آریا بانو

آخرين مطالب

مدیر شبکه سه: "ماه عسل" دو برابر برنامه "نود" مخاطب دارد / "هفت" با اجرای بهروز افخمی روی آنتن می‌رود / بازیگر نباید بتواند پایان یک سریال را عوض کند گفتگو

مدیر شبکه سه: "ماه عسل" دو برابر برنامه "نود" مخاطب دارد / "هفت" با اجرای بهروز افخمی روی آنتن می‌رود / بازیگر نباید بتواند پایان یک سریال را عوض کند

  بزرگنمايي:

آریا بانو - علی فروغی از ادامه پخش برنامه "نود" و همچنین ساخت سری جدید برنامه "هفت" خبر داد.


به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایلنا، برنامه "حالا خورشید" صبح یکشنبه ششم آبان میزبان علی فروغی مدیر شبکه سه سیما بود.
علی فروغی در این برنامه درباره وضعیت برنامه "نود" گفت: وضعیتی که برای برنامه "نود" به وجود آ‌مد، ماجرای پیچیده‌ای ندارد و من هم دوست ندارم ماجرای درون خانواده‌ای را به بیرون ببرم. در هفته اولی که این اتفاق افتاد بازی حساس از لیگ اروپا پخش می‌شد و همزمان با آن بازی دیگری هم در جریان بود به همین دلیل هم شبکه سه و هم شبکه ورزش باید فوتبال را پخش می‌کردند و همه برنامه‌های آن شب شبکه سه حذف شد.
وی در ادامه با بیان اینکه حذف برنامه "نود" و دیگر برنامه‌های شبکه سه در آن شب تصمیم شورای کنداکتور شبکه بوده و به هیچ وجه تصمیم شخصی در کار نبود، گفت: با این وجود بعد از اینکه این تصمیم گرفته شود گفتیم که از ساعت دوازده شب به بعد "نود" پخش شود چرا که بازی دوستانه تیم ملی با بولیوی قرار بود انجام شود ولی خود عادل قبول نکرد که بیاید و برنامه را اجرا کند.
وی در ادامه با بیان اینکه ما یک خانواده‌ایم و بحث داخل خانواده نباید به بیرون برود، گفت: مصاحبه عادل کار درستی نبود. در همه جای دنیا مصاحبه درباره برنامه حتماً باید با هماهنگی شبکه باشد همانطور که خود شما (رضا رشیدپور) برای اینکه موضع خود را درباره برنامه "نود" اعلام کنید با بنده تماس گرفتید و اجازه موضوع را گرفتید.
وی افزود: فردوسی‌پور کارمند رسمی صدا و سیما است و مصاحبه باید با هماهنگی شبکه باشد. ما اگر می‌خواستیم در شبکه سه کار غیر اصولی انجام دهیم و به این صورت رشته کار از دست‌مان در برود. شما نمی‌توانستید هیچ‌کدام از این برنامه‌های چالشی را داشته باشید. رسانه باید کار حرفه‌ای خود را انجام دهد و دیسیپلین رسانه‌ای برای همه رسانه‌های دنیا مهم است. به عنوان مثال برنامه‌ای در شبکه بی‌بی‌سی اجرا می‌شد که مخاطب فراوانی داشت. بنا به دلایلی مجری و تهیه‌کننده این برنامه باهم دعوا کردند. بی‌بی‌سی به عنوان شبکه ایستاد تا مجری را عوض کند.
وی ادامه داد: کار باید حرفه‌ای و در مدارش باشد و نباید احساسی شود چرا که شبکه سه مهم‌ترین شبکه بوده و باید همه چیز آن حساب شده باشد، چرا که اگر کار از مدارش دربیاید دیگر هیچ چیز در سر جای خود باقی نمی‌ماند.
وی در مقابل صحبت‌های عادل رشیدپور مبنی بر اینکه برنامه "نود" پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیون است، گفت: این موضوع را در فضای مجازی هم بارها دیده‌ام. باید بگویم برنامه عادل از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون است، اما همین برنامه "حالا خورشید" در نظرسنجی آخری که انجام دادیم به اندازه برنامه "نود" مخاطب داشته و "ماه عسل" دو برابر برنامه "نود" مخاطب داشته‌اند. شبکه سه به طور کلی پربیننده است و همه برنامه‌های آن با استقبال مواجه می‌شود.
وی افزود: بر اساس نکاتی که گفتم باید کار اصولی انجام شود، چرا که اگر به این صورت نباشد وضعیتی مانند سریال "دلدادگان" ایجاد می‌شود و می‌بینیم که یک بازیگر می‌تواند پایان سریال را عوض کند.
وی ادامه داد: این تصمیم شبکه بوده و ما هم در این دو هفته هیچ موضعی درباره آن نگرفتیم. ما اهل هیاهوی رسانه‌ای و جنجال نیستیم. وظیفه ما گفت‌وگو، صبر و کار حرفه‌ای انجام دادن است.
وی با بیان اینکه مردم از قاطعیت حرفه‌ای، منطقی و عقلانی دفاع می‌کنند، گفت: بسیاری از مشکلات کشور به خاطر نبود همین قاطعیت است. عادل برنامه‌ساز فوق‌العاده‌ای است اما باید کار بر اصول آن انجام شود بعد از موضوع "نود" من خودم گفتم که گزارش بازی پرسپولیس – السد را به عادل بدهید چرا که هیچ بحث شخصی وجود نداشت و موضوع درباره "نود" بود و به گزارشگری عادل فردوسی‌پور مربوط نمی‌شد.
وی ادامه داد: فرق ما جوان‌ها با قدیمی‌ها همین است که پای تصمیم خود بایستیم و کار منطقی انجام دهیم. برنامه "نود" این هفته به خاطر اینکه شب اربعین است پخش نخواهد شد ولی از هفته بعد مجدداً به کار خود ادامه می‌دهد.
وی همچنین در پایان در برابر درخواست رشیدپور مبنی بر اینکه قبل از بازی پرسپولیس که در فینال جام باشگاه‌های آسیا قرار است انجام شود می‌توانیم برنامه "نود" را داشته باشیم، گفت: من خودم موافق این موضوع هستم ولی باید این موضوع به جلسه کنداکتور شبکه برود. البته برنامه باید اینقدر محتوا داشته باشد که این کار عملی شود.
فروغی همچنین درباره برنامه "هفت" گفت: این برنامه از دی ماه با اجرای بهروز افخمی به روی آنتن می‌رود.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

لی‌لا رضایی: این روزها همه خود را ترانه‌سرا می‌دانند

نباید معماری به چاه بازی‌های نوستالوژیک بغلتد / معماران هنوز عاشق بتن هستند / روایت مسعود تقوی از بحران محیط زیست و تأثیرات معماری

ایوبی: خوشنویسان پرچم‌دار فرهنگ اصیل هستند / نکوداشت استاد یدالله کابلی برگزار شد

کتایون ریاحی: اداره شبکه ویژه ناشنوایان را به ناشنوایان بسپارید

باید انباشت جمعیت مجرد را هر چه سریعتر ساماندهی کرد

نوروزبیگی: «محسن تنابنده» تنها بازیگر قطعی عنکبوت است

رسول نظرزاده: هنوز داریم تفکر را مونتاژ می‌کنیم / ایران دریای ایده‌های تحقیقی و پژوهش‌های انجام نشده است / به تولید فکر و اندیشه که می‌رسیم دیگر حمایتی وجود ندارد

زهرا جهانبخش: هنر ایران در حال پیدا کردن یک ساختار خیلی جدی است / رویداد تیرآرت جایگاه هنرمندان معاصر را تبیین می‌کند / گی دوینوا: بحث نمایشگاه "ایران فوتو" ستاره‌های عکاسی نیست / در فرانسه آموزشی که مخاطب از کودکی دیده دسترسی به هنر را راحت‌ می‌کند

ضرغامی: سریال گاندو فیلم بود؛ می‌خواست جنبه‌های نمایشی قضیه را بزرگ کند

شادی مختاری: چرا خانمِ بازیگر 40 ساله نقش دختر 20 ساله را هم بازی می کند؟

روایت مسعود کیمیایی از فشار ساواک برای تغییر پایان «گوزن‌ها»

با فرزندانتان طوری رفتار نکنید که فضای بیرون را به داخل خانه ترجیح دهند

سیروس الوند: سینما پس از انقلاب، دوباره اختراع شد

سیامک زندیه: شرط حفظ کیفیت البسه ایرانی عرضه محصولات با قیمت‌های بسیار بالا است

فیروز فیروز: معماری بیش از هر چیزی هنر است / معماری ایران فلسفه اکولوژیک دارد/ حرف امروز دنیا را ما قبلاً تجربه کرده‌ایم

ندا بهزاد: بانوان موزیسین چیزی از آقایان کم ندارند / گروه دلیار با دو خواننده روی صحنه می‌رود

مطالعه را فقط کتاب خواندن نمی‌دانیم / روایت محمدرضا رضاییان از فصل چهارم برنامه "کتاب باز"

نگاهی سایکودرام به نمایش تنسی ویلیامز / روایت کامبیز بنان از نمایش "نمی‌دونم فردا چی میشه؟"

مهم‌ترین معضلات عرصه مد و لباس از نگاه یک استاد دانشگاه

رواج پدیده شبه کودک همسری برای دریافت مستمری

‍‍ ‍‍پیروز حناچی: مهم‌ترین هدف سمپوزیوم مجسمه‌سازی کشف استعدادهای جوان است / برزین ضرغامی: شورای شهر تهران ما را در تصویب لایحه ایجاد حریم برای مجسمه‌های شهری همراهی کند

گفت و گویی با یک‌راننده زن تاکسی‌های اینترنتی

تاجبخش فنائیان: لازمه‌ تئاتر ملّی بازشناسی ریشه‌های فرهنگی است / استعداد جهانی شدن تئاتر ما کمتر از سایر کشورهای نیست

یکتاناصر:نقش خوب پیشنهاد شود، بازی می‌کنم

محمدپور: "دختر شیطان" در پاییز می‌توانست 15 میلیارد بفروشد / اشتباه کردیم اکران عید فطر را پذیرفتیم

پایان کار هفتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش بدون برگزیده در بخش هنری / فاطمی: کپی نقش‌های گذشته ارزشی ندارد

ظلم تاریخی و هدیه‌های مدرنیته / روایت ابوالفضل رفیعی از نمایشگاه "ساکنان مویه" در گالری سیحون

سید محمد بهشتی: توجه به بازشناسی هویت در معماری ضروری است / شهر شیراز دارای ارزش تاریخی و معماری خاصی است

بیوک میرزایی از نمایش "نویی تضاد منافع" تا سریال "افسانه هزارپایان"

تأکید بر موسیقی آوازی و تجلیل از دستاوردهای هنرمندان و ذاکران فرهنگ رضوی / همه چیز درباره چهارمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری: کسانی که در مسیر صراط قرار می‌گیرند رستگار می‌شوند / از یادداشت تجلیل مقام معظم رهبری بر کتاب شهید مجتبی ذوالفقارنسب و کتاب شهدای مدافع حرم و تازه‌های نشر نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

زمان اعلام نتایج کنکور 98 +ظرفیت دانشگاه‌های سراسری

ابوالفضل صفری گفت: سرنوشت «سلام صبح بخیر» با برگشت «حالا خورشید»/ عصرگاهی می‌شویم

توحید معصومی خبر داد؛ «مگس» از 23 تیرماه به تالار سایه می‌آید/ یک اقتباس گروتسک

احسان دانش فرید: نه از کسی تقلید کرده‌ام و نه الگوبرداری

"الف دزفول" همچنان در انتظار / مرجان اشرفی‌زاده: با حذف پروانه‌ها به تسریع جریان فیلمسازی کمک می‌شود

آرش قاسمی : تمرکزم بر صداگذاری «نهنگ آبی» است/ همکاری در چند فیلم کوتاه

چرا کودک آزاری رخ می‌دهد؟/ پدر و مادر را به زندان بیندازیم، آسیب به کودکان کم نمی‌شود/ قصور جامعه را نادیده نگیریم

نمایش "یک زن و یک مرد" یک کار تمام آناهیتایی است / وجه درمانگری تئاتر باید حفظ شود تا حال مردم بهتر شود / روایت هوشمند هنرکار، کاظم هژیرآزاد و ناهید مسلمی از نمایش "یک زن و یک مرد"

یک کمدی سیاه با پایانی متفاوت / محسن قصابیان از "نیوکاسل" می‌گوید

حلقه مفقوده تولیدات فرهنگی و هنری نوجوانان هستند / حسین بختیاری و نگارش سه‌گانه‌ای آمیخته از وحشت و فانتزی برای نوجوانان

عروسی‌های 600میلیونی!

ماهان پوریان: فضای کنونی مناسب انتشار آلبوم نیست

آزاده عسگری: تنها 20 درصد موفقیت برند حوزه مد و لباس وابسته به طراحی است

امیر جعفری: من کارگرزاده هستم و هیچوقت از جایی رانت نگرفتم/ عذرخواهی می‌کنم

حماقتی که منجر به عذاب وجدان می‌شود / روایت صالح علوی‌زاده از نمایش "تایم لپس"

بهزاد فراهانی: شریف‌تر از ستاره اسکندری چه کسی را می‌توان نام برد/ غبطه می‌خورم برای آنها که هنوز خود را با معیارهای قرن 21 تطبیق نداده‌اند

آرا صلاحی: با «زهرمار» به حقم رسیدم

مهدی کوشکی: تصمیم گرفتم بنویسم تا بتوانم بازی کنم / تئاتر ایران دچار خلأ جادو و تعلیق است / آموزش بازیگری در سالن تئاتر اتفاق می‌افتد

کتابخانه‌ای مغفول‌مانده در دل تئاتر شهر / جواد تولمی: می‌توان با آثار کتابخانه و مرکز اسناد هنرهای نمایشی تئاتر کشور را آباد کرد