آریا بانو

آخرين مطالب

طالع بینی هفتگی عشق (دوازدهم تا نوزدهم اردیبهشت) گوناگون

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

فروردین
این هفته ناگفته هایی درباره شخصی که دوستش دارید و تا به حال در قلبتان نگه داشته بودید را بیرون می ریزید و آن احساس مخفیانه ای که نسبت به این شخص داشتید را آشکار می کنید. اگر در رابطه هستید این هفته یک ارتباط بی نظیر روحانی و عاطفی با او خواهید داشت.

اردیبهشت
این هفته به دلیل حضور سیاره مشتری در بخش روابط عاشقانه برگ برنده در دستان شماست. البته هیچ چیزی را بادآورده به دست نخواهید آورد. بهایی که باید برای عشق بپردازید این است که واقعا تمایل وارد شدن به یک رابطه پیچیده را داشته باشید. زخم ها درمان و صمیمیت ها بیشتر می شود. به نظر می رسد در انجام خیلی کارها با هم به توافق می رسید.

خرداد
این هفته هم برای شما و هم برای محبوب یک هفته عاطفی است. هر دو ترجیح می دهید درباره احساساتان صحبت کنید نه این که پنهانشان کنید. در روز سه شنبه عطارد وارد نشانه شما می شود و به شما این قدرت را می دهد که به شکل قابل درکی حرف های خود را منتقل کنید. ماه کامل در بخش روابط عاشقانه شما دیده می شود و شما را با نقطه عطف زندگی تان مواجه می کند. شاید شرایط فعلی ارتباط تان راعمیق تر کرده است؟ یا از تفاوت ها آگاه کرده است؟ تنها راهی که پیش رو دارید صحبت کردن درباره این مسائل است.

تیر
واضح است که با حرکت ونوس در نشانه شما از احساسی که نسبت به خودتان و اتفاقات رمانتیک دارید بسیار خشنود هستید. اگر مجرد هستید با فردی وارد رابطه کوتاه مدتی می شوید. ونوس در بهترین زاویه نسبت به سیاره مشتری قرار دارد و به نپتون سیاره عشق بلاشرط نیز ملحق می شود. اگر در یک رابطه متعهد هستید منتظر یک ارتباط کامل و بدون نقص بین خودتان باشید.

مرداد
اگر با فردی وارد رابطه شده اید ممکن است تصمیمی درباره پایداری این رابطه بگیرید. آیا احساس می کنید این یک رابطه طولانی مدت خواهد بود؟ آیا در رابطه با اصول اخلاقی و باورهای روحانی با هم سازگار هستید؟ آیا در کل با هم سازگاری دارید؟ آگاهی از این نکات مهم به تصمیم گیری شما کمک می کند که آیا در رابطه بمانید یا این که وارد یک مسیر جدید شوید.

شهریور
برای زوج های شهریوری این هفته از نظر اجتماعی هفته ای رضایت بخش خواهد بود و موفقیت ها آرام آرام وارد زندگی تان می شوند. به نظر می رسد سخت ترین قسمت زندگی مربوط به مسادل عاطفی می شود اما به این مسئله به دید مشکل نگاه نمی کنید و هر دو از امیدها و آرزوهای همدیگر حمایت می کنید. اگر مجرد هستید وارد اجتماع شوید. شخصی آن بیرون هست که منتظر است شما را ملاقات کند.

مهر
اخیرا احساسات تان به طرق مختلفی جریحه دار شده است و از روابط سطحی که هیچ عشقی در آن ها دیده نمی شود خسته شده اید و دوست دارید عشق واقعی را تجربه کنید. شانس با شما یار است این هفته با فردی آشنا می شوید که عشق واقعی را با او تجربه خواهید کرد.

آبان
این هفته شما و محبوب فرصت های زیادی برای ایجاد یک ارتباط عاطفی و داشتن لحظاتی رمانتیک باهم خواهید داشت. ونوس سیاره عشق این هفته در نشانه شما در حرکت است در نتیجه در رابطه با عشق به جای این که فقط خودتان را ببینید به این فکر می کنید که چه چیزی درست و عادلانه است. به همین دلیل دیگر تنها به عشق گرفتن فکر نمی کنید بلکه سعی می کنید شما هم عشق بدهید و محبوب نیز در مقابل پاسخگوی محبت های شماست و به ارزش شما پی می برد.

آذر
این هفته با حضور ماه کامل بیش از حد احساساتی می شوید و این به شما احساس ناامنی می دهد. هیچوقت عادت نداشتید دنبال شخصی بگردید و از نظر عاطفی بیش از حد به او وابسته شوید اما به نظر می رسد مدتی است ناخواسته این اتفاق برای شما افتاده است. بهترین کار این است که در رابطه با این موضوع با او گفتگو کنید.

دی
تعهد این هفته برای شما زیباترین چیز ممکن است. پس اگر در رابطه هستید خودتان را آدم خوشبختی باید ببینید. در بسیاری از روابط یکی از دو طرف هیچ اعتقادی به تعهد ندارد. در واقع خیلی ترس از تعهد دارند. خوشبختانه در رابطه ای که هستید واضح است او با شما سازگار است و فقط و فقط شما را می خواهد.

بهمن
دو نفر نظر شما را به خود جلب کرده اند و این در حالی است که هیچ احساسی به هر دو ندارید. شاید دوست داشته باشید کمی سرگرم شوید اما یادتان نرود اگر با هر کدام به توافق نرسیدید آن ها را به بازی نگیرید.

اسفند
با حضور ونوس در بخش عشق واقعی نشانه شما چه مجرد باشید چه متاهل این هفته در جایگاه خوبی قرار خواهید داشت. به قدری از موقعیت و زندگی خود لذت می برید که دیگران را به خودتان متمایل می کنید. بدون این که هیچ تلاشی برای جلب توجه کسی کنید وارد یک رابطه عاشقانه و موفقیت آمیز می شوید. خبرهای خیلی خوبی می شنوید که دوست دارید هر چه زودتر با محبوب در میان بگذارید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/48037/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو

مطهری: تراکتور همیشه مدعی بوده

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

واکنش دین محمدی به قهرمان لیگ برتر امسال

واکنش رجب زاده به اتفاقات بازی با استقلال ملاثانی

مطهری: همه تیم‌ها را می‌شناسم

مطهری: در تراکتور باید کمتر حرف زد، بیشتر عمل کرد

اشکش: ای کاش نتایج داخل زمین رقم بخورد

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

بررسی ابعاد مختلف سریال «جنگل آسفالت»

هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود

وقتی که یک عطسه باعث بهمن می شود

ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

درگذشت معصومه حائری عروس بزرگ امام خمینی و همسر سیدمصطفی خمینی+ عکس

عکس سه نفره سینا مهراد و برادرزاده هایش / خوش گذرانی پسران ساعد سهیلی با عموشان

سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

بازگشایی گردنۀ برف‌گیر تته پس از 5 ماه

ماسه‌خواری؛ پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

حمله سریالی به جنگلبانان!

بارندگی‌های سیل آسا در زیرکوه خراسان جنوبی؛ داوطلبان کنکور نتوانستند در جلسه امتحان حاضر شوند

تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم

بازداشت 70 زورگیر و سارق موبایل در تهران

ویدیویی بامزه و پربازدید از متهم اصلی کرونا

محصولاتی که ما مصرف می کنیم تو طبیعت به چه شکل بودند؟

کلیپی زیبا از شگفت انگیزترین آبشارهای جهان

باقالی پلو با مرغ شاندیزی‌

پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور

عاقبت تلخ ازدواج برای فرار از خانه پدری

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»

مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم

دین‌محمدی: حیف از تیم راه‌آهن که منحل شد

مطهری: این یک استارت دوباره است

امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم

هدف ما حضور مهدی الفتی در فینال المپیک است

دین‌محمدی: طرفدار ماشین سازی از تراکتور بیش‌تر بود

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

گزارش هیات فوتبال تهران درمورد مرگ یک بازیکن در وسط زمین

اکبرپور: آسیب بزرگی به فوتبال خوزستان وارد شده

شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز

بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

سلنا گومز در پشت صحنه یک سریال کمدی

نگاهی به آنونس سریال دوپینگ

فحش کم آورد!

رونمایی از خواهر زیبا و باکلاس مهدی قایدی بعد از جدایی از همسرش/ چقدر تو سادگی شبیه همند

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

10 امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی