گویند: به همین زودی ها از کشور برو! کی می خواهی از اینجا بروی؟. خب این موضوع نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت. آیا واقعاً مهم است که من کجا باشم؟ زیرا هر کجا که باشم صدای لعنتی من شنیده خواهد شد و من کاری می کنم که صدایم شنیده شود".
مدونا
اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چهره هایی که ازترامپ بیزارند
مدونا، اسطوره پاپ ایالات متحده در مورد دونالد ترامپ چنین گفت:" من به خواب رفتم و از آن شب، هر صبح بلند می شوم و حسی را دارم که انگار با کسی قطع رابطه کرده ام که به سختی قلب مرا شکسته است. بیدار می شوی و برای یک لحظه فقط خودت هستی و سپس با خود می گویی: اوه، شخصی که او را بیش از هر کسی دوست داشتم همین الان قلب مرا شکست، و من احساس نابودی و ویرانی می کنم انگار که چیزی برایم باقی نمانده . بلند می شوم و با خود می گویم: یک لحظه صبر کن. دونالد ترامپ رییس جمهور است. این یک کابوس نیست. این اتفاق واقعاً رخ داده است. این موضوع مانند این است که عشقت تو را رها کند و دچار کابوس هم بشوی".
شکیرا
اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چهره هایی که ازترامپ بیزارند
وی در واکنش به صدور فرمان جلوگیری از ورود مسلمانان به ایالات متحده توسط دونالد ترامپ چنین نوشت:" ما باید بسیار هوشیار باشیم و نگذاریم تعصب و تنفر وارد جریان اصلی زندگیمان شود یا در نقاب «حفاظت از مردممان» منطقی انگاشته شود. اگر ما هدف قرار گرفتن کورکورانه مسلمانان را بپذیریم، باید بدانیم که خیلی زود نوبت به دیگر اقلیت ها خواهد رسید؛
خواه با بستن مرزها به روی دیگر گروه های به اصطلاح «خطرناک» باشد، خواه با پایمال کردن حقوق انسانی آن ها به روش های دیگر. ما نباید جوامع را تفکیک کنیم و بر اساس نژاد، مرتبه اجتماعی یا دین بین آن ها تفاوت قایل شویم زیرا بر اساس قانون اساسی، تمام این ماجراها با حقوق آن ها به عنوان شهروند این کشور در تضاد است. هر کسی که به ایالات متحده می رود و انتخاب می کند که پرچم این کشور را برافرازد و این اصول را بپذیرد باید جزو «مردم ما» انگاشته شود".
برترین ها

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/44723/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

خلاصه بازی اورتون 2 - لیورپول 0

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

یوسفی: من هیچ دلخوری از آقای دبیر ندارم

عکس یادگاری دبیر با کودکان کشتی گیر

امیری: تبریک ویژه به هواداران 2 تیم به خاطر این اتفاق ارزشمند

دبیر: اختلاف با پیمان یوسفی؟ من کینه ای نیستم

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل

خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

محافظت شیر مادر از توله‌ها در برابر گله گاومیش‌های عصبانی

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

گفت و گوی خبرنگاران با امیررضا معصومی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران

اهدای جایزه برترین فدراسیون سال به فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر

صحبت های علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از انتخاب به عنوان برترین سرمربی سال 1402

تجلیل از حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان و شوخی های پیمان یوسفی

گل اول اورتون به لیورپول توسط جارد برنثویت در دقیقه 27

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور

رفتار عجیب از رییس فدراسیون کشتی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد!

ژاوی در بارسلونا می‌ماند

قابی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم