آریا بانو

آخرين مطالب

چند حرکت ورزشی برای آب کردن چربی بازو ورزشي

چند حرکت ورزشی برای آب کردن چربی بازو

  بزرگنمايي:

آریا بانو - خیلی از خانم ها با بازوهای شل و چاق مشکل دارند چون نمی توانند لباس مورد علاقه خودشان را بپوشند و اعتماد به نفسشان را از دست می دهند. بنابراین تلاش می کنند به هر طریقی از چربی های بازو خلاص شوند.
با ورزش کردن و برنامه غذایی مناسب می توانید چربی بازو را آب کنید. در ادامه 8 تمرین ورزشی آمده است که با کمک آن ها به بازو و شانه ها فرم داده و چربی های بازو را آب خواهید کرد.
Bent Over Double Arm Tricep Kickbacks

یک جفت دمبل دست بگیرید و صاف بایستید. از قسمت باسن خم شوید و پشت را صاف نگه دارید. وقتی بالا تنه در موازات سطح زمین قرار دارد بازوها را دمبل به دست به عقب ببرید. در همین حالت کمی مکث کنید و فشار را روی عضلات سه سر احساس کنید. سپس دست ها را پایین بیاورید و دوباره شروع کنید.
Pick-up squat

دو عدد دمبل را روی زمین قرار دهید. رو به روی دمبل ها بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید. زانوها و باسن را خم کنید و به حالت اسکوات بدن را پایین بیاورید. پشت و کمر را صاف نگه دارید. دمبل ها را بردارید و بازوها را کاملا بکشید. سپس در حالی که دمبل ها را دست گرفته اید بلند شوید. در نهایت دمبل ها را به همان شکل که از روی زمین برداشتید روی زمین قرار دهید.
Dumbbell Floor Chest Press

یک جفت دمبل روی زمین قراردهید و بین دمبل ها به پشت دراز بکشید. زانوها را خم کنید و پاها را به سمت باسن بکشید. دمبل ها را بردارید و در حالی که قسمت بالای بازو روی زمین است دمبل ها را بالا ببرید. سپس دست ها را کامل بلند کنید و نگه دارید. در آخر دست ها را پایین بیاورید و قبل از تکرار اجازه دهید بازوها کمی استراحت کنند.
Goblet Squats

بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز نگه دارید. یک عدد دمبل سبک را همانند تصویر بردارید و با هر دو دست یک طرف دمبل را نگه دارید. به حالت اسکوات بدن را پایین بیاورید تا جایی که ران ها به موازات زمین قرار بگیرند. با شمارش یک دوباره به حالت اولیه برگردید.
Commando Rows

دو عدد دمبل را به عرض شانه ها روی زمین قرار دهید و به حالت شنا دست ها را روی دمبل ها قرار دهید. پاها را کمی با فاصله قرار دهید و وزنتان را روی انگشت ها بیندازید. یکی از دمبل ها را بلند کنید و آرنج را خم کنید. تا شمارش عدد یک نگه دارید و دوباره روی زمین برگردانید و بدون توقف همین حرکات را با دست دیگر انجام دهید.
Power Partials

بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید و یک جفت دمبل دست بگیرید. کف دست ها باید به سمت بدن باشد. دمبل ها را بلند کنید و تا شانه ها بالا بیاورید. در این مرحله نفس را بیرون بدهید. تا شمارش عدد یک دست ها را نگه دارید و در آخر همراه با دم دست ها را پایین بیاورید.
Tricep Press

با دو دست یک عدد دمبل را دست بگیرید و دست ها را بالای سر ببرید. بازوها را نزدیک سر قرار دهید و آرنج را تا زاویه 90 درجه خم کنید. بدون این که قسمت بالای بازو را حرکت بدهید فقط با حرکت دادن آرنج دمبل را به عقب سرتان ببرید. سپس همراه با بازدم به حالت اولیه برگردید.
Single Straight Leg Dumbbell Deadlift

صاف بایستید و یک جفت دمبل دست بگیرید. سینه صاف و نگاه مستقیم به جلو باشد. تمام وزن را روی پای چپ بیندازید و پای راست را از روی زمین بلند کنید. بالاتنه را به سمت جلو خم کنید و اجازه ندهید دمبل ها شما را به سمت پایین بکشند. در حالی که بالا تنه به موازات سطح زمین قرار گفته است کمی مکث کنید و دوباره به حالت اولیه برگردید.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

دهلی از صدور روادید برای نماینده کوزوو سر باز زد

اجازه همسر برای کوه‌نوردی زنان متاهل خراسان‌رضوی الزامی شد

فوتبال ساحلی شایسته حمایت و توجه بیشتر مسئولان

فوتبال زنان ایران به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد

1000 تماشاگر زن؛ نمایش یا گشایش

کشتی زنان بدون اردو و سرمربی در آستانه مسابقات جهانی

فواید ورزش در دوره قاعدگی چیست؟

مشکلات اقتصادی دلیل اعزام نشدن به مسابقات بین المللی است

بانوی دوچرخه سوار ملی پوش: بیکارم

دخترانی که این بار تغییر چهره ندادند

یک برنز تنها دستاورد تیم پرحاشیه

ورزشگاه آزادی این بار از نگاه یک خبرنگار زن

تیم فوتسال بانوان ملی حفاری برابر حریف خود به برتری رسید

کومیته تیمی بانوان ایران حسرت به دل ماند

ای کاش بازی پدرم را از نزدیک تماشا می کردم

زنان تماشاگر بازی پرسپولیس و کاشیما وارد ورزشگاه آزادی شدند

14 چیزی که قبل از خیانت کردن باید بدانید

حرکت غیرتمندانه هواداران تراکتورسازی+ تصاویر

پست اینستاگرامی مهدوی کیا پیش از بازی پرسپولیس (فیلم)

حمایت آزاده نامداری استقلالی از پرسپولیس

850 صندلی ورزشگاه آزادی سهم زنان از فینال لیگ قهرمانان

بانوان تکنسین اورژانس امروز به «آزادی» می روند

کومیته تیمی زنان ایران به دیدار رده بندی رسید

ساده‌ترین راه برای ورزشکاران تا قوی و سریع تر شوند/بهترین ریکاوری پس از یک صعود

پیروزی پرگل تیم ملی بانوان ایران برابر لبنان

ایران با استرالیا، لائوس و ویتنام همگروه شد

پرونده بانوان مازندران در لیگ برتر والیبال باز نشده، بسته شد

2 تیم از لیگ والیبال زنان کنار گذاشته شدند

نقش برجسته بانوان در میزبانی مسابقات اسلالوم جوانان آسیا

ورزش های کششی که می توانید در محل کار انجام دهید

مشاور فدارسیون فوتبال: آماده حضور بانوان در ورزشگاه هستیم

گام نخست تیم ملی فوتبال زنان برای سهمیه المپیک 2020

درخشش شطرنج بازان جوان ایران در تورنمنت های بین المللی

یک طلا و دو نقره برگردن سنگنوردان ایرانی آویخته شد

آغاز لیگ والیبال زنان با 5 تیم جدید و 2 نام قدیمی

دختران بسکتبال در بین بهترین‌های دسته دوم آسیا

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان:برای صعود به مرحله حذفی آماده ایم

به‌زودی رقیب جدی کشورهای آسیایی می‌شویم

آغاز کارزار بانوان آسیا در راه صعود به المپیک 2020

غلبه دختران بسکتبالیست ایرانی بر تیم سنگاپور

گام به گام به تیم های تراز اول آسیا نزدیک می شویم

دختران بسکتبالیست نوجوان به نیمه نهایی قهرمانی آسیا نرسیدند

نائب رئیس بانوان فدراسیون اتومبیلرانی منصوب شد

20 بازیکن به تیم ملی فوتبال زنان ایران دعوت شدند

آسیا به درخشش زنان فوتبالیست ایران عادت می کند

سرمربی تیم ملی ریکرو: حضور بدون مدال در المپیک، هدف ما نیست

دختران بسکتبال ایران از سد سنگاپور گذشتند

تهران قهرمان گلف زنان کشور شد

تیم های صعودکننده به مرحله حذفی مشخص شدند

امیدوارم شرایط تمرین ما را به مدال در المپیک توکیو برساند