آریا بانو

آخرين مطالب

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد

ساماندهی اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی تا پایان امسال اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه در حال حاضر 41 میلیون و 900 هزار نفر تحت پوشش هستند گفت: شش میلیون نفر از این تعداد، مستمری‌بگیر تلقی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، مهدی درخشان در مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی در شیراز، گفت: هم‌اینک 81 بیمارستان و 291 مرکز سرپایی مربوط به این سازمان خدمات رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهند.
وی با یادآوری اینکه جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی بیش از 50 درصد کل جمعیت ایران است، گفت: سال گذشته 140 هزار مراجعه سرپایی در مراکز ملکی و 937 هزار مورد بستری در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی ثبت شده است.
درخشان خاطرنشان کرد که هزینه‌ درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی مراجعه کننده به مراکز تحت پوشش این سازمان سال گذشته به 23 هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافت.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی که برنامه محوری، توجه به نقاط محروم و تجهیز زیرساخت‌های آی‌تی را از مهمترین مولفه‌های این سازمان می داند، خاطرنشان کرد: از سال 92 تاکنون هشت بیمارستان و 3 مرکز درمانی سرپایی به مجموع مراکز درمانی تامین اجتماعی اضافه شده است.
درخشان با اعلام این خبر که 43 مرکز در دست ساخت و 58 مرکز دیگر نیز در دست طراحی قرار دارد، بیان کرد: تا 15 مرداد امسال یکی از این مراکز که در شهرستان داراب استان فارس به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.
وی با تصریح اینکه در هشت استان کشور، پرونده الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی را آغاز کرده‌ایم، گفت: تریاژ و نوبت الکترونیکی نیز در دست اقدام است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین اظهار کرد: تا پایان امسال ساماندهی اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی کشور به اتمام می‌رسد.
درخشان در خصوص پروژه بیمارستان 320 تخت‌خوابی تامین اجتماعی شیراز نیز گفت: این پروژه نیز در زمینی به مساحت 70 هزار مترمربع و زیربنای 66 هزار مترمربع با هزارمتر مربع ساختمان‌های جنبی و 35 هزار مترمربع محوطه سازی در شش طبقه ساخته خواهد شد.
به گفته وی، فاز صفر این پروژه طراحی شده و طراحی فاز یک آن نیز برای تایید به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد که جامعه بیمه‌شدگان استان فارس طی سال‌های آینده از خدمات این مرکز تخصصی و نیمه تخصصی بهره‌مند شوند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم گفت: در شرایطی نخستین بار کلنگ این پروژه به زمین زده شد که دولت وقت در سال 89 در بهترین شرایط مالی قرار داشت اما بدعهدی کرد و اقدامی انجام نشد.
بهرام پارسایی افزود: امروز در حالی برای دومین بار کلنگ این پروژه به زمین زده می‌شود که دولت در شرایط نامطلوب اقتصادی به سر می‌برد اما در عین حال روی تعهد دولت حساب می‌کنیم که امید است تنها به کلنگ‌زنی محدود نشود.
وی با تاکید بر استفاه از نیروی کار بومی، خاطرنشان کرد: زمانی که در شورای شهر شیراز مسئولیت داشتم، متوجه حضور کارگرانی از استان‌های دیگر در اجرای پروژه‌های شهرداری شدم که انتظار است در روند اجرای این پروژه شاهد چنین موضوعی نباشیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین از وزیر کار خواست تا به وضعیت کارخانه‌هایی در استان فارس رسیدگی کند که بالغ بر هزار نفر کارگر روزمزدی دارند و پس از 18 ماه بیمه خواهند شد و تا زمان بیمه شدن جرات انتقاد و اعتراض را ندارند.
پارسایی تصریح کرد: مدیرانی در استان فارس وجود دارند که همراه با سیاست‌های دولت نیستند و یکی از دلایلی که موجب شده تا این پروژه سال‌ها بلاتکلیف بماند کم کاری‌های تعدادی از همین مدیران است.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر نمایندگان کمتر فرصت حضور در میان جامعه کارگری را دارند، اما یقین داشته باشند که پیگیر مطالبات آنها در سطوح بالاتر هستند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/59413/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اینجا، یک میلیارد کیلومتر دورتر از زمین، حیات زنده می‌ماند!

جسم فلزی مرموز در کالیفرنیا، زباله فضایی بود

آمده ام بلکه نگاهم‌ کنی!

وضعیت کتابخانه‌های عمومی برای نابینایان

کری‌خوانی یامال برای رئال؛ سه‌تایی می‌شوید

لغو پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن

گل دوم بحرین به ایران توسط صالح احمد

شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول

فروش سرخابی‌ها؛ خصوصی‌سازی یا رفع تکلیف؟

فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد

مسی را برای کوپا با پر قو حفظ می‌کنند

آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان؛ آسو تایم

گل دوم ایران به بحرین توسط مهدی کریمی

گزارش زنده؛ ایران 1 - 2 بحرین

ترکیب پیشنهادی خرید سهم باشگاه استقلال

جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد

بین مال دنیا و نورالدین همه دنیا رو انتخاب کردن!

درس بزرگ معادی به پسرش در «افعی تهران»

ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش!

این عروس و دامادم که همیشه خدا باهم قهرن!

انتظاراتی که یک مرد از همسرش دارد و هرگز نمی گوید!!

اجرایی تاثیرگذار از علیرضا قربانی در کنسرت

دادستان کل کشور: پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب تشکیل نمی‌شود

آغاز اعزام زائران به حج عمره از سوم اردیبهشت

تصاویری از کردستان که چشم مردم ایران را به خود خیره کرد

قاری نوجوان به مسابقه 50 میلیاردی دعوت شد

4 گوشه دنیا/ این پسر آلمانی 73 هزار دلار خرج کرد تا شکل عروسک شود

مرگ دلخراش یک موتورسوار در برخورد با نیلی‌گاو

بخشی از مراسم «هزار دف» در روستای پالنگان کردستان

4 گوشه دنیا/ اولین هتل طلایی جهان از طلای 24 عیار!

کیک تخته ای دورنگ مجلسی

مرغ زعفرانی با سس زرشک

عواملی که باعث آسیب دیدن گردن می شود

خانم گلی در 4 دقیقه!

خلاق ترین ایده برای جای عروسک

چرا به اهدافمان در زندگی نمی‌رسیم؟

ماجرای دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر

شعرخوانی دختر شیرین زبان

کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

ترکیب تیم ملی فوتسال در بازی دوم جام ملت‌ها

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان مشخص شد

قدوس متفاوت از نیم‌فصل اول مقابل لوتون

میداوودی: استقلال نکونام لایق قهرمانی است

بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت

علی علیپور جایگاهش را پس گرفت

سهیل مهدی: خودمان راخرج قهرمانی یا سقوط تیم‌ها نمی‌کنیم

کری خوانی گرافیکی هوادار ادامه دارد

گزارش زنده؛ ایران 0 - 0 بحرین

ماهی خاویار به رودخانه روستای نورالدین اومده!

نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید