آریا بانو

آخرين مطالب

بسته اخبار اجتماعی:

از حذف فوق‌العاده ویژه از پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا درآمد میلیونی سلبریتی‌ها ازاینستاگرام اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - پایان انتصابات فامیلی در شهرداری تهران، تاثیر «تحریم‌» بر گردشگری سلامت ایران، درآمدهای چند ده میلیونی سلبریتی‌ها از اینستاگرام و تلگرام، حذف «فوق‌العاده ویژه» از پاداش پایان خدمت بازنشستگان واز چرایی انحلال خانه شهریاران جوان تا ورود شهرداری به اردوهای دانش‌آموزی برخی از اخبار امروز اداره اجتماعی ایسنا است.

به گزارش ایسنا، اداره اخبار اجتماعی امروز (اول مرداد ماه) 55 خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که سر تیتر برخی از مهمترین آن‌ها در ادامه آمده است:
از چرایی انحلال خانه شهریاران جوان تا ورود شهرداری به اردوهای دانش‌آموزی
سعید اوحدی - رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران- در مورد مسائل مختلف این سازمان اعم از سرانجام خانه شهریاران جوان و چرایی حذف آن، موازی کاری فرهنگی در شهردرای، لزوم تقویت روحیه نشاط و... توضیحاتی را ارائه کرد.
وی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط اجتماعی در پایتخت گفت: دغدغه‌های فرهنگی فعلی با سال‌های قبل متفاوت است و سرعت تکنولوژی سبب شده که هوشمندانه‌تر به مقوله فرهنگ بپردازیم.
پایان انتصابات فامیلی در شهرداری تهران/ ممنوعیت عقد قرارداد با خویشاوندان در شهرداری
بهاره آروین - رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران - جزییات طرح تعارض منافع در شهرداری تهران را تشریح کرد و گفت: در طرح تعارض منافع بیان شده که بستگان مدیران ارشد در شهرداری امکان ارتقا در سطح مدیریت ارشد و استخدام در دوره تصدی وی را ندارند.
وی در تشریح طرح تعارض منافع که یک فوریت آن چندی پیش در صحن علنی شورای شهر به تصویب رسید ،اظهارکرد: متاسفانه چندی است اخباری در خصوص انتصابات خویشاوندی در شهرداری تهران - که در دوره‌های گذشته انجام شده است - منتشر می شود. تصویب نهایی طرح تعارض منافع که بر استخدام نکردن خویشاوندان مدیران ارشد در بدنه شهرداری تاکید دارد، می‌تواند به این موضوع پایان دهد.
هدایت شهرهای کوچک به استفاده از دوچرخه/ولع شهرها برای احداث مترو
مرضیه حصاری - مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور- گفت: شهرهای کوچک را باید به سمت پیاده‌محوری و استفاده از دوچرخه هدایت کنیم زیرا این شهرها نیاز بسیار کمتری به توسعه زیرساخت‌های‌ مرتبط با حمل و نقل موتوری دارند.
وی افزود: با وجود اینکه بسیاری از شهرهای ایران وسعتی مانند برخی از شهرهای اروپایی دارند که در آنها دوچرخه مد اصلی حمل و نقل است اما متاسفانه این شهرهای کشور نیز به دنبال این هستند که مترو یا تراموا داشته باشند.
ارزآوری سه‌برابری بیماران خارجی/ تاثیر "تحریم‌" بر گردشگری سلامت ایران
دکتر محمد جهانگیری - رئیس انجمن گردشگری سلامت- تاکید کرد که در شرایط اقتصادی فعلی می‌توان به حوزه گردشگری سلامت به چشم یک فرصت نگاه کرد و از امکان ارزآوری آن بهره‌ برد.
وی درباره امکان سودآوری حوزه سلامت در شرایط اقتصادی فعلی گفت: حوزه گردشگری سلامت همیشه در کشور ما یک فرصت بوده است چراکه ما از نظر کیفیت ارائه خدمات در کشورهای منطقه سرآمد هستیم. افزون بر آن دسترسی به کشورما نسبت به بسیاری از کشورها آسان‌تر است و مشابهت فرهنگی زیادی با کشورهای همسایه دارد.
آخرین جزئیات پزشکی درمانی حج 97 /تفاهم‌نامه‌های جدید ایران با عربستان
سید علی مرعشی - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر- با تشریح آخرین جزئیات ارائه خدمات پزشکی درمانی به زائران بیتالله الحرام در حج امسال گفت: امسال در راستای ارائه خدمات بیشتر چند تفاهم‌نامه با مسئولان سعودی امضاء شده که این کارها برای اولین بار صورت گرفته است.
وی در نشست خبری در مورد آخرین اقدامات و جزئیات مربوط به حج امسال اظهار کرد: پس از توافقات اولیه توسط ریاست سازمان حج و زیارت با مسئولان حج عربستان برنامهریزی تشکیل کاروان‌ها و سفر زائران توسط دستگاه‌های همکار در دستور کار قرار گرفت و به روال هر سال ما منتظر بودیم تا پس از تشکیل کاروان‌ها، احراز وضعیت جسمی حجاج را انجام بدهیم.
طراحی اتاق فکر در صدا و سیما برای تولید برنامه‌های «خودمراقبتی کودکان»
حبیب الله مسعودی فرید - معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور- گفت: مردم باید بدانند که کودک آزاری یک جرم عمومی است و در صورتی که فردی ببیند کسی کودکی را مورد آزار قرار می‌دهد، در صورت اطلاع ندادن به مراجع قضایی خودش مجرم است.
وی با تاکید بر اهمیت اطلاعرسانی برای پیشگیری از وقوع مجدد جرائم کودک آزاری اظهار کرد: موافقیم که به مردم اطلاعرسانی شود و از آن بهانه‌ای درست کنیم تا به بحث پیشگیری بپردازیم. این موارد باید برای رسانه‌ها تبدیل به سرنخی برای اطلاع رسانی به مردم شود.
درآمدهای چند ده میلیونی سلبریتی‌ها از اینستاگرام و تلگرام
امیر ناظمی - عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور- با اشاره به درآمدهای سلبریتی‌ها در فضای مجازی گفت: سلبریتی‌ها در ایران از 15 تا 35 میلیون تومان میگیرند و در اینستاگرام پست می‌گذارند که این مبلغ برای تلگرام 10 میلیون تومان است.
وی در ادامه به جایگاه شبکههای اجتماعی در دنیا اشاره کرد و گفت: سلبریتی‌ها اصلی‌ترین بازیگران شبکه‌های اجتماعی هستند. دو نوع سلبریتی در حوزه عمومی و خصوصی داریم.
حذف «فوق‌العاده ویژه» از پاداش پایان خدمت بازنشستگان
علی الهیار ترکمن - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش- توضیحاتی درباره مصوبه اخیر دولت مبنی بر حذف فوق‌العاده شغل از پاداش پایان خدمت بازنشستگان ارائه کرد و گفت: این مصوبه از امسال اجرا می‌شود.
وی درباره علت حذف فوق‌العاده ویژه از پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی اظهار کرد: حذف فوق‌العاده ویژه از پاداش پایان خدمت جزو مصوبات دیوان محاسبات است که دولت به همه دستگاه‌ها ابلاغ کرده است.
رفع آلایندگی چهار کانون ایجاد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام/برخورد جدی با واحدهای متخلف
کیومرث کلانتری - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران- با بیان اینکه با حمایت‌های مالی سازمان برنامه و بودجه از پروژه‌های محیط زیستی، رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام رو به پیشرفت است، گفت: بهانه‌ای برای وجود فاضلاب خام تصفیه نشده از شهرستان‌های اسلامشهر، واوان و بهارستان در مسیر فرودگاه امام وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه 28 کانون آلاینده که سبب ایجاد بوی نامطبوع در محور فرودگاه امام واقع در اتوبان تهران- قم می‌شدند، شناسایی شده‌اند، اظهار کرد: این کانون‌ها واحدهایی مانند کشتارگاه، دامداری، واحدهای پسماندسوز غیرمجاز، سایت زباله آرادکوه و پسماندهای شهری هستند همچنین رودخانه سالور به دلیل نداشتن آب و پر شدن از پساب بوی نامطبوعی ایجاد می‌کند. پسماندهای آرادکوه نیز هنگامی که جهت باد عوض می‌شود در تولید بو اثرگذار هستند.
بستری شدن 35 نفر در مراکز درمانی پس از زلزله بامداد امروز کرمان
پیرحسین کولیوند - سرپرست سازمان اورژانس کشور- گفت که در پی زلزله بامداد امروز کرمان 84 نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که 35 نفر آن‌ها در حال حاضر بستری هستند.
برج "پارامیس"، تائیدیه ایمنی نداشت
سید جلال ملکی - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران- اعلام کرد که برج مسکونی پارامیس که روز گذشته دچار حریق شده فاقد سیستم اطفای حریق فعال و تاییدیه ایمنی بود.
فعالیت کانون‌های هلال احمر از سنین پیش دبستانی/آموزش پیشگیری از اعتیاد به 50 هزار نفر
شهاب الدین صابونچی - رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر- با تشریح فعالیت‌ها و اولویت‌های سازمان جوانان، این سازمان را یکی از بخش‌های هلال احمر دانست که درگاه ورودی افراد به هلال و انجام فعالیت‌های داوطلبانه است.
وی ادامه داد: سازمان جوانان بیش از هفت دهه قدمت دارد و خوشبختانه یا متاسفانه در حال حاضر تنها سازمانی در کشور است که عنوان جوانان را دارد و موضوع سازمان ملی جوانان هنوز به نتیجه نرسیده است بنابراین تنها سازمانی که تلاش می‌کند کاری برای جوانان انجام دهد سازمان جوانان است و بر اساس رویکردها و اسناد فرادستی هلال احمر اقداماتی را انجام می‌دهد.
به گزارش ایسنا پربازدیدترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است:
حذف «فوق‌العاده ویژه» از پاداش پایان خدمت بازنشستگان
پایان انتصابات فامیلی در شهرداری تهران/ ممنوعیت عقد قرارداد با خویشاوندان در شهرداری
آتش‌سوزی در مجتمع پارامیس 78 مصدوم برجای گذاشت + اسامی مصدومان بستری‌شده
درآمدهای چند ده میلیونی سلبریتی‌ها از اینستاگرام و تلگرام
از چرایی انحلال خانه شهریاران جوان تا ورود شهرداری به اردوهای دانش‌آموزی
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/60669/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان

سهرابیان از لیست استقلال خط خورد

شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال

کری ستاره سیتی؛ چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم

ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

آذرپیرا پنجمین سهمیه کشتی آزاد را گرفت

غیبت مربی رونالدو به دلیل عمل جراحی

مسی‌ها آماده شکست فولاد در هفته بیست و چهارم

گواردیولا: سرافکنده نیستیم، فوتبال باخت دارد

مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد

ترکیب ابتدایی فولاد برای تقابل با مس رفسنجان

تراکتور در وطنی هم تنها نیست

تصاویر باورنکردنی؛ کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏

وقتی مثل عمه جونت به آشپزی علاقه نداری!

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

دف نوازی زیبا و شنیدنی در برنامه «معرکه»

آتش سوزی در پایتخت اندونزی 7 کشته برجای گذاشت

طرز تهیه دسر چوکو لاوا

با این معجون شگفت انگیز 10 سال بیشتر عمر کنید

محبت کردنشون خیلی جالبه

مطالعه رفتار آب و یخ در نانوحفره و غول‌های یخی منظومه شمسی!

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

اقدام حمایتی دولت انگلیس از ورزشکاران روسی

زوج دفاعی جدید شجاع؛ حضور کمرنگ اما موثر!

کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم

چهار تراکتوری مورد تشویق هواداران مازنی

سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ

متیو مک کانهی: وقتی خدا رو داری یه رفیق داری اون رفیقم خودتی

بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش در یک سریال

بیت باکس زیبای دی جی و بچه ها در حضور آقای طهماسب

علت عدم حضور نبویان در پدرخوانده3

نتیجه‌ی عدم توجه به جلو در رانندگی

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!

فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

رنکینگ توپ طلا؛ فرش قرمز برای بلینگام!

ادعای عجیب ویدال؛ دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

نه فرانسه و نه پی‌اس‌جی؛ مقصد زیدان مشخص شد

باقری تک و تنها در جنگ با آلوز و حسینی

در آستانه ال‌کلاسیکو؛ کاپیتان رئال تمرین نکرد

این افراد ریواس نخورند

اجرای تماشایی از آهنگ «پینک فلوید» با گیتار الکتریک

تصاویر هوایی از وضعیت «زرآباد» در استان سیستان و بلوچستان بعد از بارندگی

واژگونی پراید حادثه آفرید

حکمت/ کجای مجلس بنشینیم؟