آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین سریال‌های انیمیشن آمریکایی گوناگون

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - این هشتمین قسمت از پروندۀ بهترین سریال‌های آمریکایی است. تا به اینجا با هفت ژانر جذاب و پر طرفدار در خدمت شما مخاطبان عزیز بوده‌ایم و امروز در هشتمین ژانر (انیمیشن) به معرفی چهار سریال برجسته خواهیم پرداخت. بهترین سریال‌های انیمیشن آمریکایی را باهم به بررسی می‌نشینیم.
بهترین سریال‌های انیمیشن آمریکایی - سریال ریک و مورتی سریال ریک و مورتی اولین سریال انیمیشنی که در فهرست بهترین سریال‌های انیمیشن آمریکایی برای ما قرار می‌گیرد، سریال کمدی و علمی-تخیلی ریک و مورتی است. بخش تلوزیون کمپانی برادران وارنر در سال 2013 سریالی را به سبک و سیاق سریال‌های انیمیشنی شاهکاری مثل سیمپسون‌ها و مرد خانواده تولید کرد که توانست در زمینۀ طنزهای پیچیده و کنایه‌های تند، از این دو پیشی بگیرد. میزان تندی و شدت طنز سریال انمیشنی ریک و مورتی به‌قدری زیاد است که این سریال تا مرز کنسل‌شدن از سوی تلویزیون امریکا پیش رفت. از طرفی ایده‌های این سریال به‌قدری ویژه و خاص هستند که گروه زیادی از طرفداران پر‌و‌پا‌قرص در سرتاسر جهان به دست آورده است. ایدۀ اساسی ریک و مورتی از تمسخر و پارودی سری فیلم‌های محبوب دهۀ هشتاد یعنی بازگشت به آینده گرفته شده است. در این سریال ریک سانچز نقش یک پدر‌بزرگ فرانابغه را بازی می‌کند که توانائی اختراع چیزهای فرا‌بشری و سفر به جهان‌‌های موازی را دارد و در ماجراجویی‌هایش، مورتی (نوۀ کند‌ذهن ریک) با او همراه می‌شود. این سریال انیمیشنی بی‌نظیر سه فصل درخشان را پشت سر گذاشته و در آستانۀ چهارمین فصل قرار دارد (این انیمیشن‌ برای بزرگسالان ساخته شد و به‌هیچ‌وجه دیدنش برای افراد زیر شانزده سال پیشنهاد نمی شود!)
بهترین سریال‌های انیمیشن آمریکایی - سریال بوجک هورسمن سریال بوجک هورسمن سریال انیمیشنی بوجک هورسمن (بوجک مردِ اسبی) همانند ریک و مورتی به سبک طنز بزرگسالان ساخته شده و برای مخاطب کودک مناسب نیست. یک سریال غیر‌واقعی که کاملاً برگرفته از فضای واقعی است و در آن بوجک کاراکتر انسان-اسب، نقش قهرمان را ایفا می‌کند. بوجک قهرمان سریال محبوبی در دهۀ نود با نام Horsin’ Around بوده و پس از کنسل‌شدن این سریال، هجده سال از زندگی‌اش را به بطالت و خوش‌گذرانی تلف کرده است. او همانند هر ستارۀ هالیوودی که به دست فراموشی سپرده شده، اینک تمام روز را در خانه می‌نشیند و دربارۀ همه‌چیز و همه‌کس در کشور نظراتی دارد. سریال سمت و سویش از جایی عوض می‌شود که مسیر زندگی بوجک رو به ماجراجویی‌های طنز می‌رود. این سریال انیمیشن جذاب و به‌شدت کمدی آمریکایی پخشش را از سال 2014 آغاز کرده و اینک در انتظار پنجمین فصلش به سر می‌برد.
از دست ندهید: انیمیشن در‌ گذر زمان؛ والت دیزنی (4)
بهترین سریال‌های انیمیشن آمریکایی - سریال شکارچیان ترول : افسانه‌های آرمان‌شهری سریال شکارچیان ترول : افسانه‌های آرمان‌شهری درست همزمان با فیلمی که امسال اسکار بهترین فیلم و کارگردانی را به خود اختصاص داد (فیلم شکل آب )،‌ آقای گی‌یرمو دل‌تورو با همکاری کمپانی دریم ورکز در حال پخش سریال انیمیشن شکارچیان ترول بود. سریالی که از سال 2016 آغاز به پخش کرد و تا به این لحظه دو فصلش توسط شبکۀ نتفلیکس به پخش رسیده است. شکارچیان ترول از داستان کهن‌الگویی قهرمانی که جهان را نجات می‌بخشد پیروی می‌کند. جیمز لیک، قهرمان این سریال، با پیدا‌کردن گردنبندی جادویی، قدم در جهان ترول‌ها (غول‌های انسان‌نما در جهان فانتزی اروپایی) می‌گذارد و به‌همراه دوستانش به مبارزه علیه موجودات تاریکی در این قلمرو خیالین می‌پردازد. اگر ترول‌های شر پا به جهان انسان‌ها بگذارند، همانند اکثر افسانه‌های قدیمی به معنی نابودی دنیا خواهد بود. این سریال انیمیشنی برای مخاطبان نوجوان ساخته شده، اما مشخصاً برای بزرگسالان و سایر گروه‌های سنی نیز جذاب و دلچسب خواهد بود.
بهترین سریال‌های انیمیشن آمریکایی - سریال استیون یونیورس سریال استیون یونیورس کارتون نتورک مهم‌ترین شبکۀ پخش انیمیشن‌های سریالی برای کودکان در آمریکا و سایر کشورهاست که تولید استیون یونیورس را نیز بر عهده دارد. علت اینکه استیون یونیورس در فهرست بهترین سریال‌های انیمیشن آمریکایی قرار می‌گیرد، پرداخت بسیار جذاب گرافیکی این سریال است. ایده‌های فانتزی و رویاگونۀ استیون یونیورس سبب می‌شود که این سریال نه‌تنها برای ردۀ سنی کودک و نوجوان، بلکه برای تمام گروه‌های سنی جذاب باشد. داستان استیون یونیورس ، در آمریکایی خیالی و در شهری به نام بیچ سیتی می‌گذرد که در آن موجوداتی فضایی انسان‌ها را از دست خطر‌های فرازمینی در امان نگه می‌دارند. با پیوستن پسرکی شر و سربه‌هوا به اسم استیون یونیورس به تیمی از این محافظان، خطراتی جدید حملات خود را به بیچ سیتی آغاز می‌کنند. وظیفۀ استیون یونیورس بازیگوش و همراهان فرازمینی‌اش نجات زمین از این خطرات است. این سریال از سال 2013 شروع به پخش کرده و پنجمین فصلش هنوز کامل نشده است.
به پایان معرفی بهترین سریال‌های انیمیشن آمریکایی رسیدیم. در قسمت‌های بعدی بقیۀ ژانرهای پرطرفدار را خواهیم داشت. پس حتماً در ادامۀ بهترین سریال‌های آمریکایی همراه ما باشید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/49282/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انتظاراتی که یک مرد از همسرش دارد و هرگز نمی گوید!!

اجرایی تاثیرگذار از علیرضا قربانی در کنسرت

دادستان کل کشور: پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب تشکیل نمی‌شود

آغاز اعزام زائران به حج عمره از سوم اردیبهشت

تصاویری از کردستان که چشم مردم ایران را به خود خیره کرد

قاری نوجوان به مسابقه 50 میلیاردی دعوت شد

4 گوشه دنیا/ این پسر آلمانی 73 هزار دلار خرج کرد تا شکل عروسک شود

مرگ دلخراش یک موتورسوار در برخورد با نیلی‌گاو

بخشی از مراسم «هزار دف» در روستای پالنگان کردستان

4 گوشه دنیا/ اولین هتل طلایی جهان از طلای 24 عیار!

کیک تخته ای دورنگ مجلسی

مرغ زعفرانی با سس زرشک

عواملی که باعث آسیب دیدن گردن می شود

خانم گلی در 4 دقیقه!

خلاق ترین ایده برای جای عروسک

چرا به اهدافمان در زندگی نمی‌رسیم؟

ماجرای دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر

شعرخوانی دختر شیرین زبان

کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

ترکیب تیم ملی فوتسال در بازی دوم جام ملت‌ها

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان مشخص شد

قدوس متفاوت از نیم‌فصل اول مقابل لوتون

میداوودی: استقلال نکونام لایق قهرمانی است

بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت

علی علیپور جایگاهش را پس گرفت

سهیل مهدی: خودمان راخرج قهرمانی یا سقوط تیم‌ها نمی‌کنیم

کری خوانی گرافیکی هوادار ادامه دارد

گزارش زنده؛ ایران 0 - 0 بحرین

ماهی خاویار به رودخانه روستای نورالدین اومده!

نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید

حضور 3 فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند

بازی دیدنی پیمان معادی در سریال افعی تهران

تا قیامت منتظرت میمونم

مردم دختر ترشیده رو هم اینجوری شوهر نمیدن!

زن‌ها وفا نمی‌بینند که بی‌وفایی می‌کنند

قطعه «سرگشته» از موسیقی متن سریال در چشم باد

امدادرسانی هوایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

پاسخ ضرغامی به بحث گرانی ورودی موزه‌های ایران

داستان شنیدنی سعدی و پدرش را از زبان حجت الاسلام عالی

تو نمیتونی به دیگران عشق ببخشی، وقتی خودت اون رو نداری!

برخورد سخت کامیون و سواری سر تقاطع

آفرین به این دست فرمون

آموزش کیک ابری با طعمی متفاوت

یک غذای فوق العاده خوشمزه و اقتصادی

این 9 کار را بعد از 40 سالگی انجام ندهید

تا حالا دچار انجماد عملکردی شدید؟!

فرود فضانورد روسی با سرعت ونتاج کوپه استون مارتین بر روی قطب شمال!

گواردیولا: پارسال لوکاکو ما را قهرمان اروپا کرد

وضعیت مبهم سنگربان پرسپولیس؛ بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

حسینی یاد ذوب‌آهنی های محبوب را زنده نگه داشت