آریا بانو

آخرين مطالب

طالع بینی هفتگی عشق (بیستم تا بیست و هفتم مرداد) گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

فروردین
این هفته زندگی عاشقانه هیجان انگیزی دارید. دوست دارید وارد یک رابطه متعهد و متعادل شوید و برای به دست آوردن این رابطه هر کاری که از دستتان بر بیاید انجام می دهید. در رابطه محافظه کارانه عمل می کنید و چیزی هست که از آن می ترسید. به علت ماه گرفتگی در بخش عشق واقعی طالعتان و برخورد آن با عطارد که در حال عقب نشینی است احتمال این که با عشق سابقتان دوباره ارتباط برقرار کنید و از نو رابطه را شروع کنید زیاد است.

اردیبهشت
این هفته هیچ چیزی در زندگی شما به خصوص در زندگی عاشقانه ثابت و پایدار نیست. با تغییر جهت اورانوس در نشانه شما یکی از مسائل زندگی تان تغییر جهت می دهد. در مسائل رابطه ای ممکن است این تغییر یک شکست و یا یک شروع دوباره باشد. به طور کلی با حضور اورانوس این هفته هیچ چیز غیرقابل دسترسی در زندگی شما وجود ندارد.

خرداد
اگر مجرد هستید این هفته بعد از کمی تاخیر در جستجوی چیزی خواهید بود. ونوس وارد خانه عشق طالعتان شده و تا اواسط ماه آینده همانجا باقی می ماند. ونوس حول زحل می چرخد و در شما حس آسیب پذیری و ناامنی ایجاد می کند. ممکن است با فردی ملاقات داشته باشید اما بسیار محافظتی عمل می کنید. در خط کشیدن دور او عجله نکنید چون خیلی زود متوجه می شوید که بیش از حد محتاطانه عمل می کردید.

تیر
محبوب با انتقادهایش شما را نا امید کرده است. شاید زیاد نسبت به مسائل خوش بین نباشد شاید هم از آن دسته آدم هایی است که بی دلیل به همه چیز گیر می دهد. هر چه که هست منفی گرایی های او شما را خسته کرده است. اما خوشبحتانه اواخر هفته مثبت گرایی های شما روی او تاثیر گذاشته و دیدگاه او را نسبت به همه چیز تغییر می دهد.

مرداد
خورشید گرفتگی در نشانه شما یک انرژی جدیدی را وارد زندگی تان می کند و یک تغییر غیرمنتظره باعث رشد شما می شود. باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. باید تمام مسائل فرسوده و کهنه را دور بریزید تا درجه موفقیت برسید.

شهریور
این هفته در رابطه با عشق و مسائل عاشقانه کاملا منفی هستید. کاملا متقاعد شده اید که قرار نیست عشق در زندگی تان اتفاق بیفتد زیرا عشق واقعی وجود ندارد. شاید به خاطر مسائل گذشته باشد. شاید با کسانی وارد رابطه شده اید که از شما سواستفاده کرده اند. با تمام این وجود نباید رابطه ای که ممکن است زندگی تان را تغییر دهد نادیده بگیرید.

مهر
ونوس این هفته وارد نشانه شما می شود و تا اواسط ماه آینده در جای خود باقی می ماند. چه مجرد باشید چه متاهل توجه زیادی از دیگران دریافت می کنید. این هفته نگرشی کاملا منفی نسبت به عشق دارید و قلبتان پر از شک و احساس نا امنی است. نگران نباشید این احساس همیشگی نیست.

آبان
در رابطه با عشق و مسائل عاشقانه حس زندانی بود ن به شما دست می دهد. شاید به این خاطر باشد که وابسته شخصی شده اید که نمی توانید با او بمانید. شاید هم در موقعیتی هستید که مجبورید رابطه خود را مخفی کنید. دلیلش هر چه که باشد این هفته از رابطه ای که در آن هستید منفعت می برید. از رابطه پنهانی خسته شده اید و به دنبال راهی برای تغییر این وضعیت هستید.

آذر
دوستانتان در رابطه با نگرانی های زندگی عاشقانه به شما کمک می کنند. این نگرانی ها ممکن است فقط در تصورات شما باشد. شاید هم از کاه کوه ساخته اید. هر چه که باشد دوستان تان به شما کمک می کنند این نگرانی ها را دور بریزید. احساس می کنید در رابطه فقط شما عشق می دهید. اگر نظر دوستان تان این است که رابطه از حالت تعادل خارج شده است به توصیه آن ها گوش دهید و کاری برای خل مشکل بکنید.

دی
در زندگی حرفه ای همه چیز رو به راه است اما در زندگی عاشقانه اینطور به نظر نمی رسد. احساس می کنید در تمام جنبه های زندگی عالی هستید به جز رابطه. شاید به این خاطر است که نظرتان نسبت به همه چیز استراتژیک است. از آن دسته افرادی هستید که تا به قله کوه نرسید دست بردار نیستید. اما متاسفانه در زندگی عاشقانه آنچنان که باید موفق نیستید چون عشق و استراتژی دو عنصر کاملا متفاوت هستند که نمی توان آن ها را با هم ترکیب کرد.

بهمن
زندگی شما به سوی سطح جدیدی در حرکت است اما باید قبل از هر چیزی از نظر ذهنی آماده باشید. خورشید گرفتگی در خانه تعهد شروع تازه ای را برای شما و محبوب به ارمغان می آورد. با فردی که مدت ها در ارتباط بودید تصمیم به تشکیل یک زندگی مشترک می گیرید.

اسفند
در رابطه دچار ترس شده اید و از این که رابطه عمیقی را با محبوب برقرار کرده اید می ترسید. درباره این ترس ها با دوستان تان مشورت نکنید چون ممکن است حس ترس را در شما بیشتر کنند. فقط باید خودتان این احساس ترس را ارزیابی کنید. در واقع هیولایی که برای خودتان ساخته اید اصلا وجود ندارد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/74075/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خبرهایی از چهره ها؛ از مدیری تا ده نمکی

نمایش 2 فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی

خواستگاری کاظم نوربخش بازیگر معروف «نون خ» از تیفانی دختر ترامپ که وایرال شد!

مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند

نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد

جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط 4 برادر

تکنیک حیرت‌انگیز یک عنکبوت برای شکار یک مورچه بزرگ در حال حرکت!

گوناگون/ ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین

کل کل اتوبوس مسافربری و یک پژو که منجر به تصادفی شدید شد!

پناهگاه فیل ها در کنیا

روش تهیه خمیر پیتزای رستورانی

ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد

تشکیل یک استان جدید تصویب شد

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر

خواهش لاپورتا از ژاوی؛ مربی بزرگ نیست، بمان!

فیلیپین نخستین حریف دختران والیبالیست در آسیا

تیم رویایی 4 نفره لامین یامال ستاره جوان بارسلونا

حضور در بازی‌های 2024 چقدر هزینه دارد؟

14 گل رونالدینیو که جهان را شوکه کرد

دریبل دیدنی «امباپه» در بازی شب گذشته مقابل لوریان

10 گل شگفت انگیز آرسنال توسط تیری آنری

درخواست ژاوی از ستاره بارسا

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی

اعتراف جالب خانم مجری جنجالی صداوسیما جلوی مردم

ادامه واکنش‌ها به سخنان جنجالی مدیر «نماوا»

«تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

مهاجرت با ویزای جعلی

رقص دیدنی حامد آهنگی و یوسف صیادی با آهنگ معروف مایکل جکسون که پربازدید شد

رونمایی ستاره سادات قطبی از پسر همسرش شهرام شکیبا / این همه شباهت پدر پسری مگه داریم باورتان نمی شود

نگاهی به پوشش متفاوت مبینا نصیری در جشن تولد 34 سالگی اش / ست لباسش جلب توجه کرد

اولین صحبت های سینا مهراد درباره سکانس صیغه با شکلات در «آقازاده» که جنجالی شد!

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور

کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار

آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد

نحوه مصاحبه ایلان ماسک با افراد جدید هنگام استخدام

ویدیویی با بازدید میلیونی؛ تمساح‌ها از چه چیزی وحشت دارند؟

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

رکورد لیگ برتر شکست؛ بیشترین گل زده تاریخ

خیابانی: در مورد ساخت ورزشگاه، به مردم راست بگویید

هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد

خیابانی: استقلال و پرسپولیس بی‌صاحب هستند

خیابانی: از جان استقلال و پرسپولیس چه میخواهید؟

فصل رویایی امباپه؛ رئال منتظر فوق ستاره

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت