آریا بانو

آخرين مطالب

چند حرکت ورزشی برای آب کردن چربی بازو ورزشي

چند حرکت ورزشی برای آب کردن چربی بازو

  بزرگنمايي:

آریا بانو - خیلی از خانم ها با بازوهای شل و چاق مشکل دارند چون نمی توانند لباس مورد علاقه خودشان را بپوشند و اعتماد به نفسشان را از دست می دهند. بنابراین تلاش می کنند به هر طریقی از چربی های بازو خلاص شوند.
با ورزش کردن و برنامه غذایی مناسب می توانید چربی بازو را آب کنید. در ادامه 8 تمرین ورزشی آمده است که با کمک آن ها به بازو و شانه ها فرم داده و چربی های بازو را آب خواهید کرد.
Bent Over Double Arm Tricep Kickbacks

یک جفت دمبل دست بگیرید و صاف بایستید. از قسمت باسن خم شوید و پشت را صاف نگه دارید. وقتی بالا تنه در موازات سطح زمین قرار دارد بازوها را دمبل به دست به عقب ببرید. در همین حالت کمی مکث کنید و فشار را روی عضلات سه سر احساس کنید. سپس دست ها را پایین بیاورید و دوباره شروع کنید.
Pick-up squat

دو عدد دمبل را روی زمین قرار دهید. رو به روی دمبل ها بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید. زانوها و باسن را خم کنید و به حالت اسکوات بدن را پایین بیاورید. پشت و کمر را صاف نگه دارید. دمبل ها را بردارید و بازوها را کاملا بکشید. سپس در حالی که دمبل ها را دست گرفته اید بلند شوید. در نهایت دمبل ها را به همان شکل که از روی زمین برداشتید روی زمین قرار دهید.
Dumbbell Floor Chest Press

یک جفت دمبل روی زمین قراردهید و بین دمبل ها به پشت دراز بکشید. زانوها را خم کنید و پاها را به سمت باسن بکشید. دمبل ها را بردارید و در حالی که قسمت بالای بازو روی زمین است دمبل ها را بالا ببرید. سپس دست ها را کامل بلند کنید و نگه دارید. در آخر دست ها را پایین بیاورید و قبل از تکرار اجازه دهید بازوها کمی استراحت کنند.
Goblet Squats

بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز نگه دارید. یک عدد دمبل سبک را همانند تصویر بردارید و با هر دو دست یک طرف دمبل را نگه دارید. به حالت اسکوات بدن را پایین بیاورید تا جایی که ران ها به موازات زمین قرار بگیرند. با شمارش یک دوباره به حالت اولیه برگردید.
Commando Rows

دو عدد دمبل را به عرض شانه ها روی زمین قرار دهید و به حالت شنا دست ها را روی دمبل ها قرار دهید. پاها را کمی با فاصله قرار دهید و وزنتان را روی انگشت ها بیندازید. یکی از دمبل ها را بلند کنید و آرنج را خم کنید. تا شمارش عدد یک نگه دارید و دوباره روی زمین برگردانید و بدون توقف همین حرکات را با دست دیگر انجام دهید.
Power Partials

بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید و یک جفت دمبل دست بگیرید. کف دست ها باید به سمت بدن باشد. دمبل ها را بلند کنید و تا شانه ها بالا بیاورید. در این مرحله نفس را بیرون بدهید. تا شمارش عدد یک دست ها را نگه دارید و در آخر همراه با دم دست ها را پایین بیاورید.
Tricep Press

با دو دست یک عدد دمبل را دست بگیرید و دست ها را بالای سر ببرید. بازوها را نزدیک سر قرار دهید و آرنج را تا زاویه 90 درجه خم کنید. بدون این که قسمت بالای بازو را حرکت بدهید فقط با حرکت دادن آرنج دمبل را به عقب سرتان ببرید. سپس همراه با بازدم به حالت اولیه برگردید.
Single Straight Leg Dumbbell Deadlift

صاف بایستید و یک جفت دمبل دست بگیرید. سینه صاف و نگاه مستقیم به جلو باشد. تمام وزن را روی پای چپ بیندازید و پای راست را از روی زمین بلند کنید. بالاتنه را به سمت جلو خم کنید و اجازه ندهید دمبل ها شما را به سمت پایین بکشند. در حالی که بالا تنه به موازات سطح زمین قرار گفته است کمی مکث کنید و دوباره به حالت اولیه برگردید.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

صعود تیم پینگ پنگ دختران ایران به یک چهارم نهایی مسابقات بین المللی عمان

سه دختر پینگ پنگ باز ایران در رقابت های عمان حذف شدند

برجسته های ورزش ایران در سال 97

24 بازیکن به اولین اردوی تیم بسکتبال بانوان دعوت شدند

«ناطقی» نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو شد

ورزش هایی که می توانید در خانه انجام دهید

اردوی تیم بسکتبال سه نفره زنان از 14 فروردین آغاز می شود

28 بازیکن به تیم ملی فوتبال بانوان ایران دعوت شدند

بانوان ورزشکار سفیران ایران در سطح جهان هستند

سرمربی بانوان سپیدار قائمشهر وعده تیم متفاوت را داد

13برای بانوان فوتبالیست مازندران خوش یمنی آورد

تیم فوتبال بانوان سپاهان، ملوان بندر انزلی را شکست داد

دختر خانم نائب رئیس در نزدیکی تیم ملی بسکتبال

متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان شد

ابتکار: توسعه فضاهای ورزشی خاص زنان با جدیت دنبال شود

نائب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال: به عقب برنمی گردیم

استاد فیده زنان ایران مدرس فدراسیون جهانی شطرنج شد

سرانجام سه شنبه سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان مشخص می شود

تیم فوتسال بانوان ایران مغلوب روسیه شد

دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان شد

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال بانوان مشخص شدند

دونده چینی رکورد 50 کیلومتر پیاده روی سرعت را شکست

تیم والیبال بانوان ذوب آهن از جام باشگاه های آسیا انصراف داد

گروه بهمن به مقام سوم لیگ بسکتبال بانوان رسید

بیارجمندی عضو کمیته توسعه کنفدراسیون راگبی آسیا شد

هرمزگان قهرمان لیگ یک والیبال نشسته بانوان شد

قول مشروط پرسپولیس و استقلال برای حضور در لیگ بسکتبال بانوان

مربی تیم فوتسال بانوان: تیم ملی به سمت جوانگرایی می رود

تیم فوتسال بانوان ایران برابر روسیه پیروز شد

قهرمانی سپاهان در لیگ برتر ووشوی بانوان

تهران قهرمان رقابت های هندبال ساحلی بانوان کشور شد

کسب یک سهمیه المپیک هم شاهکار است

ترکیب تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان برابر ویتنام مشخص شد

الهام هاشمی مدیر فنی تیم ملی تفنگ شد

نفرات اعزامی به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا مشخص شدند

فدراسیون فوتبال میزبان مراسم پاسداشت روز جهانی فوتبال زنان

شکست بانوان نوجوان فوتبال ایران برابرلائوس

7 ورزش دست برای درمان درد آرتروز

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان: دروازه بان در حد انتظار نبود

دومین شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل بلاروس

مدال برنز رقابت های آزاد اسلالوم تایلند بر گردن بانوی ایرانی

دوچرخه‌سواری زنان؛ شکل‌گیری تردیدها در سایه نگاه جنسیت‌زده

بانوان نوجوان ایران مقابل استرالیا شکست خوردند

شکست دختران فوتبال ایران برابر روسیه

داور بین المللی روئینگ ایران مسافر بلغارستان شد

هامبورگ عنوان سومی شطرنج بوندسلیگا را از آن خود کرد

المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در اصفهان آغاز شد

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی تپانچه از نیمه اسفند

تهران قهرمان مسابقات واترپلو بانوان کشور شد

با این ورزش ها از شر سلولیت ها خلاص شویم