آریا بانو

آخرين مطالب

طرز تهیه کیک توت سفید خانه داري

طرز تهیه کیک توت سفید
  بزرگنمايي:

آریا بانو - حتما شما نیز آن درخت های توت در مسیر پیاده رو که برایمان وسوسه انگیز بودند، را به خاطر دارید. در گرمای سوزان تابستان، خوردن توت های سفید در میان خانواده و دوستان کودکی لذت وصف ناپذیری داشت. خبر خوش اینکه امروز قصد داریم شما را با طرز تهیه کیک با توت سفید خوشمزه، آشنا کنیم. این میوه تابستانی و شیرین، علاوه بر طعم لذیذش ، خواص شگفت انگیزی برای سلامتیتان دارد. توت سفید علاوه بر پاکسازی کبد، موجب تصفیه خون شده و انرژی لازم را برای بدن تامین میکند. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کیک توت سفید در ادامه با سایت چی شی همراه باشید. مواد لازم کیک توت سفید تخم مرغ چهار عدد آرد سفید دو لیوان شکر یک لیوان روغن مایع نصف لیوان توت سفید سه چهارم لیوان شیر پنج قاشق غذاخوری بکینگ پودر دو قاشق چایخوری وانیل یک چهارم قاشق چایخوری طرز تهیه کیک توت سفید مرحله اول برای تهیه کیک خوشمزه با توت سفید در مرحله اول ابتدا میبایست، توت ها را به شکل پوره درآورید. برای این کار، ساقه سبز رنگ توت را به کمک چاقو جدا نموده و به آن پنج قاشق شیر (دمای محیط) افزوده و آن را در داخل مخلوط کن بریزید. مرحله دوم پس از چند پالس، هنگامی که توتها به شکل پوره درآمدند، آن را از مخلوط کن بیرون آورده و در ظرفی مخصوص بریزید. تخم مرغ ها را شکسته و آن را درون کاسهای بریزید. سپس به کمک یک همزن برقی، مایه را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. مرحله سوم و به تدریج شکر و وانیل را به آن اضافه نمایید. پس از حدود 5 دقیقه، که مایه خوب با یکدیگر ترکیب شد و تخم مرغ ها کشدار و حجیم گشتند، روغن مایع را به آن افزوده و مجددا 2 دور آن را با همزن هم بزنید. مایه توت و شیر را به کاسه تخم مرغ بیافزایید. مرحله چهارم یک دور با همزن آن را با یکدیگر ترکیب نمایید. در ظرفی جدا، آرد و بکینگ پودر را دو یا سه مرتبه الک کرده تا ذرات آن سبک شده و گلوله گلوله نگردد. سپس آن را در سه مرحله در مایه کیک ریخته و به کمک یک لیسک آن را خوب هم بزنید. مرحله پنجم در این مرحله، قالب کیک را با مقداری روغن جامد و یا کره چرب نموده، روی آن آرد بپاشید تا هنگام خارج کردن کیک به مشکل نخورید. سپس مایه را به دقت درون آن بریزید. درصورت تمایل میتوانید مقداری توت سالم و کامل را میان مواد کیک بگذارید. مرحله ششم درنهایت قالب را در طبقه میانی فر از قبل گرم شده، با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. در مرحله آخر، پس از 40 الی 45 دقیقه، قالب را از فر بیرون بیاورید. مقداری شکلات سفید را به روش بن ماری ذوب نموده (روی حرارت کتری قرار دهید تا آب شود). مرحله هفتم سپس یک قاشق روغن مایع به آن اضافه کنید. در ادامه شکلات سفید را به شکل نواری یا هر شکل دلخواه دیگر روی کیک ریخته و آن را تزئین نمایید. کیک توت سفید شما آماده است، میتوانید آن را به همراه خانواده میل کنید.

حتما شما نیز آن درخت های توت در مسیر پیاده رو که برایمان وسوسه انگیز بودند، را به خاطر دارید. در گرمای سوزان تابستان، خوردن توت های سفید در میان خانواده و دوستان کودکی لذت وصف ناپذیری داشت. خبر خوش اینکه امروز قصد داریم شما را با طرز تهیه کیک با توت سفید خوشمزه، آشنا کنیم. این میوه تابستانی و شیرین، علاوه بر طعم لذیذش ، خواص شگفت انگیزی برای سلامتیتان دارد. توت سفید علاوه بر پاکسازی کبد، موجب تصفیه خون شده و انرژی لازم را برای بدن تامین میکند. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کیک توت سفید در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم کیک توت سفید
تخم مرغچهار عدد
آرد سفیددو لیوان
شکریک لیوان
روغن مایعنصف لیوان
توت سفیدسه چهارم لیوان
شیرپنج قاشق غذاخوری
بکینگ پودردو قاشق چایخوری
وانیلیک چهارم قاشق چایخوری
طرز تهیه کیک توت سفید
مرحله اول
برای تهیه کیک خوشمزه با توت سفید در مرحله اول ابتدا میبایست، توت ها را به شکل پوره درآورید. برای این کار، ساقه سبز رنگ توت را به کمک چاقو جدا نموده و به آن پنج قاشق شیر (دمای محیط) افزوده و آن را در داخل مخلوط کن بریزید.
مرحله دوم
پس از چند پالس، هنگامی که توتها به شکل پوره درآمدند، آن را از مخلوط کن بیرون آورده و در ظرفی مخصوص بریزید. تخم مرغ ها را شکسته و آن را درون کاسهای بریزید. سپس به کمک یک همزن برقی، مایه را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید.
مرحله سوم
و به تدریج شکر و وانیل را به آن اضافه نمایید. پس از حدود 5 دقیقه، که مایه خوب با یکدیگر ترکیب شد و تخم مرغ ها کشدار و حجیم گشتند، روغن مایع را به آن افزوده و مجددا 2 دور آن را با همزن هم بزنید. مایه توت و شیر را به کاسه تخم مرغ بیافزایید.
مرحله چهارم
یک دور با همزن آن را با یکدیگر ترکیب نمایید. در ظرفی جدا، آرد و بکینگ پودر را دو یا سه مرتبه الک کرده تا ذرات آن سبک شده و گلوله گلوله نگردد. سپس آن را در سه مرحله در مایه کیک ریخته و به کمک یک لیسک آن را خوب هم بزنید.
مرحله پنجم
در این مرحله، قالب کیک را با مقداری روغن جامد و یا کره چرب نموده، روی آن آرد بپاشید تا هنگام خارج کردن کیک به مشکل نخورید. سپس مایه را به دقت درون آن بریزید. درصورت تمایل میتوانید مقداری توت سالم و کامل را میان مواد کیک بگذارید.
مرحله ششم
درنهایت قالب را در طبقه میانی فر از قبل گرم شده، با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. در مرحله آخر، پس از 40 الی 45 دقیقه، قالب را از فر بیرون بیاورید. مقداری شکلات سفید را به روش بن ماری ذوب نموده (روی حرارت کتری قرار دهید تا آب شود).
مرحله هفتم
سپس یک قاشق روغن مایع به آن اضافه کنید. در ادامه شکلات سفید را به شکل نواری یا هر شکل دلخواه دیگر روی کیک ریخته و آن را تزئین نمایید. کیک توت سفید شما آماده است، میتوانید آن را به همراه خانواده میل کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/595874/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

یوسفی: من هیچ دلخوری از آقای دبیر ندارم

عکس یادگاری دبیر با کودکان کشتی گیر

امیری: تبریک ویژه به هواداران 2 تیم به خاطر این اتفاق ارزشمند

دبیر: اختلاف با پیمان یوسفی؟ من کینه ای نیستم

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل

خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

محافظت شیر مادر از توله‌ها در برابر گله گاومیش‌های عصبانی

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

گفت و گوی خبرنگاران با امیررضا معصومی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران

اهدای جایزه برترین فدراسیون سال به فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر

صحبت های علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از انتخاب به عنوان برترین سرمربی سال 1402

تجلیل از حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان و شوخی های پیمان یوسفی

گل اول اورتون به لیورپول توسط جارد برنثویت در دقیقه 27

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور

رفتار عجیب از رییس فدراسیون کشتی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد!

ژاوی در بارسلونا می‌ماند

قابی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

دوره ما اینطوری نبود!

ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!

چهره ها/ سلفی متفاوت المیرا شریفی‌مقدم در برنامه تلویزیون

مادرشوهر و عروس چه دعوایی کردن

چهره ها/ عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» در دل طبیعت

موزیک ویدئوی تماشایی با ساز خوش صدای «ویولنسل»

تنبیه یک شامپانزه توسط مادرش به دلیل سنگ زدن به مردم!

محاصره پلنگ ایرانی توسط چند قلاده سگ‌ در شاهرود

حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی ها

شکوفه های زیبا در کره جنوبی

کباب انگشتی با سس گوجه خوشمزه

شاورما یکی از خوشمزه ترین ساندویچ‌هاست

عوامل موثر در زایمان زودرس