آریا بانو

آخرين مطالب

طالع بینی هفتگی عشق (سی و یکم شهریور تا هفتم مهر) گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

فروردین
این هفته کمی دچار بی نظمی و سردرگمی شده اید. کارهایی را انجام می دهید اما علتشان را نمی دانید. مراقب باشید حرکت اشتباهی نکنید یا تصمیم اشتباهی درباره زندگی به خصوص زندگی عاشقانه خود نگیرید. سیاره حاکم بر نشانه شما مریخ با اورانوس در تماس است و باعث ایجاد انرژی زیادی در شما می شود. ممکن است عجولانه تصمیمی بگیرید که بعدا پشیمان شوید. اواخر هفته با محبوب به نظرات و عقاید مشترکی می رسید و در مهارت گوش دادن نیز تقویت می شوید.

اردیبهشت
شدیدا احساس خستگی، بی صبری و ناامیدی می کنید چون به آن چیزی که می خواهید نمی رسید. البته این ویژگی همیشگی شما نیست چون شما به عنوان متولد اردیبهشت آدم صبوری هستید اما این هفته صبرتان لبریز شده و دیگران را متعجب می کنید. در مسائل عاطفی احساس می کنید همه چیز نظم خود را از دست داده است. در این اوضاع بی نظمی و هرج و مرج سعی کنید ریلکس باشید و بدانید که هر اتفاقی دلیلی دارد. حتی اگر اتفاقاتی که می افتند را دوست ندارید به آن ها اعتماد کنید.

خرداد
سیاره حاکم بر نشانه شما عطارد سیاره روابط و منطق است و شما شدیدا به حرکات این سیاره حساس شده اید. هر وقت این سیاره به بخش جدیدی از طالع شما حرکت می کند نسبت به آن بخش بیشتر از هر موضوع دیگری حساسیت نشان می دهید. این هفته عطارد وارد خانه پنجم رومنس می شود و از زندگی رمانتیک خود لذت می برید و با محبوب درباره مسیر رابطه گفتگو می کنید.

تیر
در رابطه با مسائل خانوادگی با محبوب به توافق نظر می رسید. این هفته تصمیمی درباره خانه می گیرید. یا تغییر دکوراسیون یا رفتن به خانه جدید و یا خرید خانه. اگر مدت هاست با فردی در رابطه هستید این هفته درباره شروع زندگی مشترک تصمیماتی می گیرید. اگر در زندگی عاشقانه دچار مشکلی شده اید با یکی از اعضای خانواده مشورت کنید و از او کمک بخواهید.

مرداد
این هفته بالا رفتن از پله های موفقیت باعث شده به زندگی عاشقانه توجه چندانی نداشته باشید. با استرس زیادی در کار مواجه هستید و تمام خستگی ها و ناامیدی های کار را با خود به خانه می آورید چون نمی خواهید رئیس تان را از خودتان ناامید کنید. در واقع تمام انرژی های منفی خود را روی او تخلیه می کنید در حالی که او مستحق این رفتار شما نیست. سعی کنید بیشتر باشگاه بروید تا تمام عصبانیت تان را به جای خانه با ورزش تخلیه کنید.

شهریور
این هفته تمام انرژی خود را به کار متمرکز کرده اید و مشغول یک دوره آموزشی یا کنفرانس و یا قرار ملاقات کاری می شوید که وقت زیادی را از شما می گیرد. اگر با فردی یک رابطه را شروع کرده اید احساس می کنید دو مسیر کاملا جداگانه را می روید. مدت کوتاهی است که با او آشنا شده اید پس نباید انتظار شوق و هیجان زیادی از خودتان داشته باشید.

مهر
این هفته کمی خودتان را به دردسر می اندازید. احساس نیاز به عشق دارید اما پیدا نکردن یک شریک و یار مناسب شما را خسته و ناامید کرده است. به باشگاه بروید و با فعالیت های مختلف خودتان را مشغول کنید.

آبان
این هفته با محبوب در رابطه با مسائل خانوادگی و یا موقعیت زندگی به توافق می رسید. اما متاسفانه محبوب به طور ناگهانی نظرش عوض می شود و شما را متعجب می کند از او ناامید شده اید زیرا احساس می کردید محبوب شما را حمایت می کند.

آذر
متوجه شده اید که محبوب با یک مشکل سلامتی دست و پنجه نرم می کند و این مشکل شما را ترسانده است. خونسرد باشید و نفس عمیق بکشید زیرا این مشکل آنقدرها که شما فکر می کنید ناگوار نیست. هرج و مرج در وضعیت رمانتیک کنونی شما باعث شده کمی ناخوش و بیمار شوید. گاهی اوقات عشق درد و رنج زیادی به همراه دارد پس بیشتر مراقب خودت باش.

دی
زندگی عاشقانه شما در این چند ماه گذشته کسل کننده شده است. اگر مجرد هستید با شرایط رمانتیک زیادی مواجه می شوید و همین مسائل اشتیاق شما را به زندگی بیشتر کرده است. اگر در رابطه هستید این هفته احساس شادی و نشاط بیشتری می کنید. این هفته برای احترام به خودتان تصمیم مهمی درباره زندگی عاشقانه خود می گیرید. بیشتر مراقب باشید.

بهمن
واقعیت این است که در مسائل عاطفی بیش از حد پیگیری و پافشاری می کنید. هر کسی که به شما توجه نشان دهد به این معنی نیست که او ارزش توجه شما را دارد. کمی عاقلانه تر رفتار کنید تعداد آدم هایی که از شما خوششان می آید کم نیستند پس کمی سختگیر باشید. اگر نمی توانید تشخیص دهید که آیا این فرد مناسب شما هست یا نه ممکن است نباشد. اگر دنبال دردسر هستید او یک دردسر است که می توانید به جان بخرید.

اسفند
شخصی هست که نظر شما را جلب کرده است اما احساس ناامیدی می کنید. زیرا او متوجه هیچکدام از اشارات و توجهات شما نمی شود. مراقب باشید این شحص ارزش صبر کردن را دارد. اگر در رابطه هستید این هفته یک تصمیم مالی مهم می گیرید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/91180/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برای خوب شدن سرفه آنتی‌بیوتیک بخوریم؟

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن