آریا بانو

آخرين مطالب

رفاقت عجیب ماده‌غاز و سگ بولداگ گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - امروز می‌خواهیم داستانی واقعی از دوستی حیوانات را برایتان بازگو کنیم. سِیدی (Sadie) و سال (Sal) رفاقت عجیب‌وغریبی داشتند. سِیدی یک سگ بولداگ اهل هِرنِت کانتی (Hernet County) است و سال که گَری (Gary) نیز نامیده می‌شود یک ماده‌غاز است. این غاز همیشه و در همه‌حال از سِیدی مراقبت می‌کرد. با روزچین همراه باشید و داستان این دو را بخوانید.
داستان غم‌انگیز رفاقت ماده‌غاز با سگ بولداگ
بر اساس اطلاعاتی که همسایه‌های این رفقای عجیب‌وغریب در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، سال در ابتدا از چهار اردک و جوجه نگهداری می‌کرد که ناگهان این حیوانات ناپدید شدند. احتمال داده می‌شد که این حیوانات شکار روباه‌‌هایی شده باشند که در این منطقه زندگی می‌کنند.
درنتیجه سال که دوستانش را از دست داده بود رفاقتش را با سِیدی آغاز کرد. جالب است بدانید که سِیدی یک سگ ولگرد نیست و مالک دارد، اما این دو حیوان بیشتراوقات را با هم می‌گذرانند. همسایه‌ها نیز به سال روی خوش نشان می‌دهند و وقتی این ماده‌غاز به آن‌ها سر می‌زند به او غذا و خوراکی می‌دهند.
واندا هولدِر (Wanda Holder)، یکی از همسایه‌ها، در این زمینه به پایگاه خبری نیوز اَند آبزِروِر (News And Observer) گفته است که ماده‌غاز گردن‌بلند خود را به نشانۀ دوستی به سگ می‌مالد و کاملاً مشخص است که این دو حیوان دوست‌های خوبی برای یکدیگر هستند؛ دوستی حیوانات به‌معنی واقعی.
یکی از روزهای آخر ماه اردیبهشت سال جاری، این دو دوست کمی بیشتر از حد معمول از خانه دور شدند و سلانه‌سلانه خودشان را به بزرگراه 27 (Highway 27) رساندند. افرادی که از این مسیر عبور می‌کردند با مشاهده این حیوانات کنار جاده توقف نمودند و سعی کردند تا به این حیوان‌ها کمک کنند. دیوید زاپاتا (David Zapata)، یکی از افرادی که این دو دوست را در بزرگراه مشاهده کرده بود، در پستی در فیسبوک نوشت: «ما توقف کردیم تا به ماده‌‌غاز کانادایی کمک کنیم. این ماده‌‌غاز سعی داشت تا سگ بزرگ بولداگ را از جاده دور نگه دارد.»
از قرار معلوم ماده‌غاز سعی در حفاظت از سگ داشته و هر کسی که به این حیوان نزدیک می‌شد را دنبال می‌کرد. در این بین خانمی موفق شده بود تا به سگ قلاده بزند و حیوان را به داخل خودروی خود منتقل کند. ماده‌‌غاز نیز این خودرو را کمی دنبال کرده بود تا از نفس افتاد و تسلیم شد.
زاپاتا می‌گوید که از مشاهدۀ این صحنه و جداشدن این دو یار باوفا به‌شدت اندوهناک شده بود.
در جست‌وجوی سِیدی

ماده‌غازِ داستان ما پس از اینکه یار باوفایش را از دست داد، راه خود را به‌سمت منزل پیش گرفت، اما کسی خبری از سِیدی نداشت. در این بین آماندا جورج‌ویل (Amanda Georgwill) قبل از اینکه سِیدی با خودرو از مکان دور شود از کنار این دو حیوان باوفا عبور کرده بود. آماندا عکسی از سگ و ماده‌غاز گرفته بود و این عکس‌ را در مکان‌هایی که برای جست‌وجوی حیوان‌های گمشده در کارولینای شمالی وجود دارد منتشر کرد، به این امید که زنی که به سِیدی قلاده زده بود و این حیوان زبان‌بسته را از دوستش جدا کرده بود عکس را ببیند و متوجه شود که این سگ بولداگ از خودش خانه و خانواده دارد.
جورج‌ویل در گفت‌وگوی خود با پایگاه معتبر MNN متذکر شد که او از این حیوان‌‌ها در کنار هم عکس گرفته بود تا در صورت بروز حادثه یک عکس از آن‌ها داشته باشد. جورج‌ویل در صحبت‌های خود ادامه داد که هدف وی بازگرداندن دوباره این دوستان باوفا به یکدیگر بوده است.
عکس‌هایی که از این حیوانات منتشر شده بود در فضای اینترنت دست‌به‌دست چرخید و کاربران این دوستان عجیب‌‌و‌غریب را به شخصیت‌های کارتون‌های دیزنی و کاراکترهای کتاب‌های کودکان شبیه دانستند و بر این عقیده بودند که دوستی حیوانات واقعاً عمیق است. کاربران از خانمی که سگ را از دوستش دور کرده بود خواهش‌ کردند تا این حیوان را نزد دوستش بازگرداند.
نظریه‌های مختلفی نیز در خصوص وضعیت این سگ گمشده در فضاهای مجازی منتشر شده است. گفته می‌شود که این خانم سگ را به این دلیل از مکان دور نموده که احساس می‌کرد این سگ در خطر است و ازآنجایی‌که با سگ به‌خوبی رفتار نشده سر به بیابان گذاشته است. برخی دیگر نیز بر این باور هستند که این خانم سگ را برای خودش می‌خواسته و این سگ اکنون در کنار این خانم زندگی می‌کند. از طرف دیگر همسایه‌های این حیوانات نیز ادعا می‌کنند ماده‌غازِ داستان ما از زمانی که یار باوفایش را گم‌ کرده حال و روز خوشی ندارد و به بزرگراه می‌رود و در مکانی که سِیدی گم شده چندین بار صدا در می‌آورد و دست‌ِخالی با حالی افسرده به خانه باز می‌گردد.
یکی دیگر از همسایه‌ها نیز مدعی شده در مدتی که این غاز و سگ با هم دوست شده بودند یک گربه کوچک را نیز به گروه خود راه داده بودند. به‌این‌ترتیب این ماده‌غاز در نبودِ سِیدی از این گربه کوچک نگهداری می‌کند، به امید اینکه شاید سگ بولداگ دوباره بازگردد.
زاپاتا نیز در این زمینه به پایگاه MNN گفت: «رفاقت ماده‌غاز و سگ بولداگ به عنوان دو دوست‌ جدانشدنی در نوع خود واقعاً جالب‌ِتوجه است و از آن‌دسته رفاقت‌های کمیاب و خاص به‌حساب می‌آید.»
در پایانِ داستان دوستی حیوانات، امیدواریم این ماده‌غاز یار دیرین خود را پیدا کند و بازهم در کنار یکدیگر باشند.
منبع

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/60532/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ناسا نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ را به‌ نمایش گذاشت

دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد

جام ملت‌های آسیا؛ در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی

لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو؛ آن شب چه گذشت!‏

سرمربی جهانبخش جانشین کلوپ در لیورپول؟

آلیسون بکر اوسمار ویرا را فالوو دارد

مصدومیت‌های تیم کلوپ تمامی ندارد

رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد

بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏

«هما» عاقبت راز خود را برملا کرد

حواشی یک توهین/ عذرخواهی نماوا پذیرفته نشد!

داریوش ارجمند: دولت باید به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند

پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه

آهنگ «فرش قرمز» با صدای شهاب رمضان

چهار کشته و 10 مفقودی در حادثه سیل جنوب چین

ویدئویی زیبا از جاده درگز به قوچان در بهار 1403

دعوای کارگران در خط تولید یک کارخانه!

درگیری هولناک بین خرس های قطبی

برگی از تاریخ/ این شاهزاده خانم قاجار اولین وارد کننده تاکسی به تهران بود

طرز تهیه یتیمچه؛ خوش طعم و به صرفه

2 عادت ناسالم که بدن را فرسوده و چاق می‌کند

هیچ آدم عاقلی بعد طلاق اینکارو نمیکنه

تلاش محمد دلاوری برای شکافتن هسته در سازمان انرژی اتمی

داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

پایان داستان ستاره هلندی در بارسلونا؟

پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا

مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک

دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران

فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!

پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان

به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید!

سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است؛ فوتسال بچه سرراهی نباشد

آمار خوب «کنت» در فولاد؛ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی

چرا ده‌نمکی پیشنهاد وزارت ارشاد در دولت احمدی نژاد را رد کرد؟

لباس خنده‌دار حامد آهنگی و خانم بازیگر در برنامه «شب آهنگى»

«پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد

نماهنگ دل انگیز «سلام» با صدای فریدون آسرایی

آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا

گوناگون/ از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو؛ عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی!

ضربه مهلک گورخر به گراز

علت خمیر شدن پنکیک؛ ایراد کار اینه که میگم

چرا پاهایمان خواب می‌رود و گزگز می‌کند؟

نکاتی که آقایان درباره بارداری همسرشان باید بدانند!

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!

امری در ویلا ماندنی شد

دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد

زشته جلوی دوربین؛ بحث جالب یزدانی و میرزازاد برای شروع مجدد بازی