ايدههاي برتر رويداد ملي ايدهبازار غذا معرفي شدند
اقتصادي
بزرگنمايي:
در نخستين رويداد ملي ايده بازار غذا که با همکاري دفتر توسعه
فناوري سلامتِ معاونت تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
برگزار شد، 65 ايده از سراسر کشور ارسال شد که پس از چند مرحله داوري و
رقابت 8 ايده به عنوان ايدههاي برتر معرفي شدند.
در داوري طرحها شاخصهايي چون «ايدههاي نوين در محصولات
جديد، طعم و مزه فرمولاسيون»، «ايدههاي نوين در دانش تجهيزات و دستگاههاي
توليدي و خدمات فست فود و رستوران»، «استفاده خلاقانه از ابزارهاي مديريتي
و مهندسي در فست فود و رستوران»، «ايدههاي نوين در حوزه سلامت، بهداشت و
غذا»، « روشهاي نوين پخت غذا»، « بازاريابي يا مارکتينگ» در نظر گرفته شده
بود.
در اين رويداد ملي، 8 ايده به مرحله نهايي اين رويداد ملي راه
يافتند که پس از ارائه آنها در حضور داوران، اصحاب صنعت و دانشگاه همچنين
سرمايه گذاران بخش خصوصي و دولتي، 3 ايده برتر شناخته شدند و جوايز ويژهاي
دريافت کردند.
بهروز مرادي با عنوان طرح «دمنوش سينرژيک»، محمد معين جلوه
مقدم با عنوان طرح «کافي باکس» و ابوعلي گلزاري با عنوان طرح «مکمل غذايي
سبز» از برگزيدگان ايده بازار غذا بودند.
رويدادهاي ملي ايده بازار با استناد به اقدام ملي 8 و 9 از
راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمي کشور برگزار ميشود. حمايت از ايجاد مراکز
خدمات پشتيبان "ايده تا بازار" ، ساماندهي فنبازارهاي عمومي و ايجاد
فنبازارهاي تخصصي در حوزههاي اولويت دار کشور، از اقدامات ملي راهبرد
کلان 3 نقشه جامع علمي کشور است.
لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/4598/