آریا بانو

آخرين مطالب

چند حرکت ورزشی برای آب کردن چربی بازو ورزشي

چند حرکت ورزشی برای آب کردن چربی بازو

  بزرگنمايي:

آریا بانو - خیلی از خانم ها با بازوهای شل و چاق مشکل دارند چون نمی توانند لباس مورد علاقه خودشان را بپوشند و اعتماد به نفسشان را از دست می دهند. بنابراین تلاش می کنند به هر طریقی از چربی های بازو خلاص شوند.
با ورزش کردن و برنامه غذایی مناسب می توانید چربی بازو را آب کنید. در ادامه 8 تمرین ورزشی آمده است که با کمک آن ها به بازو و شانه ها فرم داده و چربی های بازو را آب خواهید کرد.
Bent Over Double Arm Tricep Kickbacks

یک جفت دمبل دست بگیرید و صاف بایستید. از قسمت باسن خم شوید و پشت را صاف نگه دارید. وقتی بالا تنه در موازات سطح زمین قرار دارد بازوها را دمبل به دست به عقب ببرید. در همین حالت کمی مکث کنید و فشار را روی عضلات سه سر احساس کنید. سپس دست ها را پایین بیاورید و دوباره شروع کنید.
Pick-up squat

دو عدد دمبل را روی زمین قرار دهید. رو به روی دمبل ها بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید. زانوها و باسن را خم کنید و به حالت اسکوات بدن را پایین بیاورید. پشت و کمر را صاف نگه دارید. دمبل ها را بردارید و بازوها را کاملا بکشید. سپس در حالی که دمبل ها را دست گرفته اید بلند شوید. در نهایت دمبل ها را به همان شکل که از روی زمین برداشتید روی زمین قرار دهید.
Dumbbell Floor Chest Press

یک جفت دمبل روی زمین قراردهید و بین دمبل ها به پشت دراز بکشید. زانوها را خم کنید و پاها را به سمت باسن بکشید. دمبل ها را بردارید و در حالی که قسمت بالای بازو روی زمین است دمبل ها را بالا ببرید. سپس دست ها را کامل بلند کنید و نگه دارید. در آخر دست ها را پایین بیاورید و قبل از تکرار اجازه دهید بازوها کمی استراحت کنند.
Goblet Squats

بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز نگه دارید. یک عدد دمبل سبک را همانند تصویر بردارید و با هر دو دست یک طرف دمبل را نگه دارید. به حالت اسکوات بدن را پایین بیاورید تا جایی که ران ها به موازات زمین قرار بگیرند. با شمارش یک دوباره به حالت اولیه برگردید.
Commando Rows

دو عدد دمبل را به عرض شانه ها روی زمین قرار دهید و به حالت شنا دست ها را روی دمبل ها قرار دهید. پاها را کمی با فاصله قرار دهید و وزنتان را روی انگشت ها بیندازید. یکی از دمبل ها را بلند کنید و آرنج را خم کنید. تا شمارش عدد یک نگه دارید و دوباره روی زمین برگردانید و بدون توقف همین حرکات را با دست دیگر انجام دهید.
Power Partials

بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید و یک جفت دمبل دست بگیرید. کف دست ها باید به سمت بدن باشد. دمبل ها را بلند کنید و تا شانه ها بالا بیاورید. در این مرحله نفس را بیرون بدهید. تا شمارش عدد یک دست ها را نگه دارید و در آخر همراه با دم دست ها را پایین بیاورید.
Tricep Press

با دو دست یک عدد دمبل را دست بگیرید و دست ها را بالای سر ببرید. بازوها را نزدیک سر قرار دهید و آرنج را تا زاویه 90 درجه خم کنید. بدون این که قسمت بالای بازو را حرکت بدهید فقط با حرکت دادن آرنج دمبل را به عقب سرتان ببرید. سپس همراه با بازدم به حالت اولیه برگردید.
Single Straight Leg Dumbbell Deadlift

صاف بایستید و یک جفت دمبل دست بگیرید. سینه صاف و نگاه مستقیم به جلو باشد. تمام وزن را روی پای چپ بیندازید و پای راست را از روی زمین بلند کنید. بالاتنه را به سمت جلو خم کنید و اجازه ندهید دمبل ها شما را به سمت پایین بکشند. در حالی که بالا تنه به موازات سطح زمین قرار گفته است کمی مکث کنید و دوباره به حالت اولیه برگردید.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

آغاز لیگ برتر تیراندازی بانوان از فردا

وزیر ورزش از خادم الشریعه تقدیر کرد

اردوی آمادگی بدمینتون بانوان کشور از امروز آغاز شد

مسابقات بدمینتون بانوان پیشکسوت کشور در ساری آغاز شد

درخشش بانوی شطرنج ایران در بوندسلیگا

اولین دوره رالی آماتوری زنان کشور برگزار می شود

ورزش های ایستاده برای شکم

فدراسیون اسلامی ورزش زنان احیا شد

اردوی تیم های ملی وزنه برداری بانوان آغاز شد

تیم های راه یافته به پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان مشخص شدند

پیروزی پرگل راه یاب ملل مریوان در هفته ششم لیگ فوتبال زنان

سرمربیان تیم ملی قایقرانی در بخش رویینگ انتخاب شدند

تیم فوتبال دختران ایران با استرالیا،لائوس و ویتنام همگروه شد

سلطانی‌فر: زیرساخت‌های حضور زنان در ورزشگاه‌ها آماده است

نخستین کنگره بین المللی حقوق ورزشی گشایش یافت

رده بندی تفنگداران اهداف پروازی کشور اعلام شد

بانوی موتورسوار ایران: حضور در رقابت های جهانی رویای من است

بوجانگاسانا: آموزش و فواید سلامتی حرکات یوگا

جایگاه نگران‌کننده تکواندوکاران ایران در رده‌بندی المپیکی

تهران، میزبان اولین نشست کمیسیون ورزش زنان آسیا

زنان حقوقدان ورزشی جهان به تهران می‌آیند

کادر فنی تیم‌های ملی بسکتبال زنان این هفته مشخص می‌شوند

تهران قهرمان والیبال دختران دانشگاه علمی کاربردی شد

غیبت تیم ملی بسکتبال زیر 18 سال در جام جهانی

کادر فنی تیم بسکتبال پنج نفره بانوان انتخاب می شود

نفرات برتر رنکینگ تیراندازی با کمان کشور معرفی شدند

برترین های رقابت های آزاد تپانچه بادی بانوان کشور معرفی شدند

شهرداری بم در مهمترین دیدار لیگ برتر فوتبال بانوان پیروز شد

استرس زیاد مانع گل شدن توپ های بازیکنانم می شود

عملکرد بازیکنانم رضایت بخش بود

سپیدار قائمشهر با دریافت 5 گل، بازی را به حریف ایلامی باخت

نخستین شکست ملی حفاری رقم خورد

پیکان برنده دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان شد

می بازم، پس هستم

مدعیان لیگ برتر فوتبال بانوان فردا به مصاف هم می روند

بانوی شطرنج ایران: مدال های روسیه سقف آرزوهای من نیست

تیرانداز ملی پوش:کسب سهمیه المپیک در جام جهانی هند ساده نیست

فدرر و سوئیس گوی سبقت را از ویلیامز و آمریکا ربودند

بانوی شطرنج باز ایران نایب قهرمان جهان شد

معرفی خادم‌الشریعه به عنوان قهرمان مجموع مسابقات شطرنج

وزارت ورزش طرح حضور بانوان را در ورزشگاه ها ارائه دهد

صالحی امیری: مساله فرهنگی در ورزش ایران ابلاغی نیست

دختران نوری در صدر لیگ کشتی کلاسیک

یک سال و نیم برای حضور بانوان در ورزشگاه تلاش کردیم

حرکات ورزشی ساده برای رسیدن به اندام زیبا

سودای نابغه کشتی زنان جهان برای پنجمین طلای المپیک

بسکتبال پنج نفره بانوان همچنان تعطیل، دختران سه نفره در اردو

دختر اسکواش باز ایران رتبه 15 دنیا را کسب کرد

جهان شطرنج مات هنرنمایی جوانان ایرانی

شانس حضور در المپیک با مربیان داخلی بیشتر است